Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sativied

2e Ronde Hydro Pony

Recommended Posts

16 dagen 12/12 gehad.

 

'Bijna' klaar met het veldje indelen. Er zit her en der nog een toekomstige top onder het bladerdek, straks nog een een paar taken aantrekken, maar dit wordt het ongeveer. Het doel van de vorige bindsessie was de CF lager krijgen dan de SK, en dat is op zich gelukt. Maar, de Kolossus loopt voor, die gaat niet meer zo strekken dus het kan nog veranderen :(

gallery_36382_15929_1179281.jpg

 

Zoals te zien is de Kolossus behoorlijk verspreid (die kleine wiite bloemetjes in het midden achter is ook Kolossus.. Neemt nu zo'n 3e deel van de kast in, 3e deel CF, en laaste 3e deel is SK. Niet gepland, maar ook niet ongewenst :smoke

 

Gisteren de 600watt erboven gehangen, verhoogt, en reflector op breed gezet ipv medium zodat ze even kunnen wennen. Niet zichtbaar extra door gestrekt. Ik twijfelde een beetje maar wil ze juist nog een beetje groei onder 600watt laten meepakken anders wijk ik te veel af van de vorige 2 keer (600watt na allereerste bloeiverschijnselen al). Ze lijken er in ieder geval weer erg blij mee. Zijn inmiddels ook weer wat groener, maar de CF is nog steeds niet optimaal. Ik denk dat die deze ronde niet tot haar recht gaat komen met die andere twee erbij.

 

Edit: scroll naar top van pagina voor vorige totaal overzicht. Zoals je kunt zie aan de lijn in de folie en de fan zijn ze centimers lager dan een paar dagen geleden. :lol:

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi veldje Sativied ik blijf je volgen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt waar ....

Blijf me verbazen ziet er strak uit tut mij scrog is lang niet zo mooi als die van jou

Keep on growing

 

Groene goete Ali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je de beentjes nog scheren van de dames? :smoke

 

Mooi veldje, lekker vol dat wel. Leuke setup man zo zie je dat niet heel vaak hier.

 

Ik ga je volgen.

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezellig choca :lol:

 

@al: thanks, het is nog iets te vol maar ik ben gezien te omstandigheden ('ik', die te veel verschillende dingen in 1 rondje heb gepropt) wel tevreden. Voor de vorige ronde (Sugar Punch verslag) een halfpipe scrog gedaan. Ik wilde weer zoiets, maar zonder dat scrog net en minder werk. Vorige ronde geknakt, en toen later toch maar gebonden want met die hydro groeikracht stonden ze iedere keer zo weer overeind. Ik denk dat ik bij LST ga blijven voorlopig.

 

@Donnie: Leuk dat je mee kijkt, ik hoop dat je een stoel mee hebt genomen. :smoke

 

Met deze zomertemps is een chiller bijna verplicht, kan me een beetje voorstellen dat men niet staat te springen om een dergelijk systeem uit te proberen. Jammer - ik zou sommige van die kiloknallende broodkwekers wel's een rondje hydroponics willen zien doen, maar begrijpelijk.

 

Verbazingwekkend he die ongeschoren benen? :( Hadden Franse meiden kunnen zijn. Net als mijn setup, zie je ongeschoren benen onder een dergelijke veldje ook niet zo vaak hier. Ik denk ik ontwijk die discussie hier voorlopig nog ff - staat op mijn lijstje - door het bij voorbaat af te vangen met een korte verklaring voor het niet verwijderen van dat blad onderin in een paar posts eerder.

 

Oh.... ik kijk ff naar de foto van opzij, die tak voorin, net ietsje rechts van het midden, 'die' is helemaal niet gedieft omdat dat degene is waar ik Tiresias Mist op heb gebruikt, die tak gaat er in z'n geheel eerder uit.

 

Het korte antwoord op je vraag: Sommige verwijderde/gediefte vertakkingen blijven terugkomen (keer op keer tot ver in de bloei) en die knip ik dus wel's af, maar blad knippen... hell no, de kans dat ik dat ooit weer doe in dit stadium acht ik zeer klein.

