Ga naar inhoud

1X Critical Jack Herer Auto, 1X Og Kush Auto

Fun and giggles

64 replies to this topic

#61 Kees A

Harde kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1428 Posts:

Gepost 02 oktober 2017 - 12:00

De meeste analoge timers (al moet je daar wel mee oppassen als je een zeer eenvoudige hebt, dat je deze niet te zwaar belast) kun je per kwartier of per half uur schakelen.
Ik doel dan op zo'n ding met pinnetjes.
Digitale timers hebben nog veel meer mogelijkheden volgens mij.

Geen idee of zo'n afzuiger ook zo'n opstartpiek heeft (zoals een VSA) want anders moet je een timer met een relais gebruiken.

Deze post is bewerkt door Kees A: 02 oktober 2017 - 12:03

#62 HitsFromTheBong

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 31 Posts:

Gepost 02 oktober 2017 - 13:33

Ziet er goed uit amigo!!
Ben benieuwd hoeveel gram je droog over gaat houden.

Welke strains ga je nu verbouwen?
Dat wordt een leuke eerste echte binnenkweek!! :jump:

#63 rock fever

420 Friendly

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 765 Posts:

Gepost 04 oktober 2017 - 13:26

De topjes waren dus echt wel te snel aan het drogen. Daarom heb ik besloten ze nu al te curen. Heb ze van de grote takjes gehaald en ze zitten nu in de weckpotten. Vanbinnen zit zeker nog vocht in de toppen dus ik sluit de potten nog niet af. Maar ik hoop dat het vocht zich nu even terug wat gelijkmatiger zal verdelen over de top. Een kurkdroge buitenkant en een vochtig midden willen we niet:p.

De wiet blijft wel lekker naar wiet ruiken, geen vieze grasgeur dus dat is wel goed. De toppen zijn niet allemaal even vol maar qua plakkerigheid zijn ze dik in orde :D.

Ik twijfel nog een beetje aan de strains Hitsfromthebong. Er komt sowieso een auto White Widow maar de andere ben ik nog niet helemaal uit. Wild Thailand Ryder heeft de meeste kans om de kamergenote te worden;). Gaat nog wel een weekje duren voor ik de kweek terug opstart. Ben wel benieuwd naar hoe de plantjes het gaan doen nu ze volledig onder de LED kunnen groeien:).
Full power, 24 hour, no toilet, no shower!

Raise your voice, smoke your joints!

#64 rock fever

420 Friendly

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 765 Posts:

Gepost 05 oktober 2017 - 14:00

Zo vandaag pakje aangekregen om m'n eigen kweekje in te testen:D. Een nieuwe bong voor thuis en een glazen pijpje voor op vakantie, nu kan ik de tabak echt volledig bannen:p.

Geposte afbeelding

#65 rock fever

420 Friendly

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 765 Posts:

Gepost 15 oktober 2017 - 00:29

Wiet is droog nu, heeft best al een lekkere geur al laat ik het wel nog enige tijd curen. Heb natuurlijk al wel geproefd en persoonlijk verkies ik de OG boven de Jack. Vooral de geur van deze is beter. Uiteindelijke opbrengst was 6 gram kush, 7 gram jack en 8 space muffins van de sugarleaves:p. Weinig, maar kwalitatief gezien ben ik er wel tevreden van.

Het is dan ook tijd voor ronde twee, maar dat verslag zal in de micro sectie gepost worden.

EDIT: http://www.wietforum...e-express-auto/
Hier het nieuwe verslag;).

Deze post is bewerkt door rock fever: 15 oktober 2017 - 02:03