Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kosherhaze

compleete kweekruimte

Recommended Posts

Mensen zijn meestal stukke liever voor je als jeje eerst even voorstelt voor je het forum platvraagt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:whistle: 9600 watt is perfect om mee te beginnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad. 6 weken voorgroeien met amnesia en 12/12. Word top. Dat je 9000 kuub tekort komt doet ook niet echt eens zo veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k vind t eigenlijk wel belachelijk dat er geen inblaas bij zit....lijkt mij niet dat je met zo n hokje gaat werken met passieve inblaas :huh: voor je lvs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nergens over die set.

 

Vat van 200l op 16 lampen, 256 potten...als ze groot zijn lusten ze wel meer dan 0.7 liter. En dan kan je elke dag je vat gaan lopen bijvullen.

 

Tevens vind ik 12l potjes te klein. Beter 144 18l potten, scheelt je ook een hoop kleintjes, 9 per lamp.

 

Afzuiger te klein, al zal je het in de winter wel redden met koude lucht van buiten hoor...

 

Airsock is ook pulp en moet je daar passief door aanzuigen?

Edited by Murdoch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet hoe het in een tent zit. Maar normaal is 5000m3 voldoende hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan hoe warm het is.

 

Als het echt warm is red je het niet eens met 15000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als t warm is kun je zuigen wat je wilt de aanzuig lucht is dan gewoon te warm.

 

Als je zelf geen set samen kunt stellen moet je zeker niet beginnen met 16 lampen. Dat wordt alleen maar hoofdpijn en harde achijven uit elkaar draaien bij de taakstraf zoals ik vandaag gedaan heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starter je slaat de spijker op zijn kop laat bovenstaande een advies zijn naar de opener van dit topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dirkieto je hebt helemaal gelijk, mijn excuses! Ik ben Kosherhaze en ik heb een ruimte van 15 m2 die ik wil gaan benutten.

Ik heb al wat rond gesnuffeld hier en daar op het forum en ben aan het kijken naar hoe en wat ik precies wil als opzet.

Dus ben blij met alle informatie die ik kan krijgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zal meer dan alleen maar dat nodig hebben. Je hebt ook nog planken, isolatie materiaal en vijverfolie nodig. 9600W afzuigen met een zuiger van 5000m3? Neem gewoon als eerst een tent van 1 bij 1 of 1 bij 2. Gewoon eerst klein beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de autosport begin je niet meteen met een 4wd 500pk scheurijzer, maar doe je eerst jaren karts racen , en met fordjes ka rijden.

kweken doe je niet meteen met een 16 lampen hok int begin.

los van het formaat : je komt 1 a 2 reservoirs tekort ( zoals gezegd: 1 vat is te weinig)

daarnaast is de afzuiger niet geluidsgeïsoleerd=niet verstandig.

 

als je niet zelf in staat bent om in te schatten waarom deze set ongeschikt is , dan ben jij ook nog niet zo ver om ermee te werken

 

wil je TOCH meer oogsten : neem dan enkele kleinere tentjes.

je zult zien dat je rendement prima zal zijn, en de kweekjes beheersbaar.

 

heb trouwens nog een voorbeeld: als je voor 4 personen een lekkere maaltijd kan bereiden , betekent dat niet dat je meteen een restaurant vol mensen goed eten kan voorzetten.,

begin klein, en bouw langzaam op

 

althans dat is mijn bescheiden mening

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...