Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

Waterdichte binnen bakken sj

Recommended Posts

Hallo na een jaar gebruik te hebben gemaakt van me sj ds60 is nu het binnen zijltje kapot de waterdichte laag laat gewoon los,

Geen ramp want vertrouwde er tog al niet op,

 

Maar het was wel makkelijk voor als er nog eens een druppel uit een pot kwam zetten,

Dus ben opzoek naar vervanging, zijl/allu/Rvs a404/hardplastic

Nou zou ik op me oude werk wel wat kunnen laten zetten en lassen, maar die gaan gegarandeerd vragen stellen en 85 euro per uur vragen

vandaar de vraag zijn er ergens kant en klare te koop

 

Mvg gw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stukkie vijverfolie erin, met tieraps aan de hoeken vastmaken en klaar is Kees

 

gr.

 

knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

of toch een custum bakkie laten maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stukkie vijverfolie erin, met tieraps aan de hoeken vastmaken en klaar is Kees

 

gr.

 

knakie

En vervolgens met eventuele weekmakers zitten....

 

 

Ja Elmo speel am tijdje met die gedachte meteen Deense bodem princiepe beetje aflopend maar zit met de uur prijs toen ik er nog werkte had ik het zelf inelkaar gezet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stukkie vijverfolie erin, met tieraps aan de hoeken vastmaken en klaar is Kees

 

gr.

 

knakie

En vervolgens met eventuele weekmakers zitten....

 

Hoe denk jij de de mapito pro's draaien dan? natuurlijk is er goedkope rotzooi op de markt maar er zijn genoeg topics waar er met grote vijverfolie bakken gewerkt wordt, eb en vloed systeem en geen vuiltje aan de lucht, ook niet met 10 + aan lampen erboven, als er dan weekmakers in zouden zitten dan was vijverfolie lang niet zo populair.

 

Natuurlijk is een mooie lekbak op maat laten maken een super optie, maar je bent al snel honderd kwijt of een tientje voor dat kleine 60 bij 60 tentje aan goede vijverfolie.

 

heb in al mijn tentjes als extra zekerheid vijverfolie gehad in mijn lekbak, nooit geen problemen.

 

Gr. Knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Had zelfde met DR150 na 1x gebruik (is goed opgelost overigens) :)

Overal waar een kraakje zat barstte de toplaag eraf (na 2e run was het niet meer te doen) en dat met alleen maar smartpots in de tent, was net een mislukte regenponco.

 

Vindt het wel apart dat mijn DS60 nog nergens last van heeft waar ik daarin met schotels en plastic aan de gang ben, denk slechte series ertussen oid :)

misschien daarom ook wel Mammoth verhaal nu

 

In ieder geval aankaarten daar waar je de tent hebt gekocht want dit plaatst jouw nu ineens voor een probleem, vraag naar een oplossing voor een binnenbak van een dr60 oid en anders op zoek naar een wasmachine lekbak die geen 70x70 is :)

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

Had zelfde met DR150 na 1x gebruik (is goed opgelost overigens) :)

Overal waar een kraakje zat barstte de toplaag eraf (na 2e run was het niet meer te doen) en dat met alleen maar smartpots in de tent, was net een mislukte regenponco.

 

Vindt het wel apart dat mijn DS60 nog nergens last van heeft waar ik daarin met schotels en plastic aan de gang ben, denk slechte series ertussen oid :)

misschien daarom ook wel Mammoth verhaal nu

 

In ieder geval aankaarten daar waar je de tent hebt gekocht want dit plaatst jouw nu ineens voor een probleem, vraag naar een oplossing voor een binnenbak van een dr60 oid en anders op zoek naar een wasmachine lekbak die geen 70x70 is ;)

 

70*70 staat me tent in :) vandaar dan ik al niet vertrouwde op de binnen bak ,

 

Ga zo/morgen/volgendeweek Desjop site eens na pluizen en bellen, anders puc bellen/mailen of hun een oplossing hebben liggen,

En anders ga ik bij bedrijf langs en kijken of ik er voor materiaal prijs hetzelf daar onmekaar zet,

 

Hoop eigenlijk dat er ergens een bedrijfje dit al als productie item in het asortie ment heeft wat de productie kosten zou drukken door partij productie

 

@ Elmo bij de mamoth's zit tog ook een binnen zeil bak? Kan jij uitvogelen wat die los zouden kosten

 

@knakie "eventueel" er is zoveel troep op de markt vandaar ook de materiaal keuze liefst allu/Rvs a404

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet met wat voor potten je werkt.

maar kan je niet gewoon een schaal onder de potten zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet lastig doen goede vijverfolie en klaar, ik werk altijd zo nooit problemen mee gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stukkie kwaliteits EPDM erin jassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk op www.vreeken.nl zoek bij de zaaihulpmiddelen op bakken en daar vind je een bak 60*60*7, voor een 8 euro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk voor die prijs wil ik best proberen :) hoop dat het past met de hoekstukken van de sj maar word iniedergeval besteld mischien dat het net past door de ronde hoeken thanks led

 

deze site kende ik eigenlijk niet eens buiten datie zaden van vanalles en nogwat heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook een lekbak voor wasmachines pakken, kost ook geen drol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal altijd steigerplanken en zaag deze in 4 gelijke stukken. Vervolgens zet ik met 90 graden hoekjes de planken vast, zo krijg ik een soort van zandbak. Vervolgens kan je de bak met vijverfolie bekleden en (alleen aan de bovenkant!) vast maken met een een tacker.

 

Wel de juiste vijverfolie gebruiken ivm weekmakers maar je shop kan je daar meer over vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad als je zelf een bak op maat maakt en die goed met vijvervolie zet ben je klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bump van eennjaar nice

Ts verzoekt slotje

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...