Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
guerilla_army

Guerilla Kweek 2014_Think Different Auto (Regulier)

Recommended Posts

Gaat lekker man, groeit goed en allemaal mooi groen. De leuke tijden (bloei) komt er aan!

 

Muggen moet je je zelf echt wel voor insmeren, anders ben de de volgende dag als een gek aan het krabben. Was het laatst ook vergeten, had zoveel bulten op mijn armen dat het leek of ik een ernstige ziekte had lol.

 

Het zal hier in de guerrilla sectie de komende weken wel rustig zijn aangezien de meesten op vakantie zijn, ik ga ook deze week voor 10 dagen weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks Johnny, ja nu wordt het echt leuk...bij jou gaat het ook lekker, ben benieuwd naar je resultaten, als die goed zijn zou dat betekenen dat als je echt een keer een massale guerilla wil opzetten je het poten mooi kan uitspreiden over een aantal maand. Vooral die horzels zijn k#t! Haha.

 

Ja het is echt rustig momenteel, maar wens je een fijne vakantie, weet niet waar je heengaat maar pas op met.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx, nee ga naar turkije dus zeker niets mee. Vindt het ook geen probleem om een tijd niet te smoken hoor, genoeg andere dingen daar te doen.

 

Dit is mijn 2e jaar, het 3e moet alles samen komen wat ik heb geleerd de afgelopen 2 jaar.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroegbloeiers Spot 15-07-2014

Ik heb nog 1 spot met Autohaze regulier (120 dagen) en nog 2 verdwaalde Guerilla Gold x Pot Chronic x Purple Pineberry in de aanbieding, foto's morgen of begin volgende week!

 

 

Iets later dan gepland maar komtiedanhé.

 

(semi) autoflowers regulier Spot 5 15-07-2014

 

De volgende drie foto's is een rijtje Autohaze wat al een tijdje in bloei staat.

Een aantal ontkiemt op 04-05-2014 en een aantal op 11-05-2014...Dikke, zeer sticky toppen, alleen bij mijn vorige bezoek al veel rot mogen verwijderen, denk dat dit niet veel anders zal zijn bij mijn aankomende bezoekje, het heeft namelijk alweer een paar keer goed geregend.

 

gallery_38741_17159_6192992.jpggallery_38741_17159_3541104.jpggallery_38741_17159_6914174.jpg

Autohaze regulier in bloei, zat veel rot in de toppen, gepoot op 20 mei

 

De volgende foto's zijn 2 verdwaalde Guerilla Gold x Pot Chronic x Purple Pineberry, volgens mij vrouwtjes, dit zal ik moeten kunnen zien bij mijn volgende bezoek.

 

gallery_38741_17159_1298511.jpggallery_38741_17159_7982073.jpg

2 verdwaalde Guerilla Gold x Pot Chronic x Purple Pineberry

 

gallery_38741_17159_1130099.jpg

Guerilla Gold x Pot Chronic x Purple Pineberry en rijtje Autohaze (vooraan) vol met zaad.....

 

Hiervoor staat weer een rijtje autohaze, zie foto hieronder, op dezelfde data gepoot. Deze zijn helaas bestoven met of Guerilla Gold x Pot Chronic x Purple Pineberry of gewoon met haar eigen soort, autohaze. Jammer, vol met zaad dit rijtje, maar de schade voor de andere planten blijft beperkt denk ik. Deze gaan we dus sowieso apart verpakken tijdens het oogsten, de wiet zal ondanks het bestuiven vast nog wel goed te roken zijn.

 

Leermomentje ook, ga geen autoflowers regulier meer poten, op guerilla althans. Zoals lufthegreenstuf al zei, is er heel weinig tijd om de mannen op tijd weg te halen, voor je het weet staat het vrouwtje ernaast in de bloei en dan krijg je dit. Voor een guerilla waar je het liefst zo weinig mogelijk op de spot komt is dit niet bepaald geschikt. In tegenstelling tot de reguliere vroegbloeiers, daar heb ik tot nu toe geen problemen mee gehad met het killen van mannen tijdens bezoekjes om de 2 á 3 weken.

