Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bluebloomer

Growshops en hun lever / verzend tijden.

Recommended Posts

Het grappigste is dat ik hem gisteren heb bestelt op die site juist toen ik uw reactie heb gelezen op dit topic.......so thanks by the way :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb geen ervaring met bestellen bij jou.

 

 

Amnees, moet je is proberen. :tu

 

 

Wij geloven in online bestellen, en ofline afhalen.. privacy op 1.

 

Leuk als je je klanten soms ziet, daar leren wij vaak ook weer van.

 

 

 

MVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel alleen (en voor een eventuele 2e keer) als mijn pakje binnen hooguit 3 dagen op de bus gaat, en als er verzendkosten worden gerekend zoals het normale tarief van TNT.

 

En oh ja, aangezien veel tattoo producten bestel zie ik een trend waarvan ik ga vrezen dat die weldra door growshops e.d. wordt opgenomen;

 

veel zaken flikken het om de verzendkosten bij je bruto bedrag op te tellen waardoor je dus 19 % btw (of weet ik veel) over je verzendkosten betaald.

Talk about a thumb up your ass..

 

Ik hoef niet eens de laagste prijs, maar een redelijke prijs, eerlijke verzendkosten en een schappelijke verzendtermijn.

Denk en vind dat je daar als consument recht op hebt.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey blue bloomer, nou vraag ik me wel af hoe jij dat doet met je aarde enzo, laat je dat ook versturen?

Ik kom regelmatig bij desjop.nl in de growshop zelf, voor kleine dingen, met de auto.. nooit echt problemen gehad, meestal kijk ik wel effe rond of ik politie zie voordat ik stop.

 

Er werkt idd een blondine dat is de vriendin van de eigenaar.. ik vind het een erg fijne sfeer, niet zo mysterieus en lekker vertrouwd. Fijne (nederlandse) mensen.

Wel vaag als er andere mensen binnen komen bij de growshop. Ik ben altijd bang om bekende tegen te komen, maar dat is gelukkig nog niet gebeurt.

Laatst kwamen er een stel polen binnen, ik dacht huh?! zitten die daar ook al in? zullen wel mooie hokjes kunnen bouwen haha.

 

De grote materialen bestel ik wel op eugrowshop.eu, dan haal ik dat 2 weken later op vlakbij tilburg in een of ander boerengat.

Ze zitten in een gecamoufleerd gebouw, het was erg moeilijk om te vinden de eerste keer.

Ik zal maar niet verraden hoe ze gecamoufleerd zijn haha, maar daar kom je wel achter als je ooit er wat gaat ophalen.

 

Ik heb een goeie ervaring voor zaadjes met www.weedseedshop.com geen snelle levering ( ook 10 dagen ofzo, duurt ff voor ze je geld ontvangen)

Maar die Feminezed WSS Skunk kost maar 2,40 per zaadje en is best wel goed!! Dikke toppen en ik had er geeneen mannetje of herma tussen zitten.

De big bud is ook een aanrader super goeie plant, maar kiemkracht is iets minder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een klein tegen geluid over 123tuintechniek uit je eerste post. Ik heb met deze webshop wel degelijk goede ervaringen.

Levering gewoon op tijd en tot nu altijd wel een klein extraatje erbij gekregen. Laatst een co2 emmer besteld en gewoon netjes binnen 2 dagen bezorgt. Dit keer een gratis flesje voeding bij gekregen. Eerdere bestellingen ook altijd goed gegaan. In geval van dat ze de spullen niet hebben gelijk mijn geld terug gekregen. Wat mij betreft een prima shop!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit bij 123tuintechniek iets gekocht, een paar postieve commentaren gehoord, maar ze zouden toch eens aan hun website moeten werken....

 

 

Ik persoonlijk ga altijd zelf mijn grond halen bij desjop....is veel dichterbij vanwaar ik woon maar die mensen zijn ok, dat blondin ja voor mij hoeft ze niet vriendelijk te zijn, ze is al sowiso gezellig ;) ....die vent vind is ook best vriendelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De "vernieuwde" website van 123tuintechniek is een blamage, een verschrikking voor het oog.. :lol:

 

Mijn hemel ze blijven de boel daar veranderen en het wordt er alsmaar niet beter op. De website van een maand of 6 terug was prima, er miste alleen veel informatie over de producten. Nu is er helemaal geen info meer, is het een gifgroene kudt kleur en is mijn zin om te bestellen redelijk weg... ;)

 

De Sjop heeft een prima klantenservice in de winkel, neemt de moeite om je ff aan te horen en mee te denken.

