Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest driver

controle

Recommended Posts

Guest driver

Hey guys...

 

Al heel wat jaren ben ik een regelmatige genieter van stickies, maar nu zit ik met een vraag. Omdat ik een huis gekocht heb moet ik van de bank op bezoek bij een dokter...voel je me al aankomen... Kan iemand mij vertellen hoe lang je het best gestopt bent zodat ik de tests kan doorstaan. Of bestaan er ook nog lapmiddelen die zouden kunnen zorgen voor een verlaging van de drugsconcentratie ?

 

Please let me know

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 weken en dan is het uit je pis

maar er gaan toch een aantal maanden voorbij voordat de sporen in je bloed ook weg zijn... er zijn van die truukjes zoals liters en liters water drinken voor de test, maar moer je al de ganse dag zuipen, kweet niet of da Echt werkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

thc is met 11 weken pas uit je bloed!!

kijk maar even op www.freewebs.com/poebe daar staat bij bloemschikken(pagina over wiet kweken) helemaal onderaan de pagina een schema over drugstesten!! met kloppende texten! vergis je niet op de lange duur dat thc in je lichaam blijft!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zouden ze een THC test bij je af gaan leggen? :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Precies :D het is meer van die Amerikaanse bullshit :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten eerste, een dokter doet niet zomaar een THC test.. helemaal niet voor iemand die al wat jaren oud is (ja je koopt een huis dus neem ik aan dat je wel over 30 ofzo bent?)

idd in je urine blijft het zo een 8 a 10 weken zichtbaar

in je bloed nog langer! zo'n 11 a 13 weken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omdat ik een huis gekocht heb moet ik van de bank op bezoek bij een dokter

 

de bank wil haar geld terug ( ik neem aan dat je een lening wilt afsluiten ofzow)

en wilt dat haar leners ook gezond zijn om terug te betalen.

En die test is volgens mij niet echt om de THC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die onderzoeken doen ze alleen maar om te kijken of je niet doodvalt midden in de afbetaling hoor :whistling

en je gaat nogaltijd niet dood van wiet hoor :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine correctie hier, der is al 1 en slechts 1 geval geweest van dood door cannabis. Twas in Engeland, maar je moet nu niet bang worden, want in het artikel stond dat hij elke dag een zeer grote hoeveelheid weed erdoorpafte, voor ongeveer 30 jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kleine correctie hier, der is al 1 en slechts 1 geval geweest van dood door cannabis. Twas in Engeland, maar je moet nu niet bang worden, want in het artikel stond dat hij elke dag een zeer grote hoeveelheid weed erdoorpafte, voor ongeveer 30 jaar

ik heb zo'n idee dat ik nummer 2 word :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kleine correctie hier, der is al 1 en slechts 1 geval geweest van dood door cannabis. Twas in Engeland, maar je moet nu niet bang worden, want in het artikel stond dat hij elke dag een zeer grote hoeveelheid weed erdoorpafte, voor ongeveer 30 jaar

onzin want dat kan nooit door een overdosis geweest zijn, maar met andere zaken erbij.. want een overdosis cannabis BESTAAT NIET...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis al eens een keer eerder aan de orde geweest op het forum. De dodelijke dosis is 20.000 joints op 1 dag. De bekendmaking van het dodelijke slachtoffer in Engeland ging gelijktig gepaard met de invoering van een verruimde wet op Cannabis. Toevallig hè?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...