Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kastanje57

Legaliseren van cannabis, tijd voor aktie.

Recommended Posts

En om het duidelijk te maken: Ik sympathiseer met de criminelen achter wiet :hug: tot minste als lang als ze het niet alleen doen omdat het een verdere illegaal markt voor hem is (naast dingen zoals wapens en coke)

 

Ik denk gewoon da men niet moet zijn kinderen afgenomen kregen als ze in een huis een wiet plantje vinden. En dat word nooit veranderen als lang als het illegaal is. En ik vind dat veel belangrijker als dat sommige wiet kwekers hun winst kunnen bewaren. Als lang als het in andere landen illegaal is gaat er toch nog wat profijt in zitten. In Colorado is de prijs voor het eerst nu ook naar boven gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak van coffeeshops hobbyclubs, en dring aan op een vrijstelling tot aan 20 planten , mits aangesloten door een vakman.

uitlsuitend richten op de kleine hobbyist en de legalisatie in het klein oefenen.laat de hobbyboer de shop aanleverev..heb je meteen alle werklozen van de straat.lekker met je hobbykweek lokale wiet maken.

Opstelten kan niet volhouden dat een leger van miniboertjes de vraag van duitsland en engeland kan produceren als iedere aangesloten hobbyboer maar 20 planten heeft

meteen ook klaar met heel veel brandonveilige toestanden...

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen legalisering, wees nou blij met hoe het is. thuiskweken gaat nooit toegestaan worden. enige is dat je overprized door de overheid gekweekte wiet legaal kan kopen dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kies cannabis als medicijn, omdat het geen nadelige bijwerkingen heeft voor mij.

Hierdoor bespaar ik het ziekenfonds enkele 1000den euro s per jaar aan puffers, morfine, tramadol, antibiotica, onstekingremmers, griepspuit.

Echter geen een ziekenfonds die het voor mijn aandoeningen vergoed.

De keuze voor de medicinaal gebruiker is zeer beperkt hier in Nederland.

Bedrocan en Sativex zijn niet de dingen die een patient nodig heeft.

Dit assortiment moet heel snel uitgebreid gaan worden.

Hier zijn dus hobbykwekers voor nodig, met liefde voor de plant.

Laboranten.

Administratie.

Logistiek.

En nog zoveel meer.

Wie is opstelten, om een patient te beperken en de economie van dit land zo te dwarsbomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach wat jullie willen, betaal je straks 2x zoveel want het wordt dan een melkkoetje en kwaliteitsverbetering zal echt geen garantie zijn ;)

 

Zie mn ziekenfondspremie alweer met 200 euro duurder worden.

Edited by HighTops

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet in de apotheek in NL is al vrij duur. In Duitsland kost het gewoon het dubbele! Hetzelfde wiet, import uit NL. Maar de patienten kunnen het gewoon niet betalen. Er zijn erg weinig patienten in Duitsland die wiet mogen gebruiken. En de patienten met een goedkeuring zijn bijna altijd te ziek om te werken en de kassa moet het ook niet betalen.

 

Maar er was een beslissing van het hoogste gerecht, dat deze patienten kunnen niet per se geweigert worden hun eigen wiet te kweken. Dan was er een testcase. Gewoon op de moment als big pharma er zou verliezen, had de kassa dan toch de kosten voor de behandeling over genomen! Allen omdat er NIEMAND mag zijn die toegestaan word hun eigen wiet te telen!

 

En er was ook een case waar iemand met een ziekte schuldig was vanwege wiet kweken in de keuken maar de rechter weigerde zich een straf te geven en hij zeg dat hij de volgende keer ook geen straf zou uit spreken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ben je voor dan? de rotte appels in dit vak zullen dan heus niet verdwijnen hoor.

 

gevalletje paardenvlees in het rundvlees....over kip te zwijgen enz...enz...ook in deze branche zal r dan gerommeld worden.

 

uiteindelijk zal het meer nadelen hebben dan voordelen...

Edited by HighTops

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte rotte appels zullen verdwijnen als sneeuw onder de zon

en in de vrouwen,wapens of coke verder gaan

omdat ze poen willen verdienen

kosten wat het kost.

