Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-sjaak-

9x Amnesia op kwx-1

Recommended Posts

17 juli ga je ook? :likken:

 

wel dol....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cane'tjes worden al erg groot, ik zou voor optie 1 gaan ik doe het zelf ook zo. De dp90 is iets te klein om te wachten op de voorbloei ze zullen nu gaan vechten voor het meeste licht(lees strekken). Daar heb je niet echt de ruimte voor....

 

Hoofdscheut eruit knippen met minimaal 3-4 nodes en laten wortelen daarna in de potten. Eerst mannen uit de tent en dp daarna eerste selectie doen op de vrouwen. Je bloei tent komt echt wel vol de eerste draai met de cane struiken :D

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worm wortelen ze bij jouw gewoon goed met die dikke holle stelen van de hoofdscheuten?

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wortelen duurt een paar dagen langer maar je krijgt super vitale stekken die groeien als een zaad plant.

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 67 dagen bloei heb ik ze omgeknipt. Al het grote blad er af gehaald en op gehangen.

Ik ben benieuwd hoe veel het droog is, het lijkt meer als vorige rondjes.

 

gallery_6585_16083_738373.jpg

 

gallery_6585_16083_644305.jpg

 

gallery_6585_16083_2215531.jpg

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit. Mooie dikke toppen. :)

Veel rook plezier straks :)

 

Ik schat dat je tegen de 440 g zit.

 

Gr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt zeker een mooie opbrengst, hoeveel het wordt verteld de weegschaal uiteindelijk . Zie dat je droog gaat knippen, veel succes en plezier met dat priegel werk... :D

 

Zou volgende keer wel je kappie even uit de tent halen voor het drogen, voorkomt aanslag en verlengd de levensduur van je kappie en bulp.

 

Op naar de volgende ronde met Sativa struiken zonder vervelende beestjes!

 

Gr,

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

475 gram als t netjes geknipperd is.

 

Nu lekker rustig laten drogen.

 

:icecream:

 

 

Ben je tevreden over de koppert zakjes?

 

:search: nog spint gevonden?

Edited by The-Predator

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gelderse Thnx! Ik denk zelf ook zo iets, 450 gr moet zeker wel haalbaar zijn hoop natuurlijk op meer maar lastig om te zeggen ook omdat dat eerste rondje is met gold label voeding.

 

@Worm Ik knip liever niet droog maar het is hier niet echt een optie om nat te knippen. Ik ben met de grote bladeren er af halen, kijken voor toprot en alles op hangen al zoon 3 uur bezig. Het hele huis stink dan naar de wiet en grote kans dat je het buiten op straat ook ruikt. Ik probeer zo snel mogelijk alles weer terug in de tent te hebben en als het dan goed droog is is het wel meer gekloot om de toppen mooi te knippen maar het stinkt een stuk minder.

Ik zal volgende keer idd de kap er even uit halen.

 

@The-Predator 475 zou mooi zijn we gaan het zien! Die koppert zakjes is het beste middel tegen spint dat ik ooit heb gebruikt :P Ik heb geen spint meer gezien nadat ik ze heb opgehangen. Gebruik ze nu ook bij een maat waar we met 9x amnees met sannie spullen bezig zijn. Toen de stekken binnen kwamen nog goed gekeken konden geen spint vinden toch nog een keer gedompeld voor de zekerheid en 3 weken later zaggen we er alweer een paar lopen nog een keer gespoten met een cocktail van verschillende middelen maar het lijkt wel als of ze het gewoon lekker vinden want het werd alleen maal erger :wacko: Enige is dat 100 zakjes wel een beetje veel is voor een tentje met 400/600 watt jammer dat ze niet in kleinere verpakkingen te koop zijn maar zo weet je tenminste wel dat er geen spint het overleeft :P

Heb ze trouwens ook voor de zekerheid bij de lady cane moeders gehangen.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een moeder hokje hebt... dan houd je je eigen spical populatie in stand.

 

Anders moet je iedere keer nieuwe kopen maar met 2 man is dat 3tientjes per persoon.... weten allemaal wat die bestrijdingsmiddelen kosten en die werken nieteens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken dat stink verhaal ergens van dat is 1 van de redenen dat ik ook zo droog en knip ;) .

 

Droog knippen geeft mooiste kwaliteit wiet in geur/smaak en uitwerking.

 

Misschien in je tent gaan knippen, stoeltje en klein lampje erin, rits stuk sluiten en knippen maar geen geur probleem meer.

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen hangen daar en heb genoten van je verslag.

Hoe is de kwx 1 je bevallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwx is me goed bevallen hoor dit is alweer de 3de kweek met kwx. Ik merk niet echt verschil met atami mapito.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is eindelijk geknipt ben er toch nog zoon 15 uur mee bezig geweest :wacko: nat knippen is een stuk makkelijker.

Ben wel blij met de opbrengst het is 540 gram geworden. De lamp heeft het grootste gedeelte op 660 watt gestaan ongeveer 7 weken van de 9,5 weken dus als we daar van uit gaan toch ongeveer 0,8 gram per watt.

 

Ik denk als de planten wat meer de hoogte in konden door het tafeltje en het voedingsvat waar ze nu op stonden weg te halen wat zoon 50 cm scheelt, en wat meer neer te zetten, een stuk of 15 dat een gram per watt redelijk makkelijk haalbaar was geweest.

Met de gold label voeding ben ik ook blij, ik vond ze er mooi groen bij staan waar ik met hypro toch wat tekort had.

 

Ik zal binnenkort nog wat foto`s van de opbrengst plaatsen.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie score sjaak, denk dat je makkelijk 1op1 haalt met de verbeterpunten die je aangeeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat Sjaak!

 

Misschien volgende keer tijdens omhalen eerst de meeste en grote bladeren eraf knippen en dan pas ophangen, scheelt een boel priegel werk/tijd met trimmen.

 

Gr,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx!!

 

worm ik had ook de grote bladeren er al af geknipt en nog een beetje grof met de schaar langs de toppen gegaan maar het zijn vooral de kleine blaadjes waar het meeste werk in ging zitten.

 

Mvg Sjaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...