 

gallery_38741_17159_2923922.jpg

gallery_38741_17159_4260420.jpg

rijtje autohaze, met zaad.....ongewenst zadenkweekje dus

 

De volgende planten, allemaal autohaze, zijn ontkiemt op 23-05-2014 en als laatst op 05-06-2014 gepoot. Zoals eerder al gezegd zit het rijtje wat je achteraan ziet vol zaad...hopelijk vooraan niet- of bijna niet. Het schijnen of horen 120 dagen (semi)autoflowers te zijn, ik snap dat een haze soort langer moet bloeien dan bijvoorbeeld een skunk zoals Hollands Hope...maar ik zie het niet gebeuren dat deze 4 maand, tot om en nabij 23-09-2014 blijven staan. Dan blijft er volgens mij niks over van de toppen, door rot.

 

gallery_38741_17159_9175196.jpggallery_38741_17159_3148743.jpggallery_38741_17159_5691414.jpggallery_38741_17159_3282625.jpg

Autohaze regulier, gepoot op 5 juni

 

Ik ga maandagochtend (spannend, zo nieuwsgierig wat ik ga aantreffen) weer naar alle spots toe, mag ook wel want dan is het alweer twee week geleden. Ik hoop dat het allemaal meevalt en de feminized autoflowers (ben vooral bang dat de white widow auto hier last van krijgt) en autohaze (hier zal ik denk ik sowieso weer veel rot in vinden) nog niet weggerot zijn.

 

Ook al is het wel zo, dan blijft er alsnog genoeg over om te roken, op een goed einde!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij zijn alle guerilla gold x nadia al in de bloei, weet je zeker dat je je soortjes niet door elkaar hebt gehaald?

 

Ziet er goed uit allemaal verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

't zijn allemaal foto's van 15 juli, en ja sommigen staan al wel in de bloei, waaronder de nadia en de g#2 x g#5. Denk dat ik dat morgen wel goed ga zien. Zal van de week weer even updaten met aantal foto'tjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update time van om mee te beginnen de feminized autoflower spot! Gaat de goede kant op, nog even volhouden, weekje of 3 á 4 en dan oogsten, hopen dat het niet dagen lang gaat regenen, fingers crossed. Het begint nu écht leuk te worden nu de bloei er goed inzit, wel lastig niet te vaak te gaan kijken zoals guerilla betaamt...lekker jointje roken tussen de plantjes ben ik namelijk niet vies van.

 

Voor het onkruid ''vooral die draaiers zijn rete irritant en bedreigen mijn autoflowers'' hoef ik niet echt bang meer voor te zijn, slakkenvraat ook geen last meer van.

 

Autoflower feminized Spot 3 30-07-2014

 

Hier staan auto white widow, auto frisian dew en Blue Auto Mazar. Wat een prachtige plant is dat, de Blue Auto Mazar, ze heeft letterlijk een blauwe gloed...... :rolleyes2:

 

gallery_38741_17159_398676.jpggallery_38741_17159_2250452.jpggallery_38741_17159_861566.jpggallery_38741_17159_509726.jpggallery_38741_17159_1273703.jpg

auto white widows.....

 

gallery_38741_17159_2408330.jpggallery_38741_17159_3201252.jpg

auto frisian dew....camera hier een beetje te licht ingesteld, slankere plant vergeleken met de rest..

 

gallery_38741_17159_1357046.jpggallery_38741_17159_753864.jpggallery_38741_17159_2857897.jpggallery_38741_17159_2839717.jpg

Blue auto mazar....wat een topper.

 

gallery_38741_17159_1157224.jpggallery_38741_17159_23545.jpggallery_38741_17159_569297.jpg

Alles bij elkaar...

 

Vroegbloeierspot 30-07-2014

 

Guerilla Gold x Pot Chronic, 3 stuks.

 

gallery_38741_17159_843339.jpg

gallery_38741_17159_1903782.jpg

De omgewaaide heeft zich op een vage manier weer opgericht en is goed breed nu.

 

gallery_38741_17159_566567.jpg

gallery_38741_17159_1473962.jpg

Het mooiste exemplaar bloeit lekker door.

 

gallery_38741_17159_189803.jpg

De iets meer lichtgroene (daarom denk ik dat het misschien een TimeWarp is) doet het ook goed.

 

gallery_38741_17159_722353.jpg

2 stuks gezellig bij elkaar.

 

Hier volgen foto's van Guerilla Gold x Nadia en Guerilla Gold #2 x Guerilla Gold #5, alle mannen zijn eruit, dus alleen nog wachten op die DIKKE toppen! Niet van alle planten foto's genomen, maar alleen van degene die de moeite waard zijn.

