Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cure the Clown

Clown on Guerilla 2013

Recommended Posts

Guest wiet61

Wel klote dat je spot ondekt is ,die klote boswachters ook .

Ik hoop voor je dat je nog veel kunt oogsten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht al dat deze guerillastrijder het had opgegeven! Maar ziet er lang niet verkeerd uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No way, Tanja! We hebben nu pas echt de smaak te pakken. :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iedereen verder van onze planten afblijft met z'n poten wordt het echt wel wat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het is niet makkelijk om goede plaatsen te vinden ,ik zit altijd in de middel of no ware ,twee jaar terug had ik planten weg gezet ,toen kon ik 3 weken niet door omstandig heden ,en ik heb ze helemaal niet meer kunnen vinden zo,n goede plaats was dat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol! Maar ze waren iig niet geript!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

nee dat niet maar ik had ze toch graag gevonden ,het lag eraan dat alles was dichtgegrooid met bramenstruiken ,in het begin van het jaar weet je nog waar je loopt ,als dat eenmaal begint te groeien kan je er bijna niet meer door .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker met de plantjes......

Ik vraag me wel af waarom je alle korrels zo dicht bij je plant legt, misschien idee om ze overal behalve je planten te strooien, aangezien er naast zout ook lokmiddel in korrels zit...?

 

Ik vind dat de boswachters 5 planten moeten gedogen :smoke, dat zou ik wel doen als ik boswachter was

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ muurbloempje goed plan :smoke zal staatsbosbeheer een brief sturen.. :lol:

 

kleine update:een week geleden voor het laatst bij beide spots geweest. afgelopen periode regelmatig watergegeven en de plantjes hebebn een aardige groeispurt doorgemaakt op BB2 vooral de kleinere achterblijvers. alle planten zijn nu weer aardig op gelijke hoogte, weer een paar mannetjes verwijderd, stand nu is 13 stuks waarvan 3 nog twijfelachtig van geslacht.

 

Op HB ook nog 1 mannetje moeten verwijderen helaas en 1 plantje bevrucht met stuifmeel van een mannetjesplant die ik thuis in de pot had staan.. helaas geen fotos kunnen nemen.... volgende updat zijn er vast weer fotos...

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pic, thnx voor de fotos. :-) zijn van bb2 van een paar dagen geleden. Ze hebben nog een mooi groeispurtje gemaakt. Het is een leuk bosje geworden van 12 dames, en allemaal goed bezig met ontwikkelen van toppen. Binnenkort meer en dan ook een update van HB

 

Grtz. CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

mooi man ze gaan goed ,op naar een goede afloop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finally some pics, en mooie ook, lekker op gang die bloei, ik ben ook wel benieuwd naar het formaat van de planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ tanja & krasi ik schat zo,n 1 m 70, ze zijn in elk geval langer dan pic en kleiner dan mij :-)

Ten opzichte van BB1 viel de groei wat tegen wa t logisch te verklaren is aangezien die in voorbewerkte gaten zijn geplant en deze plantjes niet, achteraf gezien geen ramp omdat de harde regen van vorige week alle brandnetels had platgelegd. Bomen van 3 meter waren nu wel wat opvallend geweest :-) Aankomend weekend een nieuwe update met fotos van BB2 en HB.

 

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ze gaan goed bij je ,mooie planten ,niet te groot ,en niet et klein ,nu maar hopen op een mooie na zomer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgelopen zaterdag weer ff op pad geweest samen met pic.

 

Eerst BB2, weinig nieuws, sinds vorige week de dames doen het goed!

 

gallery_36969_15765_1351118.jpg

 

gallery_36969_15765_80874.jpg

 

gallery_36969_15765_189551.jpg

 

Spot HB, al iets langer niet gweest. Vorige x bij 1 dame een poging to bevruchten gedaan.

Totale stand hier was 7 dames, waarvan 3 overgeplaats van een andere spot.

Van die drie was er 1 een herma geworden, dus verwijderd.

De overige 2 leven nog steeds, ook al is daar bijna alles al mee gezegd ;)

 

Deze is precies groot genoeg voor 1 vloeitje;)

gallery_36969_15713_886851.jpg

 

Deze ietsje groter

gallery_36969_15713_1260002.jpg

 

De dames die hier al vanaf het begin staat zien er stukken beter uit

gallery_36969_15713_722402.jpg

 

gallery_36969_15713_1328972.jpg

 

gallery_36969_15713_874421.jpg

 

De laatste en (hopenlijk) bevruchte plant

 

gallery_36969_15713_465832.jpg

 

tot de volgende update Grtz.

CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi planten ,nu de toppen nog steviger worden en dikker dan komt het helemaal goed .En veel zaad natuurlijk voor volgend jaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere dames en al mooie toppen. Lekker oogstje komt er voor jou aan. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor weer een update!!

 

Gisteren zijn Pic en ik weer op pad geweest. Beide spots gaan nog steeds naar wens.

Geen goed gelukte fotos van Hb helaas. De 4 dames staan er goed bij, bij dame nr 4 is de bevruchting goed geslaagd, zaadvorming in bijna elke top dus de komende jaren wel verzekerd van zaadjes.. Geprobeerd een foto te maken van de zaadvorming maar die is niet duidelijk geworden, maar wel een mooie foto :verrygood

gallery_36969_15765_550129.jpg

 

 

Helaas nogmaals een herma wegkunnen halen bij BB2 maar de overige dames van BB2 hmmm... word ik wel blij van..

gallery_36969_15765_689008.jpg

 

gallery_36969_15765_644713.jpg

 

gallery_36969_15765_107125.jpg

 

gallery_36969_15765_469189.jpg

 

gallery_36969_15765_200822.jpg

 

gallery_36969_15765_60433.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...