Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

djbroertje

uitdaging in het hok

Recommended Posts

Ziet r allemaal weer heerlijk uit. Denk dat je dr verstandig aan doet om nog even te wachten.

heb hier ook 5 herri staan 2 zijn al wat donkerder maar 3 zijn dr ook nog erg wit staan maandag 60 dagen maar denk dat k de week nog wel mag uitzingen.

Overigens ook 2 jack x mad die ook nog wel een poos mogen staan net zolang

 

suc6 met de laatste loodjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er zeer mooi uit!

Mijn herrie en madjack zijn om sinds gisteren,

het was nodig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Herries en de Nees zeker 63dgn laten staan, ze zouden allen nog een internode eruit moeten gooien zo te zien.

Jammer dat je ze gestoord hebt, waarom heb je geen gebruik gemaakt van 15min window wat je hebt voordat lamp aan of net uitgegaan is?

 

Alles mooi kort op elkaar qua nodes bij die Hy-pro, als die met 63dgn klaar is en ook nog eens lekker smaakie en uitwerking heeft ga je nog balen denk ik, crosje van een kortbloeiende Amnees met de Herrie (AMG als ik juiste pheno heb) kan Katastrofala gevolgen hebben, de s5 kruizing was en is (zit het nu te roken, sinaasappel pheno toppie) fenomenaal en amper herma's (je kent de herrie en verder kruizen met, zitten er altijd pheno's tussen die bij minste geringste bananen) ;)

 

Bruine haartjes, who cares als indicator?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ khbhk,

Bedankt en graag gedaan. foto's maken kost tegenwoordig niet zo heel veel tijd, wel weer het verwerken een beetje.

Ik hoop ook op veel grammen, maar denk niet dat het mijn PB gaat worden qua gewicht dan.

 

@ Agent,

De sanherrie gaat dan erg gelijk op met jouw, wat zeg ik maandag hier ook 60 dagen. Deze is eigenlijk de dame die er nog het friste uitziet.

 

Jij ook succes de laatste loodjes ;)

 

@ Baeky,

thanks, weer terug van verlof? zag die van jouw al op de kop hangen, hier nog eventjes en dan hangen ze ook zo.

 

@ LC,

alles blijft in elk geval maar 62 dagen staan, net niet de volle 9 weken. Dit IVM aankomend weekend logees en dan kan er niet geknipt worden. Of ze moeten er dan echt nog fris genoeg uitzien dat ze nog een week kunnen.

De 15 minuten window lukt niet was nog te donker ( 7:30 - 19:30 uur) en ik wil in het weekend graag wat uitslapen. En ik dacht dat de paar daagjes niet heel veel uitmaakte.

 

Hypro zit zeker lekker dicht op elkaar en wat bedoel je met dat ik nog ga balen? ligt nog wat zaad dus kan altijd nog een keer.

En de herrie kruizen had ik al vaker gelezen dat ze dan erg gevoelig zijn. Zit alleen te denken om een poging met URU stuif te proberen, volgens mij moet dat wel een toppertje worden als het lukt. Of een URU met herrie stuif kan ook nog. Ach we zien wel.

 

Smaak is niet het belangrijkste hier, als het maar niet smerig is. Vroeger kreeg Miss DJ een droge mond van haze, dus ben benieuwd wat deze gaat doen. Ik merk wel dat ze de laatste tijd meer kan hebben naarmate ze het langer aan het gebruiken is.

 

Bruine haartjes maakt niets uit, maar veel witte haren zegt mij dat ze nog aan het bouwen zijn, dat neem ik deels mee in de oogstafweging.

 

Dag 59:

 

Afghan,

 

gallery_19177_16336_1497671.jpg

 

gallery_19177_16336_3052924.jpg

 

gallery_19177_16336_3586029.jpg

 

Amnesia,

 

gallery_19177_16336_3406720.jpg

 

gallery_19177_16336_671995.jpg

 

Angel Heart,

 

gallery_19177_16336_566478.jpg

 

Herrie Mota,

 

gallery_19177_16336_2722446.jpg

 

gallery_19177_16336_1445056.jpg

 

Herrie Sannie,

 

gallery_19177_16336_2793888.jpg

 

Op alle dames ambere trichjes te zien, al heeft de herriesan er nog maar weinig.

 

Angel Heart en Afghan beginnen qua blad erg snel af te takelen, maar begint ook wat bij de amnesia.

 

hier en daar nog wel wat dorst, morgen maar beslissen of ze nog wat krijgen voor een "eventuele" knip woensdag. Vandaag ca. 3,5 liter kraantjeswater verdeelt over de dames.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een al weelde, miss heeft een goede aan jou.....en jij aan haar antuurlijk, ik vond het fijn jullie destijds te ontmoeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks krasi, we hebben het wel oké samen, ik de kweekhobby zij de nodige middeltjes allebei tevreden.

het is altijd leuk om een gedreven kweekgenoot te ontmoeten dus insgelijks. ;)

 

Dag 60,

 

niet veel bijzonders alleen deze keer de minst uitziende dames iotgelicht.