 

Een webshop die meer dan 10 euro verzendkosten hanteerd mag van op het dak gaan zitten.

 

@Tpjuh:

 

Ik betaal liever wat meer voor de zakken aarde als ik ze discreet zelf kan ophalen. Per post zie ik dat niet echt zitten..

Jammer dat eugrowshop.eu 2 weken nodig heeft om zowel iets op te laten halen als om te verzenden. Dan hebben ze nog het lef om te spreken over "Snelle levering!" en de goedkoopste zijn ze ook niet, en als je iets oppert dat bij een ander goedkoper is reageren ze niet...

Zal er nooit meer bestellen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gisteren een paar dingens besteld bij DUTCH-HEADSHOP en ik heb het vandaag gekregen. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben me die shop omdat ze tot een bepaalde bedrag de verzend kosten gratis is....en hun prijzen is best ok....ze hebben wel heel gelimiteerde spullen maar toch best veel. Ik vind het raar dat die shop niet veel vermeld word.....ik ben best wel tevreden met die gasten.

 

 

en inderdaad die eugrowshop vind ik persoonlijk zeer arrogante....dat is niet aangeraden voor die mensen.....ze gaan zo klanten verliezen. Ik had sinds de laatste keer dat ik iets heb besteld bij hun en kreeg die kapotten potten, had ik nog een paar spullen nodig, ik kon het eigenlijk bij hun bestellen maar wegens hun negatieve gedrag, heb ik het maar ergens anders besteld

Share this post


Link to post
Share on other sites

die site van 123tuintechniek is idd een blamage aan alles wat zich webdesigner/layout bouwer noemt :S wat een shit navigatie hebben die.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jammer van 123tuintechniek. De site wordt er helaas niet beter op, alleen slechter, dat gaat hem klanten kosten als ie zo door blijft gaan.

 

ook wel balen dat je hen niet zomaar kan mailen, mooie prijzen maar verschrikkelijke website, enige keer dat ik besteld heb bij ze hadden ze mijn order zelf in 2 gesplitst, zonder extra verzendkosten te vragen, dat was wel heel netjes, maar dat maakt die bagger website niet goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb geen ervaring met bestellen bij jou.

 

 

Amnees, moet je is proberen. ;)

 

 

Wij geloven in online bestellen, en ofline afhalen.. privacy op 1.

 

Leuk als je je klanten soms ziet, daar leren wij vaak ook weer van.

 

 

 

MVG

 

 

hoeveel korting krijg ik bij jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genoeg... Zijn van zichzelf al redelijk goedkoop en nickelodeon staat ook voor je aan in de zaak ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zijn van zichzelf al redelijk goedkoop en nickelodeon staat ook voor je aan in de zaak :lol:
Dat laatste vind ik persoonlijk ook een enorme plus ;)

 

Heb er een paar bijna om de hoek zitten maar koop regelmatig bij greensell omdat ze spullen die online staan tenminste ook op voorraad hebben, wat wel zo handig is als je iets snel nodig hebt (PH meter kapot in weekend tijdens vat verversen...). Spullen die ze niet online hebben staan kun je ook bestellen natuurlijk en in mijn ervaring komt er dan een prijskaartje aan dat minstens zo laag is al een goedkope concurrent. Heb nooit echt slechte ervaringen gehad met een andere grow shop maar deze krijgt zeker mijn aanbeveling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand ervaring met bestellen bij Alien? Het is toch uiteindelijk een kut eind rijden uit Antwerpen, om een fles PK 13/14 en Tensio

Las hier net trouwens dat die mogelijk dicht moet?

 

Anders bestel ik bij de Sjop. Belgen die daar al besteld hebben?

 

Zoek ook wat zaden te bestellen (start ik wel een draadje over), dit bij Azarius omwille van de goede reacties hier. Echter weer dezelfde vraag, al Belgen die er besteld hebben, hoe zit dat met dat online BC betalen enkel voor belgen staat erbij????

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Anders bestel ik bij de Sjop. Belgen die daar al besteld hebben?

...

 

Ja, vorige week Tneon armatuurtje besteld, na 2 dagen bevestiging van betaling gekregen, dan een mail gekregen dat het tijdelijk niet leverbaar is, stond blijkbaar ook op de site maar heb er over gekeken.

Mijn eigen schuld, maar een vriendelijke mail gekregen en nu samen een oplossing aan het zoeken

 

organicearth.eu zijn waarschijnlijk niet echt van de slimste. kreeg mn producten op het factuuradres en niet op het leveradres. nu wisten mn ouders het ook ineens..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf bestel ik al een tijdje bij degrowshop.eu goede service en snelle levertijd.

