Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cure the Clown

CureTheClown en P.I.C Guerilla 2014: Circustime in het bos...

Recommended Posts

nou ik zie ook mooie toppen hoor :dribble:

 

je kunt er volgens mij volgend jaar echt wel wat groters neerzetten.

je hebt mooie spots met genoeg ruimte :whistle:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er heeft ook wel wat meer gestaan ooit... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister bij BB2 geweest. Staan nog 3 planten, 1 Herijuana Gold en 2 x Heribei.

 

 

De grootste achteraan is de herijuana gold, links vooraan een ehribei, in bloei, rechts een halfomgevallen heribei, nog geen bloei :(

 

gallery_36969_17444_577434.jpg

 

de nog geslachtsloze heribei, voordat we haar rechtop hebben gezet

gallery_36969_17444_1543862.jpg

 

 

Herijuana Gold, doet het best goed, maar moet nog wel even staan voordat die klaar is.

gallery_36969_17444_678781.jpg

 

gallery_36969_17444_362774.jpg

 

De heribei die in bloei staat, heeft een nog langere weg te gaan.. :(

gallery_36969_17444_260403.jpg

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi groen nog allemaal ,dat zie je ook niet veel ,goede voeding zit in de grond ,ik heb ook geen last van voedings probleem meer .

Nog een week of 5a6 redelijk tot mooi weer ou fijn zijn ,maar ik heb er een hard hoofd in hoor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan iig in bloei .. en mooi groen ..

ik hoop ook echt op een mooie nazomer............... tot half 0ctober

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi groen nog allemaal ,dat zie je ook niet veel ,goede voeding zit in de grond ,ik heb ook geen last van voedings probleem meer .

Nog een week of 5a6 redelijk tot mooi weer zou fijn zijn ,maar ik heb er een hard hoofd in hoor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi groen is niet lelijk :P En die nazomer... tsja eerst zien dan geloven??

 

Afgelopen zaterdag ook nog even snel op BA geweest om bij de twee mydstick pot te kijken.

 

We hadden er drie plantjes van alle drie afwijkend van elkaar, de kleinste met de grootste hoofdtop al enkele weken geoogst.

 

 

De plant met een normale opbouw,en een neiging naar paars

gallery_36969_17444_60312.jpg

 

de top, voordat we binnenin allemaal rot hebben ontdekt en er dus een groot stuk uit moeten hebben halen

gallery_36969_17444_105775.jpg

 

Ook in de rest van de plant rotplekjes, dus die gaat gauw naar huis, afgelopen zaterdag waren we op doorreis en niet in de gelegenheid haar mee te nemen. Morgen halen we haar op.

 

 

De andere Mydstick pot, gekke opbouw, langere dunne topjes bovenin, groeit niet echt aan elkaar, en onderaan de plant zitten de dikkere toppen.

Ook hier al wat kleine rotplekjes, maar vooral opvallend was de stevigheid en plakkerigheid van de toppen ten opzichte van de andere twee. Ondanks de gekke vorm ben ik hier nog het meeste te spreken over, en ook die gaat morgen naar huis :P

gallery_36969_17444_7674.jpg

 

gallery_36969_17444_966422.jpg

 

gallery_36969_17444_919984.jpg

 

gallery_36969_17444_638778.jpg

 

gallery_36969_17444_390120.jpg

 

Grtz CtC

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier word ook al lekker geoogst. :specool

die heri gold heeft ook mooie buds.

ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien als ze af gebloeid is :dribble:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Precies hetzelfde als bij mij, een aantal weken te vroeg ,maar anders heb je niks met die klote rot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt zowieso wat om te roken

en het ziet er erg lekker uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lgs ja fijn he, oogsttijd de mooiste tijd. Ben zelf ok zeker benieuwd naar de herijuana, hopen op een paar mooie weken

@wietje, ja zit soms niks anders op he, en voor jou is het zeker ene drukke tijd ;P

@S37 idd, en we doen het voornamelijk voor eigen gebruik, om te roken en voor het maken van olieen, tot nu toe steeds kleine beetje geoogst maar alles bij elkaar komen we daar het jaar wel mee door.

@higlife ja volgend jaar moet er weer meer de grond, en vooral meer overblijven... dit jaar zijn we vooral met de neus op de feiten egdrukt wat betreft hoeveel mazzel we vorig jaar gehad hebben ivm reeen etc. Al druk bezig een zadencollectie aan het aanleggen voor volgend jaar, nu nog vooral op zoek naar medicinale soortjes het liefst met 1:1 verhoudingen

 

Maar inmiddles bij Ba geweest, Bi de Mydstick pot beide viel de nieuwe rotonwtikkeling best mee, vooral weer in dezelfde takken en van beide die takken geoogst en meegenomen, en de rest vd planten nog even laten staan...

