Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sEEler

Tippies draaien

Recommended Posts

Heeft iemand een site met tuturiols (spelling :whistling ) hoe je tippies in allerlei vormen kan maken? net zo als met rollen: windmill nosecone secret agent enz. enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Je hebt dat krokedillenbekkie... dus zeg maar een W of M vouwen en dan de tip er verder omheen draaien.

En je hebt er nog veel meer, zoals: gedeelte van de tip afscheuren en dan net zoals het krokodillenbekje vouwen, hierdoor krijg je minder papier in de tip zodat hij harder "suckt" / "zuigt".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was zo`n keer dat ik o.a ging blowen met zo`n andere gast, ik kon toen nog niet draaien of wat en bij hem zat zeg maar het M`tje of W`tje echt in het midden van de tip alleen. Zag er wel sjiek uit :whistling. Denk dat dat van die dingen zijn die je na verloop van tijd wel leert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mtje Wtje Sje ken ik wel :D maar wil van die weirde dingen hebbe ofso :whistling

 

 

 

Edit: hoe gaat dat omega tekentje dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, omega tekentje is vet bruut.. Hoe maak je die?

 

Nouja, ik ga zelf even proberen

 

 

EDIT : Zo moeilijk is het niet en ze zien er leuk uit, bedankt voor het idee Horsleech :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

M'tje is makkelijkst en het rookt het beste, vind ik dan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, omega tekentje is vet bruut.. Hoe maak je die?

Je kent het Opel-teken toch ? (gelijk een M, maar dan met een kortere zijde aan) Volgens mij bedoeld hij dat ? Of niet ?

Greetz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt me dus echt geen relaxt tippie, ik hou het gewoon bij de M'tjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
das een alien hoofd zonder ogen en neus en mond

:smoke Ok, voor jou géén drugs meer; je begint gekke dingen te zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook je tippie in de lengte aan een kant een stukje er af scheuren, dit heeft als logisch resultaat dat je aan een kant een m of w of wat dan ook hebt en de andere kant is dan helemaal"open". Sommige mensen vinden dit lekkerder zuigen. Ikhou et maar bijeen normale Joint :whistling Zolang je maar stoned wordt toch :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kunt ook je tippie in de lengte aan een kant een stukje er af scheuren, dit heeft als logisch resultaat dat je aan een kant een m of w of wat dan ook hebt en de andere kant is dan helemaal"open". Sommige mensen vinden dit lekkerder zuigen. Ikhou et maar bijeen normale Joint :whistling Zolang je maar stoned wordt toch :whistling

ook wel achterkamer :) die maak ik meestal, ik vind hem wel beter hijsen dan. mijn mening

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dachten jullie allemaal dan over een spiraaltje, een baby van 4 draait zulke tipjes zelfs.. :whistling

Spiraaltje is ook wel chill alleen soms als je al een tijdje aan je joint hebt gesucked rolt ie uit :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan dat dan? Er zit toch vloei omheen!

 

Ik draai altijd met spiraal ben ik zwaar fan van!

 

Valt je jointje wat dikker uit, de tip zet vanzelf wat uit.

 

Valt je jointje wat dunner uit, hij wordt bij het draaien van de joint automatisch de perfecte dikte!

 

Er kan nooit een stukje wiet ofzo door de tip heen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe kan dat dan? Er zit toch vloei omheen!

 

Ik draai altijd met spiraal ben ik zwaar fan van!

 

Valt je jointje wat dikker uit, de tip zet vanzelf wat uit.

 

Valt je jointje wat dunner uit, hij wordt bij het draaien van de joint automatisch de perfecte dikte!

 

Er kan nooit een stukje wiet ofzo door de tip heen!

ja jij hebt nooit een spiraaltje gedraaid en gerookt merk ik dus vanbinnen wat je hebt opgerold rolt UIT naar de ZIJKANTEN dan heb je nog een OPEN rondje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je kunt het niet.

 

Bij mij is hij zo goed als dicht. De kunst is om het tipje bijna zo strak mogelijk op te rollen. In het begin dus héél klein en dan strak erom heen.

 

Easy. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger draaide ik telkens een S

Maar toen een "Noob" maat ook zelf eens wilde rollen en ie de tip simpel in een spiraaltje rolde doe ik het nu ook zo. Dit is het simpelste en geeft idd het beste mee als je joint wat kleiner of groter uitvalt dan verwacht.

Ook minder kans op tabak die in je bek vliegt tijdens het zuigen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leuke aan een spiraal is dat als je hem van in het begin aan zeer stevig dicht en openrolt, en dan compleet dichtdraait, hij netjes openkrult in een "even" spiraal met weinig tussenruimte.

 

Als je dan aan het einde van je joint komt en hij gaat open krullen, draai je je tip bij elkaar in de richting van de spiraal om hem weer dicht te draaien voor de zachte smaak. Als je joint echter halverwege van teer blokkeert kan je ook gewoon ff in de andere richting draaien en gaat die tip weer lekker open staan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...