 

Het lange antwoord om niet de beentjes te scheren (om niet te ontdoen van blad in ieder geval) en in het algemeen nooit bladeren te plukken is minstens een A4-tje met feiten en voor mensen hier schokkende en controversiele informatie uit betrouwbare bronnen. Misschien een beetje te veel realiteit voor in 1 week?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht ging net aan (17 dagen 12/12 gehad), en zoals gehoopt heeft de 600watt weer veel goeds gedaan. Groener en happier :lol: Vorige ronden ook duidelijk gemerkt. Binnen een dag of 2 al.

 

Zo weinig gestrekt dat ik me bijna zorgen zou maken. Ik verwachtte nog een groeispurt vooral van de CF... durf het bijna niet hardop te typen maar... zou leuk zijn als het zo zou blijven. Ik heb de 600watt nog niet verhoogt, of anders gezegd, die hangt nog steeds op exact 60cm... Inmiddels wel op diep ipv medium.

 

Was net te laat, dus een beetje HPS-geel, maar de bloemvorming is nu goed duidelijk:

gallery_36382_15929_186423.jpg

(tak rechstonderin is de ballen tak)

 

Ja... IS de ballentak, het werkt - I created a herma!! :smoke

 

Heb de rest geinspecteerd en het zit - zoals bedoeld - alleen op die tak. Morgen fotos, te laat op de dag om van zoiets kleins een foto te maken. Ongeveer een week eerder dan verwacht. Da's mooi want dan heb ik voorin heel binnenkort iets meer ruimte.

 

Ik heb de helft van het potje Tiresias Mist nog over. Dus kan twee keer met het kleinste potje doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet bang dat het fout gaat of bestuift die niets??

Ik heb laatst hele plant neergehaald die Herman trekjes had en ben nog huiverig

 

Groene goete Ali

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet bang dat het fout gaat of bestuift die niets??

Nou, echt "fout" is het niet als ze iets bestuift. Even voor de duidelijkheid, het is geen accidental natuurlijke stress herma, maar heel gericht 1 tak die ik ballen heb laten groeien met Tiresias Mist. Maar het blijft op zich natuurlijk ongewenst als er willekeurig stuifmeel gaat rondzweven en landen. Als ik anders dan voor persoonlijk gebruik en de hobby op zich zou kweken dan was het wel even een spannend moment geweest ja. Maar nee, ik ben niet bang dat het iets bestuift. Vooral omdat dat dus geen ramp zou zijn, maar juist de bedoeling is. Worst case scenario is dat ik zo nu dan een feminized zaadje vind tijdens het verkruimelen van de toppen die ik 'niet' heb gekozen om te bestuiven.

 

Zoals o.a. in de Tiresias Mist instructie video weergegeven word is het de bedoeling de tak apart te zetten 'voordat' de ballen openbarsten, dan een week of twee in een glas/fles water zetten (blijft leven dus). Zilverfolie eronder, dan stuifmeel opvangen, en dan droog bewaren of gebruiken. Ik heb net wat spulletjes ingeslagen voor een mini kastje. Als de rest een beetje goed gaat ga ik het stuifmeel deze ronde nog gebruiken, maar bij voorkeur wel zoveel mogelijk beperkt tot de enkele toppen die ik 'kies' te bestuiven (met penceel na verdunnen). Dat is te beperken, maar ook niet 100%, er zal dus ongetwijfeld her en der een zaadje komen. Hoeveel zal ik als de wiet op is in November/December posten :lol:

 

Daar staat tegenover dat ik dan SK x Kolossus, SK x CF, en ach, fuck it, SK(1) x SK(2) heb :( Als het verder gaat zoals gepland, dan wordt het volgende ronde SK x Kolossus of SKxCF.

 

Stuifmeel van een female van een feminized zaadje, op een stekje van een female van een feminized zaadje. Dat staat tot de herma-fobisten als een jezus kruis tot vampieren. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

19 dagen 12/12 gehad:

 

Op een paar uitschieters na is het redelijk gelijk gebleven, wel iets hoger in totaal, maar het lijkt gesettled te zijn. De kolossus gaat hard

gallery_36382_15929_1187683.jpg

 

De grote gele lelie-achtige toppen rechtsboven is de CF, ik begin haar steeds meer te waarderen (een snelbloeiende sativa met weinig strek...). Nog steeds niet zo groen als gewenst.