 

gallery_38741_17159_717952.jpg

Plant no.1, nu zeker weten een vrouwtje, wel wat gestrekt vanwege niet optimaal aantal zonne-uren.

 

gallery_38741_17159_967418.jpg

Plant no.2, twijfelde hier eerst nog aan het geslacht, maar gelukkig komt de bloei er rustig in.

 

gallery_38741_17159_2469536.jpg

Plant no.3, samen met plant no.4 de mooiste naar mijn mening..zouden wel tweelingzusjes kunnen zijn... :icecream:

 

gallery_38741_17159_2518072.jpg

gallery_38741_17159_224520.jpg

Plant no.4, dikke hoofdtop ook..... :icecream:

 

gallery_38741_17159_1942226.jpg

gallery_38741_17159_370094.jpg

Plant no.5 & 6, wel wat witte vlekken, maar volgens mij weinig van invloed op de bloei, denk aan vogelscheit.

 

gallery_38741_17159_1409778.jpg

Plant no.7, bloeiuh!

 

And save the best for last....

 

gallery_38741_17159_79545.jpg

gallery_38741_17159_985145.jpg

gallery_38741_17159_538382.jpg

Hier de boel bij elkaar, denkt iemand een indicatie te kunnen geven van de opbrengst? +1kg mogelijk hier? Zoja, dat wordt een oogstfeestje geven.

 

Guerilla kweken is toch wel superrelax ondanks niet altijd alles 100% volgens plan verloopt, logisch gezien het mijn eerste kweek is. Inmiddels heb ik het gevoel er al bijna te zijn, maar ik weet dat er nog van alles kan gebeuren qua rippen en ontdekking etc. Buiten dat om wordt het ook nog wel een dag knippen...Ben zeer tevreden mocht er niks ontdekt worden en als alles geoogst kan worden, dus mag pas blij zijn als de gedroogde wiet in zakken zit en klaar is om gesmoked te worden voor de rest van het jaar.

:j

Ze zeggen wel dat je van niks moet uitgaan met guerilla, maar niet bepaald makkelijk als je al in een redelijk ver stadium bent, en het redelijk goed gaat. Ben bang dat ik veel mag gaan uitdelen aan vrienden mochten dit kilo's worden, luxe probleem.....ben niet het type die 20 joints op een dag rookt en constant stoned is, maar rook liever zo nu en dan een dikke pure rakker. Zolang ik maar niet naar de voor Jesus sake coffeeshop hoef. Genoeg soortjes in elk geval om niet elke keer hetzelfde te roken.

 

P.S. nog twee andere spots maar hier geen foto's gemaakt.

 

*Verder hadden we nog 3 Guerilla Gold x Timewarp staan, nog 2 van over. Bij 1 daarvan heeft 1 of ander beest tegen de bast aan geschuurd, bloeit verder ''nog'' wel prima.

 

** De andere spot staan nog een aantal Auto Haze te bloeien, de AutoHaze waar zaad in zat maar geoogst, begon te rotten. De takjes hangen en liggen nu te drogen, verzamel het zaad en rook de wiet hiervan op dit moment. Vanavond alle rot en blaadjes nog even weghalen.

 

http://youtu.be/9uz-FubxSZk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alles is verrot gelukkig al ziet het er wel zo uit, kan hier wel een aantal jointjes van draaien, maar veel is het niet.....

 

gallery_38741_17159_568918.jpg

gallery_38741_17159_1997125.jpggallery_38741_17159_409112.jpg

gallery_38741_17159_390530.jpggallery_38741_17159_2403751.jpg

gallery_38741_17159_2085489.jpg

 

Hopelijk genieten jullie mee, bij de volgende update hoop ik wat mooie budshots te kunnen laten zien van de bloeiende planten (zonder zaad:'')!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou leuk zijn man als je een kilo binnen haalt dit jaar.

ik denk niet dat er veel kwekers zijn die zo'n goed eerste jaar draaien.

 

je mag in je handjes klappen met dit tussentijds resultaat.

om je vingers bij af te likken :icecream:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister wouden we de spot weer even bezoeken, maar het zat ons niet lekker, net iets teveel activiteiten bij de spot in de buurt waardoor we niet ongezien op plaats des onheils konden aankomen. Aankomend weekend een nieuwe poging, als het DROOG is.

