Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miramar

Haze in de tuin

Recommended Posts

Het was een freebee van sannie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O,had ik daar weer ver heen gelezen.dat het een man was.

 

Een dikke indica voor 's avonds op de bank Hmm,jam jam.

 

Ik zou het wel weten. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oja net zoals de Heribei x Hollands Hope. Die heb ik ook nog :)

 

Goeie kandidaat om mee te kruisen.

 

edit,

was dus niet Heribei x Hollads Hope maar Hollands Hope x Chocolat Rain.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Miranmar,

 

Moest je nog op zoek zou zijn nr leuke strains voor je project, check zeker de Panama van ACE.

 

Mooie kleuren, zeker bij ons september (oktober ook nog?) weer. Een bloei van 9-12 weken (ja daar moeten we idd altijd bijtellen) en.... (niet onbelangrijk) resistentie tegen rot en toestanden lijkt me beter dan veel andere (mooie) soorten.

 

De high wordt omschreven als: "Very powerful, dense, psychedelic and long lasting effect. One of our most powerful strains". "Da's ook mooi meegenomen" denk ik dan B)

 

Maar smaak is iets persoonlijk, dus ik kan natuurlijk niet oordelen over die van jou. Maar lijkt me een hele mooie voor in de tuin... :wub: (check de vele foto's en goede commentaren op Icmag)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik herken de naam. Die ben ik tegengekomen niet zo lang geleden. Ja, ik ga eens kijken naar deze strain. Thanxs Deep!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen,

 

Vandaag wat werk in de tuin gedaan. Dat wil zeggen, ik heb de auto blue berry's water gegeven. :innocent: Ze krijgen een druppel biobizz grow mee en ik heb ze een topping met compost gegeven. Eens zien wat er gaat gebeuren.

 

Verder is het te zetten lijstje voor hier in de tuin verandert. Ik wilde eerst een stuk of 10 planten zetten maar nu moet ik wat indikken. Ik wordt in de gaten gehouden door een irritante buurman. Dus 4 of 5 planten max. Ik heb nu auto's staan en als die klaar zijn begin ik met nieuw spul zoals de sugar punch.

 

De blue berry kan voor sommige kijkers als schokkend worden ervaren. Voor mij wel, iedere ochtend weer.

 

gallery_33822_16645_2299897.png

 

gallery_33822_16645_3257445.png

 

gallery_33822_16645_1741145.png

 

Klote slakken,

 

 

Iemand nog een idee wat dit kan zijn?

 

gallery_33822_16645_2054438.png

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Basillicum is een lipbloemige, maar op foto is een Silene soort volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardappel? Kom maar zelden in de outdoorsectie dus deze had ik gemist Bro.

Wens je in elk geval veel succes en jammer van die buurman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs, !

 

Silene, ja misschien wel Elmanito. De bloem heeft er zeker wat van. Ik zat zelf met Postelein in me kop. Ben er nog niet uit.

 

Zometeen ff wat thunderfuckjes zaaien. Fantastisch toch? Als het lukt allemaal zit ik binnenkort in het park en paas hem rond. Dan krijg je natuurlijk de vraag, wat zit erin. Beetje thunderfuck zeg ik dan, of donderneuk. Das toch humor. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow gozert....

 

hey ga je nog nevilles zetten???

 

ik ben echt groots fan van haar. ik heb er nog nooit buiten geteelt of zien worden. maar MIJN intresse heb je wel gewekt!!!!

 

wel een tippie als je der gaat kweken zet haar goed in de wind ze strekt nogal en voor buiten kan dat erge gevolgen hebben. haar goed vastzetten op een net gaat geen overbodige luxe worden...

 

nevilles haze de bloeitijd vanuit zaad reken maar op 17 weken bloei heur!!!! dus verduisteren vanaf 15 mei is echt wel een aanrader.

 

erg veel suc6, hoop dat je een neville kiest

 

:wave: :wave: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Hemp,

 

Die Nevilles wil ik graag zetten. Wilde eerst Dr Grinspoon zetten maar dit lijkt me een uitdaging van diezelfde orde. Het idee is om haar eerst te stekken. Hopelijk bloeit ze dan iets sneller af. Wat denk jij? Een beetje minder bloeitijd kan ik goed gebruiken :smoke

Stek wil ik begin juni zetten, een week voor groeien en beginnen te verduisteren. September stoppen verduisteren en door laten bloeien tot in begin november als het moet.

