Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Met 3 lampen toch niet verkeerd? Eind product ziet er lekker uit man, kwaliteit wietjes.

 

Nu verder met 1 lamp minder?

 

2 Lampen toch?

 

Dat is 1.23 gr de wat, mag je echt trots op zijn, als de andere kant van het gewas ook goed was had je makkelijk de 1.5 1.6 kg aangetikt.

 

Smookse!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij heeft er een 3e lamp bij gehangen, niet alleen plaatjes kijken he hagedisje.. ;)

 

maar desondanks een mooi resultaat, maar denk vooral dat je kwaliteit er mag wezen, ziet er zoals krasi zegt SCHITTEREND uit !! :)

 

op naar de volgende..

Edited by 3.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jullie reacties dudes!! ik ben ook erg tevreden met het resultaat!!

ik heb idd voorgegroeit onder 2 x 600. Daarna is er een 3de lamp bij gekomen. Laatste 2 weken afgebloeid onder 2 x 600

 

Johnny doet een rookverslagje, das leuk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi eindresultaat met een niet als enorme brenger bekend staande s5 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw kom te weinig op het forum de laatste maanden en dit heb ik totaal gemist.

 

gruwelijk dope heb je daar gekweekt ik ben jaloers. ik wil SOOOW graag is s5 kweken het enige wat ik kan krijgen zijn amneesjes of jackherrer. maar dit is echt goede shit. slaat in als een bomb en is ook nog is lekker bedtijds klaar :)

 

wel een duur wietje een beetje s5 kom je niet tegen onder 12 euri. ze zijn er bij die in de shop 15 euri vragen ;)

 

dat je een stoned 2014 tegemoet mag gaan maar daar lijkt niks tussen te komen hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties mensen! :cool

idd met maar 12 plantjes. Ik vind de s5 best een goede brenger, ik denk dat ze wat hogere temps inc niet max voeden best goed kan hebben;)

Iemand een voorbeeld van een A klasse haze die vrij kort bloeit en beter opbrengt? ben altijd wel te porren om er wat potjes naast te hebben staan..

Over de coffeeshop prijzen voor s5 hoor je mij natuurlijk niet klagen;)

Ze is een heerlijk plantje om te growen...

Edited by MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMxG13 ;)

 

Hier vanmiddag alles om in kleine tentje. topje ergens onderin grijs blaadje.. rot, vd rest nergens anders maar ik was er al op beducht met een lv van 60-70%, het kan dus toch ook bij mij met de s5, neem mijn woorden terug al was het klein, heel klein plekkie :)

 

Volop in de voeding, hoge lv in de laatste weken bloei, ze kunnen echt veel hebben hoor, moet je niet bij aankomen met een Amnees.

 

Meurde het bij jou ook zo nadat je klaar was met alles?

tentje dicht en afzuiging volop trekt het nu na 1.5u beetje weg, dat wordt mjammie strakkies als ze klaar zijn :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedankt voor de reacties mensen! :cool

idd met maar 12 plantjes. Ik vind de s5 best een goede brenger, ik denk dat ze wat hogere temps inc niet max voeden best goed kan hebben;)

Iemand een voorbeeld van een A klasse haze die vrij kort bloeit en beter opbrengt? ben altijd wel te porren om er wat potjes naast te hebben staan..

Over de coffeeshop prijzen voor s5 hoor je mij natuurlijk niet klagen;)

Ze is een heerlijk plantje om te growen...

 

Begrijp me niet verkeerd, het is goede wiet en zeker van a klasse.. een soort die ik zelf ook wel eens een keer zou willen kweken; maar laten we stoppen met het misbruiken van de naam 'haze'

 

S5 / amnees etc het zijn hybrides.

 

Echte haze is high in the sky zonder ook maar een beetje indica invloeden.

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

er word toch nergens gezegd dat het een volbloed haze is ?? ;)

 

maar het soortje heet nou eenmaal amensia haze, als jij meneer blank heet maar donker bent gaan we je toch ook niet meneer donker noemen maar gewoon meneer blank.... :)

Edited by 3.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volbloed haze moet ik helemaal niks van hebben, cerebraal gedoe in me kop :)

Ook zo lang een plantje in leven houden dat niet veel kan hebben is niet echt mijn ding ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vind ik nou juist weer leuk, een kleine setup en lekker anti commercieel een 16 weken+ soorjte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hawaiian Snow al is dat ook weer geen volbloed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

amgx13 ga ik naar opzoek :cool

stinken als een malle ja, maar daar doen we het ook voor ;)

Ik had denk ik 12 gr nat aan rot..dus das bijna niks. Toch vaag, heb ik bijna nooit.. miss 0.5 keer per jaar :)

 

Sorry Predator! voor het misbruiken hahaha... ze is inderdaad een hybride. Maar voor het gemak noemde ik haar ff haze

3.0 hahahaha

 

ik zou nog wel eens een orginele mexican haze willen zetten...

hawai snow nooit gerookt..zag wel laatst op tv een stukkie van hawaii met hawaiisnow :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat MRT. Mooi geknipte toppen!