 

Het laatste bezoekje was alweer 3 weken geleden, even afkloppen dus. De autoflowers die nog op de spot staan zijn al op 23-05 ontkiemt dus deze staan er al bijna twaalf week, denk dat we het meeste hiervan wel moeten gaan oogsten, wat er nog van over is na de regen...... En wellicht kunnen we de eerste vroegbloeier ook al oogsten, de data begin bloei niet precies bijgehouden dus we moeten het maar op 't oog doen. Volgende week weer een update!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Toppie ,het gaat ook goed daar met je plantjes ,en die kilo haal je makkelijk als het maar beter weer word ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mooi .. foto`s

 

en heb je a;l wat meer geoogst of staat het nog ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas moet ik jullie teleurstellen, de foto's zijn er een beetje ingeschoten, door omstandigheden, en heb niet zoveel gemaakt als ik eigenlijk wou.

 

Autoflower feminized Spot 3 05-09-2014

 

Hier stonden de soorten Autowhitewidow, BlueautoMazar en Autofrisian Dew feminized van Dutch Passion, jaá stonden, want er is geoogst. Ze zijn op 23 mei ontkiemt, er staan in theorie 70 dagen/ 10 week voor ontkiemen tot oogst. Ze hebben dus precies 3 week te lang gestaan. Tevens hebben ze precies drie weken voor de oogst een week lang regen moeten verduren, erg jammer want voor de rest van de tijd hebben ze goed weer gehad.

 

De planten zaten echt op hun eind, wel dikke toppen vol met THC en een zeer sterke geuren. Veel groot blad was bruin geworden en er al afgevallen, dat 't tekort heeft gestaan hoeven we dus niet bang voor te zijn, té lang misschien wel. Met het huidige resultaat zijn we toch meer dan tevreden, nog voor die week regen aan oogsten was beter nog beter geweest, want we hebben er toch wel wat rot uit moeten knippen. Bij het oogsten eerst al het grote blad eruit getrokken en vervolgens de toppen met zo weinig mogelijk takken in vuilniszakken gestopt.

 

Van de Autofrisian Dew zijn de minste toppen geoogst, desalniettemin een mooie bescheiden plant, met een nogal open structuur qua bloemen, hier zat dan ook het minste rot in. Toch komt deze voor ons op de laatste plaats. De AutoWhiteWidow had meer rot, maar wel meer toppen, planten van rond de 80cm, korter dan de AutoFrisianDew. De autoBlueMazar stak er met kop en schouders boven uit voor ons, de grootste was zo'n 1,5m, en ook op de zijtakken veel dikke toppen, de geur was ook veruit het lekkerst, dit is dus sowieso een favorietje en komt wel een keer weer langs! Het is geknipt en ligt nu te drogen, waren verbaasd over sommige toppen, foto'tje van het resultaat volgt!

 

Vroegbloeierspot 05-09-2014

 

Weet op deze plek weer precies wat er staat: 1 x een Guerilla Gold x Pot Chronic x Puple Pineberry. En 2 x een Guerilla Gold x Pot Chronic.

 

gallery_38741_17159_166664.jpg

Guerilla Gold x Pot Chronic x Puple Pineberry, deze moet nog wel even....

 

gallery_38741_17159_1023246.jpg

gallery_38741_17159_102268.jpg

Guerilla Gold x Pot Chronic in bloei, laten we nog éven staan.

 

Op een aantal andere plekken hebben we her en der nog wat meer Guerilla Gold kruizingen staan, 1 daarvan, de kleinste, hebben we geoogst. Hierbij niet alle toppen apart van de takken afgehaald maar inclusief tak meegenomen, dit hangt nu netjes te drogen en moet nog geknipt worden. De rest van de vroegbloeiers stonden er goed bij! We gaan over een week ongeveer weer even kijken of er weer wat te oogsten valt en of ik mooie foto's kan maken. B)

 

Autoflowers regulier Spot 4 15-07-2014

 

De soortjes waren: MI5 x Onyx, Big Devil, Big Devil x ADH en Purple Jam, lang niet zo sterk en sterk geurend als de feminized autoflowers, soortjes niet apart geoogst, vrij veel rot, maar toch ook veel goede toppen. Goed gegaan met mannen op tijd weghalen maar deze soortjes doen we niet weer, ze hadden ook veel tekorten op plekken waar vroegbloeiers er totaal gezond bijstaan. Foto van het resultaat volgt.

