Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dilago

Lowriders vensterbank kweek

Recommended Posts

Doordat een aantal van mijn buitenplanten te laat waren met bloeien ben ik nu al bijna door mijn reserves heen en heb nog amper wat te roken.

 

Zodoende heb ik het plan opgevat om een paar lowriders te zetten (een stuk of dertig) en ik vroeg me af of ik nu al kan beginnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

te vroeg, zou pas beginnen begin april

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor het raam komt er niet veel rookbaars vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wat later begint komt er genoeg rookbaars vanaf hoor, vooral als je het raam op het zuiden hebt, anders moet je hem verplaatsen.

Ochtend ene kant middag andere kant.

 

Je kunt het vergelijken met een kaskweekje.

 

Maar je pot moet ook groot genoeg zijn dus geen half liter potje

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon doen, voor ze ontkiemd zijn en hun draai gevonden hebben ben je al een week verder en lichturen zijn ook aan het lengen, hier staan ook al wat auto's voor de raam , gaan traag maar groeien wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

En je zou het licht 's avonds kunnen aanvullen met een lamp erboven.

Heb ik ook wel gedaan met een spaarlamp van geloof 20W.

Die kan er heel dicht op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik het gewoon maar probeer met inderdaad wat bijlichten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan ook lekker strekken dan.

 

geen strek te bespeuren hier en worden niet bij gelicht, gaan gewoon goed , doe dit elk jaar en oogsten, de ene wat meer als de andere, maar ook perfect om eigen zaden te kweken , alleen auto flowers voor de raam, maar elke gram die je kan krijgen is geld gespaard in de shop en het kost me niets aan elek

 

raam is zuid gericht en komt erop neer dat hier heel het jaar door auto flowers voor de raam staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo denk ik er ook over, al komt er maar 5 gram van een plant af dan heb ik dat toch maar. Ik heb er net 16 gezet in plastic kuipjes van 8 bij 8 cm. Heb nog wel aardig wat van dit zaad dus wordt het niks is er nog geen man overboord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

groot gelijk man :tu gewoon hun ding laten doen al zet ik de auto's wel ineens in hun definitieve pot , dan moet ik ze al niet storen om ze over te potten

 

als je toch zaad in over vloed hebt waarom niet en elke gram is mee genomen en dit gewoon gratis zonder bij te lichten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja toch, we moeten al wat te roken hebben! :) Meteen in hun definitieve pot is zeker een goed idee, maar ik wil een mannetje en een vrouwtje apart zetten voor zaad. En die kuipjes zijn vrij gemakkelijk te hanteren dus worden ze niet zo erg gestoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet ze dan maar heel ver uit de buurt van de andere lady's , stuifmeel neem je zo mee zeker binnen

 

good luck met je raam kweekjes :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je, ik zal er aan denken alhoewel ver uit de buurt in mijn flatje erg relatief blijft. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ventje opsluiten ergens met een kleine spaarlamp boven en stuifmeel opvangen en zelf de vrouw bevruchten, minder kans dat de rest zwanger geraakt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk uit dat je het stuif dan niet via je kleding mee draagt naar je planten op de vensterbank.

 

Zelfs als je op guerilla een buitenkweek doet waar je stuivende mannen hebt staan voor de zaden en je komt thuis bij je binnenkweek

zou ik niet met dezelfde kleren je hok in duiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie tips die ik graag ter harte neem! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het scheeld ook kruisbesuiving als je eerst

de vrouwtjes verzorgd en het mannetje als laatste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb er een paar dagen geleden nog een paar bij gedaan en heb nu 38 gezet. Nog niets te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn nu een paar opgekomen. Hopenlijk krijgen ze genoeg licht, want dit is de enige vensterbank die niet op het zicht staat. Aangezien ik op de onderste etage van een flat woon en op het punt sta binnen te beginnen wil ik geen pottenkijkers.

 

Ik zou wat foto's posten maar dat wil niet lukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mss wat van die folie (vierkantjes) op je raam kleven dat ze niet zomaar binnen kunnen kijken

 

hier zijn er ook nog bij gezet en allen mooi geworteld en ze groeien :)

 

rechtsboven bij je nick daar klikken en dan mijn album, nieuwe afbeelding en uppen ,vind het ook een ingewikkeld system

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben bang dat van die zelfklevende vierkantjes teveel in de smiezen loopt met vaag wat groens er achter. Ik zie het eerst even aan of de Lowriders vanaf deze plaatst wat doen. Dank voor de beschrijving hoe een foto te posten, alhoewel ik de foto van het geheel gemist heb, geloof ik dat het nu gelukt is. Ik heb er 38 geplant:

gallery_6495_16810_131893.jpg

 

gallery_6495_16810_72441.jpg

 

gallery_6495_16810_72441.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

van die vierkantjes zou ik niet mee in zitten, ze gaan echt niet aan je raam staan om te kijken wat er achter staat als ze wat groen zien staan, dat kan van alles zijn

 

en gewoon bbcode kopieren voor je foto's

 

gallery_6495_16810_131893.jpg

 

er zijn er boven, mooi toch :) laat ze nu maar groeien , succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...