Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HitsFromTheBong

Eerste Kweek: 3 X Quick One Auto

Recommended Posts

Hey people!

 

Voor het eerst in m'n leven ga ik een poging wagen om wat plantjes te kweken, spannend!

Ik zou het ontzettend waarderen als jullie meekijken en me, waar nodig, tips geven.

 

Ik heb drie Quick One Auto zaadjes gekocht van Royal Queen Seeds.

Deze zaadjes ben ik gaan ontkiemen op 7 juli, dus inmiddels groeien de dames alweer drie weken.

Ik realiseer me dat ik laat ben gestart, maar dat maakt dit misschien wel een leuk experiment!

 

Tot drie dagen geleden hebben de plantjes binnen in de vensterbank gestaan, maar nu staan ze dus al drie dagen buiten in het zonnetje.

 

Ik heb een dakterras aan de achterkant van mijn huis, waar de plantjes het grootste deel van de dag in de zon kunnen staan.

Komend weekend ga ik de plantjes overpotten in een grotere pot, zodat ze lekker wortel kunnen schieten.

 

Op mijn dakterras heb ik verschillende kruidenplantjes staan.

Een groot probleem hier is altijd bladluis. Eergisteren heb ik de plantjes bespoten met een oplossing van water met een klein beetje afwasmiddel. Vanochtend zal ik weer een luisje zitten!

Misschien een oplossing van water, groene zeep en spiritus proberen? Of is dat schadelijk voor deze jonge plantjes?

 

Zo staan de plantjes er nu bij:

 

Drie weken oud 4

Drie weken oud 3

Drie weken oud 2

Drie weken oud 1

 

Ze hebben wat gaatjes in de blaadjes zitten omdat mijn katten er soms niet vanaf kunnen blijven :whistle: .

Ik zal ze uit de buurt houden ;) .

 

 

Fijne dag allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had bij mijne toen ze nog klein waren in de rand van de pot allemaal sate stokjes met de punt omhoog gezet zodat die graf kat er niet bij ken 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee

 

deze topic ga ik volgen zelf laats bong gekocht en kreeg 3x quick one auto erbij gekregen maar was al juli dus had zo iets dat vrij laat kan wel alleen buiten meer kans op toprot door de vochtigheid en heb al behoorlijke hindu kush staan maar ik volg en zeer benieuwd wat gaat worden

 

Succes en betreft luizen glasreiniger werkt goed 2 x een keer ochtend 1x savond en weg zijn ze

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou iemand me uit willen leggen hoe ik foto's kan uploaden zonder dat ik jullie naar een album verwijs?

Het heeft me eerlijk gezegd tegengehouden updates te plaatsen...

 

De drie dames maken het goed, dus deel de kweek graag met jullie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De BBCode rechts naast je foto kopiëren en in je reply plakken.

 

Hoe staan ze er bij ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey growers!

 

Het is even stil geweest, maar met deze update wil ik jullie weer volledig op de hoogte brengen.

Ik zal vanaf het begin beginnen, zodat het voor iedereen duidelijk is.

 

Dit is mijn eerste kweek en het gaat hier om drie feminized Quick One Autoflower zaadjes van Royal Seeds.

Zie foto:

gallery_47808_19545_672940.jpg

 

Ik ben het ontkiemen van mijn zaadjes gestart op 7 juli, dus ik ben erg laat begonnen met mijn buitenkweek.

Maar dat maakt het alleen maar interessant, toch?!

 

Hier een foto van de dames op 24 juli, 17 dagen nadat ik het ontkiemen ben gestart:

gallery_47808_19545_1158193.jpg

Ik heb de zaadjes ontkiemd in de vensterbank waar ze de hele dag vol zon kregen, maar aan het einde van de dag gingen ze uit de vensterbank omdat onze katten de blaadjes nogal lekker vinden ;-).

 

Op 29 juli, 22 dagen na de start van ontkiemen, heb ik de dames overgepot en buiten gezet.

Hoeveel liter de potten zijn weet ik niet precies (ze komen van de Action), maar ik schat een liter of 9.

Ik had bij de Intratuin een zak 'supercompost' gehaald en een zak normale potgrond. Ik kwam er te laat achter dat het compost was, dus 80% van de inhoud van de pot is supercompost en de overige 20% is gewone potgrond.