 

(semi) autoflowers regulier Spot 5 05-09-2014

 

Hier stonden Autohaze, het veldje is compleet mislukt, de Autohaze die er nog stonden hebben de regen niet overleeft en waren bijna compleet weggerot, toch hebben we nog wel wat mee genomen, straks even kijken hoe het er bij ligt. Bij ons niet voor herhaling vatbaar.

Foto volgt.

 

Het vervoeren ging in principe prima, soortjes apart in vuilniszakken gestopt en deze tot slot in een luchtdichte zak, soort van camping/motor tas waarbij je de opening moet dichtrollen. De geur viel op deze manier reuze mee (bij het knippen wel anders), toch wel zo relax. Wel er zo snel mogelijk weer uithalen want het gaat toch wel erg zweten. De feminized autoflowers zijn allemaal geknipt, de rest is nog work in progress.

 

Een klein, maar mooi wintervoorraadje is er, maar we zijn er zeer zeker nog niet, nog 1 á 2 guerilla acties... :showoff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed nieuws man,

dan heb je weer een goed gevulde snoeptrommel :likken:

 

denk dat er volgend jaar veel autoflower veldjes tevoorschijn zullen komen.

ben er zelf nu ook al wel weer van overtuigd geraakt.

 

je hebt nog een leuke verzameling planten te gaan,

kun je nog lekker even blijven buitenspelen totdat het seizoen voorbij is.

ben erg benieuwd naar je grote veldje :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, ik ook. We gaan het zien over plusminus een weekje, kan niet wachten :j

 

't voordeel is dat je sowieso wat kunt oogsten, en met wat geluk mooie soortjes ook. Er zat wel een groot verschil tussen de reguliere soortjes die ik had en de feminized soortjes, de feminized soortjes zijn veel potenter, de reguliere soortjes die ik had komen er niet meer in + vanwege wat jij ook al zei;

 

het probleem bij die autoflowers is dat de mannen even snel gaan bloeien als de vrouwen.

bij normale soorten heb je nog wel even de tijd om je mannen weg te halen voordat je vrouwen gaan bloeien

 

Ze zijn ook wat onderhoudsgevoeliger qua overgroeiing, als je wat vaker als mij naar de spot gaat geen probleem natuurlijk. Maar een paar van die goede fems neerknallen is nog wel idee voor volgend jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_38741_17159_108009.jpg

gallery_38741_17159_2771160.jpg

blue mazar

 

Inmiddels is de wiet droog en zit het in weckpotten. De Blue Mazar is verruit het lekkerst en het meest compact, ook qua gewicht.

 

gallery_38741_17159_2054003.jpggallery_38741_17159_573646.jpg

White Widow..

 

Maar de white widow, frisian dew en andere autoflowers zijn ook prima te roken. Is natuurlijk een mening, andere smokers vonden het ook goed te doen voor buitenwiet. Ikzelf geniet echt van een zelf gekweekt wietje onder de Nederlandse zon.

 

Het zijn nog spannende tijden hier, zowel guerilla als in de tuin. We hebben guerilla her en der nog 4 veldjes staan met hierop Canadeze soorten, in totaal een 13 planten, de één groter en dikker, of verder in de bloei dan de ander, ben benieuwd naar de toppen maar verwacht er wel wat van, ondanks dat de vroegbloeier die we al geoogst hadden na het drogen niet zoveel meer voorstelde.

 

-Guerilla Gold x Pot Chronic 2x

-Guerilla Gold x Nadia 3x

-Guerilla G#2 x Guerilla Gold G#5 4x

-Guerilla Gold x Timewarp 1x

-Guerilla Gold x Pot Chronic x Purple Pineberry 3x

 

We hopen eigenlijk dat de toppen nog goed aandikken met dit weer, we willen dan pas ook weer heen gaan als het weer omslaat naar ronduit slecht en hopen dat de rot beperkt blijft tot die tijd, waar wel van wordt uitgegaan.... Er wordt nog goed weer verwacht de aankomende week, dus hopelijk over twee week (eventueel dus eerder) wat klaar is oogsten. Deze stonden er, bij ons laatste bezoek op 5 september, goed bij, elke plant heeft genoeg ruimte waardoor het mooie struiken geworden zijn waar de wind ook goed doorheen kan, toen dus ook weinig rot gespot. Ik beloof even wat foto's schieten van de planten vlak voor de oogst, als er dus geen foto's komen naar verloop van tijd is er waarschijnlijk niet geoogst, helaas nog even afwachten dus, spannende tijden..... :shifty:

