Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

funkyskunky

Gepakt Door Gaan Of Niet?

Recommended Posts

chanteren ... de huurbaas wil gewoon zijn electra kosten gedekt zien ..jij gebruikt meer dus je betaald er dan ook maar voor

Niet zeiken niet klagen heeft ook eigenlijk weinig te maken of hij nu wel of niet kweekt ,kosten worden gemaakt en lijkt mij toch logisch dat hij niet voor jou kweek moet betalen

 

Enigste 2 opties die je hebt mijn mening is verhuizen naar een andere plek waar je zelf de electra betaald of open kaart spelen met je huurbaas en een compromis sluiten

Optie 3 is lekker doorgaan as is en zodra zijn ronde klaar en weg is dat ze bij je aan de deur staan door een klacht van je huurbaas -en hoe je het ook draaid of keert ye be fkd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat de huurbaas zich in alle opzichten redelijk heeft opgesteld.

Wellicht kan hij niet eens op het aanbod ingaan om in de toekomst de extra stroom te vergoeden.

Gemeenten stellen eisen m.b.t de veiligheid bij kamerverhuur.

-rookmelders

-blusmiddelen

-vluchtwegen e.d.

Periodiek vindt daarop controle plaats.

Als er bij zo'n controle een kweektent wordt aangetroffen en de huurder zegt "dat mag van mijn huisbaas, als ik de stroom maar vergoed" dan heeft ook de huisbaas heel wat uit te leggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn jouw topics he Xtreme :) Is de roeping dominee misschien iets voor u?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort zaken moet je niet eenzijdig belichten.

Voor dominee ben ik niet in de wieg gelegd: ik heb zelfs een cursus spreken in het openbaar gevolgd om en wat groter publiek redelijk te kunnen toespreken. Mijn hobby zal het nooit worden, terwijl anderen bij het zien van een microfoon spontaan een erectie krijgen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja grappig is dat, heb ooit eens met iemand gewerkt die dat zo had. In een een op een gesprek niks te zeggen maar zodra die een microfoon zat sprak hij honderduit, zelfs in talen waarin hij nauwelijks een woord sprak. Maargoed; Voor mij ben je de Xtreme WF Dominee.

Edited by cityboxer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevaarlijke jongen die agent orange.

 

Admins zouden daar is naar moeten kijken ouwe klikkert !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...