Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SativaBelieva

Aleda/aledinha

Recommended Posts

Kent iemand deze al?... komen uit Brazilie... maar zouden ze ook hier te krijgen zijn?... en weet iemand waar?... en wat een doos mag kosten?

 

http://www.aleda.com.br/Framehol.htm

http://www.etceteratrade.com/

http://www.ultraeco.com.br/

 

Transparent sigarettenpapier

Papierblad - Biodegradable – “afbreekbaar” geen plastic – 100% cellulose

Plantaardig product, reukloos en onschadelijk

Tabakskenmerken worden hierdoor niet aangetast

Bevordert langzame verbranding

Hoog transparentiegetal (95%)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kent iemand deze al?... komen uit Brazilie... maar zouden ze ook hier te krijgen zijn?... en weet iemand waar?... en wat een doos mag kosten?

 

http://www.aleda.com.br/Framehol.htm

http://www.etceteratrade.com/

http://www.ultraeco.com.br/

 

Transparent sigarettenpapier

Papierblad - Biodegradable – “afbreekbaar” geen plastic – 100% cellulose

Plantaardig product, reukloos en onschadelijk

Tabakskenmerken worden hierdoor niet aangetast

Bevordert langzame verbranding

Hoog transparentiegetal (95%)

 

HOI

 

ja ik ken ze al ze zijn lekker om te roken ook

ze zijn hier volgens mij nog niet ik heb overal gezocht

alleen via brazilie en via engeland maar zijn best duur

het zou een leuke handel zijn ik weet wat het allemaal kost

alleen heb ik nu de financiele middelen ff niet

het is heel intressant alleen als je er niet snel bij bent

mis je de boot..

ik hoor het wel als je meer wilt weten

 

 

Kent iemand deze al?... komen uit Brazilie... maar zouden ze ook hier te krijgen zijn?... en weet iemand waar?... en wat een doos mag kosten?

 

http://www.aleda.com.br/Framehol.htm

http://www.etceteratrade.com/

http://www.ultraeco.com.br/

 

Transparent sigarettenpapier

Papierblad - Biodegradable – “afbreekbaar” geen plastic – 100% cellulose

Plantaardig product, reukloos en onschadelijk

Tabakskenmerken worden hierdoor niet aangetast

Bevordert langzame verbranding

Hoog transparentiegetal (95%)

 

HOI

 

ja ik ken ze al ze zijn lekker om te roken ook

ze zijn hier volgens mij nog niet ik heb overal gezocht

alleen via brazilie en via engeland maar zijn best duur

het zou een leuke handel zijn ik weet wat het allemaal kost

alleen heb ik nu de financiele middelen ff niet

het is heel intressant alleen als je er niet snel bij bent

mis je de boot..

ik hoor het wel als je meer wilt weten

stikko

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan mis je de boot? wel nee. Ik heb er nu 1tje op de lip. Ik geef het max. een weekje of 2 en dan zijn ze links en rechts in NL verkrijgbaar.

 

Ik vind het wel een beetje wennen. Draait iets anders, voelt meer aan als 't plastic wat om sigarettenpakjes zit dan als papier. Zit ook geen plakrand op: 'n lik en het plakt. Als je 'm tussen de vingers hebt is het plastic gevoel wat apart: alsof je 'm hebt dichtgedraaid met een plakbandje om de tip... Tevens ook vrij smalle vloei, 'n echt dikke toeter zit er niet in. Rookt verder gewoon zeer ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te krijgen bij Coffeeshop 'T Trefpunt in Rotterdam :blink: 3,50 voor 40 vloetjes :kill: Wel duur maar zien der wel tof uit. Check The Digital Coffeeshop en dan mijn laatste reactie. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Utrecht bij Sarasani , kosten ze 2,10 voor 40 stuks, ook goeie Haze daar

Share this post


Link to post
Share on other sites
In Utrecht bij Sarasani , kosten ze 2,10 voor 40 stuks, ook goeie Haze daar

:verrygood Klopt ik heb ze ook van sarasani, 1 van de beste shops van NL, ze roken erg lekker alleen jammer dan ze niet erg breed zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn bij Trefpunt te krijgen, echt mooie vloei.

Als je een dikke blow draait kan je echt alle wiet en tabak zien zitten.

Misschien een keer een pure draaien met die vloei :verrygood ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst ook gehaald in een of andere Headshop in A'dam.. Betaalde veelsteveel (5eutjes) en ik proef toch wel wat verschil als je het vergelijkt met gewone rijstevloei.. Vloeitjes zijn ook wel erg smal (smkng silver formaat)

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand OCB wit en zwart? Rolt echt super, zijn in korte breedde (voor spaanse/marokaanse jointjes) en ongeveer normale grootte te krijgen!

