Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
A.D Duenk

Gigantische Hennepkwekerij In Houten Opgerold

Recommended Posts

HOUTEN - Aan de Koppeldijk in Houten is dinsdagochtend een giga-hennepkwekerij met 16.000 planten ontdekt. Er zijn drie verdachten aangehouden. Het gaat om een 22-jarige man uit Houten, een 25-jarige man en een man waarvan de identeit nog niet vastgesteld is.

 

De planten stonden verstopt achter enkele rijen komkommers in een kassencomplex achter een woning. De politie kwam de plantage op het spoor na een anonieme tip. Dinsdag is de hele dag sporenonderzoek gedaan. De kas wordt dinsdagavond nog leeggehaald. De hennep wordt vernietigd.

 

Bij de kas vol wiet waren dinsdag de hele dag tientallen politiemensen aanwezig. Ook kwamen monteurs van Joulz langs omdat sprake was van stroomdiefstal.

 

Het gaat om één van de grootste hennepkwekerijen die ooit in de provincie Utrecht is ontdekt. De grote ondergrondse wietloods die vorige jaar werd aangetroffen in Zeist valt qua hoeveelheid in het niet bij deze plantage: in Zeist stonden 'maar' 2.000 planten.

 

Bron: http://www.rtvutrech...n-opgerold.html

 

Kijk op hun website voor het filmpje!

 

Hierbij ook wat foto's de rechten gaan uit naar de gene die foto's heeft gemaakt.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?app=gallery&module=images&section=img_ctrl&img=574564&tn=1

 

Album: 03062014

 

3 images

0 comments

 

 

 

 

Dit is echt niet normaal meer zo groot dat deze kwekerij is, Ze zijn nu wel gepakt, maar hebben genoeg verdiend in de tijd dat het wel goed is gegaan. Altijd die anonieme tips he.

 

 

Groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan foto's niet bekijken, en wat een kut lettertype ben bijna scheel van geworden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe weet je dat ze al genoeg verdient hebben? Zo te zien hangen er geen lampen boven dus n oogst duurt heeeel wat langer dan binnen onder assimilatie lampen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon een daglicht/kaskweek: dus oogsten ergens in oktober. Tenzij er voordien alsnog lampen worden opgehangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wel in een afgesloten ruimte, en (bijna zeker) een afzuiging+ filter en dan het aantal planten.

Dan heb je al genoeg prof punten gescoord.

 

Oh en, TIENTALLEN politiemensen ? wtf? (4man en een afval/opruimbedrijfje is meer dan genoeg) maja maakt niet uit ome IVO regelt het wel ff.

 

P.s heb trouwens gehoord dat er daar vlakbij alweer een nieuwe bezig is met opbouwen! te lachwekkend :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, wie het kleine niet eert is het grote niet weert..

 

Nondeju 16.000 planten.

Gewoon daglicht, zeg matige oogst 16.000 x 50 = zo'n 800 kg droge wiet.

Straat waarde??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vijf euro de gram is 4 miljoen. Waarom vijf euro? Gisteren was ik in een shop -High Live in Goes-, waar buitenwiet te koop was voor vijftien euro per drie gram.

Kaswiet of buitenwiet zal niet veel in prijs verchillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom staat er daarna dat hij in het niet valt bij die andere kwekerij, "2000" planten?

 

Waar zit de typ fout, zal wel 20.000 moeten zijn... Anders is die niet zo giga....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees het stukje tekst nog eens ,en lees daarna je vraag nog eens

Waarom staat er daarna dat hij in het niet valt bij die andere kwekerij, "2000" planten?

 

Waar zit de typ fout, zal wel 20.000 moeten zijn... Anders is die niet zo giga....

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zie hoe dicht ze op elkaar staan dan weet ik bijna zeker dat ze van plan waren te verduisteren.

 

Maar, dit soort kweekjes loopt zo vaak mis, teveel handjes, teveel mondjes, teveel buzzzzz in the atmosphere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je toch Polen voor Predator,

Die werken, praten wel maar je verstaat ze toch niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

er schijnen canadese buitensoorten te zijn in stekvorm die bij 22 uur licht al in bloei gaan

verduisteren hoeft niet meer voor snelle oogsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon Ruderalis dus , of igg bijna 95% ++ anders kan dat nooit,

Gaat het puur om snelheid en gewicht, toch echt Santa Maria zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou nee mr g , zit toch iets complexer in elkaar

het zijn extreem vroegbloeiende planten die canadese buitenrassen , die bij 24 uur licht in groei blijven

 

dat heeft geen ruft met autoflower van doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke lul geeft er nu zo'n tip door aan de politie? wie heeft er nu last van?

Als er geen wietplanten stonden stonden er wel andere planten, ik weet niet hoor maar ik zie het gevaar niet?

Lijkt me ook niet dat iemand er overlast van kan hebben.

Dus pure jaloezie, of wraak. maar ik denk eerder het eerste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Meneerjansen ik durf met je te wedden dat er ruderalis genen inzitten :icecream:

Maar als je wil pm me ff met de link/bron :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mr g

ik zoek me suf , weet niet eens of ik het in het engels of nederland heb gelezen.

maar je kon die planten dus stekken , dat is echt bijzonder als het ruderalis genen betrof

 

ik zoek door...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke laat ik niet teveel offtoptic gaan haha, maar ik snap je punt maar kan best ruderalis inzitten dus stekken zal toch goedgaan als je boven de 24uur cyclus je gesneden steks houd ?.

maar anyway interessant pm me het een keer :)

Blessup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...