Van de week heb ik eens wat besteld bij een shop hier in utrecht Growfellas.com gewoon om eens uit te proberen hoe dat beviel.

Het viel me goed mee, binnen 48 uur werd het discreet aan huis geleverd en het voordeel is dat je het eventueel ook gewoon op kan halen want ze hebben naast de webshop ook een gewone winkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb jij meer geluk dan ik, en een aantal andere op dit forum tiktak, want ik heb 2 keer besteld en 2 x 14 dagen moeten wachten. Ophalen kan pas enkele dagen nadat je besteld hebt. Geen goede service imo, en ondanks de lage prijs zal ik er niet meer bestellen. De laagste prijs garantie van hun is ook een joke, want ze reageren gewoon niet op diverse mails. Dus :specool for me..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja, ff vergeten, na men laatste post bij DeSjop besteld op een zaterdag, tegen dinsdag nog geen reactie, geld wel overgeboekd.

Na een mailtje bleek dat hun systeem even aan het kutten was geweest, dus ik was er net naast gevallen, toch snel alles recht gezet e, vrijdag spullen in huis.

Dus al bij al goed meegevallen voor een bestelling naar den Belgiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hum goede informatie,

 

Ik zit erg te twijfelen tussen, nu binnen of buiten kweken,..

Heb al veel van het forum gelezen. maar kom er nog even niet uit....

(ik wel, maar de vrouw niet).

 

Maar dan is het goed om te weten dat er een plek ik met goede en minder goede growshops. :specool

 

Gr voordelol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor 1300 € besteld bij eu growshop en er was idd geen track en trace code te vinden wel was de U heeft sucsessvol met ideal betaald snel in mijn inbox.

 

Jammer genoeg miste er 1 vsa en ontbraken alle potten (60+), toen ze het nastuurde kreeg ik 2 flessen voeding voor hydro kweek extra gratis terwijl ik potten en grond had besteld. beetje logica van lik me pot.

ook hadden ze de vsa in een pot gedrukt die zijn kapje beschadigd had (gebroken).

 

Toen ik later weer 2 kappen + vsa's en een bevochtiger had besteld, bleek de bevochtiger gebruikt en vol met aanslag en schimmel.

We hebben foto's gestuurd en kregen wel een nieuwe maar daar hebben we een aantal keer achteraan gebeld en kregen toen opeens te horen dat ie al onderweg was terwijl we via de communicatie van de website contact hadden en daar niets werd gezegd.

 

track en trace codes van post nl was echt wel handig geweest omdat je dan weet wanneer je het kan verwachten, maarja

 

Voor de volgende bestelling van 1200 € twijfelen we sterk om deze weer bij eu growshop te doen.

 

Ook de bulk p.p. zaadjes van wietzaadjes.nl kwamen er van de 64 slechts 55 gekiemd uit. de rest heeft nooit zijn kopje laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van die zaadjes valt best mee...als er van de 64 ,55 zaadjes zijn uitgekomen dan vind ik dat toch niet zo slecht meevallen

 

mbt eu growshop....die gasten gaan der wel over........dus het toont weeral de eu growshop zijn ballen der aan veegt. Tristig

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bij de eugrowschop besteld in het weekend de 17de ofzo 19de status bestelling word verwerkt 21ste pakket was onderweg

alles netjes in een doos enkel de spiegel kap was wat verbogen ,bestelling daarvan dus best niet combineren met zand enzo :wub:

 

Kreeg zelfs eerst van hun een track en trace en paar uur erna nog een t&t van de leverancier

 

degrowshop ook tevreden over was ook op een week tijd binnen geen problemen alles netjes in orde

 

zaadjes van high suplies besteld en was ook geen probleem heb ze een mail gestuurd dat het wat lang duurde 4 dagen ... met een vakantie dag en de zaadjes zaten een uur later in de bus :lol:

Enigste min punt van de zaden duren wel lang om uit te kiemen dagje of 3-4 kweet niet of dit kwaliteit gebonden is of ik gewoon van wat meer snelheid hou XD heb nog maar 1 zaadje gehad die niet boven kwam maar dit schijf ik af door eigen fout

 

Dus afgaande van mijn ervaring zou ik meteen opnieuw bij alle drie bestellen

Share this post


Link to post
Share on other sites

let op mensen! eugrowshop.eu

en

degrowshop.eu zijn (naar mijn allerbeste weten) twee vershillende bedrijven. ervaringen bij de een zijn dus niet voor de ander.

 

met DeSjop heb ik vrij goede ervaringen, die ene keer dat ik er bestelde. :verrygood vlot en goed afgehandeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...