 

Dat lagere stuk voorin is de bemiste tak, die hoek moet ik nog een beetje herinrichten als de tak eruit is. Handen even voor de ogen als je herma-fobia hebt:

 

 

 

gallery_36382_15929_253140.gif

 

gallery_36382_15929_147134.jpg

 

Ik ben zeer tevreden met het aantal ballen. De foto laat maar een klein deel zien en de tak heeft ook vertakkingen met ballen :smoke Hij, de tak dus, gaat er morgen uit. Geen paniek, barsten niet binnen een paar dagen open, moet ook eerst stuifmeel aanmaken. Daarom komt de tak nog even op 12/12 onder een spaarlamp in een klein opvangkastje. Misschien te laat klaar om de Kolossus echt goed te bevruchten maar nogmaals, ik hoef geen honderden zaadjes. Met de CF en/of de ander SK komt het beter uit, die zullen een dik bos witte haren hebben rond de tijd dat ik klaar stuifmeel opvangen van de tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook als ze bijna open gaan de bloemen met tak afknippen in glas met water doe je je glas afdekken met zilver folie en dan neem je nog een stuk zilver folie dat maak je bv 15 cm bij 15 cm dan leg je dat op het glas prik je een klein gaatje in de folie dan je plantje er door heen lekker laten bloeie voor het raam val je stuifmeel op het folie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey choca, dat is ongeveer wat ik ook doe. Maar ipv voor het raam komt de tak (die ik bemist heb, incl zijtakjes) in een klein kastje in een grotere kast in een kamer aan de andere kant van het huis. Het kastje heeft achter het deurtje transparante folie zitten, zodat ik kan kijken zonder 'm open te maken en stuifmeel in m'n haar en kleding en hele huis krijg. En de bloemen zelf komen deels horizontaal te hangen (tak zelf is vervormd door LST), boven zilverfolie inderdaad. Cliplamp + spaarlamp+timer, 7 euro bij growshop Action. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool hoor dat je dit vastlegd hier op WF, goed te gebruiken info voor femzaad productie of experimenten.

Niet alledaags dat dit soort verslagen gemaakt worden.

Je komt met wel meer nuttige info de laatste tijd.

Het wordt tijd dat grootheden van weleer vervangen gaan worden door nieuwe generatie, die verdergaan waar zij gebleven waren. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veldje groen :smoke

Ik kan niet wachten tot de raketten erop staan. Moet er goed uit gaan zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi kerel, bedankt voor de motiverende woorden :lol:

 

Ik neem een korte pauze tussen deze en volgende ronde, dan kan het eventuele zaad van deze ronde even rijpen. Dat wordt volgende ronde hopelijk SKxKolossus, of SKxCF. Ik denk de eerste omdat ik de gevoelige CF liever niet in de test betrek (ga wel beide maken, SK1xSK2 ook, voor de verzameling). Hangt ook af van welke de dikste en lekkerste toppen oplevert deze ronde. Die ronde ga ik wel stekjes maken voor het geval dat er iets bijzonders bij zit (een wittere Kolossus of een lemon Kush zou leuk zijn).

 

SK x Kolossus zou een hele lange stamboom hebben:

http://en.seedfinder.eu/strain-info/Skywal...eserva_Privada/ X http://en.seedfinder.eu/strain-info/Kolossus/Sannies_Seeds/

 

 

@mrWeed, ik kijk er ook naar uit om weer toppen te zien. De mooiste fase komt dichterbij. :smoke Met 3 verschillende soortjes wordt het hopelijk een mooi toppenfestijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiresias Mist update:

 

Net in kastje:

gallery_36382_15929_161225.jpg

 

gallery_36382_15929_202090.jpg

 

gallery_36382_15929_2072.jpg

 

Wou het deze ronde nog gebruiken, anders had ik ze eerst gedroogd.

 

gallery_36382_15929_543664.jpg

 

Tiresias Mist is een natuurlijk product noemde ik eerder. Dat klopt. Silver is een natuurlijk mineraal.... Gezien de lage prijs en voor het gemak blijf ik TM gebruiken, maar zou gewoon CS kunnen zijn.