Ik was bang dat de grond te hard/compact zou worden voor de wortels, maar dat lijkt mee te vallen.

Deze compost wordt normaal gesproken gebruikt om eens per 6 maanden door de moestuin te spitten, dus ik verwacht dat ze niet zomaar te weinig voeding zullen hebben de komende tijd.

Hier drie foto's van de dag dat ze overgepot werden (29 juli):

gallery_47808_19545_1350984.jpg

gallery_47808_19545_724714.jpg

gallery_47808_19545_1858482.jpg

Er is één dame bij die een stuk harden groeit dan de andere twee. Hoe dat komt weet ik niet, maar ik vind het ook niet erg.

Ik ben niet echt een hardcore wietroker, dus dit kweekje is meer voor de lol. Ik vind vooral het kweken leuk, de opbrengst vind ik minder belangrijk.

 

Deze vier foto's zijn drie dagen later, op 31 juli:

gallery_47808_19545_1163572.jpg

gallery_47808_19545_2963172.jpg

gallery_47808_19545_713603.jpg

gallery_47808_19545_892394.jpg

Zoals je ziet hebben de blaadjes een beetje schade. Dit komt omdat ze regen hebben gehad en omdat sommige blaadjes als kattenvoer hebben gediend ;-).

 

 

Deze foto is op 3 augustus genomen:

gallery_47808_19545_636733.jpg

 

Ook de zijtakjes beginnen zich te ontwikkelen ondertussen.

Deze foto's zijn van 5 augustus:

gallery_47808_19545_477341.jpg

gallery_47808_19545_256513.jpg

gallery_47808_19545_232345.jpg

 

Oke, ik loop tegen een uitdaging aan.

Mijn dames staan te groeien op ons dakterras. Het probleem is dat ze hier niet de hele dag in de volle zon kunnen staan.

Daarbij regent het rond deze periode enorm veel en ben ik bang dat de plantjes te veel water krijgen en de voeding uit de grond wordt gespoeld, als ik er niet snel iets aan ga doen.

Dus heb ik bij het tuincentrum deze kweektent gekocht:

gallery_47808_19545_2991799.jpg

De tent laat gewoon licht door, maar houdt wel de regen tegen.

Ik ben me er van bewust dat dit niet ideaal is, maar het is een experiment! :-)

 

Hier een foto van de plantjes in de tent, genomen op 7 augustus (precies een maand na de start van ontkiemen):

gallery_47808_19545_2464567.jpg

 

Als de zon flink schijnt, haal ik de plantjes af en toe uit de kweektent en zet ik ze in de volle zon.

Want vol zonlicht is nooit slecht voor een wietplant toch :-).

Foto's van 11 augustus:

gallery_47808_19545_1812080.jpg

gallery_47808_19545_2341894.jpg

gallery_47808_19545_716461.jpg

gallery_47808_19545_785947.jpg

Zoals je ziet zitten er hele kleine witte 'vlekjes' op de blaadjes.

Ik wist in dit stadium nog niet wat het was, dus ik heb het even aangekeken...

 

Tijd om te meten!

Ook deze drie foto's zijn van 11 augustus:

gallery_47808_19545_1470271.jpg

+/- 11 cm hoog

gallery_47808_19545_1945849.jpg

+/- 17 cm hoog

gallery_47808_19545_1881829.jpg

+/- 22 cm hoog

Zoals je kunt zien zitten er flink wat verschillen in hoogte.

Ik ben benieuwd hoe ze verder gaan groeien!

 

 

Twee dagen later, 13 augustus.

Even kijken hoeveel de dames zijn gegroeid de afgelopen twee dagen in de kweektent!

gallery_47808_19545_217187.jpg

+/- 15 cm, dus zo'n 4 cm gegroeid.

gallery_47808_19545_1165244.jpg

+/- 20 cm, dus zo'n 3 cm gegroeid.

gallery_47808_19545_2494533.jpg

+/- 24 cm, dus zo'n 2 cm gegroeid.

Ik ben benieuwd of de kleinste nog een inhaalslag gaat maken!

 

Blijft een mooi gezicht zo bij elkaar in de tent op de camping ;-)

gallery_47808_19545_1782572.jpg

 

 

Oke, volgende uitdaging!

