Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
herman64

Vrouwelijk gekocht maar lijkt mij mannelijk

Recommended Posts

Hallo

 

Bij een bekende zaden leverancier (de naam noem ik nu niet)

Heb ik een aantal amnesia autoflower fem zaden gekocht

 

Na 2 weken zie ik dit

 

352image.jpg

 

Het lijkt mij mannelijk

 

Wat denken jullie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blij dat ik de rqs Amnesia af nog even links heblaten liggen

 

Dit is geen herma trouwens maar een ordinaire man

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ herman hahaha scherp hoor.

 

Wel lullig is het 1 plantje of meerdere die die ballen laten zien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nog een dame erbij en seksen maar ! :tu

 

Is alles wel goed gegaan tijdens de kweek ? Als het een bekende zaadbank is mag je toch wel stabiele zaden verwachten.

 

Gewoon foto maken bellen en een mailtje sturen, geheid dat je nieuwe zaden krijgt tenzij die zaak geen knip voor de neus waard is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede middag

 

Ik heb een grote partij gekocht (1000)

Autoflower fem

 

Is het nu al te laat voor de vrouwen??

 

 

Ik kweek al een tijdje met stekken op 100% led

Dit is de eerste keer met autoflower fem zaden

Ik wist het dus niet zeker

 

50% van de zaden ontkiemde niet

En van wat het wel deed is wat nu blijkt

25% mannelijk

 

Het is een bekende leverancier. Zal ze eens bellen.

Want 250-300 van de 1000 is zwaar te gek voor woorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

 

 

Als je zoveel problemen hebt met zoveel zaadjes, dan echt terug naar leverancier koppelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goede middag

 

Ik heb een grote partij gekocht (1000)

Autoflower fem

 

Is het nu al te laat voor de vrouwen??

 

 

Ik kweek al een tijdje met stekken op 100% led

Dit is de eerste keer met autoflower fem zaden

Ik wist het dus niet zeker

 

50% van de zaden ontkiemde niet

En van wat het wel deed is wat nu blijkt

25% mannelijk

 

Het is een bekende leverancier. Zal ze eens bellen.

Want 250-300 van de 1000 is zwaar te gek voor woorden

 

Wie is de leverancier geweest want dit is tog wel heeeel erg slecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of mijn beste, je hebt een deal gehad die te goed was om waar te zijn.. En je weet wat ze zeggen; als iets te goed is om waar te zijn, dan is dat ook zo...

 

En als je 1000 zaden koopt waarvan een groot deel niet ontkiemd en een ander deel men / herman is, dan zou ik bijna denken dat het om een hele oude partij zaden gaat, of iemand heeft zelf een experiment uitgevoerd door bijvoorbeeld een reguliere man met een autoflower te kruizen en als gevolg een grote partij instabiele zaden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De naam noem ik nu niet. Ik geef de leverancier

De mogelijk om het op te lossen. Wel zo fair

 

Heb €2 per zaadje betaald dus toch redelijk prijzig

Waar je kwaliteit van mag verwachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heeft ie je aardig bij de l*l.. :tu

 

2 euro per zaadje op 1000 zaden en dan deze kwaliteit ? Hmm I dunno, denk dat je kan fluiten naar je flappen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 euro per zaadje zecht al genoeg

Bulk prijs

Normaal zit fem rond de 5 en 10 euro pst

Bulk iets goedkoper maardan nog

 

Goedkoop is duurkoop

'Maar dit geen woorden voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar wat ga je inshemels naam met 1000 zaden doen.. onder led zetten? zulke projecten van 1000 planten zit er voor mij niet in maar als k toch regelmatig een duizend planten nodig zou hebben zou k toch echt een paar mooie moederplanten gaan selecteren..... damn je zou dr duizend moeten laten opkomen pfff :tu

 

 

suc6 iig

Share this post


Link to post
Share on other sites
De naam noem ik nu niet.

Dat is i.m.o. knap waardeloos, je maakt nu door de naam niet te noemen alle leveranciers van autofem Amnesia verdacht, ook al zijn er maar een paar "bekende zaden leveranciers" die autofem Amnesia verkopen onder die naam. Als je tot een goede oplossing komt met je leverancier kun je dat hier in dit topic ook weer vermelden. Dit is tenslotte een forum voor growers die hun ervaringen, informatie en kennis met elkaar delen. Mocht je bang zijn dat het noemen van een naam een goede oplossing met de leverancier in de weg staat, dan deugt die leverancier niet, en ben jij niet echt slim geweest door volkomen overbodig je deal van 1000 zaden à 2 euro per stuk wel te vermelden.