 

Iets wat ik ook al eerder noemde is dat de opbrengst van stuifmeel niet zo hoog is volgens ervaringen van enkelen. Dacht dat het wel mee viel gezien de vele ballen, maar dat valt tegen. Er zit maar heel weinig in de bananen. Ik had achteraf gezien beter de eerste paar ballen er af kunnen knippen en de trosjes met de meeste ballen wat verder laten bloeien. Geen stuifwolken dus, en maar een enkele zoals in de foto met buisje.. Zo weinig zelfs dat ik meer vreesde voor helemaal geen zaad dan 'zaad in m'n wiet'.

 

Eerste pogingen en diverse methoden om te bestuiven zijn niet gelukt. Ik kon er wel om lachen, glimlachen in ieder geval ;) Het lijkt inmiddels "wel" gelukt (verse fotos binnenkort)... maar heb onder andere deze 'jongen' nog:

 

gallery_36382_15929_178830.jpg

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommigen willen geen ballen vinden, de anderen juist meer ballen. ;)

Het blijft interessant om te lezen, en vooral zien. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man, you should all grow some balls! :lol:

 

Wordt al snel te veel van het goede, maar dat lijkt dus mee te vallen met de TM ballen. Iemand verteld me net dat STS een veel beter resultaat geeft, maar als TM nu tot enkele tientallen zaadjes gaat leiden dan vind ik het wel goed zo.

 

 

Een van de pollinated topjes (SK2xSK1):

gallery_36382_15929_160559.jpg

 

Zo maar een Kolossus topje:

gallery_36382_15929_340595.jpg

 

Tweede topje van links, boven in, is CF (sativa), meeste is SK1, maar rechts een paar topjes SK2, met wat slankere vingers :wub:

gallery_36382_15929_1182789.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezonde bladeren, glimmen helemaal.

Ik vind de CF ook wel een mooie genetica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind de CF ook wel een mooie genetica.
Ik begin d'r steeds meer te waarderen. De SK is een mooi soortje om te zien, maar ik verwacht dat de CF op z'n minst de lekkerste van de 3 gaat worden.

 

Die CF achterblijver rechtsachterin, die torent nu boven alles uit. Nog steeds niet helemaal 100%, maar maakt flinke bloemen aan en doet weer volop mee. Ik heb nog voldoende ruimte bovenin (iets van 20cm over) en lamp hangt op ongeveer 50CM. Niet te zien in deze foto is dat de Kolossus wat lager licht. Het is een beetje een vallei geworden met rechts de hoge kant. Komt die asymmetrische optie op de reflector goed uit, ene kant diep, andere kant medium.

gallery_36382_15929_1480495.jpg

 

De CF links om het hoekje, die heeft suiker op de fanleaves. Maar heeft vergeleken met de rest dunne stammetjes.

gallery_36382_15929_272980.jpg

 

De CF middenachter, die heeft bijna net zo'n dikke stam+takken als de monster in de vorige ronde, maar met minder lang voorgroei. Die ging net als SK1 lekker vanaf het begin, alleen ietsje te licht toen. Niet meer :lol: Bij alle 3 CF heel duidelijk dat ze niet houdt van tegen een muurtje gedrukt worden. Ze lijkt extreem veel hoger dan de rest maar da's deels omdat de Kolossus (links ervan) wat voorliep en minder lang doorgestrekt is. Ik heb deze tak laten gaan, ver genoeg van de lamp, blokkeert niet veel licht voor de Kolossus met die dunne vingers en ondertussen leuk om zo de hele top te kunnen fotograferen en volgen.

 

gallery_36382_15929_264000.jpg

 

Ik hoop inmiddels op (die laaste) CF x SK de volgende ronde. Een rondje alleen CF lijkt me ook wel wat, maar dan wel van stek (uit een selectie, om de onder andere minst gevoelige eruit te halen - want die gevoeligheid van de choco ouder hebben ze duidelijk), en daar heb ik ff geen ruimte+tijd voor.

