Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nuts

Metrop Spuiten !!

Recommended Posts

Hoi....

 

Ik heb samen met m`n pa al heel wat voedingen geprobeerd en kweek nu al een tijdje met Metrop voeding en wil nooit anders meer.

Dacht ik dat het echt niet meer beter kon, adviseerde Robbie van Metrop mij om als extra toevoeging de Calgreen eens per week ook te gaan spuiten, en vol op de toppen.....!!!

 

Met de garantie dat ik geen schimmel zou krijgen in m`n toppen en de goede ervaringen die ik tot nu toe had ben ik het gaan spuiten..

 

begin in

week 3 als de eerste toppen komen 30ml op 10 liter water en m`n Ec was 3.4 !!!!!

zeer hoog maar dat hadden ze me van te voren verteld en gezegd dat dat geen probleem was door de kwaliteit van het product en een soort element in de voeding wat de opname per blad of top bevorderde.

 

Ik heb dit herhaald tot week 9 maar zag niet echt grotere toppen, maar wel knoert hard !!

dus we hadden wel het gevoel dat het wat waarder zou zijn...... :o

 

Toen de oogst gedroogd was en met spanning gewogen werd hadden we van de 10 meter zes en een halve kilo !!!! tegen 6 kilo daar voor...

Meer dan 1 gram per Watt dus en een 50gram per vierkante meter meer.. :nerd

 

1) Ik wil weten wie hier nog meer ervaring mee heeft met het spuiten van de calgreen en

 

2) Ik wil hun hele spuit schema gaan gebruiken een x, dus ook hun andere producten spuiten maar vind dat toch wel erg veel werk en wil weten of er ook andere spuit systemen zijn....

ik heb namelijk ooit een x op een beurs gezien dat er een systeem was met pijpen boven de planten waar een soort sproeiertjes in zaten.

Maar ik weet niet waar dit vandaan komt en waar ik dit kan halen..

 

Iemand suggesties ?

 

Nuts de Metrop fan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die nuts

 

ik zit nu voor de 2e x op METROP

en het bevalt me goed.

mn eerste kweekie was 6 x PP onder 400 watt

en daar heb ik 314 gram vanaf gehaald

 

nu de 2e ronde ook op METROP maar nu 8 x PP onder 4oo watt

ben benieuwd wat t deze ronde gaat doen.

 

gr damian

 

 

 

 

 

ps METROP rules

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Damian,

 

ik ben hier weinig online geweest op wietforum omdat ik het gevoel heb dat er teveel onzin op staat, en er

geheime commerciele belangen zijn van een aantal "members"

 

ik heb ondertussen tussendoor 2x gedraait op Hy-pro omdat de growshop eigenaar mij daarvoor had overgehaald en beloofde dat als ik minder er af zou trekken als met Metrop, hij het verschil erbij zou leggen.... nou.. 600gram minder... maar dat lag aan mij zij hij.. 2e x weer.. Weer 600g minder ??!!

Maar weer mijn schuld volgens hem (ik zou bijna zijn naam hierop willen zetten) en het verschil bij leggen ?? Not !!

 

Terug op Metrop, spuiten erbij.. yep !! 1.51 g per Watt...

 

Paar x gedaan toen Advanced gebruikt vanwege het vergelijk op dit forum met Metrop..

Ik weet niet hoor.... maar dat was een disaster... ik denk dat ze bij die test AN vs Metrop de planten hebben omgedraait want bij mij was het helemaal niks..

Metrop mailen over deze topic.... Hun beetje boze andwoord was dat Wietforum commerciele belangen hebben bij bepaalde merken voedingen, zaden, aarde en andere producten en dat wietforums eigenaren een groothandel hebben..

 

aha.... Voor mij een rede om naar een andere forum over te verhuizen..

 

Ik bezoek ieder jaar de hortifair in Amsterdam om te leren van al die voedingsmerken daar, ik mail zo nu en dan met de helpdesk van Metrop, Bio Nova en Plagron want deze merken zijn de enigste plantenvoeding leveranciers die duidelijke andwoorden geven die hetzelfde zijn als de merken die op de hortifair staan.

 

Alle andere merken als Humbolt, Bio Bizz, Biogreen, BAC en degene die dat ondersteunen die allemaal roepen organisch te zijn...... allemaal commercieel gelul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben hier weinig online geweest op wietforum omdat ik het gevoel heb dat er teveel onzin op staat, en er

geheime commerciele belangen zijn van een aantal "members"

 

..

 

Paar x gedaan toen Advanced gebruikt vanwege het vergelijk op dit forum met Metrop..

Ik weet niet hoor.... maar dat was een disaster... ik denk dat ze bij die test AN vs Metrop de planten hebben omgedraait want bij mij was het helemaal niks..