 

Wil haar in een 40(of zoiets) liter pot zetten en dan eventueel het laatste stuk hier in kas zetten. Maar dan moet ze niet te groot zijn. Of het wordt een beetje knakken en buigen. Kan ze dat hebben denk je? :whip:

Zal eens kijken wat voor net ik hier heb. Zal 1 genoeg zijn?

 

Zaden liggen klaar! Heb ook leuke andere zaden van mensen van het forum kunnen ruilen. Ik kan evenzogoed niet wachten om Sugar Punch te zetten. Maar ik kan niet veel planten zetten. Iig niet alles wat ik wilde zetten. Heb ook nog Durban Poison zaden die ik heeeeeeeeel graag wil proberen, en ook nog, en ook nog. Maar voorlopig staat er 1 auto BB. Er stonden er twee maar er was een man gesignaleerd, dus ff snel wat nieuwe zaden geplopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

miramar

durban poison hoef je niet te verduisteren

17 sept klaar ;)

heerlijk wietje, maar nog net wel dat body effect wat je misschien niet zoekt

als ik met vrienden er van smook die nog niet zo ervaren zijn is het altijd

rollen op de grond van het lachen voor 1+ uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxs S37. Dan gaat die niet verduistert worden. Dan heb ik direct een volgende kandidaat klaar staan. Rooie Lieb, weet er niks van maar al die verhalen over rooie libanon. Dat moet ik eens proberen.

 

Hetzelfde als de Neville's haze. Veel verhalen maar nergens meer tekoop. Of je moet een zoektocht starten maar dat is even veel tijd als het zelf neerzetten.

 

Vandaag de grond in gegaan in Sannie's spongepots. Die had ik nog van andere zaden die niet opkwamen. Beetje Colonize erbij en nu maar wachten. Updates zullen nu wat sneller komen ( I Hope )

 

Nogmaals dank voor de zaden mensen met wie ik heb kunnen ruilen!

 

 

gallery_33822_16645_219659.jpg

 

 

Blueberry auto

 

gallery_33822_16645_568888.jpg

 

Gelukkig overleeft hij de slakken en kan ik er wel iets rookbaars vanaf halen. Ik heb nog nooit BB gerookt en zit erbij als een blij.

 

gallery_33822_16645_579743.jpg

 

Tot ziens, :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu al toppen in de maak, dat gaat snel !

met de durban poison zou ik wel ff uitkijken met lichtvervuiling, eentje waar snachts een lamp half op scheen was eerste week okt klaar

heb je deense lebanon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ste week november de durban poison klaar bij mij.

met lichtvervuiling :whistle:

lekkere soortjes MM

ben benieuwd wat het allemaal gaat worden, vooral die rode lieb :wub: :wub:

good luck m8

 

grtn erazer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar ben ik vroeg mee begonnen. Maar die moet nog wel een week of 4 schat ik zo in.

Die Rooie Lieb is geen Deen. Het is een Lieb uit libanon en ze zou rood moeten zijn. Daar hoop ik wel een beetje op iig. Ik denk dat ik er wat voorzaai en dan een rooie ga proberen te vinden.

 

Lichtvervuiling genoeg hier.

 

@ Erazer, bedankt! Die Lieb moet nog wel even wachten anders wordt ze te groot. De Neville's is alvast gezaaid want die moet ook nog gestekt worden. Ben zelf ook wel benieuwd of dat allemaal gaat lukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe Neville's babies eruit zien?

 

gallery_33822_16645_572095.jpg

 

Twee van de vier zijn opgekomen. Nog 1 zaadje achter de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag babies Nev's overgepot in grotere potjes. Beide twee theelepels hebben Biovin gehad en 1 vd twee een tweelepel Rootgrow. Zal mij benieuwe of het iets doet maar het lijkt me dat de verschillen te zien moeten zijn. We zullen het zien.

