Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wegpiraat

Wegpiraat En Z'n Buiten Amneesjes

Recommended Posts

Ahh balen man zeker balen! Nja plan A gaat god komen! Zou wel nog is extra op inspectie gaan. Klote mist ook.

Hopen dat d schade meevalt en ze lekker mag smaken! Had je nog een micro gevonden en naar de trichs gekeken?

Die laatste topjes gewoon laten staan zolang t kan. De onderste laatste toppen van mijn auto white waren moordadig vet en werkelijk gigantish groot, vooral voor hun plek op de plant. Die heb ik dr ook wel een lekkere 4 of 5 weken aan kunnen laten hangen wat eigenlijk veel te lang had moeten wezen.

 

Ken je misschien nie een tavel ventilator dr op zetten op t balkon? Weet niet hoe besloten je balkon is en of dr een beetje een windje staat? Of is dat dan weer onzin, zou best kunnen he!

 

In iedergeval sucses er mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa inderdaad ieder topje goed bekeken en rot eruit geknipt in hoevere dat ging pfff

 

Neej heb ik niet meer naar gekeken heb dr geen tijd voor gehad helaas druk papa leven

 

Ja opzich redelijke wind op balkon heb dr zelf aan het begin ook aan gedacht maar komt weer geluid af kijkende ogen die we liever niet willen hebben

Kijk het nog aan met die kleine topjes en anders gaat daar ook de schaar in

 

Tuin kan nog wel even die worden met de dag harder en harder

 

Greeetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle hoofdtopjes van balkon liggen te drogen ziet wel dat het nog niet rijp is maar beter iets dan alleen rot

 

Het kleine grut laat ik nog staan en kijken of het nog wat aan zal dikken, zo niet heb ik genoeg fluf voor boter :icecream:

Gek gezegd vindt ik wel dat de dame die zo licht geworden was donkerder wordt misschien toch het werk van Buffertabs die er later ingegaan zijn

 

In de tuin gaat alles vrij goed 2 dames beginnen lichter te worden en ze hebben nog last van wat meeldauw

Hoop het nog 2 weken uit te houden, is afhankelijk van de aankomende 2 a 3 dagen

Als ik zie dat de meeldauw dikker wordt ga ik spoelen een week en dan de schaar der in :execute

Toppen zijn knetter vet en echt hard, vindt ze compacter dan vlede jaar dus dat belooft heel wat goed's

 

gallery_32874_17117_957488.jpg

 

hier goed kijkt zie je een wit blaadje met dik meeldauw erop

gallery_32874_17117_795649.jpg

 

gallery_32874_17117_659672.jpg

 

zijtakje met best veel meeldauw erop :thumbsdown:

gallery_32874_17117_859079.jpg

 

Tot zover

 

Greeetzzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROT #$%^^$#@$%^&*()(*&^%$#@!~@#$%^&*(!!!!!!!!!!!!!!!!!! Computer

 

Dit is niet me eerste keer en het was echt een hele bladzijde en boem ineens weg ben dr zo zuur van

Wordt nu een hele kleine update

 

Kanjers zijn om in de tuin meeldauw was niet meer aan te zien nog 2 dagen kunnen spoelen pfff

 

paar fotos morgen een uitgebreide update ben er ff zuur van

 

gallery_32874_17117_326213.jpg

 

gallery_32874_17117_326213.jpg

 

gallery_32874_17117_659780.jpg

 

gallery_32874_17117_165787.jpg

 

Gaa even een goeie joint roken dit gebeurde me dus vlede jaar precies het zelfde met de laatste uitgebreide update

 

Greeetzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot en meeldauw.

Planten zien er wel killer uit en smaak vol.

 

Kuro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keru ja helaas het is niet anders we hebben tenslotte wel een goede nazomer gehad dus klagen doe ik niet

de kwaliteit van de dames is echt uber hoog helemaal wit van de thc en plakken als een gek goed compact ook dus al met al tot nu toe een geslaagde 2014 zomer

 

@achterlijke inderdaad veel hikken er tegen op door de leuke al zo fijne mist

Jaaaaaaaa dies dik en knetter hard het leuke is dat de meeste zijbuds groter en dikker zijn als de hoofdbud

 

Tuin

 

3 Juni kregen ze het genot van de buiten zon

 

5 juli over gepot van 30l naar 65l

 

5 juli Grow Meegegeven tot heden

 

16 juli begonnen met verduisteren na + - 9 weken groei

 

24 juli - 1 aug zichtbare bloei

 

1 aug Bloom (bio2) meegeven tot heden

 

30 aug 1 maand zichtbare bloei en wordt er pk meegeven ook van Bg

 

28 september omgegaan

 

groei 3juni - 24juli +- 9 a 10 weken groei

 

Bloei 24juli (zichtbarebloei) - 28 september + - 10 a 11 weken bloei

 

en Toen zaggen ze er zo uit

Jammie jammie :icecream: :icecream: :icecream:

