Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cure the Clown

CureTheClown en P.I.C Guerilla 2014: Circustime in het bos...

Recommended Posts

Guest wiet61

Ja jongens de heribei,is een mooie plant alleen zit er veel verschil in van plant tot plant ,de ene is vroeg klaar ,de andere moet nog flink wat weken ,niet erg stabiel die plant vind ik ,zelfs mijn herijuana,s waren veel beter en vlugger klaar .Ik heb er ook nog 6 staan ,ik hoop er wat moois vanaf te halen ,maar je weet het nooit ,in verband met die klote rot ,hij rot al als je ze aankijkt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

spot Ba

Nog 2 Mydstick pots, waar we al langzaam wat van af hebben geoogst ivm rot.

 

De ' gekke' pheno, dikke toppen onderin en de hoofdtop die met moeite aan elkaar is gegroeid. Amper nieuwe rot erbij gekomen gelukkig.

gallery_36969_17498_101473.jpg

 

gallery_36969_17498_3532.jpg

 

enigste nieuwe rotplekje

gallery_36969_17498_42797.jpg

 

opbrengst

gallery_36969_17498_26127.jpg

 

 

de paarse pheno

gallery_36969_17498_30517.jpg

 

gallery_36969_17498_19289.jpg

 

gallery_36969_17498_2184.jpg

 

gallery_36969_17498_44865.jpg

 

zoals te zien op de foto is deze wel flink door gaan rotten, grof alle rot verwijderd ende restanten gaan in de hashmaker.

 

grtz CtC

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch wel een mooi plekje :)

 

Ba houden we erin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch wel een mooi plekje :)

 

Ba houden we erin!

Veel meer planten er bij!

 

De toppen die jullie geoost hebben zien er prima uit. Beetje compact?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Cure the clown geeft niet zoveel antwoord Johnny ,jammer vind ik dat ,daar is het forum natuurlijk ook voor ,om gezellig wat te kletsen en wat wijzer te worden van elkaar .Iedereen leert nog steeds bij ,ik ook nog elke kweek weer ,en dat na minimaal 25 jaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cure the clown geeft niet zoveel antwoord Johnny ,jammer vind ik dat

 

Niet iedereen reageert binnen drie uur, wiet61 :P Geef hem nog ff een paar uur de kans!

 

Johnny, het is wel buitenwiet, dus supercompact nee.. zeker de hoofdtoppen van de mp zijn best fluffy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 Lol om antwoorden te kunnen geven zul je eerst vragen moeten krijgen, :)

en idd binnen 3 uur reageren, is niet altijd haalbaar :P

 

Moet ik nu mn excuses aanbieden omdat ik een baan heb?? :innocent:

 

@johnny de laatst geoogste is op zich prima te doen, de eerst geoogste mp is echt super fluffy, als ik tijd heb zal ik vanavond wel ff een fototje posten van beide, bizar verschil.

 

Grtz Ctc

Share this post


Link to post
Share on other sites

de naam mystick pot lijkt mij ook een soort mengeling van allerlei soorten

is de danish gold niet wat voor jullie?

heb er nu eentje in mn tuin tot eind juni in 0,5 liter pot laten staan daarna in een grote pot en die heeft echt compacte toppen, nauwelijks rot

Share this post


Link to post
Share on other sites

@s37 mm klinkt best goed. Maar inmiddels al een aardige collectie voor volgend jaar, leb27 van HFH, maf f3, vermoedleijk zetten we dezelfde nl weer en nog medicinale soortjes met 1:1 verhouding CBD: THc

En dan hebben we altijd nog verschillende deense zaden liggen als we nog deens willen. Maar die danish gold bevalt je beter dan de Old Farmer Nepal??

Vind ik ook nog steeds een interessant soortje.

 

grtz Ctc

 

edit: de officiele naam was trouwens: Midtjysk Pot

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet ik pas todat ik het rook ;)

en tot nu toe heb ik elk jaar zaad in mn oldfarmers omdat ik vaak de mannen te laat verwijder, dus meestal maak ik er cake van

oldfarmer nepal is wel het meest blije effect dat ik ooit van wiet heb gehad.

 

heb aardig wat oldfarmer nepal zaden, als je itneresse hebt pm maar :)

vers van dit jaar

Edited by S37

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@s37 mm klinkt best goed. Maar inmiddels al een aardige collectie voor volgend jaar, leb27 van HFH, maf f3, vermoedleijk zetten we dezelfde nl weer en nog medicinale soortjes met 1:1 verhouding CBD: THc

En dan hebben we altijd nog verschillende deense zaden liggen als we nog deens willen. Maar die danish gold bevalt je beter dan de Old Farmer Nepal??

