Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Greengrifter

Eerste verslagje, 15 x Chemdog Greenhouseseeds. Organic

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Dit is mijn eerste verslagje op dit forum en ook de eerste keer dat ik deze strain ga kweken

Ik heb 15 gefeminiseerde Chemdog zaden laten weken in gefiltert regenwater 22/25°C ph6.7 .

Na 18 uur braken de eerste schelpen al open en lieten de dames me hun prachtige witte pareltjes zien.

Hierna heb ik ze tussen 2 borden in vochtig keukenpapier gelegd 22/25°C (ook gefiltert regenwater) waardoor ze alle 15 in 36uur ontkiemt waren en mooie staartjes hadden.

gallery_39130_16396_3420825.jpg

 

Ik heb een lichte stekgrond aangemengt met wat turf, Symbiosis en perfect start.

Tijd om ze de grond in te steken!

gallery_39130_16396_3864861.jpg

gallery_39130_16396_888467.jpg

 

Afzuren met PH- doe ik niet aan deze ronde want ik ga proberen het turf en bodemleven het werk te laten doen.

Dit speelt zich nu nog allemaal af in een dr80 met 2 verdiepingen. (me stek/zaai/groei hokje)

gallery_39130_16396_4254814.jpg

Ik heb een paar tenten klaarstaan om vol te laten groeien, dus nu afwachten en kijken hoeveel sterke dames we overhouden.

gallery_39130_16396_4879208.jpg

 

Greengrifter steekt er een op en wacht :rofl :D

Commentaar, complimentjes of vragen zijn welkom ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

simpel maar handig idee zo'n plankie aan kettingen halverwege je tent!!!

 

bij welke breeder kwamen je chedogs vandaan?

orga zegt me niet zo veel namelijk :D

 

succes!! ben erg benieuwd naar de chemD!

 

Greetz Skunnkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie genetica.

 

Zaadjes heb je toch wel helemaal bedekt (0.5-1cm aarde eroverheen)?

Dan schuurt zaadhulsje los bij doorkomen aarde laag, nu heb je kans dat het uitdroogt en zaadje ontkiemen lobblaadjes beperkt naast dat ze erger zullen strekken zo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skunkmonster, die zaden zijn bij greenhouse vandaan, wilde er "orga"nisch van maken ^^ haha Bio ook primaa..

 

@Lostchild

Jazeker haha ik ben wel gek maar niet zo gek die zaden heb ik bedekt. Kijk maar goed ^^ :rofl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@skunkmonster, die zaden zijn bij greenhouse vandaan, wilde er "orga"nisch van maken ^^ haha Bio ook primaa..

 

@Lostchild

Jazeker haha ik ben wel gek maar niet zo gek die zaden heb ik bedekt. Kijk maar goed ^^ :rofl :D

 

 

Lekkerrrrr..ik heb er nu ook elf staan en ook van de greenhouse ..dit word een goede..

OG kush kruizing met Sour diesel ..we starten ongeveer gelijk haha veel plezier van deze soort

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GANJAFARMA

Ga je ook een verslagje hier op het forum bijhouden?

Jaa ik heb er ook wel een goed gevoel over en k ga ze scroggen dus dat kan nog leuk worden. ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes green, ga ik volgen. Die chemdog lijkt me wel wat.

Al een mooie start en setup. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@skunkmonster, die zaden zijn bij greenhouse vandaan, wilde er "orga"nisch van maken ^^ haha Bio ook primaa..

 

@Lostchild

Jazeker haha ik ben wel gek maar niet zo gek die zaden heb ik bedekt. Kijk maar goed ^^ :) :lol:

 

 

Lekkerrrrr..ik heb er nu ook elf staan en ook van de greenhouse ..dit word een goede..

OG kush kruizing met Sour diesel ..we starten ongeveer gelijk haha veel plezier van deze soort

 

 

als ik tijd heb dan zal ik wel ff wat gaan posten erover ik beloof niks want mijn smartphone is in water gevallen :rofl en heb ff geen cam..

maar als ik wat post hoor je het van me right Bless :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...