Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Starter 1.0

Zwanger knippen...

Recommended Posts

Ik zit ook nog eventjes te wachten voor een betrouwbare bron vanwege high worden door knippen. Er zit niet eens werkzame THC in verse wiet. Zelfs als je het wiet 2 jaren laat drogen zit er nog altijd vrij weinig werkzame THC in de wiet - bijvoorbeeld word aangeraden, voor eetbare cannabis bereidingen de wiet 2 uren op 105°C te verwarmen om de THC zuur (niet psychoaktief) naar THC (wel psychoaktief) om te wandelen. Als het niet verbrand moet je nog sommige dingen op rekening houden om er ook high van te worden - gewoon wiet in vet verwarmen is bijvoorbeeld dikwijls nog niet voldoend. Als jij dan alleen van ruiken aan verse wiet high word (wat je zelfs van sommige cookies niet word als ze niet goed gemaakt zijn) dan hadden wij er al van geweten. En alle politie medewerkers die ergens een grote wiet plantage hadden opgerold hadden hun rijbewijs moeten afgeven vanwege de verhoogde waardes in hun bloed als ze worden getest. Dus deze theorie kan het meest verstrekkend uitgesloten worden.

 

Misschien worden sommige high van knippen omdat het "een kick" geeft omdat verboden is? Dan maakt het toch weer zin.

 

Gelul van een dronken aardbei

 

Kruimel maar een gram wiet op een dik, met roomboter belegde boterham... spreek ik je volgende week weer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lsd kan wel opgenomen worden via de huid. Thc misschien dan ook wel maar of je daar wat van merkt? Ik blow bijna nooit maar 1 hijsje en ik word stoned, en van knippen of geur nog nooit iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit ook nog eventjes te wachten voor een betrouwbare bron vanwege high worden door knippen. Er zit niet eens werkzame THC in verse wiet. Zelfs als je het wiet 2 jaren laat drogen zit er nog altijd vrij weinig werkzame THC in de wiet - bijvoorbeeld word aangeraden, voor eetbare cannabis bereidingen de wiet 2 uren op 105°C te verwarmen om de THC zuur (niet psychoaktief) naar THC (wel psychoaktief) om te wandelen. Als het niet verbrand moet je nog sommige dingen op rekening houden om er ook high van te worden - gewoon wiet in vet verwarmen is bijvoorbeeld dikwijls nog niet voldoend. Als jij dan alleen van ruiken aan verse wiet high word (wat je zelfs van sommige cookies niet word als ze niet goed gemaakt zijn) dan hadden wij er al van geweten. En alle politie medewerkers die ergens een grote wiet plantage hadden opgerold hadden hun rijbewijs moeten afgeven vanwege de verhoogde waardes in hun bloed als ze worden getest. Dus deze theorie kan het meest verstrekkend uitgesloten worden.

 

Misschien worden sommige high van knippen omdat het "een kick" geeft omdat verboden is? Dan maakt het toch weer zin.

 

Gelul van een dronken aardbei

 

Kruimel maar een gram wiet op een dik, met roomboter belegde boterham... spreek ik je volgende week weer..

Werkt niet goed volgens mij. Ik zal het wel eens testen. Maar ik heb het al veel met wiet en hash (ook met ice hash) in warme boter gedaan en denk te weten dat het zeker niet goed zal werken - het werkte al niet goed met wiet als het vet niet voldoend warm was geweest. Algemeen is het beter afbreekbaar als je het gaat eten dan verdampen of roken, dus is meer wiet nodig voor dezelfde effect. Ik denk 1 gram wiet "perfect" in het vet opgelost (met warmte) is net voldoend voor een goede effect voor mij. Ik heb ook al wiet gegeten omdat het gezond is, zonder stoned te zijn.

 

Passief inhaleren is een andere verhaal, daar kan je zeker noemenswaardige hoeveelheden THC in het bloed van krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punt is dat er in verse wiet geen THC en CBD zit maar THCA en CBDA. Die zuren zijn niet psychoactief.Daarom moet je wiet eerst verwarmen om de zuren om te zetten naar de wel actieve vorm (decarboxyleren).Of niet, als je voor bepaalde medicinale eigenschappen gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn knip maat blowt niet en merkt ook niets na een lang dag knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...