Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-sjaak-

Op zoek naar een Lady Cane moeder

Recommended Posts

Goed opgelet Sjaak, scherp blijven en uitzingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde in zo'n monstertop, dan is het leed al snel tientallen grammen lijkt me ja... :(

 

Succes met de laatste (?) loodjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

11-7

Dag 69 bloei

 

Helaas weer rot gevonden ik zit te twijfelen of ik ze nu zal knippen. Ik heb geen andere ruimte waar ik kan drogen dus alles wat ik nu knip moet ik boven in de tent hangen wat niet echt goed is voor de kwaliteit met de lamp aan enzo. Ik had ze ook liever nog iets langer willen spoelen en heb ook het idee dat ze nog wel een week / 2 weken mogen staan. Wat zouden jullie doen knippen of nog een week laten staan ?

 

gallery_6585_16935_19681.jpg

 

gallery_6585_16935_2021754.jpg

 

gallery_6585_16935_214391.jpg

 

gallery_6585_16935_2194833.jpg

 

gallery_6585_16935_749791.jpg

 

Deze top zit rot in

 

gallery_6585_16935_543811.jpg

 

gallery_6585_16935_1773783.jpg

 

gallery_6585_16935_1038047.jpg

 

Mvg Sjaak

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt door de overvoeding

 

je geeft 1.2. je krijgt een drain terug van 1.85 en je reactie daarop is dat je 1.2 blijft geven. come on sjaak ;)

 

zou ze omhalen als je veel dreigt te verliezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drain zit nu op 1,5 (en ik vraag me af of dit überhaupt wel klopt met al die witte zooi die op het vijverfolie ligt) wou van af nu gewoon kraanwater gaan geven als ze nog 1,5 / 2 kon laten staan zou ik toch mooi uit komen met de drain? jammer dat dit waarschijnlijk nu niet meer gaat lukken.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omhakken en hopen dat het niet veel verspreidt...

 

Elk uur dat je wacht verspreidt het zich exponentieel totdat alles naar de klote is...

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn ze hard genoeg om te oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een aantal zijn best hard maar er zitten ook nog een paar tussen die dat niet zijn. Ik vind ze er ook nog erg wit uit zien. Moeilijke keus, waar ik ook beetje bang voor ben is links achter daar kom ik namelijk niet bij dus kan ik ook niet controleren op rot. Als je bvb foto 5 neemt die heeft volgens mij nog zo 1,5 week nodig.

Misschien moet ik ze maar gewoon knippen als ik kijk naar de vorige top waar ik maar 50 gr nat aan heb over gehouden en iets van 150 gr heb weg kunnen gooien.

Liever wat minder harde, te vroeg geoogste topjes dan de helft weg gooien.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

de dames met dorre bladeren in de toppen zou ik om gooien...

 

de plant waarbji je rot hebt gevonden zag er al tricky uit

gallery_9296_15892_71444.jpg

 

bij de planten die nog gezonde bladeren in de toppen hebben zou je minder zorgen hoeven maken...

 

lastige keuzes!

 

een te vroeg geoogst wietje is ook niet echt relaxt,

 

en 1 rotte plant betekend nog niet meteen dat alles kut is.

 

bij mn buitenplanten knipte ik de rot gewoon zo zorgvuldig mogenlijk weg, liever wat minder wiet in goede kwaliteit dat alles te vroeg geoogst... zonde van het soortje om te vroeg te oogsten.. zeker als het een selectie moet zijn waarbij smaak etc mee weegt,,, dan wil je hem in zn volle potentie kunnen beoordelen ;)

en om te zien welke het wel en niet redden zegt ook wat mbt je selectie uiteraard!

(al heeft de verschillende voedings behoeftes per pheno hier vast een rol in gespeeld,--> verbrand blad)

 

maar lastig verhaal indd!! hopen dat het mee gaat vallen :tu

Edited by skunkmonster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiezo de planten met rot alvast omhakken, de rest kun je dan misschien nog riskeren een weekje te geven, al verspreiden de schimmelsporen zoiezo door de lucht van de tent... Hopen dat ze niet in je moiiste toppen landen...

 

Het is maar advies wat men probeert te geven, je zult je eigen conclusies moeten trekken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een knuppels :dribble:

 

Denk niet dat langer laten staan je meer grammen gaat geven dan de veelvoud aan grammen die je door eventuele rot kunt verliezen.

 

:execute

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg meteen nieuwe ronde met je moeders om zo een 2e selectie te doen ;)

 

wat worden we toch verwend hier met die foto;s :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou sws een droog tent is gaan aanschaffen.