Metrop mailen over deze topic.... Hun beetje boze andwoord was dat Wietforum commerciele belangen hebben bij bepaalde merken voedingen, zaden, aarde en andere producten en dat wietforums eigenaren een groothandel hebben..

 

aha.... Voor mij een rede om naar een andere forum over te verhuizen..

 

Ik bezoek ieder jaar de hortifair in Amsterdam om te leren van al die voedingsmerken daar, ik mail zo nu en dan met de helpdesk van Metrop, Bio Nova en Plagron want deze merken zijn de enigste plantenvoeding leveranciers die duidelijke andwoorden geven die hetzelfde zijn als de merken die op de hortifair staan.

 

Alle andere merken als Humbolt, Bio Bizz, Biogreen, BAC en degene die dat ondersteunen die allemaal roepen organisch te zijn...... allemaal commercieel gelul.

Sorrie maat maar nu ga je toch in twee posts al een stukje te ver.

 

Ten eerste hebben wij een uitstekende verstandhouding met Rob sinds de laatste Spannabis en ten tweede moet je nog maar eens goed gaan lezen. Er staat maar een heel berperkte test op het forum van AN vs Metrop nog uit de tijd voordat Twinny uiteindelijk naar AN is vertrokken omdat hij overtuigd was van het product, en er waren wat problemen gedurende de kweek, een kweek is nog geen overtuigend resultaat. Ik weet niet hoe jij testen leest maar wij gaan jou niet voorschrijven hoe je testresultaten interpreteert. Als je zelf niet in staat bent om een mening te vormen op basis van wat je leest dan lijkt het me inderdaad beter dat je naar een ander forum verhuist. Ik snap ook niet waarom je toch terug bent gekomen, om gerechtigheid te brengen in deze commerciële poel des verderfs?

 

Ik zal je één ding vertellen: als je voeding echt niet werkt overleef je niet in deze wereld. Metrop heeft een groot aantal trouwe fans die goede resultaten behalen. Ik heb met Rob al gesproken over een nieuwe test op het forum. Om te beginnen wil hij graag zijn booster laten testen, en dan later wat uitbreiden. Hij wil de tijd eraan besteden die het verdient en door zijn drukke agenda komt hij daar gewoon niet aan toe. Dat respecteer ik: als je er geen tijd voor hebt om het goed te begeleiden kun je het beter even uitstellen.

 

Als laatste gooi je een aantal respectabele voedingsleveranciers op een hoop en beweert dat wat ze zeggen allemaal gelul is. Ik moet zeggen dat dat je geloofwaardigheid direct met 90% omlaag haalt. Ik ken een aantal van deze leveranciers en producenten persoonlijk en ik kan je verzekeren dat daar ook hardwerkende mensen met een goed en eerlijk product achter zitten. En OMRI krijg je ook absoluut niet zomaar.

 

Je doet Rob zo niet veel goeds en dat vind ik heel erg vervelend want Rob is een hardwerkende aardige kerel met hart voor zijn product en passie voor het kweken.

 

Hier Rob op de stand van Gold Label met Melvin, voor de stand van Humboldt Nutrients.

post-5211-1287233769_thumb.jpg

 

 

CCtje van dit topic aan Rob verzonden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik durf bijna niet meer te bumben ouwe....bumb 1-0

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tring tring, de bel gaat voor ronde 2.

 

Btw nuts, wat voor ec had je met hypro dan tov metrop? Ennem waren dat ook dezelfde stekken enzo?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is "Rob" dezelfde als "Robbie" ?

 

De man die op de meeting bij de toermalijn destijds een product had dat het DNA van de plant beschermde en of versterkte (dat herinner ik me niet exact meer).

 

Vroeg het me even...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat klopt Kees, Metrop is eigenlijk afgeleid van hoe hij de telefoon opneemt: "Met Rob.."

 

Rob is niet degene die de voeding uitdoktert overigens, dat is een knappe kop op de achtergrond.

 

Het DNA verhaal staat ook op hun site.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bump er ook even op. Is Rob nog actief op het forum, of zijn er nog recente tests geweest van Metrop?

 

Als het waar is dat Metrop is afgeleid van hoe Rob de telefoon opneemt --> hilarisch :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier Rob op de stand van Gold Label met Melvin, voor de stand van Humboldt Nutrients.

post-5211-1287233769_thumb.jpg

 

 

CCtje van dit topic aan Rob verzonden

 

 

 

Sorry voor de topic bump... maar PH begrijpt mij wel??!?!!??! toch??!!

Ben metrop ook op de Spannabis tegen gekomen dit jaar. goeie kerel for sure! :verrygood

 

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...