 

gallery_32874_17117_174433.jpg

 

gallery_32874_17117_116573.jpg

 

gallery_32874_17117_1004223.jpg

 

gallery_32874_17117_177917.jpg

 

gallery_32874_17117_97776.jpg

 

gallery_32874_17117_642857.jpg

 

gallery_32874_17117_873425.jpg

 

gallery_32874_17117_856155.jpg

 

gallery_32874_17117_1149126.jpg

 

gallery_32874_17117_1149126.jpg

 

oude foto

gallery_32874_17117_29224.jpg

 

gallery_32874_17117_143877.jpg

 

gallery_32874_17117_20164.jpg

 

deze dame is ook nu helemaal om op et balkon

gallery_32874_17117_1226848.jpg

 

 

Vriend van me ze meisje heeft er ook een paar groot gebracht op balkon stond best te kijken ff

 

gallery_32874_17117_317108.jpg

 

gallery_32874_17117_274857.jpg

 

gallery_32874_17117_44151.jpg

 

gallery_32874_17117_35262.jpg

 

ik mag nu al zeggen dat onze zomer geslaagd is ik heb het natte gewicht ff gewogen en schrok me een hoedje :dribble: :dribble:

Hou het nog even geheim hihihi

 

Nu alvast ieder bedankt die me advies tips en commentaar gegeven hebben deze zomer had af en toe wel jullie hulp goed nodig

Hoop dat jullie er van hebben kunnen genieten en er wat van hebben opgestoken

 

Als er mensen zijn die een gok willen wagen wat het eindgewicht van zowel de tuin als balkon wordt horen we het graag de 4 die er dichts bij zitten kunnen een leuk topje toegestuurd verwachten

 

Zit nu al te grrrgrrrgrr voor volgend jaar heb van die maat ze vriendin wat zaden gekregen van die bleu die ook maar eens groot laten worden vanuit zaad

Ben verplan volgend jaar alles uit zaad groot te brengen heb er tevens ook een voorgroeikastje al voor gemaakt zie micro

Gewoon lekker aankloten met wat verschillende soorten nu zijn wij th niet vies van haze maar ik denk dat we nu wel ff zat haze groot gebracht hebben op naar nieuwe toffe en uitdagende soortjes

 

Als er mensen zijn met suggesties kwa soortjes hoor ik dat heel graag

 

Totzover

 

Greeeeeetzzzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Op balkon staat het laatste grut wat aan te dikken voor de rest is alles om

 

En de eerste droge grammen is een feit

 

De hoofdtopjes die ik als eerste van balkon geoogst had zijn droog na 2 weken op ong 15 a 20 gr takje breekt wiet nog niet helemaal perfect droog maar zoals ik gelezen heb is dit het moment om te curen

Naar die oh zo fijne zweed geweest en wat weckpotten gehaald

 

De eerste keiharde 96 grammen zijn binnen

 

gallery_32874_17117_472342.jpg

 

gallery_32874_17117_580009.jpg

 

gallery_32874_17117_1070241.jpg

 

En hij smaakt goed

 

gallery_32874_17117_631806.jpg

 

 

Merk niet veel berichten of reacties maar goed ik maak het af tot het einde

 

Greeetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt een mooie zomer gehad zo te zien, kom je wel even mee toe :likken: ...

 

Gokje wagen, tsja ik zou het niet weten ik gun je een kilo maar ik gok op 685droog aan de haak

Edited by VenaSnar
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super uit zeg en grammen pakken ze je niet meer af.

 

Kuro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Venastar danku danku inderdaad het zonnetje is ons tuintje en balkon niet voorbij gegaan

Ik wordt er niet mee geplaagd als het een kilo zou worden :dribble:

 

@kuro Het smaakt ook nog eens echt goed niet te heavy maar lekker intense high ruikt goed en smaakt niet echt naar haze maar het werd al eerder geroepen dat het niet op haze leek als ik het wietje goed bekijk heeft het wel het uiterlijk van een hazeje al met al hoor je mij zeker niet klaagen

 

Het totaal van de tuin is nu helemaal droog en vandaag klein geknipt en gewogen :dribble: droogde in het hobbyhok 2 keer zo snel als bij me maatje, daar hangen nog 2 ikea netjes vol aan het drogen.

Daar is er al 1 van droog (eerder geknipt de hoofdtopjes met rot) 96 gram en dus nog 2 netjes te gaan en er staat ook nog van grut aan te dikken op het balkon dus is nog niet alles

gallery_32874_17117_229962.jpg

 

Hallo Allemaaaal

 

gallery_32874_17117_637946.jpg

 

Jammie :icecream:

gallery_32874_17117_319881.jpg

 

Niet van de tafel weg te slaan

gallery_32874_17117_254438.jpg

 

Het totaal uit de tuin van 4 kanjers :likken:

gallery_32874_17117_607298.jpg

 

Heel mooi droog misschien zelfs iets te gaat morgen lekker de weckpot in moet er nog wel ff een dozijn halen ben ik bang

Totaal gewicht van de tuin ben ik meer dan tevreden over ik zal het over een week bekend maken dan zal alles wat nu in de 2 netjes lig ook droog zijn maar ik kan nu al verklappen is dat ik meer grammen uit de tuin al heb als vlede jaar :icecream: :innocent:

 

Is een heel lekker wietje uit de tuin smaakt totaaaaal anders als het wietje van balkon en ben er heel er tevreden mee heb me zelf al een klein schouderklopje gegeven :yummy:.