 

Ondertussen wil ik ook die Sugar Punch weer... Moeilijkste van je eigen wietje kweken is het soortje kiezen. :wub:

 

Kolossus:

gallery_36382_15929_683445.jpg

De Kolossus plant doet haar naam wel eer aan, maar ik vind dat de naam Kolossus het soortje geen eer aan doet. Veel mooier en meer suiker dan degene die ik had in vorige ronde ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste grote/rijpe bal is gedropt. Weer geen overweldigende sporen van stuifmeel er omheen. Enkele banaantjes er af gehaald:

 

gallery_36382_15929_43291.jpg

 

gallery_36382_15929_107536.jpg

^^Dat lijkt er meer op. Niet zoveel als op de fotos van manneballenbananen die ik heb gezien, maar da's duidelijk stuifmeel.

 

Microscope chirurgie op een banaan... met een speld :lol:

 

gallery_36382_15929_166630.jpg

 

gallery_36382_15929_461525.jpg

 

Ik heb nog een paar ballen aan de tak, nog een paar banaantjes te drogen (sowieso verstandig als je niet zoals ik het dezelfde ronde z.s.m. en met haastige spoed wil gebruiken :wub:). Maar dit is het laatste wat ik deze ronde gebruik (CF tweede poging), later wil ik niet bestuiven... Ik hoop binnen 1 a 2 dagen flink wat bruine haren te zien op de doel CF top, maar het is dus nu een kwestie van wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TM

Zo met m'n ballen lopen spelen dat ik de dames in de kast wat minder op de vooruitgang van de dames heb bekeken en na na 's kritisch kijken denk ik momenteel niet dat het de volgende ronde SKxSK, of SKxKolossus of SKxCF gaat worden. Het probleem is de overeenkomst in die kruizingen, de SK....

 

Zoals ik in een eerdere post zei, als alles een beetje goed gaat, wil ik de zaadjes volgende ronde ook gebruiken. Maar als ik zo de topvorming van de Kolossus and CF vergelijk met de SK... dan hoef ik die SK niet meer. Is ook niet zo wit als ik had gehoopt. De SK2 waar ik 'niet' het stuifmeel af heb gehaald doet het nog iets beter dan de SK1 'shemale vader' ook.

 

Dat was natuurlijk het risico van TM testen zonder selectie, maar had op iets meer geluk gehoopt. Misschien veranderd het nog en weegt het effect en de smaak op tegen de hoeveelheid maar ze vullen niet zo mooi op als de CF en Kolossus.

 

Het zou me verbazen als er na al dat geknoei met stuifmeel geen zaadjes op de bestoven toppen komen en her en der verspreid, maar echt geslaagd is het is niet. Na het uitwisselen van info en ervaring van andere TM gebruikers is het wel duidelijk: ik ben bijna iedere stap te haastig geweest:

- Te vroeg gestop met sprayen (zou uiteindelijk alleen ballen moeten bloeien, mijn tak lijkt weer vrouw te worden... Ene soortje laat zich nou eenmaal makkelijker omvormen dat anderen)

- Tak enkele dagen te vroeg verwijderd (had grote ballen eerst moeten knippen en dan het process wat langer door laten gaan).

- Ballen te vroeg geoogst (hoe geler hoe rijper, dat was bekend maar geen tijd om te wachten, laat bestuiven is niet een goed idee zacht gezegd...)

- De gevallen ballen te vroeg geopend (als ze niet zelf stuifmeel droppen is het beter ze eerst te drogen).

 

Met wat meer geduld is het goed te doen om ruim voldoende stuifmeel er af te halen om te gebruiken 'en' op te slaan.

 

Het schijnt dat STS sneller en effectiever werkt, net als bij een man zijn de ballen dan ook eerder rijp, op tijd om die zelfde ronde nog gebruikt te worden. Een andere TM gebruiker heeft daar een simpele oplossing voor, de te behandelen vrouw eerder in de bloei zetten (een week of twee) zodat de bananen rijp zijn. Dat gaat niet echt in mijn situatie (1 wortel massa in hydro systeem) dus er zit niks anders op: meer kastjes. Een voor 2 moeders (kastje voor ontkiemen+stekjes heb ik al) en een speciaal voor TM behandeling.