De afgelopen dagen is het erg vaak bewolkt.

En omdat ze niet de hele dag in de volle zon kunnen staan én omdat ze in een tentje staan, kies ik ervoor om twee spaarlampen op de hangen in de tent.

Ze zijn 24 watt per stuk.

Ja, ik ben me ervan bewust dat dit voor een binnenkweek nóóit genoeg zou zijn en dat de tent eigenlijk bekleed moet zijn met reflecterend materiaal. Maar deze lampjes zijn enkel bedoeld om een klein beetje bij de schijnen op de bewolkte dagen.

In de ochtend als ik opsta zet ik ze aan (tussen 6 en 7) en als de zon ondergaat zet ik ze weer uit (tussen 20 en 21).

Zie de volgende foto's, geschoten op 17 augustus (ze staan nu 10 dagen in de tent):

gallery_47808_19545_1240153.jpg

gallery_47808_19545_1884540.jpg

gallery_47808_19545_1381999.jpg

 

Ook heb ik ze opgemeten op 17 augustus.

Voor de mensen die geen zin hebben om naar boven te scollen, dit waren de hoogtes vier dagen eerder op 13 augustus:

- 15 cm

- 20 cm

- 24 cm

Dit zijn de hoogtes nu op 17 augustus:

gallery_47808_19545_1750670.jpg

23 cm, dus zo'n 8 cm gegroeid in 4 dagen

gallery_47808_19545_2279428.jpg

28 cm, dus ook hier 8 cm erbij

gallery_47808_19545_490402.jpg

33,5 cm, bijna 10 cm erbij! Dat gaat lekker!

 

Ziet er 's avonds best gezellig uit haha! :likken:

gallery_47808_19545_652869.jpg

 

 

Dit zijn de dames afgelopen maandag, op 21 augustus:

gallery_47808_19545_2713959.jpg

 

Goed nieuws! De eerste bloeiverschijnselen zijn te zien!

gallery_47808_19545_854028.jpg

Kleine witte haartjes zijn te zien in het midden van de foto.

 

gallery_47808_19545_774480.jpg

Ook hier zie je de witte haartjes komen.

 

Twee dagen voor de bloei begon heb ik de dames gefimd.

Geen idee of dat slim was en of dat nog zin gaat hebben, maar het is één groot experiment dus we gaan het wel zien!

 

 

Wel maak ik me nu een beetje zorgen over deze vlekjes in het blad:

gallery_47808_19545_1498033.jpg

gallery_47808_19545_2061722.jpg

 

Wat denken jullie? Is het meeldauw?

Als dat zo is dan zal ik ze morgenochtend even behandelen met een melk/water oplossing.

Ze tent staat gewoon open, dus het wordt niet super vochtig ofzo. Ook de lampen zorgen voor warmte en houden het vocht buiten.

Advies is welkom!

 

Oke dan, dat was 'ie weer.

Ik ben erg benieuwd of dit uberhaupt iets gaat worden, aangezien ik zo laat gestart ben.

Aan de andere kant... het zijn autoflowers en toprot gaat in de kweektent misschien wel meevallen.

 

Feedback is welkom.

 

Tot de volgende update!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je last hebt van trips.

 

Zou wel opletten of er genoeg verse lucht in je serre graakt. De luchtvochtigheid kan er redelijk oplopen in zo'n ding.

 

Wat dan ook weer tot toprot kan leiden in een latere fase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je last hebt van trips.

 

Zou wel opletten of er genoeg verse lucht in je serre graakt. De luchtvochtigheid kan er redelijk oplopen in zo'n ding.

 

Wat dan ook weer tot toprot kan leiden in een latere fase.

 

Het lijkt inderdaad op trips, bedankt voor de tip!

Ik las dat je trips het beste kunt behandelen met roofmijt.

Maar ik las ook dat water+groene zeep+spiritus kan werken (net als bij bladluis), dus dat ga ik eerst proberen.

Heeft iemand daar ervaring mee?

 

Ik heb trouwens warmer licht in de tent gehangen sinds de bloei van de dames is gestart :innocent: .

 

Ik ben morgen een weekje op vakantie, dus de volgende update is over een week.

