Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johnny_Sack

osmocote korrels in m'n Canna aarde

Recommended Posts

Beste collega's,

 

 

 

Ik zag vandaag dat er door mijn Canna professional aarde van die osmocote korrels zaten. Ik ben dit nog nooit tegen gekomen in aarde van Canna. Ik heb wel een verhalen gehoord van "neppe" aarde waarbij ze oude aarde opwaarderen met deze korrels en als nieuw verkopen.

 

Zou dit het geval kunnen zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na overleg met Canna blijkt dit toch "imitatie" of opgewaardeerde oude aarde te zijn. Growshop waar ik dit gehaald heb zie je mij niet weer.

 

Be where!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat wel ver!

 

in originele canna zakken neem ik aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken een growshopeigenaar die zelf ook kweekt. Hij draait een ronde met Philips bulbs, doet ze daarna terug in de verpakking en verkoopt ze als nieuwe lampen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik bij die man zou kopen en ik zou dat te weten komen , frontale rechtse !

 

al een geluk heb ik lang gewerkt in de gasontladingslampen sector, ik haal ze er zo uit!! kan je wel zien.

 

die mensen verdienen al genoeg geld denk ik, en je dan met zo'n dingen bezighouden.... :)

 

 

 

 

 

 

dan zal ie ook wel nep zakjes canna maken......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje late reactie...

 

 

@Greenday: Zag er uit als een normale zak canna, er werd mij verzekerd dat het light mix was dus heb verder ook niet op de zaken gelezen. Zakken al weggegooid helaas.

 

@Xtreme: Dat soort domme mongolen ga je 1 keer heen en nooit weer.

 

@Sensi:Je kunt het inderdaad wel zien maar als je een complete leek bent en je eerste tentje en lamp gaat halen ga je dat echt niet opmerken. Dat soort mensen zal die gast verneuken.

 

Sommige mensen gaan ver voor wat extra centen, tja dat soort figuren wil ik niets meer halen. Het is dat ik graag anoniem wil blijven maar anders had ik de naam van de shop hier wel genoemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na overleg met Canna blijkt dit toch "imitatie" of opgewaardeerde oude aarde te zijn. Growshop waar ik dit gehaald heb zie je mij niet weer.

 

Be where!

 

 

dat doen ze toch allemaal? gebruikte aarde opwaarderen, in een zak stoppen en de hoofdprijs er voor vragen?!

 

Ik ken een growshopeigenaar die zelf ook kweekt. Hij draait een ronde met Philips bulbs, doet ze daarna terug in de verpakking en verkoopt ze als nieuwe lampen.

 

 

bij mij hebben ze het geflikt om gebruikte 400watters als nieuwe 600watters te verkopen, na een jaar tegenvallende oogsten de bulben vernieuwd, eej KIJK HIER, al die tijd met 400 watters gekweekt.

 

 

je kunt zoiezo op de bulb zien wat de productiedatum is, ligt dit heel ver uit elkaar met de verkoopdatum dan zou ik een ander doosje bulben vragen. mij foppen ze er niet meer mee.

 

er staan een cijfer en een letter op, de cijfer is het laatste cijfer van het jaartal. de letter staat voor de maand. 2H is 2012 Augustus.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ninja edit hoor amnees, had je bijna te pakken johhny two times

Share this post


Link to post
Share on other sites

wattan

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaf twee keer dezelfde antwoord..

 

En dat inclusief je topic over je droge mond had ik een leuke reactie op.

Deze reactie heb ik 2 jaar geleden al verzonnen toen ik niet kon slapen en sindsdien wacht ik op een kans dat ik hem kan maken, nu weer dus niet. Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoeken naar KIWA en RHP for horticulture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej doc dat helpt, als ze de zak leeg reproduceren om weer te vullen zetten ze de keurmerken ertog zeker ook op

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sensi life

Die mensen houden zich er mee bezich omdat ze gewoon slecht zijn.

fkn bootleg prut. Het moet toch niet gekker worden.

Straks krijgen we neppe Royal Queen e.d. verpakkingen of nep tenten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat nog even na te denken.

Osmocote lost op als het gebruikt is.

Dus het moet nieuwe aarde zijn geweest. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je gaf twee keer dezelfde antwoord..

 

En dat inclusief je topic over je droge mond had ik een leuke reactie op.

Deze reactie heb ik 2 jaar geleden al verzonnen toen ik niet kon slapen en sindsdien wacht ik op een kans dat ik hem kan maken, nu weer dus niet. Bedankt

 

 

Aah ik herinner 't me. Mare das best een aardige tijd 2 jaar. Nee Amnees strik je daar niet mee, ik ken wel een hoop mensen die je er wel op kunt pakken.. of slaat de reactie alleen op mij?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zat nog even na te denken.

Osmocote lost op als het gebruikt is.

Dus het moet nieuwe aarde zijn geweest. :)

??? die snap ik nie, waarom nieuwe dan?

 

imho oude aarde, osmocote er bij, verkopen als nieuwe...slechte zaak van die gs

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees: Geen idee hoe een normaal zakje lightmix tot stand komt, vast anders dan deze neppe shit.

 

@Grow weed: Precies, alles is na te maken.

 

@Mrmonkey: Tja mensen met euro tekens in hun ogen.

 

@Doc: Weet ook niet of het gebruikte is, nu ik er over nadenk lijkt me het niet logisch. Je zou dan toch alle wortels er uit moeten zeven. Lijkt me eerder dat ze cheap ass een partij aarde op kopen van mindere kwaliteit zonder voeding of zo en dan die korrels er bij gooien en in Canna zakken stoppen om de volle prijs er voor te vangen.

 

Blijft wel vaag allemaal, lijkt me toch veel werk voor weinig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij mij hebben ze het geflikt om gebruikte 400watters als nieuwe 600watters te verkopen, na een jaar tegenvallende oogsten de bulben vernieuwd, eej KIJK HIER, al die tijd met 400 watters gekweekt.

 

Ik zou helemaal lijp worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...