 

Afghan,

 

gallery_19177_16336_1444504.jpg

 

gallery_19177_16336_3503875.jpg

 

Amnesia,

 

gallery_19177_16336_1228554.jpg

 

gallery_19177_16336_1644854.jpg

 

en de Angel Heart,

 

gallery_19177_16336_317072.jpg

 

gallery_19177_16336_3571941.jpg

 

 

geen van de dames had dorst.

 

Beide Herrie's zijn nog erg groen, hier en daar een wat slechter blad onderin, maar dat mag geen naam hebben.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch nog steeds veel witte haren lijkt me zo, maar het ziet er lekker uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn herrie had nog veel witte haren maar was wel rijp...

Hoe langer hoe beter niet waar DJBroertje ;)

 

gaan met die banaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witte haren of niet het einde is daar.

 

Zij die gestorven zijn groeten u voor de laatste keer.

 

Afghaan,

 

gallery_19177_16336_1683825.jpg

 

en iets uitgekleed.

 

gallery_19177_16336_603496.jpg

 

Amnesia,

 

gallery_19177_16336_1402185.jpg

 

Angel heart,

 

gallery_19177_16336_319921.jpg

 

Herijuana Mota,

 

gallery_19177_16336_1609908.jpg

 

Herijuana Sannie,

 

gallery_19177_16336_1266496.jpg

 

en nog wat topjes,

 

Angel Heart,

 

gallery_19177_16336_1232953.jpg

 

 

gallery_19177_16336_2228070.jpg

 

 

Herrie Sannie.

 

gallery_19177_16336_5853.jpg

 

alles hangt,

 

gallery_19177_16336_3066385.jpg

 

uiteindelijk hebben de dames 62 dagen gebloeid, dus net geen 9 weken.

Nu weer verder in de wachtstand tot alles droog is.

 

Het is ca 48% LV met een temp van 19,5 graden met de afzuiger op 30% en de inblaas ook voor een lichte luchtverplaatsing.

 

O ja,

Toch nog een best aardig formaat topje van de afghaan vergeten.

 

gallery_19177_16336_9633.jpg

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou moe, dat ziet er toch niet fout uit + het rijpt nog na dus dat komt wel goed.

Je handschoenen zien er wel properder uit als na het rondje Uru's

En die laatste, daarom heet het een cola he

 

nat gewicht gewogen Dj? En der zat precies toch niet te veel suiker op de fanleaves om een ijsje te draaien of heb je toch wat knip over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere rookwaar heb je daar hangen DJ...benieuwd hoe ze gaan smaken.

 

Wat een verschil in het afsterfproces van de planten, qua bladeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter laat dan nooit :P

Maar dat heb je weer goed geflikt hier die uitdaging in je hok :tu

 

Heb deze lange tijd gevolgd en vond het tijd om toch eens te reageren nu

 

Zijn echt prachtige toppen bij :icecream: zeker de afghaan

 

Schitterend gedaan Dj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet r inderdaad heerlijk uit vandaag gaat de heri hier ook om

op naar de volgende ronde al plannen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker DJ, en bedankt voor de mooie topic

vraagje; ook al zeg je soms dat je reuk niet super is, ruik je toch wat van de Mango Haze in de Angel Heart ?

verder mooie plant is het geworden ! evenals de Afghaan :dribble:

succes met drogen en hopelijk zit er wat mooi rijp zaad tussen, de (eerste?) batch DJ genetics :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi gedaan zo

72 uur langer gestaan als die van mij :) heerlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sniper,

Ik heb niets te klagen hoor, deze keer bijna bij elke dame verse gloves. Een beetje het werk verdeeld over de dag ook voornamelijk de grotere blaadjes weggeknipt dus minder de topjes in handen.

 

Er ligt nog wel wat potent knipafval, daar komen de restanten van de zaadtopjes ook nog bij dus gaat vast nog wel wat worden.

En nee niet nat gewogen. met zoveel tak eraan zegt dat toch niets in mijn beleving.

 

@ Miami,

Thanks.

 

@ El Oro Vrrde,

ziet er zeker goed uit, en wat betreft dat anders afsterven zegt voor mij alleen maar iets om de volgende keer wat anders te voeden als ik het soortje nogmaals probeer.

 

@ The quik one,

top gezegde zeker beter laat dan nooit Dank je wel.

 

@ Agent Orange, thanks.

succes met knippen, toch best mooi gelijke bloeitijden. Nee voorlopig even geen plannen. draai meestal maar 2 of 3 keer per jaar. Volgende ronde zal wel ergens in de zomer zijn, en waarmee? Als het gelukt is in elk geval met home-made FEM Uruzghani.