 

Als bonus zijn in de tuin de soortjes Exodus Cheese 7x, Jack Herrer 3x en Hollands Hope 2x ook aan het bloeien geslagen, sinds 1 september. Gaat redelijk vlot. Dit is op zijn vroegst dus eind oktober oogsten,moeten namelijk minimaal 8 week bloeien. Mocht de guerilla, prioriteit nr.1, goed gaan, dan volgt hiervan ook een latere update, ik wil jullie de monsters van planten niet ontnemen, misschien kunnen we deze ook nog oogsten met wat kunst en vliegwerk en redelijk weer, we gaan hoe dan ook voor afgebloeide toppen, alles of niets!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw wat een planten maat prachitg!! En zeeeer interesante soorten! Hoe meer ik lees in deze sectie hoe meer ik me besef dat hier veel valt te leren! Alleen al welke soorten wel werken en niet werken, kwa rot dan!!

 

Ga je in de gaten houden:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten en met het komende weer haal je daar genoeg vanaf zolang alles goed gaat! ;-)

 

Tot nu toe erg mooi voor een eerste kweek man!

 

Weet je hoeveel je van die auto Bleu Mazar hebt gehaald droog ongeveer?

Ik las ergens anders dat de Automazar een zeer mooie plant en erg goede opbrenger is.

 

Vorig jaar heb ik hier thuis Auto White Widow gehad en Auto NL. WW viel me tegen, fluffy en geen mooie toppen. NL had ik een hele mooie plant van maar liefst 82 gr droog!!

Helaas was dat echt een uitschieter want de andere 2 zaten rond de 30/40 gr.

 

Ben benieuwd wat nu de beste AF opbrengst is.

Welke plant bedoel ik dan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke topjes man, zeker die laatste foto's zijn mooie compacte buds.

ben erg benieuwd naar je andere planten,

laat ze niet te lang alleen hoor, toprot kan binnen een week heel je plant om zeep helpen

 

zit weer klaar voor de volgende update, laat die monsters maar eens zien :jump:

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man!

 

Opvallend dat jij ook zo tevreden bent met de autoBlueMazar, ik had de gewone maar ook zeer tevreden. Zeer mooie toppen en compact ook. Wij hadden gemiddeld 90 gram per plant.

 

 

Ik heb ongeveer ook de zelfde soorten als jou, ook vergelijkbaar met bloei tijden dus. Had eigenlijk verwacht dat ze allemaal wat vroeger waren. Ook de compactheid ben ik niet helemaal tevreden over, bijv de heribei's zijn na een paar weken bloeien al kogelhard en mijn planten mogen echt nog wel aandikken net zoals bij jou!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In totaal hebben we met 5 of 6 Auto Blue Mazars rond de 130 gram droog gehaald, niet veel maar wel super compact en ik vind hem heel goed te roken. Toppen waren dikker dan bij de autofrisian dew en autowhite widow. Hierbij niet écht goed verzorgd, geen water gegeven, te weinig onkruid weggehaald, verkeerde moment geoogst, we gaan niet zo vaak naar de spot etc. Autoflowers op guerilla is toch niet helemaal mijn ding, had veel meer ingezeten.

 

Volgend jaar gaan ze in de tuin gekweekt worden (bij regen evt. onder afdak) om er meer uit te halen, is het geld ook meer waard. Maar kan je dit soortje je zeker wel aanraden en denk dat je er misschien nog wel meer vanaf haald dan die 80 gram, ik denk dat ik alleen voor deze ga, tenzij er nog een interessant, nieuw soortje wordt uitgebracht...maar das voor 2015 ;)

 

Ja, ik zag in je topic de rot al voorbij komen, denk dat we eind deze week weer even gaan checken! 't zijn in principe wel echte buitensoorten, dus ze zouden het toch moeten halen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt, er is natuurlijk wel een groot verschil als in poten in de tuin met goede verzorging of op een spot waar je niet te vaak komt. Volgend jaar wil ik het met de auto mazar toch groter gaan aanpakken, de toppen waren bij ons vergelijkbaar met binnen wiet. Dus dat word het ook interessant.

 

Heeft natuurlijk alles te maken dat wij hebben afgebloeid met weken lang temperaturen van 25 a 30 graden en zon.

 

Ik heb best wat auto's gekweekt de afgelopen jaren ook binnen maar de auto mazar stak er op elk vlak boven uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...