Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lousdy

Heeft dit wel zin?

Recommended Posts

Is het mogelijk om met autoflouwers op de vensterbank op het zuiden de komende maanden ongeveer 8 gram per plantje te halen?

 

Zo ja,welk soortje is daar het meest geschikt voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit eens 5 lowryder 2 plantjes gehad, in de bat-mix onder een zonnig zolderraam van augustus tot oktober. 8 liter potten met dure biologische aarde, zag er allemaal heel leuk bonzai-achtig uit. opbrengst totaal was een 20 gr. topjes. De droge wiet is eerste 2 maanden nog niet te roken veel te groen. gewoon wel geinig, meer moet je er niet van verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resultaat is een wietje waar ons gedoogbeleid op is gebaseerd. Max 5% thc, als je geluk hebt.

ik merk altijd weinig van zonlicht-gekweekte autoflowers. Gebruik het meestal alleen als crisis-wiet. als ik echt niks meer te roken heb. Of als 'filler' , met een goed stukje hash.

Is ook de enige wiet die ik wel s weggef voor niks aan noodbehoevenden'. Ik heb altijd wel een paar AF's in de tuin staan 's zomers ;)

 

Verwacht er niks van, dan is alles wat er afkomt mooi meegenomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acht gram wiet kan je beter in de koffieshop halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor hobby zeker leuk, en met een zonnige oktober net als vorig jaar. ;)

 

Er zijn 'buiten'planten die staan ook nog niet in de bloei dus met bv Lowryder#2 loop je nog niet eens

zo ver achter. Je hebt zelfs voordeel dat ze de koudere nachten binnen staan. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is me duidelijk dat het amper zin heeft. Thnx iedereen voor antw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je kweekt voor het leuke en om te leren dan is alles zinvol dat je in de aarde zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt best wel gelijk chassie ..... leuk om van te leren, had toch maar 2 reguliere zaadjes uitgekiemd en dat zijn nu piepkleine plantjes, weet ook wel dat het niets gaat worden hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...