 

Dus geen gemekker namens "het volk"

er wordt gewoon namens eigen portomonee gesproken

ook belangrijk

maar de wiet wordt daar niet beter van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit doet mij aan Elmo denken die eens lekker paarse wiet heeft gekweekt omdat zijn vriendin het zo mooi vind om te zien. Die gaat zeker niet zijn vriendin verkopen als wiet legaal word :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droom dan maar lekker verder en dan maar snel rennen naar de shop als het zover is...kun jullie heerlijk genieten van je bespoten wietje met gif. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kant willen wij op, maar de overheid niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep - daarom vinden wij ons zelfs weer op dezelfde kant als sommige zware criminelen die ook vrouwen en wapens verkopen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG denk je nu echt dat dat zal gebeuren? Ik d8 jullie hebben wel een goeie onderbouwende reden voor legalisatie. Jullie maken meer kapot dan jullie lief is. streven naar een heel kwekend nederland...denk nu eens goed na.......en nu nog een keer en nog een keer.....denk je r nog steeds zo over? Zoja weer gaan denken en denken en denken..... en toen werd je wakker. Niet gaan huilen als het niet uitpakt zoals je het voor ogen had.

 

en nu hou ik r over op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

graag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ach wat jullie willen, betaal je straks 2x zoveel want het wordt dan een melkkoetje en kwaliteitsverbetering zal echt geen garantie zijn ;)

Prijs is nu al 28% gestegen voor een bagger kwaliteit, dus waar heb je het over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je iets doet waar je alleen aan verdient als het niet legaal is dan is dat de definitie van crimineel. Maar dat hangt niet van mijn mening af, daar kun je ook een worden boek voor consulteren.

 

Als het legaal word en jij alleen met illegale dingen bezig bent, ja dan moet je iets anders zoeken om je centen te verdienen (je noemt het voorbeeld coke of mensen oplichten). Iemand die zo denkt IS idd een crimineel. Iemand waar het gewoon om wiet gaat zal nooit zo denken.

 

En wat heeft dat allemaal te doen met joden? NIX! Maar als je het wilt vergelijken, dan moet je het ook correct doen. Toen worden joden vervolgt, nu word wiet vervolgt (wat een vergelijk). Deze argument (ondanks het een erg slechte argument is) is toch TEGEN jouw mening? Je bent er toch TEGEN dat het legaal word? Als je de joden vervolging in de jaren 40 als argument wilt gebruiken en als je niet VOOR de joden vervolging bent, dan kan je het gewoon niet VOOR maar TEGEN de wiet vervolging gebruiken. Anders is het gewoon onlogisch. Of wil je ons vertellen dat het wiet plantje wel schuldig is, in tegenstelling met de joden?

 

wiet word niet vervolgd, de mensen die kweken. Kweken is voor mij een religie, een manier van leven. Net als dat een Jood in die tijd geen Jood mocht zijn, zijn/haar levenswijze. Dit is precies hetzelfde wat hier vandaag de dag gebeurd. Systematisch jagen met zoekteams (Nazi's) op plantages, dus mensen die kweken (Joden) en het aanzetten van het volk om mee te toen bij het herkennen van een plantage of verdachte omstandigheden (NSB-lijn).

Word in godsnaam wakker. Dus ja, ik maak die vergelijking wel ja.

 

Met lafbekken win je nooit geen strijd.

 

wilt niet zeggen dat ik het niet meer doe want er is altijd nog zoiets als Belgie, Duitsland, Engeland en dat soort zaken. Dus het kan er alleen maar lucratiever op worden maar ik wil niet inhalig zijn door voor legalisering te schreeuwen. Integendeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweken is voor mij een religie, een manier van leven. Net als dat een Jood in die tijd geen Jood mocht zijn, zijn/haar levenswijze. Dit is precies hetzelfde wat hier vandaag de dag gebeurd.

Nee, er is een grote verschil. De Jood mocht geen Jood zijn, en er was voor gekampt, dat ie het weer mocht. Nu mag de kweker geen kweker zijn en sommige mensen kampen ervoor dat ie het weer mag. Maar jouw vind het toch leuk om vervolgt te worden want als het legaal was dan word je gewoon niet vervolgt en je wilt toch niet dat het legaal word?!? Dus wil je vervolgt werden, dat is gewoon het reden waarom het lucratief is en meer opbrengt dan aardbeien! En nu terug naar de Jood: Denk jij de Jood wil vervolgt werden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht het niet, niemand wilt vervolgt worden. Ik houd de nazi's uit mijn product, zij hoeven niet te controleren en van mijn verdiensten te plukken.