 

DAG 35 12/12

Zoals je aan de kleur van de 'witte' clipfan kan zien klopt de kleur niet, is niet zo donker...

gallery_36382_15929_1284948.jpg

 

3 CF toppen recht onder en op het randje qua afstand tot lamp. Rare blad rechtsboven in is van de freak/ex-achterbljver.

gallery_36382_15929_1037933.jpg

 

Close up van middelste/hoogste:

gallery_36382_15929_316737.jpg

 

SK2

gallery_36382_15929_347363.jpg

 

SK1 (stuifmeel donor) Niet goed te zien op de foto, maar net als bij de Liberty Haze vorige ronde zitten de kristallen niet zo veel op het blad maar wel heel compact op de calyxes.

gallery_36382_15929_331049.jpg

 

En de Kolossus:

gallery_36382_15929_346211.jpg

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vallen en opstaan, daar leer je het meest van, blijven testen, kleine dingetjes aanpassen, een beetje finetunen.

Naar de toppen gekeken komt momenteel de Kolossus het beste uit de bus, mee eens?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naar de toppen gekeken komt momenteel de Kolossus het beste uit de bus, mee eens?
Mee eens. En momenteel ook in every way. Snelst in de bloei, bloei snelst, vollere toppen, meer kristal (ook al zegt dat op zich niet alles helemaal vergeleken met de CF die heeft kleine sativa kristallen), ze ruikt het lekkerst (1 van de CF is ook heel speciaal, sweet sour cream cheese met een vleugje haze :lol: ), kweekt het makkelijkst (zeer vitaal), en lijkt zich net als vorige ronde aan de 9 weken te houden. Ook heel geschikt om een evenredig veldje van ongeveer gelijke topgrootte te maken.

 

Had vorige ronde maar 1 Kolossus, en flink gesnoeid om de LH meer ruimte te geven. Daardoor had ik maar een dikke 30 gr Kolossus, en was al op voordat de een week later geoogste LH goed droog was... Toen had ik regelmatig tijdens de kweek zoiets van 'had ik maar de hele kast vol met alleen kolossus'. Heb nu 5x zoveel Kolossus toppen... ze zijn duidelijk al dikker en witter.

 

Oh, en heeft minder voeding nodig. Is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk, de SK en CF (en ook Liberty Haze vorige ronde) kunnen duidelijke hogere waardes aan, maar ja, als je met minder voeding toch dikkere toppen hebt, dan liever minder dan meer.

 

Kan niet bij die hoek (blaadje moet ff weggevist worden) dus beetje belabberde foto... Dat prut komt keer op keer terug (bij alle planten)

gallery_36382_15929_451878.jpg

 

SK1 is hard gegaan de afgelopen 24 uur. Kan geen foto van zijkant van een Kolossus top maken, maar die is duidelijk voller/dikker.

gallery_36382_15929_21778.jpg

 

Vorige reflector was zo'n 10 euro kapje en die had ik al 6 jaar liggen. De nieuwe gavita trippestar lijkt haar werk goed te doen. Op de onderste paar fan leaves na en enkele bladeren die ik gebroken heb tijdens het herinrichten zit alles er nog op, en is alles net zo groen als bovenin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat een mooie ronde worden

 

Misschien niet zoals je gehoopt hebt maar de wereld is ook niet op een dag geschapen

 

je set-up staat toch al deftig op poten en is ook niet van de alledaagse, leuk om te zien leuk om te lezen leuk om te volgen en die CF lijkt me leuk

 

om te blowen

 

dikke grammen gewenst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank VenaSnar :lol:

 

De mannentak leeft nog steeds en er zit nog een flinke bal aan die nu alle tijd krijgt om te rijpen. Dus misschien later nog wat fotos van een parapluutje en echt 'stuif'meel.

 

Als die SK nog wat fatsoenlijk aandikt en/of het effect of de smaak heel goed is, en vind voldoende goede zaadjes in mijn wiet, dan ga ik za alsnog volgende ronde gebruiken. Als de SK(1) echt de minste blijkt te zijn dan zet ik wel een micro kweekje op om er toch nog een aantal te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...