Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cure the Clown

CureTheClown en P.I.C Guerilla 2014: Circustime in het bos...

Recommended Posts

Guest wiet61

Ik zit met spanning te kijken naar je update . :jump: :likken: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 mmm hoop dat het nog even volhoudt dan, ben inmiddels op vakantie. Fotos staan thuis al op de pc, had geen tijd voor een update. Het si zondag nmog wel gelukt om naar de laatste spot te gaan bb2. Hier staan de laatstgeplante plantjes. In totaal 7 herijuana ghold en 3 heribei, nog 1 autoflower overgebleven die zg er goed uit trouwens, weetzo niet of het een northern light of blue diesel was. Dat wordt straks vast wel zichtbaar. We hebben en r nog een stuk of wat ( 15 pic?) blue berry s auto bij gezet, en nu maar hopen dat dit nog wat wordt, onze laatste hoop spot :-)

Na mijn vakantie alsnog de fotos en hopenlijkk ook fotos van hoe het er dan uitziet met een positief effect

 

.Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep 15 blueberry's en er staan er nog 3 op een andere spot.

 

En ik heb er zelf nog een paar thuis staan en ook nog wat northern lights en blue diesel. Maar die zijn niet guerilla, dus die tellen hier eigenlijk niet mee. :P

 

Water hebben ze in ieder geval wel genoeg gehad. :( Wat een regen! Je zal maar vakantie hebben! :P

Hopelijk is het beter in het zonnige zuiden. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

als je terug bent van vakantie moet je dubbel updaten . :jump: :jump: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn dan ook dubbel zo groot!!

hopelijk dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo vakantie weer achter de rug, drukke leven is weer begonnen.

Afgelopen weekend al wezen kijken bij de spots, maar niet eerder tijd gehad voor de update.

 

eerst BA.

3 x mydtsick pot, staan alel drie al een aantal weken in de bloei, zou eind augustus klaar moeten zijn. Eerder bij een van de dames 3 mannelijke ballen verwijderd, zijn daarna geen ballen meer bij gekomen. Alle drie heel verschillend van lengte van 1meter tot 1m75. Bij alle drie een takje bevrucht bij wijze van experiment. 1, met de drie ballen , 1 met purple typhoon en 1 met torup highland.

 

De kleinste,

 

gallery_36969_17333_940284.jpg

 

Kon als enigste wel een mooie grote lange bud krijgen

gallery_36969_17333_1292720.jpg

 

 

De grootste, 1m75

gallery_36969_17333_804753.jpg

 

en de derde, qua lengte er tussen in

gallery_36969_17333_690804.jpg

 

Alle drie dames hebben best veel topjes aangemaakt, maar die zullen nog wel even goed moeten groeien.

 

Later de volgende spot, CtC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fotos van GV.

De spot met de Hollandse Hoopjes, 2x Purple Typhoon en 1x Torup Highland. Ondanks alle vraatschade staan ze er nog steeds ;)

 

De HH, 8 stuks lengte varierend van 60cm tot 1 m, met 1 uitzondering die nog een stuk kleiner is. Nog geen bloei waarneembaar.

 

 

gallery_36969_17333_17686.jpg

 

gallery_36969_17333_1002235.jpg

 

gallery_36969_17333_911303.jpg

 

gallery_36969_17333_338143.jpg

 

gallery_36969_17333_1025437.jpg

 

gallery_36969_17333_21675.jpg

 

 

De Torup Highland, trots en fier in bloei, met zijn 40 cm :(

gallery_36969_17333_233182.jpg

 

 

De 2 Purple Typhoons, 1 man en 1 vrouw, bewust alten staan, en het mannetje heeft het vrouwtje behoorlijk te grazen genomen, dus zaadjes voro volgend jaar, maar of we er blij mee moeten zijn is maar de vraag, beide zon 40 cm :(

 

het mannetje, getopt geweest door een bambi of stampertje

 

 

gallery_36969_17333_1038794.jpg

 

het vrouwtje

gallery_36969_17333_428154.jpg

 

Het zou een veelbelovende sativa moeten zijn geweest volgens cannaseeds, maar vind het toch behoorlijk ruderalis uit zien..

 

Tot zover eerst, binnenkort de fotos van de laatste spot bb2, waar nog 1 auto northern Light stond en vlak voor mijn vakantie nog een paar Heribei en Herijuana gold hebben bijgezet.