 

kom man kijk is wat je aan buds heb !!!! je kweekt btw uit zaad dan weet je toch dat er 2 weken oogsttijd kan zitten. zeker bij dit soort rassen :whistle:

 

zonde van de rot man, het beste ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de adviezen mensen!

 

Ik heb ze vandaag nog een keer gevloed de drain kwam op 1,25 uit. Ik laat ze nog 2 tot 3 dagen staan omdat dit weekend het niet uitkomt met oogsten.

Ik heb verder geen rot meer kunnen vinden maar blijf ze goed in de gaten houden.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn om ik heb ze van de week op dag 74/ 10,5 week geknipt. In 2 planten heb ik nog rot gevonden verder wel aardig wat gele blaadjes als je daar aan trek kwamen ze meteen los verwachte dan ook rot maar er zat nog niks, denk dat het dus een goede keus is geweest om ze niet langer te laten staan. Er zitten een aantal planten tussen met erg luchtige toppen die denk ik niet veel gaan opbrengen en een aantal met mooie harde toppen zoals bvb links achter deze plant gaat denk ik het meest opbrengen.

Ze hebben denk ik nog zoon 2-3 dagen nodig om te drogen dan knip ik ze nog even netjes na voordat ze in de weckpotten gaan en dan moeten ze nog getest worden maar dat ga ik zelf niet doen na dat stikkie van 2 weken geleden, hierna maak ik pas een keus welke volgende ronde komen te staan.

 

Mvg Sjaak

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde van je rot man, is met zulke grote knotsen altijd lastig!

links achter is er eentje die langer opviel, mooi kort en compact. ( hoe doen z ehet bij je maatje?)

wil niet slijmen maar ik hou mezelf aanbevolen. k heb een verdampertje dat de smaak erg goed doet uitkomen

en ben altijd wel te porren voor een esko wietje! zeker als ik hem nog niet geproefd heb..

 

ondanks de rottigheid een mooi verslag sjaak :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIsschien volgende keer iets sneller omlaag met je EC misschien dat je de rot dan beter onder controle kunt houden.

 

Is rechtsvoor ook 1 van de luchtigere dames?

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skunkmonster ja jammer van de rot helaas, gelukkig was het niet heel veel. Bij me maat gaan ze wel goed ze staan nu ongeveer 1,5 week in de bloei als er wat toppen aanzitten plaats ik wel een paar foto's.

 

@Worm Volgende ronde ga ik zeker de ec sneller afbouwen. Ja helaas heeft rechtsvoor erg luchtige toppen, voor het knippen voelde ze redelijk hard aan maar het is erg ingedroogd. Ik wil deze plant wel nog een keer een kans geven 9 stuks en een keer toppen en 1,5/2 week langer laten staan. Deze plant heb ik ook geen rot in gevonden wat me erg verbaast want deze had de grootste toppen.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

mis slim om met wat meer planten te starten, en de mooiste 9 af te bloeien. zodat ze ongeveer dezelfde water en voedingsbehoefte hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster heeft toch gelijk gekregen... lady cane uitverkocht :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

blij dat ik nog ff een zakje heb kunnen scoren.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn wat een joekels :dribble:

kl*te van de rot, ondertussen is het al enkele dagen geleden, sindsdien nog iets gespot?

als het te risky word zou ik ze zowieso knippen, zou echte zonde zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sensi life ze zijn vorige week al geknipt op dag 74.

 

 

Ik denk dat ik dit weekend wel het eindresultaat weet als ik tijd heb, zal ook nog wat foto's maken van wat drogen topjes.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is droog, vind de meeste toppen erg luchtig normaal zou dit meteen in de bak voor ice gaan. Het is erg ingedroogd toen ik ze aan het knippen was voelde de toppen best hard aan maar daar is nu ze droog zijn niet veel meer van over helaas maar het is toch nog 550 gr geworden. Ik zal nog wat foto's maken van wat drogen topjes.

 

#2 = 76,36

#3 = 39,57

#4 = 98,88

#5 = 52,72

#9 = 40,55

#11= 24

#12 = 23,37

#14 = 82,83

#18= 47,27

#20 = 64,99

 

Totaal 550,54

 

Ik heb stekken geknipt om nieuwe moeders van te maken, het was namelijk een bende, planten groeiden boven de lamp uit en moest ze elke dag knakken zodat ze niet tegen de lamp aan groeide. Helaas hebben 3 het niet overleeft, dit zijn #20, #11 en #9. Van #11 heb ik nog 2 stekken kunnen knippen maar van de andere 2 lukte dat niet meer.

 

Mvg Sjaak

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...