Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiethobby

Tumble Trimmer

Recommended Posts

35bwkqo.png

Een tijd geleden het idee helemaal uitgetekend maar jammer genoeg nog niet kunnen uitvoeren. Ik zou de snijdraad en mesjes aan de soldeerpunten effe schuren met schuurpapier. Soldeerdraad met harskern gebruiken en de soldeerpunten aan de bovenzijde schuren met een dremel zodat ze niet uitsteken.

 

Wietefras: Dit soort mesjes zijn echt heel erg dun ze hebben een dikte van 0,1mm en kosten bijna niks.

 

Het is maar een idee/theorie. Ik denk dat deze dingen nog beter zullen snijden en langer mee zullen gaan dan de mesjes waar de andere leden het over hebben gezien wietblaadjes veel zachter en dunner zijn als baardgroei.

Edited by moskoufiets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan er natuurlijk ook een heel werkstuk ervan maken.

 

Een snijmesje erop en klaar is kees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jadasveel: Nee ik wilde namelijk een punt maken aan bepaalde mensen die knipteam "inhuren" voor al hun trimwerk. Het is altijd mogelijk om contact te leggen met een uitzendbureau en uitzendkrachten inhuren voor je trimwerk. Want die gaan namelijk ook altijd in en geblindeerde busje naar hun werk. En hey mobieltjes uit hé, want ze worden niet betaald om te bellen maar om te knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap dat ze dun zijn, maar als je met een plat vlak(je) door de lucht gaat zwaaien dan krijgt dat de neiging om op te stijgen of te dalen. Een soort vleugelwerking zeg maar. Zou dan dus verwachten ze gaan kantelen of op en neer flapperen.

 

Zou inderdaad kunnen dat door de draad aan de onderkant er meer opwaartse neiging is zodat ze tegen het rooster blijven kleven.

 

Ga je het ook echt maken? Ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jadasveel: Nee ik wilde namelijk een punt maken aan bepaalde mensen die knipteam "inhuren" voor al hun trimwerk. Het is altijd mogelijk om contact te leggen met een uitzendbureau en uitzendkrachten inhuren voor je trimwerk. Want die gaan namelijk ook altijd in en geblindeerde busje naar hun werk. En hey mobieltjes uit hé, want ze worden niet betaald om te bellen maar om te knippen.

 

Slap lullen is ook een vak ;).

 

En telefoon niet mee is voor locatie.

 

Maar droom verder dat dit niet gebeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou jadasveel, als slap lullen een vak was dan had jij allang je PhD in dat vak behaald. Misschien kan jij er een sociale werkplaats van maken krijg je ook nog eens een hoop subsidie van de gemeente compenseert met de brandstof kosten van je busje. Met een beetje bezuinigen hier en daar kan je binnen de kortste keren zo een touringbus kopen :D

 

Maar effe serieus wat bedoel je met het laatste zin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wel dat vrouwen een keer per maand zo een periode hebben waarbij ze heel erg emotioneel zijn, blijkbaar heb jij dat elke dag. Je kan ook gewoon normaal reageren hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens ik ga mijn vraag even hier stellen, omdat ik denk dat het hier wel thuis hoort en ik geen nieuwe topic wil aanmaken hierover

 

ik heb een spin pro trimmer en ik heb er een setje snijbladen bij gekocht

 

maar hoe vervang ik deze, heeft iemand hier ervaring mee? want de bijgeleverde setup met 4 snijbladen is geen kwestie van loshalen en nieuw draadje erin duwen...

 

deze zeg maar:

QuadBlades.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon moertje losdraaien, oude eraf, nieuwe erop. Kan toch niet zo moeilijk zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Product kwaliteit wordt minder, topjes komen er minder wit uit als handgeknipt. Daarom enkel fluf erin.

Snel is ie wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-constant Mensen hebben het al meerdere malen gezegt. niet die draden gebruiken..

 

Zijn nu nieuwe messen op de markt werken 100x beter..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens bedankt voor de tip en het plaatje, deze kende ik nog niet (en ziet er inderdaad een stuk steviger uit).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...