 

Grrtz CtC

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je zult elk jaar weer met je neus op nieuwe feiten worden gedrukt!

Dat maakt je uiteindelijk een goede guerilla grower!

Volgend jaar met 'Wildschrik' aan de gang?

 

Wat bedoel jij precies met 1 op 1 verhouding qua medicinaal ?

stoned en high?

 

Grts!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ja je zult elk jaar weer met je neus op nieuwe feiten worden gedrukt!

Dat maakt je uiteindelijk een goede guerilla grower!

Volgend jaar met 'Wildschrik' aan de gang?

 

Wat bedoel jij precies met 1 op 1 verhouding qua medicinaal ?

stoned en high?

 

Grts!

Hij bedoeld denk ik dat de verhoudind van de THC en de , CBD gelijk zijn ,dus als hij 10 % thc heeft ook 10 % cbd wil .

Ps wildschrik werkt ook voor geen meter ,ik ken iemand die het gebruikt heeft ,hij heeft niks meer over ,de reeen vraten nog alles op ,er is niks beters als gaas van een meter hoog ,met wat draden er boven ,en de reen blijven weg ,voor de prijs hoef je het niet te laten ,25 euro 50 meter gaas .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@high & wietje idd thc en cvbd in gelijke verhouding voor medicinale doeleinden, meestal zit het dan beide rond de 5 a 6 procent, erg laag vboor thc en erg hoog voor cbd, cbd crew heeft inmiddels meerdere soorten met die verhouding o de markt gebracht, is nog even zoeken welke. Volgend jaar zal het idd gebruik van gaas worden lijkt me toch het meest effectief.

 

Ctc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intressant die CBD soortjes. Wil ik als experiment ook nog een keer binnen of buiten er bij zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat lijkt mij ook wel wat om eens erbij te zetten.

Thanks voor de uitleg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@highlife

Graag gedaan, daarvoor is een forum nietwaar?

 

@Johny zekr interessant, vooral voor medicinale doeleinden natuurlijk, ben ook zeer benieuwd hoe de ervaring is als recreatief gebruik :P

Soortjes zijn best prijzig, en meestal alleen femi te vinden, helaas. Had al een aanbieder van regulier zaad gevonden maar helaas geen replys op mn mails.. maar ach er is nog tijd genoeg :P

 

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag even op BA en BB2 geweest.

 

de Herijuana Gold stond er mooi bij, toppen flink gegroeid in anderhalve week, maar ze moeten nog wel even, nog geen rot bespeurd dus wie weet...

gallery_36969_17498_46626.jpg

 

gallery_36969_17498_9045.jpg

 

gallery_36969_17498_33647.jpg

 

gallery_36969_17498_135.jpg

 

gallery_36969_17498_10347.jpg

 

De twee Heribeis, waarvan eindelijk nr 2 ok in de bloei staat, m.a.w. die heeft nog wel een week of 8 nodig :(

gallery_36969_17498_34978.jpg

 

lang geleden omgewaaid maar zich knap hersteld ;)

gallery_36969_17498_51309.jpg

 

gallery_36969_17498_965.jpg

 

gallery_36969_17498_35021.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Clown !,

 

Jammer dat ze zo laat in bloei is. Ik heb ook 1 heribei die pas deze week in de bloei is gegaan.

Dat is de laatste van allemaal..

 

Hoop voor je dat het nog wat word.. maar denk dat je die toch met een weekje of 4 wel binnen MOET halen..

 

 

Mooi om te zien hèh dat ze zich zo goed herstellen na storm. Recht van de sterksten :whistle:

 

Al iets in het netje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg vreemd hoor dat er zulke late heribei's zijn, ik had er 5 dit jaar maar die zijn allemaal al binnen.

vorig jaar zijn mijn heribei's geoogst tussen 8 en 22 september ...

wat highlife al zegt, als je heribei 5 weken bloei meegaat mag je al in je handjes klappen,

je kunt ze bijna nooit helemaal laten afbloeien

de herijuana gold ziet er wel erg mooi uit hoor :dribble:

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Highlife ja die Heribei zal zijn bloeitijd zeker niet uit kunnen zitten, we zien wel hoever we komen. Al wel iets in het netje idd, steeds kleine beetjes, 1 northernlight nl vandezelfde spot, en nog 2 nl auto en blue diesel van thuis . Op een andere spot stonden nog 3 mystick pot, waarvan 1 al enieg tijd geelden binen gehaald. De andere wtee gisteren, update daarover volgt morgen.

 

@LGs vreemd idd de onderlinge grote verschillen van bloei van de Heribei. En de Herijuana Gold ziet er idd goed uit, en kon nog wel es mooi afbloeien.

 

GRtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...