Iemand die nog een gokje wilt wagen ga uw gang en voor de 3 die dichts bij zitten stuur ik een leuk topje naar tegemoet

 

Venastar 685

 

Greeetzz alle en een fijn weekend :wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg mooi man :wub: :verrygood :punk:

 

Gokje...uit de tuin...550...balkon....170.

Totaal 690.

 

Die vogel zal wel denken....en waar zit dat lekkere zaad nou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alchemistic danku danku het rookt ook nog is f heerlijk mijn zomer kan al niet meer stuk, jaa ahaha die was letterlijk niet van de tafel af te slaan

 

Achterlijkeharry ik krijg dr ook gevoelens voor hoor ik denk dat het blowtje wat je rookte goeeeee was klein rekenfoutje Achterlijke H ahahah

tuin 550 balkon 170 is 690 op mijn rekenmachine zegt tie 720 maar mijn machine rekent altijd in mijn voordeel ahahah

 

Venastar 685

Achterlijkeharry 720

 

Wees nie gevreesd mensen u mag gewoon gokken onder de 18 hiero

Benieuwd hoeveel er een klein gokje willen wagen

 

Greeetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal lekker ruiken daar ruik de amnees hier bijna..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kuro neko hij ruikt heel zoetjes als je het verkruimeld heb stinkt tie wel goed

 

Achterlijkeharry ik had al zo een vermoede :likken:

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denkend dat je wel al het bezoek gehad heb op balkon komen we deze verstopte rakker tegen

 

gallery_32874_17117_790678.jpg

 

gallery_32874_17117_1164577.jpg

 

gallery_32874_17117_843609.jpg

 

Kan dit nog enig kwaad?

 

Heb alles goed bekeken en ben dr niet meer tegengekomen hoop dat het de enige en laatste was

 

Greeetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag was 1 van de 2 netjes die nog hangen van balkon droog :yummy:

 

78 grammetjes zijn weer binnen

 

eerste netje was 96

 

nog 1 netje te gaan

 

Wat vinden jullie me wietje er niet uit zien????

Dat er zowat geen gokje gewaagd wordt :likken:

 

Greetzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

super mooie planten zonde van de rot :thumbsdown: maar je leest het meer had zelf veel last van meeldauw dit jaar

ik gok op een gewicht van 810 gr ga zo door ziet er top uit blijf je volgen tot het eind groetjes kush :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag was 1 van de 2 netjes die nog hangen van balkon droog :yummy:

 

78 grammetjes zijn weer binnen

 

eerste netje was 96

 

nog 1 netje te gaan

 

Wat vinden jullie me wietje er niet uit zien????

Dat er zowat geen gokje gewaagd wordt :likken:

 

Greetzzzz

 

We zijn jaloers,je weet toch hoe dat gaat. :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kushtastic welkom ja gelukkig in de tuin alleen last van meeldauw gehad en totaal geen rot op het balkon precies het tegenover gestelde

maar het is een lekker wietje geworden

Wel veel verschil in uiterlijk en kwaliteit dat komt omdat er in stappen geoogst is eigenlijk

 

@achterlijkeharry nou zeg dat is nergens voor nodig als er iemand is die jaloers is ben ik het :likken: met al die mooie binnentuintjes waar het kwijl van me mond uit loopt en dan heb ik het nog niet eens over de talloze mooie tuinkweekjes :icecream:

 

Venastar 685

Achterlijkeharry 720

Kushtastic 810

 

Greetzzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 woord, wauw

vrijwel zonder rot ook

699 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het zelfde in de tuin alle planten last van meeldauw en balkon totaal niet

en helemaal geen rot gelukkig je heb het goed gedaan top planten ! letterlijk en figuurlijk :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@s37 :rolleyes: ja zijn we echt blij mee dat de tuin dit jaar heel goed gegaan is, met de meeting zal dr wel aardig wat wegpiraatneesje te roken zijn :yummy:

 

@kushtastic gelukkig geen rot bij jou ook veel mensen ik lees dat er behoorlijk mensen last van rot en meeldauw gehad hebben

me vingers zitten alweer te kriebelen jammer dat ik geen binnenlokatie ter beschikking om er een paar groot te brengen

 

Heb al wat leuke soortjes gevonden die ik volgend jaar in de tuin wil zetten

Heribei

Hollands hope

Bleuberry

 

Van die bleuberry heb ik maar 1 fem zaadje die wil ik vroegtijdig gaan ontkiemen en dan lang voorgroeien in mijn microkastje,

waar ik stekken van wil gaan snijden.

Die weer groot laten worden en dan naar buiten om gelijk 12 12 te kunnen op deze manier wil ik proberen van ieder soortje 2 keer te kunnen oogsten

 

Venastar 685

Achterlijkeharry 720

Kushtastic 810

S37 699

 

 

Greeetzzzz :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...