 

gr.

speed :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, de inkoop van aleda ligt laag, verkoop zit meestal rond de 3 euro en inkoop is iets van 1 euro per pakje geloof ik, van 'insiders' weet ik dat de inkoop prijs zal dalen aangezien de shops de vloei steeds meer beginnen in te kopen vanwege de hype.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat dit een mooie hype worden... als ze over een half jaartje op een normaler prijsnivo komen haal ik dan wel een doos... ik heb toch nog een hele doos elements op voorraad... dus ik heb geduld...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup heeft me laatst een pakje kado gedaan. Hij had ze gehaald bij Koffie & Dromen in Den Haag voor 2,5 Euro geloof ik. :verrygood

 

Ik vind het een leuke gadget maar moet even wennen aan het draaien ermee. Je joint zit inderdaad al snel te vol en omdat de vloe als die uit de verpakking komt al redelijk omgekrulde randjes heeft rolt het lastig. Kan zijn dat de vloe bij mij misschien wat vochtig is geweest, maar hier grijpt 'ie steeds in elkaar wanneer je rolt. En als de verdeling van de inhoud niet helemaal jofel is lukt het me maar matig de joint aan te stampen omdat de tabak aan de wanden lijkt te kleven.

 

Maar het rookt prima en ook na het dichtlikken blijft alles op z'n plek. Eenmaal gedraaid hoor je me dus niet meer klagen, maar ik ben te gehecht aan m'n rijstevloe om definief over te stappen. Maar nu we het er toch over hebben, ik ga weer eens een poging wagen met de Aleda's want ik heb wat Ice van Mikeh en dat verdient een bijzondere behandeling... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, precies precies :smoke

 

Ik denk dat je vloei gewoon iets te vochtig is geworden, aangezien het 'waar je likt waar het plakt' beleid geldt voor deze vloei is de vloei al snel aan elkaar geplakt.

Het heeft ook wel een lekker smaakje als je de joint dichtlikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst gewoon bij de nachtwinkel in Gent gekocht voor 1,50 :)

Ik vind ze persoonlijk beter rollen én plakken als gewone vloeitje.

Eenigste nadeel is dat ze kleiner zijn als "standaard" vloeitjes en groter als voor shag...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in belgie zijn ze al een jaar ofzo verkrijgbaar in bijna elke nachtwinkel, maar vind ze de laatste 3cm voor de tip nogal goor smake..

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier in belgie zijn ze al een jaar ofzo verkrijgbaar in bijna elke nachtwinkel, maar vind ze de laatste 3cm voor de tip nogal goor smake..
Helemaal mee eens.

Daarom zit mijn pakje ook nog redelijk vol.

Als er nog plaatjes nodig zijn in dit ouwe topic dan kan ik die wel ff schieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je trouwens bredere transparante vloeitjes zoekt moet je eens in de smartshop gaan zoeken naar Trip2. Erg opvallende verpakking. Deze vloeitjes zijn ongeveer net zo breed als kingsize goud en draaien daardoor wat lekkerder.

 

Vind trouwens dat ze erg slecht plakken ... Ik heb vaak dat ik tijdens het roken de joint hem al brandend nog een keer dicht moet plakken. Je moet hem ook wel erg vaak aansteken, wel lekker vage joints ;)

 

Een andere maat van mij vertelde mij laatst dat hij, als hij teveel van deze vloeitjes rookt, nogal last van hoofdpijn krijgt. Zelf rook ik er nooit meer dan 1 achter elkaar tenzij ik geen andere vloei heb dus ik kan daar niet echt in meepraten. Ik heb hem zelf wat meer als backup vloei in mijn laatje liggen omdat ik toch nog de voorkeur voor normale rijstevloei heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook een keer van die vloe en toen hadden we er een heleboel aan elkaar geplakt en een dikke dikke stik gedraaid ervan. ;) die vloeitjes kan je aan alle kanten plakken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had ook een keer van die vloe en toen hadden we er een heleboel aan elkaar geplakt en een dikke dikke stik gedraaid ervan. ;) die vloeitjes kan je aan alle kanten plakken :D

ja is best wel handig, hoeft je geen zorgen te maken over een plakrand, alles is gewoon plakrand

 

maar ik geef toch nog steeds de voorkeur aan gewone blaadjes, het is misschien gezonder en van die shit maar de smaak van je joint verandert er toch wel door

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...