Er wordt goed op ze gepast, dus ben benieuwd hoeveel ze zullen groeien in een week!

 

Groeten! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey growers!

 

Terug van vakantie, dus tijd voor een update!

 

@alkaline: bedankt voor de tip! Ik heb de planten behandeld met "knoflook-water" en nu zien de nieuwe blaadjes er goed uit. Geen trips meer gezien!

 

De dames hebben niet stil gezeten.

De laatste keer dat ik ze op heb gemeten was op 17 augustus en toen waren de dames tussen de 23 en 33 centimeter hoog.

Inmiddels zijn we 2,5 week verder en zijn de dames alledrie zo'n 70 cm hoog. Lekker gegroeid dus!

 

Ook de topjes beginnen zich langzaamaan te vormen.

Deze foto's heb ik vandaag (3 september) genomen, twee weken na de eerste bloeiverschijnselen:

 

Ze groeien de kweektent zowat uit :wub:

gallery_47808_19545_1992927.jpg

 

Heb vanochtend wat gediefd. Niet heel veel weggehaald, maar het kleine grut onderaan de planten.

De planten zijn sowieso (nog?) niet echt vet, dus ik wilde niet teveel weghalen.

gallery_47808_19545_39039.jpg

 

Dit heb ik weggehaald (zoals je ziet ook wat blaadjes die aangetast zijn door trips):

gallery_47808_19545_1727405.jpg

 

Topvorming :wOOt

gallery_47808_19545_2378084.jpg

 

gallery_47808_19545_1289233.jpg

 

gallery_47808_19545_1107659.jpg

 

Omdat het wat vochtig kan worden in de tent, heb ik de voorkant de hele dag openstaan.

Ik meet niets, dus ook niet de lv, maar ik denk dat er genoeg frisse wind in de tent waait wanneer deze openstaat.

In principe staan zie nu enkel onder een afdakje... en op bewolkte dagen gaan de spaarlampen aan. Het zit een beetje tussen een buitenkweek en een binnenkweek in :likken:

 

Wat ik me afvroeg...

 

Moet ik de dames ook bloeivoeding gaan geven?

Tot nu toe zie ik geen verschijnselen van voedingstekort (of jullie wel??), maar wellicht toch goed om over twee weken met pk 13/14 te starten ofzo?

 

Ik heb de planten in Supercompost van de Intratuin staan, maar er staat verder geen voedings info op die zakken...

 

Wat ik wel weet is dat ik het graag bio houd, dus als iemand tips geeft ...graag! (kippenmest? beendermeel?)

 

Ohja!

 

Hoeveel weken hebben de dames nog nodig voordat ik kan gaan oogsten denken jullie?

Hoewel Royal Queen Seeds op de site vermeldt dat de plantjes binnen 8 tot 9 weken klaar moeten zijn, verwacht ik dat ze sowieso nog wel tot eind september zullen staan. (start ontkiemen was op 7 juli...)

De toppen hebben immers nog een flinke groeispurt nodig!

 

Hoor graag wat feedback!

 

Groeten! :wave:

 

PS: ik word echt SUPER enthousiast van alle kweekverslagen (ook indoor!) hier op het forum. Ik vrees dat ik een beetje verslaafd begin te raken en binnenkort eens ga starten met de bouw van een leuk indoor hokkie :innocent: :whistle:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag toch maar begonnen met bloeivoeding te geven.

Heb een fles Plagron Terra Bloom gekocht en voeg het sinds vandaag toe bij het water geven.

 

Ik heb nu 8 milliliter toegevoegd aan een fles met 1,5 liter water.

Dit heb ik verdeeld over de drie dames.

 

Is dat zo een goede verhouding?

En moet ik het iedere dag geven of twee keer per week oid?

 

Ondanks dat er niemand antwoordt op mijn vorige vragen blijf ik ze toch maar stellen :likken: !

 

Ik hoop echt dat de toppen gaan aandikken, want het is nog helemaal niets.

 

Groeten! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De blaadjes die door trips waren aangetast leken mij nog voldoende groen en dus nuttig (fotosynthese!).

Die had je naar mijn gedacht beter laten hangen.

Oppassen met over-voeding bij vooral autoflowers.

