Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
boyofwax

Frankrijk

Recommended Posts

Kan iemand mij concreet vertellen wat de gevolgen zijn als je in Frankrijk als NL toerist gesnapt word met een grammetje wiet ? Er zijn genoeg websites, maar die schijnen het niet eens te kunnen worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

deit vond ik ff:

 

The law in France

 

 

 

 

In the french law is an article made called 222-36 which says that the inport of illigal drugs is punished with 20 years jail and a penalty of max. 4.7million Euro. In the practice means that if you take a small amount into france you can get heavy punishments.

They see it as a criminal fact if you inport a small amount of softdrugs. You can get a max punishment of 30 years and a penalty og 8 million Euro. These are the maximum punishments so you can see how france thinks of the drugs.

 

wees voorzichtig

Share this post


Link to post
Share on other sites

boyofwax, ik ben net terug uit frankrijk en de regels zijn zinds kort verandert, kopen en verkopen is verboden, maar je mag 4 gram voor eigen gebruik hebben.......Bij mij op de camping blowde de security zelfs

Share this post


Link to post
Share on other sites
boyofwax, ik ben net terug uit frankrijk en de regels zijn zinds kort verandert, kopen en verkopen is verboden, maar je mag 4 gram voor eigen gebruik hebben.......Bij mij op de camping blowde de security zelfs

:verrygood en weet iemand of dit ook zo is in spanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het in spanje ook niet zo`n groot probleem

mits het maar een kleine hoeveelheid is

 

er ontwikkeld zich daar volgens mij ook een best cannabis cultuur aan als die beurzen te zien

 

maar pas op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

spanje doet niet moeilijk mag je ook gewoon meenemen, succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net terug uit Frankrijk, had nauwelijks 1 gram meegenomen waarvan we met z'n tweeen toch 2 weken van konden roken tussen de wijn door. :whistling Voor de rest nergens problemen of controles bij de douane. Alleen thuis staan de plantjes er minder goed bij, aangevreten door slakken en bestoven wiet. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien heb ik ut fout maar k weet neit of in spanje die guardian civil

ut goed vind

bij me oom die daar woont stond te pissen tegen een boom en zijn kop werd kaal geschoren

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom ook net trug uit spanje en die lijers met die knuppels komen echt allemaal om te te kijke of er wat te rellen valt. en daar verdienen ze nog geld mee ook haha :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tjoe

doe het maar niet want ik ben in disney land parijs gesnapt toen ik een joint aan het roken was en kon mee naar het smeris buro waar ik de hele dag in een cel heb gezeten en je naam in de franse computer en dat wil je niet !! kreeg overigens geen prent maar moest wel lopen naar disney terug (uur lopen als je de weg weet ) kijk uit want ze kijken graag uit naar blowende nederlandertjes groetjes........

Share this post


Link to post
Share on other sites

in spanje is het als lokale inwoner niet zo'n probleem, je vind er trouwens genoeg (dan spreek ik niet over de qualiteit)

Frankrijk heb ik altijd van gehoord dat je daar echt niet wil opgepakt worden omdat die flikken daar zo agressief zijn, volgens mij wordt wiet daar nog steeds niet gedoogd dankzij chirac die daar absoluut tegen is, lijkt me sterkt dat ie dat zou goedkeuren.

Frankrijk zou ik het niet riskeren van te blowen (tenzij in een boerengat waar niemand komt), spanje heb ik het al genoeg gedaan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

in frankrijk mag je absoluut niet dealen. daar krijg je probs mee, maar als je word gepakt met een jointje in je hand. maken ze er geen probleem van.

kben net terug van vakantie uit frankrijk.

Plantjes staan er lekker bij, en gegroeid (1,60m,2,10m,2,50m) :whistling en topontwikkeling

Share this post


Link to post
Share on other sites
boyofwax, ik ben net terug uit frankrijk en de regels zijn zinds kort verandert, kopen en verkopen is verboden, maar je mag 4 gram voor eigen gebruik hebben.......Bij mij op de camping blowde de security zelfs

Daar zou ik toch maar niet al te zeker van zijn. Vorig jaar heeft een vriend van me nog gasten neergemept zien worden omdat ze blowden in Parijs.

Ik ben zelf net terug uit frankrijk. We hadden voor de gein een waterpijp gemaakt van een fles uit verveling, een peuk door gerookt. Gendarmerie kwam langs wegens geluidsoverlast, zag de fles liggen en heeft ons hele huis doorzocht, gelukkig lag de 'shiet' :) tussen de koffiefilters :whistling (niet dat ik er zelf iets van heb meegemaakt hoor, ik lag zelf lekker te pitten :whistling :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten (en topic bumpen!!!!), meer info? hier

 

 

juw seg een vraagske ik vertrek morge nr frankrijk en ga 25 gr meepakke me n kameraad zijn er veel controles me honden in frankrijk en zit ik in de chit moest ik gepakt worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luchtdicht sealen in een strijkzak (in NL verkrijgbaar bij de growshop) en dan tijdens het inpakken tussen je kleren stoppen. Hopen dat je het tegen de tijd dat je de grens overgaat alweer vergeten bent en met een oprechte pokerface de grens passeren. En de minste kans om aangehouden te worden maak je in een nieuwe auto. Hoe meer je eruit ziet als een contrebandier, hoe eerder ze je aan de kant zetten. Ze kunnen vervelend zijn die Gendarmes en ze gaan voor de stereotypen, zo worden ze opgeleid. Maar eenmaal in het land zijn er genoeg plekken waar je een jointje kunt roken, mits je een beetje in de lokale omgeving kunt opgaan. Ik denk dat je je in België meer zorgen moet maken op de rijksweg, zeker in de buurt van de Nederlandse grens mocht je vanuit Nederland komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens de rukker is al onderweg, typisch voorbeeld hoe je het niet moet !

 

Lekker last minute ons alemaal wakker maken met je eigen paniekerige pokerface, ik hoop dat je zo ook de grens over gaat.

 

Zal je een lesje leren te spelen met douaniers .....!!!

 

:whistling

 

25 gram whahwhahwhaaa.......

 

1 flesje olie had al je problemen opgelost prutser !!

 

Esmie smokkelt alles in haar strijkbout

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof er geen zak van, dat 'ie werkelijk gaat dus..

 

:whistling Dagga

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic bumpen en vraag twee keer plaatsen, topic gesloten!

cardY.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...