Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SindaCate

Hoe krijg jij je potgrond naar binnen

Recommended Posts

@oppersmoker je kunt wel 5 jaar lang hebben gekweekt en elke keer sjouwen maar om hoeveel zakken ging het?

 

gr nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikea tassen er passen 2 zakken in een tas 2, 2 tassen per keer tel maar uit zo gepiept

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik heb voorheen cocosbricks van bio nova gehad.. NOOIT KOPEN!! planten groeide voor geen meter.

Als je cocobricks koopt, koop ze dan van plagron.

 

Nu ben ik terug gegaan op aarde, dus ik moest 11 zakken a 50l binnensmokkelen.

Ik heb een hele fijne rugzak, volgens mij een 60 liter rugzak, 50 liter zak past er precies in.

Veel fijner dan boodschappentas want een rugzak draagt makkelijker.

En als je je auto verder weg hebt staan is dat zeker een groot voordeel.

 

Ik zit nu ook te denken om een keer mapito te proberen.

Ben benieuwd of de kwaliteit en opbrengst ook beter is dan met aarde?

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het verleden weleens met een winkelwagentje door de flat ( met de lift) meerdere keren heen en weer gelopen gewoon open en bloot. Zou ik tegenwoordig niet meer doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon op de oude simpele manier met een pakezel!! Ga ze toch nie zelf tillen, duhhh ben niet gek!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of overgaan op een NFT systeem.

Maar Mapito/ Rfx/ Eurofoam werkt ook goed.

1x zakken naar binnen brengen en dan ben je klaar, die rfx verkopen ze ook 3x 80 liter in een doos.

 

mapito-rfx-270-liter-3x80-liter-zakken-p-doos.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey had me een beetje verdiept in mapito en las dat je dat eigelijk maar 2x kan gebruiken is dat waar?

Share this post


Link to post
Share on other sites
grote sporttas gevonden die ik als rugzak kan dragen - past precies een 50 liter zak in.

 

als je echt zo min mogelijk wil sjouwen maak je je eigen mix thuis met 50% cocos bricks( zeer compact in transport), en 50% mooie potgrond.

 

anders extra zware verhuisdozen om de zakken.

ja die bricks zijn makkelijk naar binnen te krijgen maar je moet ze ook weer afvoeren en dat zal niet zo makkelijk gaan als ze naar binnen gebracht worden ,naar 1 keer gebruik kan je ze namelijk weg gooien die troep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey Topjuh,

 

Mapito ect kan je heel lang gebruiken, veel vaker dan 2x.

Wel belangrijk is om het goed te spoelen voordat er nieuwe stekken in komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hornbach verhuisdozen passen 2 zakken in de grote versie. Ik rij 6 dozen dus 12 Zakken oer keer moeiteloos een appartement binnen terwijl de huismeester naast me stond in de lift. Deze optie is alles wat je nodig hebt. 100% idiot prooff

Share this post


Link to post
Share on other sites

hornbach verhuisdozen passen 2 zakken in de grote versie. Ik rij 6 dozen dus 12 Zakken oer keer moeiteloos een appartement binnen terwijl de huismeester naast me stond in de lift. Deze optie is alles wat je nodig hebt. 100% idiot prooff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu loop ik gewoon met de zakken naar binnen. Het is toch niet strafbaar? En mijn buren, nou die kan het niks wat schelen. Al sleep je een hele lijk naar binnen het kan ze niks schelen. Ik had wel ooit een buurman die alles in de gaten hield. Uiteindelijk hadden ze een inval bij hem gedaan, het bleek dat bij betrokken was bij een georganiseerde misdaad clubje. Zover ik weet was die gast een of andere onderbaas ofzo. Heel grappig dat hij anti marijuana was terwijl hij nog ergere spul het land binnen haalde.

 

Ik had later een kelderbox bij mijn woning waar ik al mijn spul opsloeg. Lampen, slangen en andere meuk. Wat ik hier deed was gewoon van te voren potten vullen en deze in een vuilniszak zetten. Niemand die weet wat je hebt. Maar zo een doos is ook wel handig. Ik denk dat beide niet zullen opvallen.

 

Voor buiten kweekjes vulde ik eerst de potten. De aarde leegde ik in een vuilniszak die ik in een grote sporttas deed. En ging naar de locatie. Best wel lachen als je op je scooter aan het rijden bent en er een wout naast je stopt bij een stoplicht.

 

Ik vind het zelf beter om in een zwarte wijk te wonen. Ik heb altijd al het indruk gehad dat buitenlanders gewoon schijt aan je hebben. Ik woon nu in een zwarte wijk het laatst had iemand hier buiten kweekafval gedumpt, van emmers tot afzuigers en filters. Lachen was dat, niemand had het in de gaten wat het precies was.

 

Het lijkt alleen maar zo alsof iedereen je in de gaten houd, maar dat is niet zo. Je kan gewoon zo de bosjes inlopen. De meeste mensen hebben het niet eens in de gaten, ze zullen vast denken dat je gaat pissen, met je zelf spelen of vogels bekijken. Heel lang geleden in de jaren 80 had ik een buiten kweekje met een neef van me. Echt vaak met z'n tweetjes de bosjes in gegaan, en dan werd je zo raar aangekeken als je er uitkwam en je haar helemaal in de war was. Wat hebben we gelachen toen.

 

Ik ben toch van plan om op lucht te kweken dus zal in de toekomst geen aarde nodig hebben. Zo wat kan ik veel ouwehoeren, van buren naar bosjes naar de jaren 80 naar de spotlight effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...