 

Maar afgezien daarvan, 75% vrouw en 25% man is niet ongewoon voor reguliere autoflowers, de getoonde foto is niet van een herma maar van een echte man, de kans bestaat dat je reguliere autoflower Amnesia hebt. Die worden bewust niet verkocht door de meeste "bekende zaden leveranciers", het lijkt mij zeker de moeite waard om met een paar geselecteerde mooie mannen en vrouwen een zaadkweek te doen. Dat kan gezien de tijd van het jaar ook in de tuin of op het balkon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een ordinaire man

Reclame verkoopt alles

Ik was even aan het googlen met "amnesia autoflower fem zaden" en...ik vond het schokkend :tu

Zaden business is een groot bedrog geworden. Ik heb het niet over één bepaalde soort of zaadbank..zo is het bij 90% van zaadbanken

Morgen zal ik in aanbieding plaatsen Autoflower Original Haze fem, kiemkracht 99%, opbrengst 100gr per plant, klaar in 6 weken 'sarcasm off'...Binnen een week krijg ik zeker, veel naïeve klanten..Volgend jaar onder een andere naam en verder gaan..

Breng je zaden terug naar die oplichters en eis je geld terug

Share this post


Link to post
Share on other sites
Morgen zal ik in aanbieding plaatsen Autoflower Original Haze fem, kiemkracht 99%, opbrengst 100gr per plant, klaar in 6 weken

Doe mij maar 1000 stuks :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook maar da. Wel tegen de normale inkoop van .55 pst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet het een week op eBay en Marktplaats je bent binnen.. <_<

 

Ik heb 3 Amnezia Haze autoflower zaadjes gehad bij mijn eerste bestelling bij Zamnezia.nl

 

Hopelijk krijgen die geen ballen... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 stuks is ook te veel he. Je kon net zo goed 50 nemen. Als je grotere potten gebruikt dan krijg je sowieso grotere planten vergeleken met wanneer je kleine potten gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet nu bijna zeker dat je het bij een zaadkwekwr op growshopmarktplaats nogwat heb ;€

 

Heb ik gelijk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niet uit waar ie het gekocht heeft, hij is hoogstwaarschijnlijk gewoon genept.

 

Ik hoop echt voor je dat het lukt je doekoe terug te krijgen maar geld terug geven op zulke grote bedragen is vaak lastig zo niet onmogelijk.

 

Waarschijnlijk ga je kutsmoezen krijgen als verkeerd licht, verkeerde manier van ontkiemen, verkeerd medium enz enz. Misschien krijg je een tegoedbon..

 

Anyway, ik hoop dat ik er naast zit en dat je iets kun regelen, maar ga in elk geval uit van het ergste dan kan het alleen maar meevallen.

 

Is een dure les die je geleerd hebt.. Mocht je je centen niet terug krijgen dan weet je nu in elk geval dat je vanaf de 3e week de sekse al vast kunt stellen van je zaden, en dat je een kleine 100 zaden of zo tegelijkertijd moet ontkiemen om 30/40 % over te houden en daar je kweek mee te doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het gewoon weer stekken gaat worden

 

Ik geloof ook niet in 6 weken klaar 100gr per plant

Gewoon 10 weken 40gr per plant gemiddeld

 

Het was een test 1000 stekken of 1000 zaden

Het scheelt €1000 en enge beestjes

 

Ja ik weet met 1000 planten dat je niet moet zeuren

Over €1000 maar wie het kleine niet eert. Toch

 

De leverancier moet de kans krijgen het te kunnen oplossen

Want hij koopt ze ook gewoon in.

 

Als je vrouwelijk zaad verkoopt moet niet 10-15%

Mannen zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ballen in m'n wietplantjes of beestjes .....

 

Moeilijke vraag hoor...

 

BEESTJES dan maar !!!

 

Die zijn te verhelpen.... Die ballen niet...

 

Trouwens :tu als 'ervaren' kweker kom je wel met een d*mme vraag..

Maar zal aan mij liggen...

 

Groengroet,

 

Urbangrower

P.s. Doe mr T.de groeten ... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...