Als ik rotzooi lever dan hoef ik nooit meer bij mijn afnemer aan te komen. Comerciele kwekers zijn bij goede afnemers daarom gebrand op de beste kwaliteid.

 

Kwekers mogen geen kweker zijn omdat er vuilakken zijn die er baat bij hebben dat mensen niet kweken, dus het verzet moet er zijn.

Vooral medicinaal, veel farmaceutische takken zullen naar de klote lopen omdat de schade ze op het lijf word gehaald als bekend word waarom.

 

Daarom zeg ik, niet moeilijk doen als medicinale gebruikers 5 of 10 stuks moeten kweken voor eigen medicinale cannabis. De recreant kan er ook 5 zetten alleen is ie zijn zooi kwijt als ie word gepakt, vervolging is bijna nooit, boete van 100 euro ofzo maar dat noem ik gee risico.

 

De grote jongens pakken 1 keer een loods en ruimen op want dan zijn de strepen verdient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar als het illegaal is word jij toch vervolgt. Dus als jij niet vervolgt wilt worden (jij zei niemand wil vervolgt worden) dan kan jij toch niet op de zelfde tijd ervoor zijn dat het illegaal blijft? Als je wilt dat het illegaal blijft dan vraag je gewoon ervoor vervolgt te worden. Je kunt het ene niet zonder het andere hebben. Als je bij deze vergelijk blijven wilt dan ben je iemand die tegen cash helpt de Jood eruit te smokkelen en voor te vervolging is omdat ie vreest dat ie zijn lucratief inkomen zou verliezen als de vervolging stopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabisnis-De recreant kan er ook 5 zetten alleen is ie zijn zooi kwijt als ie word gepakt,

 

En dat is hoe jij er over denkt

recreatieve gebruikers zijn dus van een minder belang?

Dus die mogen wel als joden behandeld worden?

 

Al is de vergelijking nog zo goor,jij gaat er mee door?

 

Ik geloof dat alle hereboeren vergeten aan wie zij hun product leveren

De consument.

 

Zoals ik de shops ook al vertel: Haal de band met die gebruikers aan; zij zijn jullie bestaansrecht, zij zijn jullie brood.

Maar enkelen hier vinden dat zij hoog van de toren, bepalen hoe het volk zich gedraagt.

De relatie met de eindgebruiker bepaalt de positie van de verdamper, van Sannie of van een shop,

en zo is het met kwekers ook nix anders.

 

 

Iedere kweker die dit naast zich neer wil leggen,

graaft zijn /haar eigen graf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles beter dan regulering waar ze nu over aan het brainstormen zijn waarbij je dus inderdaad compleet overgeleverd gaat zijn aan de instanties met hun ohzowijze stokpaardjes.. max 13%THC is zat want...

 

Legalize it, voor mij vooral om wat Blowsterke in post al aanhaalde in post 29, ik zit in zelfde schuitje) of geef een werkbaar alternatief voor medicinaal kwekers want dat zit compleet in de verdomhoek omdat het allemaal underground moet zodat er ook niet echt een collectief komt wat dat aangaat.. je kijkt wel uit toch als zieke om je medicijn in de waagschaal te gaan stellen met die reguliere medicatie vd artsen als alternatief :rtfm:

 

Heel NL aan het kweken.. euh 'vroegah' hadden de kwekers meestal de planten in de tuin staan, sinds het 'crimineler en crimineler' is geworden om met het plantje bezig te zijn heeft de kweek zich naar binnen verplaatst met alle gevolgen vandien (gif gebruik, stroom, huizen kapot en nog meer), vreemd argument. alsof heel NL dan ineens aan de kweek gaat binnen en rare dingen uit gaat halen met die cannabis want het levert dik op?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

heb het liever zoals het nu is.

dan kan namelijk iedereen hier net zo goed aardbeien gaan lopen kweken.....

 

Aardbeien leveren niet de producten die Cannabis wel kan leveren zoals bv etherische olie voor de parfumindustrie, waar trouwens grof geld mee te verdienen valt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er ooit legaal kan worden geteeld kan een groot deel van de lokale consumptie van outdoor wiet gemaakt worden.

die zou wel eens scherp in prijs kunnen dalen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...