Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Grimfilth

De beste stoner games

Recommended Posts

Goat simulator is echt wtf spel, erg grappig als je dit voor de eerste keren speelt. Beetje zoals gta, maar dan ben je een geit.

Hier een donwload linkje (gaf bij mij geen virussen e.d.). Gezocht via een heel erg handige torrent site http://torrentz.eu/

 

Verder vind ik GTA spelen prachtig. Lekker vrij rondlopen en kloten.

MW3 is leuk.

Dead island is leuk, lekker veel gore :P.

En ja, minecraft staat er ook nog op hoor, soms :likken:

 

Game eigenlijk niet zoveel meer maar heb wel 2,5 jaar geleden voor een alienware laptopje gespaard (de m14x) en deze trekt die spelletjes nog heel goed. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Unpredictable, nice, Alienware. Scheelt heel veel in vergelijking met huis, tuin en keuken laptops.

 

Laatste tijd ben ik bezig met de arma 3 singleplayer, damn fucking hard maar spannende game. En, er zijn geen BF of COD jankerds online!

http://www.youtube.com/watch?v=8Q250hGJFOg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amn that looks nice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arma, nog nooit van gehoord, ziet er wel vet uit.Heel wat uren versleten op BF3, maar laatste tijd speel ik niet meer, ik ga er gewoon teveel in op :innocent:

 

Onlangs The Last of Us uitgespeeld, lang geleden dat ik nog zo'n goeie game gespeeld heb, heel sterk verhaal, grafisch een van de betere en heel wat afwisseling in de game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spore of total war voor als je alleen bent,

En fifa of WORMS voor het wat gezamenlijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien niet de beste stoner game, maar wij spelen met vrienden vaak fifa 15 op de ps4

 

speel fifa sinds fifa '95 en het blijft een super game

 

Edited by komando

Share this post


Link to post
Share on other sites

Far cry 4 :D en dan kneiter stoned door het donkere water zwemmen en je rot schrikken van de duivelsvissen :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Far cry 4 trok mijn pctje dat maar, maar helaas 32 bit is helemaal uit.

 

The Stanley Parable komt bij mij meteen boven drijven als ik aan een stoner game denk! Geweldig gedaan en leuke humor en scherp ook.

 

Prince of persia de eerste triologie vind ik (nog steeds) fantastish en even racen in F1 is ook altijd leuk:) max payne 3 is de beste verhalende shooter die ik ooit gespeeld heb.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Far Cry 4 is idd erg vermakelijk....

 

Of lekker een potje Hearthstone spelen als je knetterstoned bent!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elder scrolls online (mmorpg in de welbekende elderscrolls stijl, binnenkort free to play) (als je deze gaat spelen of speelt pm me anders even:) )

Far Cry 4 (shooter) zeker een dikke game

Dying light (first person suvival/freerun game) ben ik zelf net aan begonnen, grafisch erg sterk, leuke gameplay en damn wat schijt ik elke keer toch in mijn broek als het nacht wordt in game

The forest (horror survival game) deze is nog in alpha build maar ondanks dat nu al een vet spel, ik heb me nog nooit zo voldaan gevoeld nadat ik in een spel een blokhut had gebouwd.

 

verder speel ik op de wii u veel mario kart en super smash bros 4, die doen het altijd goed B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Far cry 4 Heerlijke game

Al is het soms vervelend om aardelaars neer te schieten met die honden die zich elke keer komen moeien

 

gallery_38549_16594_346352.jpg

Over kill is highly underrated :shifty: :whistling :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anno 2070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majora's Mask.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game zo nu en dan als het werk het toe laat , speel/speelde veel Dying light,far cry 4, BF4, trucksimulator, grid 2 en grid autosport, online mmorpgs ook altijd fun gaat veel tijd in zitten en als je beetje smoked is de tijd zo voorbij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste keer dat ik stoned far cry 4 probeerde te spelen heb ik een paar uur in zo'n buggy rondjes gereden om een quest marker. Gamen lukt stoned echt niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

quake live

gratis fps

echt een stoner game

je moet wel een beetje laptop of pc hebben wil je dit spelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

quake live

gratis fps

echt een stoner game

je moet wel een beetje laptop of pc hebben wil je dit spelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal speel ik dan LOL en dan game mode aram.

kan meestal geen keuze maken uit alle champions.

dus doet de game dat voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Stanley parable. Das nu eens ECHT een game gemaakt voot stoners, biggest mind fuck evaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste keer dat ik stoned far cry 4 probeerde te spelen heb ik een paar uur in zo'n buggy rondjes gereden om een quest marker. Gamen lukt stoned echt niet

 

Moet je eens wat racing proberen ik heb nog een wereld record gereden met grid autosport op panorama zo fuzzy als its van de master kush

zal er mss mee te maken hebben welk soortje je rookt met welke game

 

Cod zombies is bv te doen met kush maar op amnesia zal het wat moelijker gaan :)

 

Tegenwoordig game is groen Project cars / cod aw exo zombs /cod bo2 zombs / car mechanic simulator XD pas begonnen aan de early release van dirt rally

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...