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

fotos laatste spot. BB2 ooit begonne met autoflowers, mislukt, veel verbrande plantjes, slechts 1 overlevende, een Northern Light auto,

 

Voor mijn vakantie 3 heribeis en 7 Herijuan x guerilla gold bijgezet en een paar auto blueberrys.

 

De spot van voor mijn vakantie:

 

Verwachtte er niet veel meer van, dus d eplantjes vlak op ekaar gezet, de grootste in het midden si de northern light auto

gallery_36969_15765_125324.jpg

 

northern light auto

gallery_36969_15765_48884.jpg

 

De spot zoals hij afgelopen maandag er bij stond...

 

zoekplaatje :)

gallery_36969_17333_113018.jpg

 

niks mis de groei in drie weken tijd, was er natuurlijk mooi weer voor ;)

de grooste in het midden, duidelijk in de bloei is de NL auto, heeft de 1m10 gehaald.

 

gallery_36969_17333_896457.jpg

 

nl auto

gallery_36969_17333_134467.jpg

 

onderaan in het midden, een herijuana gold, in de bloei geschoten omdat de nl auto teveel licht voor hem wegneemt vermoed ik, tis in elk geval een dame ;)

gallery_36969_17333_639620.jpg

 

 

autoblueberry, nog maar een paar van over, door slakken en best heel wat mannetjes kunnen verwijderen...

gallery_36969_17333_56028.jpg

 

 

Tot zover maar weer, nu in elk geval weer helemaal bij met het bijhouden van ons :withstupid: topic :likken: De nl moet helaas nog wel even, zodra die weg is heeft de rest weer even wat ruimte, achteraf gezien had ik best wat positiever mogen denken en de planten wat meer ruimte mogen geven... :whistle:

 

 

Grtzz CtC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tot zover maar weer, nu in elk geval weer helemaal bij met het bijhouden van ons :withstupid: topic :likken:

 

Hey ik weet waar je wiet groeit! :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren even in de gelegenheid om een kijkje te nemen bij bb2, helaas zonder camera, dus jullie moeten het nog even doen met de fotos van afgelopen week. Was weer verbaasd over de groei die de plantjes nog doorstaan.

 

Inmiddels is de auto nl met zijn 110cm niet meer de grootste maar waren er meerdere herijuana gold haar inmiddels voor bij. Helaas, zaten er 4 mannen tussen. De drie overgebleven Herijuana is 1 dame ( de kleine al zichtbaar op de vorige fotos) en 2 nog geen bloei.

 

De northern light auto, maakt mooie toppen aan, die zijn ook weer een stuk gegroeid ten opzichte van een week geleden en er komt al een heerlijk geurtje vanaf. Onderste topje van de nl auto die we bestoven hebben met de auto blueberry lijkt zaadjes te gaan maken.

 

De drie heribeis ook nog geen bloei.

 

5 auto blueberry dames.

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hoe is het met Curetheclown ,je moet echt wat meer updaten ,het zou toch jammer wezen als het forum dood zou bloeden of niet .

Heel veel mensen vinden het leuk en volgen het ,en in eens word er niet meer upgedate ,er kan natuurlijk altijd iets zijn gebeurd ,maat meld dat dan ,dat je er niks meer aan doet ,dan snappen de mensen het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol @wiet61

Ik lees idd op vele topics hier commentaar op het feit dat er topics gestart worden en dan opeens stoppen, terwijl wij het trouw updaten en toch geen reacties meer kregen..

Als diegenen nu ipv op doodgebloedde topics reageerden op die van ons trouw bijgehoudde topic reageerden, was ik wel blijven updaten... maar ja voor wie doe je het eigenlijk als je toch geen reactie krijgt...

Dus dacht ik wacht wel lekker af tot er weer iemand belangstelling toont ;P En eindleijk weer een teken van leven dus zal ik vanavond wel ff tijd neemn voor een update ;P

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Cure the clown ,je hebt helemaal gelijk ,duizenden kijken ,maar plaatsen nooit niks ,het motiveerd niet echt moet ik ook zeggen .

Het zijn altijd dezelfde die reageren op een tropic ,jammer vind ik het .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet61 klopt.

 

Bij deze maar vast een update niet echt spannend helaas. De Nl auto ruim anderhalve week geleden binnen gehaald ivm vele rotplekjes. Wat ook haast niet anders kon met al die regen van toen. Geen fotos van de spot of de plant helaas, resultaat na het uit elkaar halen van de plant en verwijderen van de rotplekjes

gallery_36969_17420_596611.png

 

best oke nog voor een autoflower.