Vind ik ook nog steeds een interessant soortje.

 

grtz Ctc

 

edit: de officiele naam was trouwens: Midtjysk Pot

:jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@S37 en de compactheid van de toppen?

Die was van de Old Farmer toch ook prima? Groot evrschil t.o.v. de danish Gold?

Je hebt pm :yummy:

 

Grtz Ctc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johnny

 

op de foto topjes van de mydstick pot, of hoe je dat ok alweer schrijft ;P

 

De linker is van de " gekke" pheno, dunne hoofdtop en dikkere toppen aan de lagere takken op de plant. Dat zijn mooie toppen geworden. De rechter is van de ' normalere pheno. Zo fluffy als de pest :(

 

 

gallery_36969_16966_7670.jpg

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Heb jij ook zoveel last van die fluffie zooi ?

Het is de kunst wat compactere wiet te kweken ,maar welke soorten ,die klote denen wil ik ook niet meer ,ik ga voor de canadese soorten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet ja klopt, maar de ene is altijd wat erger dan de andere.

Ons voordele is dat we niet voor commerciele doeleinden maar voor eigen recreatief en medicinaal gebruik kweken. dan is een klein beetje fluf niet zo'n probleem. En alles wat te erg is maken we hash van, minstens net zo lekker :yummy:

 

Grtz CtC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@wiet ja klopt, maar de ene is altijd wat erger dan de andere.

Ons voordele is dat we niet voor commerciele doeleinden maar voor eigen recreatief en medicinaal gebruik kweken. dan is een klein beetje fluf niet zo'n probleem. En alles wat te erg is maken we hash van, minstens net zo lekker :yummy:

 

Grtz CtC

Ja dat klopt ,ik doe veel voor zieke mensen hier in het dorp ,die geef ik altijd voor een heel jaar ,de rest gaat naar de opkoper .

Maar de flus zooi willen ze niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@wiet

inmiddels ook voorkeur voor welke soortjes voor medicinaal gebruik? dat is soms een hele zoektocht.

 

grtz CtC

Ik zit er meer mee welke goed opbrengt ,en goede wiet geeft ,compacte ,niet die flus zooi ,Ik denk ook dat de mediwiet betere compacte toppen geeft ,hoe denk jij er over .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook erg benieuwd welke soortjes het medicinaal goed doen!

Wil ze zelf ook zetten ivm mijn ziek zijn en er CBD olie van maken,

 

Ben aan het overwegen om binnen 5 plantjes te gaan kweken op medicinale basis, maar dat is weer heel anders als buiten en daar heb ik 0,0 ervaring in. Jullie nog ideeën over welke lampen evt te gebruiken? Het moet zeer veilig zijn en leuk opbrengen natuurlijk.

Ben de nieuwste LED aan het bekijken maar weet nog niet wat ik ervan moet vinden.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor led

: het enige dat werkt is als je led lampen hebt met cree xp leds

een site als voorbeeld, waar je heel goed het proefproces kunt zien welke leds het best werken

Ledgrow.eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet, verwacht wel dat het compacter is, maar verwacht ook zeker dat ze rotgevoelig zijn, zijn niet specifiek gekweekt voor outdoor. Dus voor een goede grote mooie opbrengst zou ik ze niet aanraden denk ik.

 

 

Grtz Ctc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coops, het is ook wel afhankelijk van de "kwaal" wat goed werkt, CBD, THC, of nog andere cannabinoiden. Mag ik vragen waarvoor je het wil gebruiken? En als ik jou was zou ik ook zeker je vraag stellen in de sectie voor medicinaal gebruik. Er zitten daar heel ervaren kwekers en er is een shitload aan info te vinden. :tu

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik ook mee bezig en blijf verder weg uit dit mooie verslag!! ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top! Hopelijk kan je wat vinden. Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ff update over de Herijuana x Guerilla Gold. Afgelopen dinsdag ff wezen kijken.

 

 

gallery_36969_17545_95063.jpg

 

 

 

gallery_36969_17545_122181.jpg

 

gallery_36969_17545_66013.jpg

 

gallery_36969_17545_60047.jpg

 

Groot verschil, en in alle toppen rot :(

Was ook nog voor mijn werk aan dus niet in staat om mee te nemen.

 

Grtz Ctc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...