 

@ Opperhoofd.

Thanks en graag gedaan.

En de geur de enige waar ik het nu mee vergelijken kan is de Amnesia, Amnesia heeft een erg zurige lucht en daartegenover is de Angel Heart een stuk zoeter. Dus mango/fruitig zou inderdaad zomaar kunen.

 

Zaadjes maken lukt altijd wel hier, is niet de eerste keer. Er vallen al wat rijpe uit de Afghan, en de herrie heeft ook al donkere zaden, straks nog even pulken en tellen.

Als de soortjes enorm bevallen heb ik dan al 3 soorten voor een volgende keer. :innocent:

Hmm er ligt ook nog een zakje homemade Kronocaine, misschien ook weer een keer tijd om te growen. Ach altijd hetzelfde liedje, zoveel soorten zo weinig tijd.

 

@ Thanks Baekeland

Ben benieuwd of het de klapper wordt met roken die ik eigenlijk wel verwacht. Nou moet ik net als jij weer geduld hebben.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn weer toppen om helemaal blij van te worden.

En met zo,n vette 2deinternode bloei, heb je dat verschijnsel van witte haartjes, dacht ik altijd wel, bedoel daar kun je niet op wachten?? Dacht ik?? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker waar GF, ^_^

En de witte haartjes waren volgens mij blijven komen dus tijd was rijp.

 

Alles is droog genoeg om in de potten te stoppen, een enkele dikke tak knakte nog niet maar gemiddeld genomen lekker droog.

 

Resultaat, niet om over naar huis te schrijven qua gewicht maar dat had ik ook niet echt verwacht. Mede ook door zaad produceren wat minder maar dat zal vast geen 50 gram schelen.

 

Afghan 80 Gr.

Amnesia 47 Gr.

Angel Heart 77 Gr.

Herijuana Sannie 34 Gr.

Herijuana Mota 30 Gr.

Uruzghani ca. 30 Gr.

 

Totaal ongeveer 298 Gram, en nog wat toppen met zaadjes aan het drogen en wat kleine topjes waaronder een aantal met zaadjes aan de uruzghani nog steeds in leven.

 

Wat plaatjes.

 

Afghan.

 

gallery_19177_16336_3396564.jpg

 

gallery_19177_16336_2240865.jpg

 

Amnesia,

 

gallery_19177_16336_1329259.jpg

 

Angel Heart,

 

gallery_19177_16336_575823.jpg

 

Herijuana Mota,

 

gallery_19177_16336_1533778.jpg

 

Herijuana Sannie,

 

gallery_19177_16336_2018170.jpg

 

Uru geen plaatje van.

 

Ook nog een zakje met ites van 60 gram potent knip waar de restanten van de zaadtopjes ook nog bij moet komen.

 

Ook al wat zaadjes gepulkt, en nog wat topjes met zaad te drogen.

 

Afghaan,

 

gallery_19177_16336_744302.jpg

 

gallery_19177_16336_2324922.jpg

 

En herijuana Mota,

 

gallery_19177_16336_940383.jpg

 

gallery_19177_16336_2042267.jpg

 

En de Uruzghani met nog wat topjes, en hopelijk rijp zaad over een tijdje.

 

 

gallery_19177_16336_2141654.jpg

 

gallery_19177_16336_2058210.jpg

 

 

Al met al best tevreden, nou nog even curen en kijken of het rookresultaat ook naar verwachting is.

 

allemaal bedankt voor het volgen, TZT zal ik nog het aantal zaadjes doorgeven voorlopig al iets van 100+ eruit gepulkt per dame. en nog hopen op wat leuke testzaadjes van de uruzghani.

 

Tot de volgende ronde us een keer.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sodeju, lekkere nuggets DJ, de Afghan ziet er heerlijk wit uit, zijn er al geur en smaaktesten van de verschillende soortje?

Ik heb vaak vernomen dat de Heri een enorme zware uitwerking heeft, bijna narcotisch, lijkt me een lekkere pijnstiller.

Heb je al plannen of genetica wensen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou wat minder oogst qua gewicht, en dan. De rookwaar ziet er meer als behoorlijk uit en je hebt er een paar honderd diverse zaden aan over.

Niet fout hoor.

Dj houdt kennelijkweer ff een pauze en gaat broeien over wat next.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe mij maar afgaan :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi DJ,

 

Ik heb het al vaker gezegd, een schitterend topic maar ook een mooi naslagwerk.

 

Alles is duidelijk vermeld, met foto's, en bloeidagen.

 

Bedankt, en geniet van je rokers :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch potent spul uit

beetje zelfde lied als hier,

Overpotent maar ondergepreseneteerd in de weegschaal... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...