 

en resultaat na het knippen

 

gallery_36969_17420_9219.jpg

 

160 gram nat

 

 

Helaas tijdens het drogen bleven er maar rotplekjes komen dus maar geforceerd gaan drogen op lage temperatuur . In totaal 40 gram droog over gehouden. Natuurlijk er al van geproefd. Sterke lekker smaak, eerst uurtje werkte het vrij opwekkend,werd er lekker relaxed en lacherig van, daarna sloeg hij er echt in op mijn lijf, had er heerlijk op in slaap kunnen vallen maar was helaas niet thuis ;P Dezelfde plant (samen met een blue diesel auto) van thuis uit de pot ook geoogst. d eopbrengst van dat plantjes was 16 gram, nogal ene behoorlijk verschil, zeker als je de hoeveelheid rot meerekent die ik verwijderd heb van de Guerila Northern light. De Blue Diesel kwam ook 16 gram droog van af, maar is van nature ook een veel kleinere plant. Die nog niet geproefd maar de geur is in elk geval heerlijk, en een sterker dan die van nl auto.

 

Op dezelfde spot helaas ook nog al wat mannetjes verwijderd van de ( herijuana x guerilla gold) Op dit moemnt stata e rnog 1 vrouwtje en die leek ok al bijna klaar te zijn, maar helaas erg kleine topjes, er staan nog twee heribeis die nog geen geslacht lieten zien, maar er stond een flinke heribei man dus de verwachting is wel dat deze twee vrouwelijk zullen zijn, maar of die nog genoeg mooi weer krijgen om redelijk af te bloeien is natuurlijk zeer de vraag. De auto blueberrys die er stonden waren ook klaar en ook meegenomen, maar dat stelde niks voor, de moeite van het knippen niet waard,.

 

Op BA stonden nog 3 midstyck pots. De kleinste was klaar en is geoogst. Zat een mooie hoofdtop aan en de rest qua grootte best oke, maar erg licht en fluffy. De andere twee staan er dus nog, waarvan 1 best hoopvol was, minder ver als de andere twee, maar vooral vollere zwaardere toppen. Dacht dat ik nog vrij recente fotos had van die planten maar kan ze zo niet vinden ( pic, jij misschien? )

 

Binnenkort als er weer es tijd is maar es een kijkje nemen en zal dan meteen ff fotos schieten zodat jullie weer wat te zien hebben :P

 

Brtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist ja .. spot foto`s willen we zien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@elmo komen er aan van de week maar das niet veel meer ;p

Volgend jaar iets meer neer zetten ,dan blijf je bezig ,trouwens je topjes zien er goed zat uit ,ondanks de rot ,maar hoeveel plantjes waren dat omdat je maar zo weinig hebt hebtt .

Ik dacht dat ze meer wiet gaven .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wiet 61, dat is van 1 auto northern light

 

en volgend jaar vooral meer gaas neerzetten, dat had ons dit jaar heel wat plantjes gescheeld ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

@wiet 61, dat is van 1 auto northern light

 

en volgend jaar vooral meer gaas neerzetten, dat had ons dit jaar heel wat plantjes gescheeld ;P

Inderdaad gaas kost geen reet ,een rol van een meter hoog ,25 meter lang 20 euro ,of zoiets .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hierbij fotos van spot ba.

Hier staan nu nog 2 Midstyck pot.

 

de eerste, blijft een beetje een gekke plant. daar waar de derde en de kleinste (vorige week binnen gehaald) 1 grote dikke hoofdtop had, lijkt deze dat niet te lukken ;) nog niet helemaal klaar, nog rotvrij gelukkig. hij lijkt onderaan veel dikkere toppen te maken dan boven in.

gallery_36969_17427_5649.jpg

 

gallery_36969_17427_28656.jpg

 

gallery_36969_17427_27647.jpg

 

 

Plant nr.2. staat helaas niet rotvrij..

Op de achtergond zie je plant. nr1 nog staan

gallery_36969_17427_16113.jpg

 

gallery_36969_17427_18447.jpg

 

Binenkort, ff kijken of het lukt om bij bb2 en de reeen voederplaats fotos te maken ;)

 

Grtz CtC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah mooi! Foto's weer teruggevonden? Of bedoelde je andere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...