Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

White Skunk Fem - sensi seeds

Recommended Posts

hallo vriendje s en vriendintje s we zijn er weer ;) ik ben al 13 dagen onder weg met White Skunk Fem van sensi seeds

ik had 30 zaden gekocht had er 21 over gehouden dat was dus best wel slecht in de percentage wat uit gekomen was

ik heb ook even een klacht gedaan bij sensi en heb een compensatie gehad van 5 euro op een pakje van 10 zaden die ik nog kocht :P

mja ik blijf lachen het is beter dan niets het blijf levend materiaal heb net even 1 foto gemaakt dan hebben jullie een idee hoe ze er nu bij staan

ik ga de klok aanstaande zondag op 12 gooien en dan zien we wel wat ze er van gaan bakken :jump:

 

White Skunk Fem - sensi seeds dag 13 groei.JPG

gallery_32069_15980_4500723.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie strain!!

wel zonde van de niet opgekomen dames,

maar ja dat heb je niet altijd in de hand he.....

 

ik zou alleen wel die kleinere dames even wat meer in het

midden zetten en de grotere naar de hoeken ;)

 

veel succes deze ronde......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal eens kijken hoe mooi dit wordt.

Heb je nog wat meer informatie over je hardware ?

wat voor voeding gebruik je enzo ?

 

ben toch wel benieuwd wat iemand met 25 jaar ervaring nou gebruikt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben toch wel benieuwd wat iemand met 25 jaar ervaring nou gebruikt ;)

 

+ 1 ik ook :P

 

Succes !

 

Mvg,

 

Mr. Infinity

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi pietwiet :jump: morgen worden alle planten netje s verdeeld over de tent dan komen er 9 onder een lamp en dan komen de kleine planten in de mide te staan die 2 in de ronde pot zijn na zaailingen daarom ook iets kleiner en er ga ook nog 1 x 600 water er bij aan dus er zal strak s geen gebrek aan licht zijn ;)

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hoi Budgetgrower :jump: ik gebruik nu een tent secret jardin w 240 2 x gavita triplestar 600 met 2 x 600 watt Solux EVSA Dimbaar waar van nu 1 aan met voor groei ik heb een 1000 cub iso max buisventilator + koolstoffilter en 2 kleine knijp ventilators

ik gebruik grond van atami en de aarde voeding line van hesi ik start op met de aanbevolen hoeveelheid van de hesi voeding schema geef iedere pot 2 liter water en dan spuit ik met zo 5 liter water luchtdruk spuit 9 dagen minimaal 6 x per dag goed met gewoon leiding water dag 10 doe ik niks en dan dag 11 geef ik ze weer het zelfde voeding wat ik de 1 ste x heb gegeven en nu gewoon weer 4 x per dag lekker de plantje s nat spuiten zorgen dat de boven kant van de grond weer vochtig aan zie de volgende water beurt die ik geef word alleen water met wortel stimo en de ph naar 6.3 de volgende water beurt weer met voeding dit blijf ik doen tot ik de 1 ste bloei haren ga zien dan stop ik met spuiten en aan de hand van hoe het plantje er uit zie kan ik kijken wat me volgende stap ga worden . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag white skunk staan en dacht gelijk aan jou. Volgens mij had je mij ook een x geadviseerd om voor deze soort te gaan. Volgens mij was het toen white skunk, van white label seeds. Ik ga het in de gaten houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes Choca.

Je nieuwe plantjes zien er goed uit.

Grow ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi sparta-rotterdam ik had deze jou een x aan bevolen omdat ze niet de pan uit groeien

ik zou zegen hou ze in de gaten en wie weet lijk het je een x wat om een ronde mee te draaien ;)

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tnx Tune we gaan is kijken wat deze sensi seeds gaan doen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke yw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga denk ik de volgendr ronde met je meedraaien. Ik ga jouw volgen. Dit is je tweedr keer. Hoe lang ga je ze op 18/6 houden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de klok gisteren op 12 - 12 gezet sparta-rotterdam had ze tot gisteren onder een 600 watt gehouden in verband met de warmte.

gisteren alles wijd gezet ik heb ze ook lekker sapje gegeven gistren alleen wortel stimo en ph naar 6.3 en nog 600 watt er bij ontstoken vandaag

en nu hoop ik maar dat het klaar is met die hete dagen :smoke

 

white skunk bloei dag 1

gallery_32069_15980_2836816.jpg

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinders gaan lekker ze hebben ook mooi de ruimte zie ik. Denk dat je precies op het juiste moment de klok hebt omgezet. Gaat een lekker vol veldje worden daar straks.

