Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
poko

Je slag slaan na een ruiming

Recommended Posts

bij domeinen ??

 

de lampen van euro sales waren daar ook terecht gekomen ..hihihhi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet bijgelovig ofzo hoor!

Maar spullen die al een keer geruimd zijn brengen ongeluk!!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig, Agent.

 

In Japan haalt niemand iets uit een container,

daar liggen de mooiste dingen bij het grof vuil.

Maar er kleven boze geesten aan.

Geen bijgeloof, maar Shinto.

 

Bent u soms van Aziatische afkomst, Agent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach zal wel tussen me oren zitten maar waarom zou je ermee over straat gaan slepen.

 

Voor die paar euro's die een paar potten kosten!

 

@ Boefje

Ongeluk is my mIddle name! ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behalve die camera en die donut-etende man in de auto heb ik niks gezien :whistle:

 

Ik ben natuurlijk wel zo slim geweest om via een duister omweggetje ongezien daar te komen... omdat die container er al zo lang staat had ik het plan al 100 keer doorgenomen. Iedere keer als ik er langs kwam zeg maar. Lijkt me sterk dat ze mij linken aan de figuur die die bak leegkrauwde 's avonds laat. :ph34r:

Ik hoop dat je je goed vermomd hebt: bivakmuts, grote zonnebril en een valse baard zijn absoluut noodzakelijke attributen bij zo'n hachelijke onderneming. En niet te vergeten: kreupel lopen, want dan gaan ze op zoek naar een kreupele. Ben je echter kreupel geboren dan moet je normaal lopen, want dan gaan ze op zoek naar iemand die normaal loopt.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik hoop dat je je goed vermomd hebt: bivakmuts, grote zonnebril en een valse baard zijn absoluut noodzakelijke attributen bij zo'n hachelijke onderneming. En niet te vergetel: kreupel lopen, want dan gaan ze op zoek naar een kreupele. Loop je echter van nature kreupel dan moet je normaal lopen, want dan gaan ze op zoek naar iemand die normaal loopt.

 

Inspector%252BClouseau.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grootste smerigste routine is voorbij de geraniums naar buiten kijken wat de buurman uitspookt, hou je gvd bezig met je eigen zaken, afgunstig volk!

 

Denk es ff na voordat je post :thumbsdown:

Ik zit inderdaad de hele dag achter de geraniums buiten mijn schuld en voel me op een heel negatieve manier door jouw uitlating aangesproken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn lokcontainers en nee, er staan geen mannetjes omheen. Alle spullen in de container hebben een tag waardoor ze snel inzichtelijk kunnen maken waar de spullen zijn gebleven. Op dit kaartje kun je dat goed zien. De witte stippen geven aan of de gestolen spullen in een 18/18 rigime staan en de gele een 12/12.

 

Als wit naar geel veranderd kun je binnen een week of 8 bezoek verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik loop er altijd even langs,

Pak vervolgens me knipschaar e trek alle stroom kabel die ikkan vinden uitde bak.

de rest laat ik lekker liggen. En de kabel gaat naar de koperboer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...