 

Ziet er goed uit verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De blaadjes die door trips waren aangetast leken mij nog voldoende groen en dus nuttig (fotosynthese!).

Die had je naar mijn gedacht beter laten hangen.

Oppassen met over-voeding bij vooral autoflowers.

 

Ziet er goed uit verder.

 

Thanks voor je reactie Deepee!

Ja ik heb ook getwijfeld om de blaadjes eraf te halen.

Ik heb ze echter niet verwijderd vanwege de trips... ik heb ze weggehaald in de hoop dat er meer energie zal gaan naar m'n topjes (want die zijn nog erg klein..).

 

Ik zal ze voor nu om de dag voeding geven ...eens kijken hoe ze daar op reageren.

Als het teveel is dan zal ik minder geven.

 

Groeten! :wave:

 

PS: ik maak nu iedere dag een foto van dezelfde top. Later zal ik hier een gif-bestandje van maken zodat je de groei goed kunt zien. Ben benieuwd of de bloeivoeding aanslaat! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha gelukkig niet Rock Fever :likken: !

 

De dames lijken wel goed te reageren op de bloeivoeding.

De eerste trichomes zijn te zien!

 

Of dit specifiek aan de bloeivoeding ligt weet ik natuurlijk niet, maar de plantjes staan er gezond bij.

 

Later deze week zal ik een update plaatsen met foto's, want ik heb ook de trichomes op de foto gezet.

 

Groeten! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alright, toch maar even een korte update tussendoor.

 

Vorige week ben ik begonnen met de bloeivoeding (Plagron Terra Bloom) en daar lijken de dames het goed op te doen.

 

Hieronder twee foto's van de dikste top die er tussen zit:

 

gallery_47808_19545_1053627.jpg

 

gallery_47808_19545_1464983.jpg

Deze dame begint lekker aan te dikken, maar heeft nog een lange weg te gaan!

 

De trichomes zijn voor het eerst te zien!

Hier twee foto's van topjes die zich wat lager in de plant bevinden:

 

gallery_47808_19545_1040823.jpg

 

gallery_47808_19545_1063336.jpg

 

Ik zocht een manier om de trichomes te fotograferen.

Uiteindelijk heb ik een goedkope laserpen gesloopt en daar het lensje uitgehaald. Deze heb ik op m'n iPhone gemonteerd en er foto's mee gemaakt.

Nu moet ik zeggen dat foto's maken niet erg goed ging (geen statief, het waaide buiten en de lens van de laserpen is kleiner dan de lens van m'n iPhone..), maar het filmen van de trichomes ging verbazingwekkend goed! Videomateriaal heb ik nog niet, dit zal ik later deze week proberen te maken en er voor jullie een leuk filmpje van monteren.

 

Hier een paar foto's van de trichomes:

 

gallery_47808_19545_142464.jpg

 

gallery_47808_19545_578443.jpg

 

gallery_47808_19545_1251084.jpg

 

Erg mooi om een plant van zo dichtbij te kunnen zien.

En handig om te kunnen controleren wanneer de trichomes "milky" worden!

 

Tot zover de update.

Hoor graag van jullie!

 

Groeten! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar weer eens een update!

 

De drie dames groeien erg verschillend.

Eén dame zit eigenlijk pas 2 weken in de bloei, maar lijkt wel de meeste toppen te gaan produceren.

Dame nummer 2 gaat een wat magere opbrengst krijgen vrees ik en zij moet nog wel minstens een maandje staan.

Dame nummer 3 is het verst nu. Ze moet nog wel even staan, zie foto's:

 

Main bud:

gallery_47808_19545_621690.jpg

 

Paar zijtopjes:

gallery_47808_19545_561300.jpg

 

Van bovenaf:

gallery_47808_19545_598948.jpg

 

De trichomes hebben zich plotseling goed ontwikkeld.

Ze hebben niet veel water nodig, hooguit een halve liter per 3 dagen, maar tot nu toe doe ik daar telkens bloeivoeding bij.

Volgens de verpakking krijgen ze iets te veel, maar ik zie nog geen verbrande topjes, dus ik blijf het lekker doen.

 

Gelukkig staan ze in een kweekkasje, want anders waren ze iedere dag nat geregend.