 

Houzgroen!

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx Donnie :smoke hoop ook dat het lekker vol veldje word :lol:

 

zow moest net als speer me planten van balkon in veiligheid brengen kwam even plens bui uit de lucht zetten niet normaal meer :(

 

ik kon gelijk even goed kijken naar me auto bleuberry op een bubbel hydro emmer

me test op balkon is goed geslaagd met die hoge temperatuur die daar bereikt worden

 

gallery_32069_14843_5686458.jpg

gallery_32069_14843_4868927.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier weer even weer een update van de dames

 

foto 1 white skunk 1week bloei

gallery_32069_15980_3248169.jpg

 

foto 2 white skunk 1 week bloei

gallery_32069_15980_2076385.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er mooi laag en gelijk uit? Hoe hoog worden ze volgens jou ervaringen? Produceren ze volle dikke toppen? Ik heb nu jackberry staan, is een leuk soortje. Alleen het zijn allemaal kleine topjes. Deze zien er prima uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de grootste plant is nu rond de 65 en 70 cm sparta-rotterdam en de kleinste rond de 50 cm dit is de 1 ste x dat ik ze op aarde heb staan de top structuur is afwisselend sommigen waren dik en compact de anderen iets opener maar wel harde toppen en super vet van thc

had al een x wat gepost van me hydroponic box met 4 white skunks er op dit is er een van toen

 

gallery_32069_14935_3511643.jpg

 

 

ze zien er ongeveer zo uit

 

zat ook nog even naar die jackberry te kijken is ook mooi plantje sparta-rotterdam daar zou ik er ook wel is een draai mee willen doen maar voorlopig heb ik nog wat andere soorten in huis waar ik mee aan de slag moet x haze en jack herer van sensi seeds

 

 

morghe maak ik weer even een update van de dame s

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn weer week je veder alles gaat naar wens

 

foto 1 white skunk bloei week 2

gallery_32069_15980_2294545.jpg

 

foto 2 white skunk bloei week 2

gallery_32069_15980_1643511.jpg

 

foto 3 white skunk bloei week 2

gallery_32069_15980_640277.jpg

 

foto 4 white skunk bloei week 2

gallery_32069_15980_3461548.jpg

 

foto 5 white skunk bloei week 2

gallery_32069_15980_214672.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel toppen in de maak Choca.

Hoe groot zijn ze hier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ze zaterdag opgemeten Tune de grootste plant is nu rond de 65 en 70 cm de kleinste rond de 50 cm

ik denk dat de groei er nu wel bijna uit is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie knalgroene boel in je tent, ziet er top uit. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx krasi ik hoop ook dat ik ze zolang mogelijk zo mooi groen kan houden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de hoogte verschil is er wel dat kom ook een beetje omdat ik wat zaden bij heb moeten planten omdat ik tekort kwam omdat er wat zaden niet waren uit gekomen sparta

maar kijk maar op de foto s dan kan je het een beetje zien zal morgen is even de grootste plant op meten daar heb ik vanavond geen tijd voor gehad :lol:

hier weer paar foto s van week 3

 

foto 1 white skunk bloei week 3

gallery_32069_15980_53436.jpg

 

foto 2 white skunk bloei week 3

gallery_32069_15980_649528.jpg

 

foto 3 white skunk bloei week 3

gallery_32069_15980_2665068.jpg

 

foto 4 white skunk bloei week 3

gallery_32069_15980_4422419.jpg

 

foto 5 white skunk bloei week 3

gallery_32069_15980_5479602.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net even die langste plant gemeten die is 1 meter en 10 cm en de kleinsten 65 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...