Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EngelseDrop

Growshop waar je kan betalen met Bitcoins?

Recommended Posts

Hallo Forum,

 

weet iemand een Growshop in Nederland waar je met Bitcoins kunt betalen?

 

Ik weet dat Azarius ze accepteert en een Groshwop in Zwitserland maar ik was benieuwd of er meer zijn of zijn te verwachten.

 

Groet

Engelsedrop

Share this post


Link to post
Share on other sites

al eens op google gekeken? 112,000 hits zal vast wel iets tussen zitten en anders gewoon even contact opnemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een website met een overzicht van plaatsen waar je met bitcoins kan betalen:

http://www.bitcoinsp...ns-betalen.html

 

Azarius staat daar op. Niet echt een growshop, maar ze verkopen wel wat spulletjes. Kreeg laatst ook ergens bij een online growshop de melding dat ze bitcoins accepteerden, maar weet niet meer waar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

123tuintechniek gaat per 01-01-2014 bitcoins als betalingsmiddel aanvaarden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agent orange, uiteraard heb ik al op Google gekeken maar vond daar dus geen NL Growshops, eerste pagina hits was de Zwitserse, vandaar mijn vraag op dit forum met name of ze hier te verwachten zijn.

@Wietefras, bedankt daar had ik Azarius idd op gevonden

Xtreme, bedankt voor de tip, nou hopen dat de koers de komende maand niet weer heel hard naar beneden gaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze destijds -50 stuks- gekocht voor 40 cent per stuk, helaas veel te weinig, achteraf bezien. De koers is thans ongeveer € 800. Maar niet alle banken werken mee. Overigens flikker ik ze een dezer dagen de deur uit: het zal wel uitdraaien op een soort internethype, zoals World on Line, maar misschien heb ik het mis.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde dat pakket kopen van 5000 voor 18 euro maar was best omslachtig. Jammer had ik nou paar miljoen gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom anders gewoon even contact opnemen met de growshop naar keuze ze zijn aardig geliefd geloof k dus mischien kan je wat regelen met

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet biet hoe gelieft ze nog zijn

Per 1-1-2014 is het voor Amerika en Australië een officieel betaal middel ofzo iets

 

Ze zijn tegenwoordig iniedergeval traceerbaar

 

 

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch denk ik dat de bitcoins gebakken lucht zullen zijn: maar goed inclusief transactiekosten was ik ongeveer 30 euro kwijt. De volatiliteit is te hoog, naar de verwachtingswaarde kun je alleen maar raden en er is geen tijdswaarde voor een termijntransactie. Dus nu zijn mijn coins ongeveer 40000 euro waard: morgen wellicht niks meer of het dubbele. Hoeveel vertrouwen schenk je aan zo'n noviteit?

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is zulke gebakken lucht dat ze er een silkroad voor hadden waar je je ingehuurde assasin ermee kon betalen,

 

nu het een comercieel en belastbaar vermogen gaat worden denk ik dat het heel snel over is met de bitcoins

 

ik zat er voor 250 in maar heb ze al een tijdje terug weer verkocht voor dollars

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je vroeg genoeg bent ingestapt, heb je er beslist een deftige auto aan overgehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort dingen zijn meer voor de dromers. Enige rede waarom Bitcoin heel erg omhoog is gegaan komt door de erkenning ervan door de Amerikaanse overheid. Wil je lekker veel geld verdienen ga dan gewoon commerciël kweken en laat je niet gek maken door die hype.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cry Ik word oud......

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xtreme ik stapte vrij vroeg in rond de 0.30 en weer uit toen hij rond de 80dollar hing dacht toen dat de max berijkt was en het niet veel beter ging worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje off topic

 

er zijn nog veel meer soorten coins die best interessant kunnen worden... zo heb je bepaalde coins die nu 0,0008 centen kosten en met wat geluk straks een euri per stuk worden. helaas zijn sommige coins ook enkel gekoppelt aan de bitcoin dus wissel je ze in dan krijg je er bitcoins voor terug waarna je je bitcoins kan verkopen.

 

jammer is wel zijn je bitcoins gezakt pak je dus veel minder. op zijn tijd een gokje wagen vind ik wel leuk.

 

of ik nou 5x bij roulette 20 euri op een getal zet of 5 x druk op een machine in de hoop de jackpot te winnen. of ik kijk voor 100 euri een maand naar een scherm en zie het zakken en stijgen. dit laatste beleef ik langer lol mee.

 

verstand heb ik er niet van. maar een werkgever van me beste maat is ooit begonnen in investeringen met bitcoins en heeft er goed geld mee verdiend. daar kun je idd een aardige auto van overhouden... je hebt dan geen godsvermogen geinvesteerd maar een aantal 100jes.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...