Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wegpiraat

Wegpiraat En Z'n Buiten Amneesjes

Recommended Posts

slim plan van je om dat te gaan doen ik ben dat ook van plan aankomende zomer en de bleuberry is een topper heerlijk van smaak groetjes kush

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste Update

 

Om te beginnen gaat mijn dank uit naar de Wietgoden voor dit lekkere goedje is een zeer goeie zomer geweest

 

Op het balkon tegen wat kleine probleempjes opgelopen waar we weer van geleerd hebben, alles is nu om op het balkon het laatste grut heeft nog goed kunnen bloeien en mooi aangedikt

De eerste 2 netjes daar van waren al droog 96 + 78 gram daar is nu 45 droog weer bijgekomen en dan is het laatste wat nog stond ander half netje vol geworden dat zal nog wel ff duren voor ik dat gewicht droog weet

 

Balkon tot nu toe 219 gram :icecream:

 

Niet helemaal volgroeid maar zeker rijk aan thc wordt er goed stonded van

Omdat verschil in tijd zit van het omgaan zit er ook verschil in het goedje, wat ik er vandaag als laatste afhaalde vindt ik het mooiste eruit zien knetter wit van de thc

Dus er komen nog wat drogen grammen aan :innocent:

 

gallery_32874_17117_42822.jpg

 

 

Tuin is alles vrijwel vlekkeloos verlopen op een luisje en hier en daar wat meeldauw na, het is een goed eind resultaat geworden :icecream:

Had al verklapt dat het meer geworden is als vorig jaar ook 4 stekjes in de zelfde 65l enige verschil met vorig jaar is het over potten geweest en het heeft naar mijn mening wel goed gedaan :innocent:

 

De tuin is een totaal geworden van 489 heerlijke grammetjes :innocent:

489 * 4 = 122.25 gemiddeld per dame :vape:

Kan er een behoorlijke poos meer door :dribble:

 

Tuin 489

Balkon 219

 

Totaal 708 heerlijke grammetjes waarvan letterlijk ieder grammetje van het balkon verschillend eruit ziet en rookt

 

De Leden die een poging gewaagt hebben

 

Kushtastic 810

Achterlijke 720

S37 699

Venastar 685

 

Daarmee heeft Achterlijkeharry het op 12 gram na perfect geraden :verrygood (tot nu toe dan want er komen nog wat grammetjes aan)

 

Maar omdat er geen lijst is van 30 Leden die een poging gewaagt hebben stuur ik sws ieder een topje tegemoet (pm me even waar naar toe)

S37 zie ik op de Meet dus dat scheelt me een zegel haha

 

Had alleen nu even deze foto van balkon bij de hand ik heb nog een dozijn leuke foto's die zal ik posten met de aller laatste droge grammetjes van balkon erbij, maar zie dit als een laatste update :(

 

Ieder bedankt voor de tips en adviezen daar waar het zeker nodig was, met de voorbereidingen voor volgend kan ik bijna al niet mee wachten :wub: .

 

Greeetzzz WegPiraat :wave:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo mogen er wel meerdere wegpiraten zijn... Leuk dat je zo vrijgevig bent :hug:

 

Een rookverslagje komt er ook wel.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vd week op de markt en zag een microscoopje 3x niks uiteraard voor dat geld, maar kon het niet laten en wou het toch hebben.

 

Met dit als resultaat

 

gallery_32874_17117_39099.jpg

 

gallery_32874_17117_69731.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey alle

 

De 2 laatste netjes waren vandaag klaar en goed droog, ik moet zeggen dat de laatste topjes die ik van balkon geoogst heb het mooiste compactste en het vet's zijn. Heerlijk wietje heel erg zoet en mild maar verre van een Amnees dus de titel moet zelfs veranderd worden :thumbsdown: .

 

Jammer dat het niet heel veel is 62 lekkere grammetjes mag ik weer erbij tellen 219 + 62 is 281 totaal :innocent: ik sta daar versteld van het scheelt niet heel veel met de tuin en dat waren in vergelijking met deze echt monstertjes :yummy: .

Tuin 489 + 281 = 770 totaal van 8 dames ben er echt heel blij mee en kan een goeie poos vooruit al heb ik al aardig wat weg gedampt en gebakken :D .

 

Jammer dat de zomer erop zit, we gaan deze winter niet stil zitten dat kan ik al verklappen :icecream:

 

Greeetzzzzz :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou daar is tie dan hoor.

 

Ten eerste thanks voor het opstruren. B)

Ten tweede geniaal bedacht dat surprise ei om de top in te doen. :icecool

 

Het is lang geleden dat ik zo’n mooie en lekkere amnees gezien heb.

De shops zijn er jaloers op of kunnen er jaloers op zijn.

Ze is mooi ligt van kleur is bedekt met trychomen en ruikt als een amnees moet ruiken,lekker zoet met een weeïge wiet lucht,beter kan ik haar niet omschrijven.

Veel mensen konden niet geloven dat het buiten wiet was ,missie buiten kweek voor wegpiraat is geslaagd.

 

Ze rookt verschrikkelijk zacht en komt na een minuut of 10 met de hamer langs,zoals het hoort.

Het waren wat kleinere topjes maar zelfs deze waren best hard en mooi gevult dus ik kan me goed voorstellen hoe de wat grotere toppen eruit gezien moeten hebben en voelen.

 

Wegpiraat,ik kan niks anders zeggen dat je een mooi en lekker buiten wietje heb gekweekt waar de shops jaloers op kunnen zijn dit jaar. :verrygood

 

Groeten Harry.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Achterlijkeharry geen dank, jaa he het ei van ...... :D

Wij th vinden het ook een pracht soortje geworden en precies heb zelfs x aantal discussies gehad of het wel van buiten komt B)

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft, en ben blij dat het aangekomen is toch altijd ff gokken :)

 

Nu al zo een zin in volgend jaar heb leuke gedachtes over zomer2015 en dan hebben we het nog niet over binnen :wub:

 

Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...