Ik heb er twee spaarlampen (2 x 24watt) boven hangen om de bewolkte dagen wat te compenseren en om het vocht uit de tent te houden. Ook de temperatuur blijft zo beter voor de dames.

 

Ben benieuwd hoelang Dame Nummer 3 nog moet. Hebben jullie enig idee?

Volgens Royal Queen Seeds doen ze er maximaal 9 weken over, maar ze staan nu al zo'n 10 weken. Achja, wat er op die verpakkingen staat klopt toch nooit.

 

Tot de volgende update!

Groeten! :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die tijd die de verkopers weergeven mag je gerust met een korrel(of een kilo) zout nemen. Voor de rest ziet het er al wel lekker uit. Als ik vergelijk met de mijne mogen ze nog minstens 2(en eerder 3) weken. Maar met je tentje om ze te beschermen tegen de barre Nederlandse natuur komt dat vast wel goed;).

 

succes nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om een beeld te geven hoe ontzettend ver de dames uit elkaar liggen qua ontwikkeling, hier drie foto's:

 

Dame 1 - meest verre ontwikkeling:

gallery_47808_19545_3790440.jpg

 

Dame 2 - zit tussen dame 1 en dame 2 in, maar heeft veel strekking en weinig toppen:

gallery_47808_19545_2842636.jpg

 

Dame 3 - deze dame moet nog het langst bloeien, maar ik verwacht hier wel de hoogste opbrengst van:

gallery_47808_19545_2326692.jpg

 

Close-up van dame 1 - lekker om te zien al die kristallen:

gallery_47808_19545_4960318.jpg

 

Dame 1 - de ontwikkeling van de hoofdtop (3 september - 10 september - 20 september)

gallery_47808_19545_1100877.jpg

 

Reacties zijn welkom! :likken:

 

Groeten! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het er allemaal best goed uit zien hoor. Je toppen lijken qua grootte erg op de mijne. Het zijn niet die megabuds die we hier soms zien dus we doen beiden nog dingen fout, maar je kan alleen maar bijleren eh;).

 

Komt allemaal wel goed, je hebt de luxe van een tentje en die spaarlampen. De buitenkwekers die dat niet hebben zijn nu bijna allemaal het rot aan het oogsten:D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

 

Ja ik had de zaadjes min of meer voor de lol besteld ...maar na verloop van tijd begon ik meer hier op het forum te lezen en begon ik het serieuzer te nemen haha.

Tot een paar weken geleden heb ik niets bijzonders gedaan, enkel kraanwater gegeven. Nu krijgen ze regenwater met bloeivoeding.

 

Toch ben ik wel bang voor toprot. Vanochtend trok ik een vreemd bruin blaadje uit een top. Helaas geen foto van gemaakt.

 

Mocht er door de hoge lv toch rot in komen, dan bloei ik ze af op zolder tussen een paar gipsplaten en spaarlampen+tl-buizen :innocent: .

Komt goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke stelletje penissen!

Ik krijg dan wel weinig reacties, maar ik zie dat er "hits" zijn op dit topic dus ik ga lekker door! :likken: :jump:

 

Sinds drie dagen beginnen twee dames plotseling bruine pistols aan te maken.

Kunnen jullie een inschatting maken hoe lang ze nog moeten staan tot ik ze kan omkappen?

En wanneer zou ik dan moeten stoppen met het geven van bloeivoeding? En eventueel spoelen?

 

Hier foto's van de top met de meeste bruine pistols:

gallery_47808_19545_6683864.jpg

 

gallery_47808_19545_6342162.jpg

 

Zoom:

 

gallery_47808_19545_1744310.jpg

 

En nou wel reageren he, stelletje lurkers!! (zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lurker) :likken: :innocent:

 

Groeten! :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een foto van heel de plant?

 

Zou zeggen nog +3 weken ?

 

Ziet er wel goed uit :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks amigo!

Ik dacht zelf ook aan max. 3 weken.

 

Ik zal later deze week nog wat foto's plaatsen van de hele plant.

 

Nog advies over wel/geen voeding en de timing daarvan?

Twee weken voor oogst stoppen met voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2weken voor oogst stoppen met voeding (kan wel beetje tricky zijn als je de soort niet goed kent)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...