Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Grimfilth

De beste stoner games

Recommended Posts

Carmageddon XD vroeger veel gespeeld hebt de tdr nog ergenst op schijf staan hier ;)

Jammer dat de direct x versie te laag is om nu nog te kunnen spelen ,als er een nieuwe versie van uit komt zal ik hem zeker gaan halen

Altijd leuk om op een killing spree te gaan :innocent:

Word nog even wachten tot final release gepland rond augustus :yummy:

Zou graag het setje compleet hebben :D

gallery_38549_16594_337628.jpg

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

LEFT 4 DEAD 2

breng vrienden!

AGE OF EMPIRES II HD

want nuchter heeft Baekie 1900 + punten en dat is amper nog eerlijk :D

THE ELDER SCROLLS: SKYRIM

Because let's face it, why would you go t o sleep before 06h30am anyhow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owww age of empires :D heerlijk man! Vroeger via netwerk met de buurtjongens tegen elkaar ;)

 

Settlers ook een top game, vooral de handel zit erg goed in elkaar hier.

Bv: goud delfen, goud omzetten in goudstaven, goudstaven omzetten in sieraden sieraden kun je dan weer verkopen voor legers.

En zo zijn er zoveel grondstoffen om mee te werken, je moet routes uitzetten, mijnen, boerderijen, bakkers, graanmolens bouwen enz enz.

Zeker de moeite waard te spelen als je deze nooit gespeeld hebt.

 

Warcraft 2 ook lekkere game

 

Command & conquer , red alert, tibirium sun, generals :D

 

Anno 2070 ook erg uitgebreid.

 

Mmmm ik ga ff op spotnet kijken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Speedy Weedy - Carma 2 vond ik het leukst en die valt zelfs met de nieuwe windowses nog goed te doen, ook met de maximale resolutie van je monitor. Alleen die modellen en textures xD....

 

THE ELDER SCROLLS: SKYRIM Because let's face it, why would you go t o sleep before 06h30am anyhow?

Mja na de 3e keer uitgespeeld te hebben, ben ik er wel weer mee klaar. Ze zeggen dat het niet uit te spelen valt, maar elke missie en plaats heb ik al eens gezien. Gelukkig is er een steam workshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Command & conquer heerlijk om in weg te spacen indd en lekker goedkoop om aan te kopen nu in box set alle delen via dl beschikbaar :D kan niet geloven dat ik daar ook niet op was gekomen

 

Ik heb de tdr tijdje geleden nog geprobeerd op een win 7 64 bit machine maar ik herinner mij dat het niet werkte

Zal hem dalijk eens op de win 8 machine installeren voor een testje :)

 

Lol cramageddon 3 directx7a draaid nog best redelijk op een gtx 650 XD 1920x1080 scherm formaat ook geen probleem laad tijd is bijna onbestaand vanaf een ssd schijf :D

Pixels van het begin filmpje zijn zo groot als mijn duim maar ingame ziet het er vrij strak uit allemaal :)

 

Heb wel een foutmelding gekregen na de eerste ronde wegens mem stack fout maar dat kan aan mijn setup liggen

 

Carma 1 onmogelijk op te starten maar was te verwachten daar het een windows 95 spel is :innocent:

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@speedy weedy - volgensmij was er op de carmageddon forums een handleiding per game om het aan de praat te kunnen krijgen op de huidige besturingssystemen, met volle resolutie. Dus, een gtx 650, die hele game kan opgezogen worden in de vram zo'n beetje, en nog zeuren om memory? Deze draak heeft trouwens nog wel moeite met de carmageddon reincarnation pre-alpha...

 

@kuro-neko, sry ben helemaal niet van de japanse games, of het zien hoe anderen gamen, maar ik neem aan dat die Elgato Game Capture HD voor je console is?

 

Bijna vergeten een game te noemen, MINECRAFT! Hoeveel uren ik daar wel niet stoned aan versleten heb, met het maken van een geautomatiseerde food farm en kastelen die ik nooit zal gebruiken.. Deze ruwe game is trouwens ook zwaar voor de gemiddelde pc, ik weet nog wel dat mijn oude videokaart, een 9800 GTX +OC, lekker op gang was met zijn 105 graden, toen ik er achter kwam dat vSynch niet actief was.

http://www.youtube.com/watch?v=t0eqSgkDuW0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oude games zullen indd wel draaiend te krijgen zijn door een oude windows virtueel te draaien ,windows 8 64bit zegt zelf is niet mogelijk contacteer software develop XD

Een echt probleem met het geheugen zal ik nooit kunnen hebben indd carma 3 is maar 400 mb :D