Kan me best voorstellen dat dit lekker meurt! :)

Geniet ervan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedankt voor de reacties mensen! :cool

idd met maar 12 plantjes. Ik vind de s5 best een goede brenger, ik denk dat ze wat hogere temps inc niet max voeden best goed kan hebben;)

Iemand een voorbeeld van een A klasse haze die vrij kort bloeit en beter opbrengt? ben altijd wel te porren om er wat potjes naast te hebben staan..

Over de coffeeshop prijzen voor s5 hoor je mij natuurlijk niet klagen;)

Ze is een heerlijk plantje om te growen...

 

Begrijp me niet verkeerd, het is goede wiet en zeker van a klasse.. een soort die ik zelf ook wel eens een keer zou willen kweken; maar laten we stoppen met het misbruiken van de naam 'haze'

 

S5 / amnees etc het zijn hybrides.

 

Echte haze is high in the sky zonder ook maar een beetje indica invloeden.

 

 

hier heb je zeker een punt predactor, ik zelf nog een broekie maar al wel mooie ECHTE haze mogen roken, sommige soorten stonden al jaren op me wish list. maar hoe meer sativa genen erin zitten hoe creabea urur ik ervan word. soms heb ik de mazzel dat ik hier of daar echte haze kan krijgen helaas veel te weinig. maar als ik dat dan geef aan een leeftijd genoot van me dan krijg je vaak te horen dat ze er para van worden en benauwd en SUPER LOOM!!!

 

eenmaal een ECHTE haze gedraait met weinig tabacco ( american spirit) en opgepaft.... krijgen vele hun opbaring :) :) DE DAG KAN BEGIN/DE N8 IS JONG !!!

 

totaal niet moe maar energie.

 

het zijn de hybrides die echt loom zijn maar ja anderzijds hoeveel ECHTE haze kom je nu nog tegen??

 

de jeugd kent de hele geschiedenis niet,weten veel al niet wat ze roken en hoe dat er eigenlijk erbij hoort te liggen en waar je wat aan herkent :lol: maar ja veel shop personeel ook niet ;)

 

niet dat s5 haze niet goed is!!! integendeel morgen komt ervan deze een rookverslag, kan je wel verklappen dat het een heerlijke butcher is. hakt er enorm in.

 

maar snap predactor punt absoluut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens ik heb van deze heerlijke S5 van MRT mogen roken, hier mijn bevindingen:

 

 

S5 door MRT:

 

gallery_5015_7010_2193624.jpg

 

gallery_5015_7010_2556513.jpg

 

Uiterlijk:

 

Zeer mooie compacte toppen waar ik duidelijk de Amnees in herken. Alleen vindt ik de S5 nog wat compacter als de gemiddelde Amnees toppen, als je een topje op tafel laat vallen hoor je tok. Dan weet je dat het wel Snor zit met de compactheid. De toppen zien er ook zeer potent uit, ramvol met trichomen die je doen verlangen om het product te smoken.

 

Geur en smaak:

 

Wow wat een sterkte overwelmende haze achtige geur met een licht fruitige ondertoon heeft dit product. Een normaal gripzakje is dit product niet in de bewaren, gegarandeerd dat je halve huis er naar gaat ruiken zo sterk is de geur. De wiet smaakt heerlijk, duidelijk een haze. Herken er wederom Amnees in, zacht om te roken maar klapt er keihard in.

Effect:

 

Na een paar dagen alleen maar buitenwiet te hebben gerookt knalde deze er zeer hard in. Buitenwiet maakt je vooral in je koppie high, de S5 high is ook in je koppie maar meer een totale bodyhigh en dan 10 keer sterker. Het is ook totaal geen bankhanger, je wordt er zeker niet sloom van. Ik was aan het koken tijdens het roken van deze wiet, dat werd in één keer een heel leuk avontuur. :)

 

Cijfer: Dikke 9

 

 

Zou zeker niet teleurgesteld zijn als ik als gewone blower hier 10 a 12 euro voor neer zou leggen in de shop. Top off the line product!

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk verslag! mooi dat het je beviel..

als je "plok" hoort als je hem laat vallen dan weet je dat je goed zit!

 

Grzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij zegt ook nergens dat het een amnees is, maar er mee te vergelijken is en er in terug te herkennen is....

al heeft die van mrt nog niet bij mij op de tafel geplok ben ik het wel helemaal met hem eens :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...