 

Voor de duidelijkheid, deze planten gaan me hopelijk van een aantal mooie stekken voorzien. Maar dat is allemaal nog afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het weer is nou niet echt perfect om buiten te beginnen

ik denk dat als we allemaal eind maart begonnen waren dat dat het beste geweest was

Maar je kunt moeilijk voorspellen of dat goeie weer aanhoud natuurlijk

Suc 6 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

high mate ff over je nevilles...

 

 

gaaf dat je die gaat afbloeien buiten. in principe zal een stek even lang moeten bloeien als de moeder alleen zal deze minder lang door groeien. ik zou je nevilles gewoon in een klein pot houden vervolgens eind mei in definitieve pot stoppen en tussentijd 1 a 2 keer snoeien. word ze mooi breed van. eind september moet jij je nevilles dan wel hebben kunnen oogsten.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi S37, het is nat buiten he. Ze staan nu nog binnen en heb buiten de mogelijkheid ze droog te zetten.

 

 

Dank je Hempy, alle tips zijn welkom.

 

Ik ben zelf ook niet echt van het stekken maar dacht toch echt dat ik er over gelezen had. Stekken zouden over het algemeen sneller afbloeien. Dus wat jij zegt is lekker een plant of meerdere houden, 1 a 2 keer snoeien voor breedte groei en dan rustig afbloeien.

Welke potmaat zou jij nemen?

 

Eind september, a man dat klinkt me als muziek in de oren :whistling :wOOt . Maar ik ga niet zelf 100 dagen verduisteren. Daarvoor kan me nog teveel fout gaan. Als ik zeker wist dat ik er dan ook wat lekkers rookbaars vanaf kon halen zou ik het wel doen denk ik.

Wat ik zelf verwacht is dat ik haar nog wat langer zal moeten laten staan zodat ze zelfstandig verder afbloeit.

:spliff:

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou geen enkele buitenplant het weer gunnen dat wij na eind september over ons heen krijgen.

 

ik heb in het verleden ook van alles en nog wat buiten geteeld. tot zelfs november wellis een plant geoogst die amper rot was maar wel tegen het diep paarse aan.

 

ik zeg daar duidelijk bij WELLIS ...90% gaat gewoon na de klote of levert zonde wiet op. als je geen tijd hebt om haze minstens 70 dagen te verduisteren tot eind augustus heb je der plat gezegd geen reet aan.... netals oogsten in nederland later als eind september ziet er vaak niet uit.

 

ik ben een groots voorstander van verduisteren sinds ik dat een aantal jaar terug ben gaan toepassen ben ik fiks beter wiet buiten gaan telen. kleinere planten en betere opbrengsten/ smaak eigenlijk is alles beter aan het verduisteren van je wietje. je kan zelfs in de nazomer genieten van je eigen buiten rookje :D

 

 

persoonlijk zou ik nevilles meteen in 40 tot 60 liter bak zetten (cementkuip) dan zit er voor de eerste 6 weken zat in daarna kun je je altijd nog uitleven met een beetje voeding... mochten je planten te groot worden zou je deze ook een dag of 2 donker kunnen zetten. al geeft dat wel een risicootje tot herma met zich mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je nu ff niet meer volgen Hemp. Eerst kleine potten en nu als tips een cementkuip. En dan af en toe een dag of wat verduisterd laten. Ach mijn arme nevvies, het zijn nog maar babies he. Ik hoop niet dat ze het gehoord hebben.

Maar als ik het begrijp ben je meer dan tevreden met verduisteren.

 

 

 

 

Hier alles good!

Er is er nog 1 bij gekomen :verrygood . Had de hoop al opgegeven voor de twee zaden die niet waren ontkiemd maar er kwam er toch nog 1 kijken. Dus nu drie in totaal.

 

gallery_33822_16645_4064957.png

 

Ziet er prima uit dacht ik zo.

 

gallery_33822_16645_6162882.png

 

Alle drie bij elkaar in nieuwe potjes.

 

Er zit overigens ook nog 50% zwarte wormencompost bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Miramar dan toch geen Panama genomen? B)

 

Die Neville Haze........ Razend benieuwd wat dat gaat worden! Succes!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...