Enigste probleem wat ik zie is dat de pc de game niet meer kan terug vinden eenmaal hij geladen is :)6gig ram en 2gig op de kaart

Kan je zulke games wel eens misplaatsen :shifty:

Is ook een oud beestje die ondertussen al meer mishandelt is dan de meeste planten hier ;)

Sinds de 2 latjes kingston geheugen de reapers heeft vergezeld heb ik wel vaker een discussie met de pc

 

Pre alpha's draaien btw meestal vrij hevig ,codering is nog niet afgewerkt enz

De laatste nieuwe command and conquer liep ook nogal wat stroef in de test fase

 

Skyrim nooit gespeeld enigste wat ik ervan ken is de buttons die ik van hun app heb :D

 

Voor echte game speed vallen we altijd terug op counterstrike :)

Al was deze ook wel grappig devil may cry 3

http://www.youtube.com/watch?v=4a1c74euB5w

 

En darksiders2

http://www.youtube.com/watch?v=j0I8lVhggsU

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game die me het meeste verbaasde qwa stuf wat je niet verwacht

Metro last light

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mortal kombat ook nog steeds erg lekker weg te spelen.

 

Maar we vergeten eigenlijk de nummer 1 stoney games voor als je met vrienden bent!

 

 

WORMS!

 

Ik vond vooral armageddon erg tof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Age of empires/warcraft en al die dingen

Kan in 1uurtjr klaar om met vrienden/vreemden te spelen met gameranger :) wf tournament! Hahaha

 

Maar als ik m,postzegels of wat dan ook kan ik niet tegen beeldschermen, ook geen telefoons,ik kijk er doorheen zegmaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spore is geweldig als je stoned bent

 

Maar Amnesia is ook erg aan te raden als je even goed wilt schrikken!

 

 

Groeten,

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar we vergeten eigenlijk de nummer 1 stoney games voor als je met vrienden bent!

 

 

WORMS!

 

Ik vond vooral armageddon erg tof

 

Er is inderdaad niets chiller dan baked op de bank hangen multiplayer te Wormsen! Shisha erbij en maar stomen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar we vergeten eigenlijk de nummer 1 stoney games voor als je met vrienden bent!

 

 

WORMS!

 

Ik vond vooral armageddon erg tof

 

Er is inderdaad niets chiller dan baked op de bank hangen multiplayer te Wormsen! Shisha erbij en maar stomen!

 

Stiekem perongeluk dat extra kruisje drukken zodat de eerst volgende ze bazooka op 0,001% kracht afvuurt geweldig,

 

Al moet ik zeggen heb ooit een.worms op de GameCube gespeeld en kon.je.heel nais je eigen level maken met worms 3D

 

 

En grim kom binnenkort is op me server minecraften speel je ook tekkit? Of.andere mods

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft wel funny die beat em ups (Of Beat en high).

 

En ook met wat stoned story old school stuff bezig.

RPG`s blijven hier toch wel een favoriet.

lekker dwalen en spacen in een ander setting.

FF VII.

 

 

Reboot time.

 

Kuro-neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En grim kom binnenkort is op me server minecraften speel je ook tekkit? Of.andere mods

 

Nah ik zit weer in zo'n cooldown periode, elk halfjaar doe ik het weer een maandje lijkt het op, de afgelopen 3 jaar. En wat mods betreft, ik ben meer een vanilla purist, maar gelukkig is het gebruik maken van de mods geen must.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qYNrzKORUVo

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2

 

Ook een erg fijne oudere shooter, voor zowel de tactische spelers als de douchekop sproeiers. Helemaal geniaal om coop over LAN te doen. Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je wil met tactische strategieen, wapens modden, je team achterlaten of als decoy gebruiken. Ik moet wel zeggen dat de AI goed is, en niet zoals de tegenstanders in CoD of BF, bijziende 'special' forces zijn.

My+Team+when+I+play+CoD+_11cdd031f99a9a1b32fe51b165743b56.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh oh oh oh ik weet er weer een over worms gesproken.

 

 

SPY VS SPY

Ohh die was zo vet!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben weer met SC2 begonnen ook Titanfall staat hoog in men lijst

Edited by Nismo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simcity 2? :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starcraft 2 denk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een flink verschil :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ind starcraft 2

 

Krijg me apm nu niet hoger als 90 grrrr

Edited by Nismo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een flink verschil :D

 

Heb een keer bij een promotie beurs de beste van Europa zien spelen een Nederlander, serieus Casto mind blowing, en dan te bedenken als je in Korea enzo pro starcrafter bent genoeg chick's en.roem ipv een fitte honkbalspeler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste van Europa.... dat zal Stephano geweest zijn is een fransman....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...