Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo WF

 

Het is een tijdje geleden dat we aktief waren hier...

We pakken de draad weer op en posten binnenkort wat grow en breed verslagen.

Ondertussen heeft NAW al wat bekendheid vergaart op het internationale zuster forum www.opengrow.com

Tot die tijd een kleine intro van ons voor wie ons nog niet kent:

 

NAW Seeds

Poldergrower and RhinoCbd

 

Bekijk onze ( nieuwe ) soorten online in Sanniesshop!!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood :verrygood :verrygood :verrygood

goed dat jullie hier ook weer actief zijn

welkom back :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Chucha

Je bent idd wel bekend met ons via Og, nu de rest leren kennen!

Onze doelstelling is om dikke vette G-13 crosses te creeren, en om de medicinale waarden in marijuana te combineren.

We hebben op de harde manier moeten leren dat alleen Cbd in je strain niet werkt.

Het moet een totaal pakket zijn van canabidoide in een strain en dan is t nog per persoon verschillend,

onze reis is lang geledenal begonnen nu delen we het met jullie omdat sharing is caring!!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je VERZEKERD!!! Wil zijn van DIKKE!!!mooie toppen.100%natuurlijk gekweekt zonder

Moeite, koop bio grow complete organics mix

En meng je ook in de selecte wereld van echte connoisseurs .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer weer dit. Leuk dat je een mening wilt delen rhino, maar je post in combinatie met de link in poldergrower z´n handtekening is gewoon reclame maken en dat mag niet. Kinderachtig weer dat sannie dit dan wel toelaat en elmo een ban geeft vorig jaar. Jullie komen hier dus om wat nieuwe klanten te scoren? Leuk dat je nieuwe soorten wilt delen met ons, maar waarom zo laat? Op opengrow zijn jullie (net als sannie overigens) de afgelopen jaren wel actief geweest en hier op wf heb je je topics niet afgemaakt.

 

greets Tita

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien weet je de achtergrond niet van deze medicinale gebruiker maar juist om deze reden meneer TITAtoverlul

Is het misschien beter om WF ( wat sannie verzorgt voor jou de azijnpisser ) is het misschien beter voor NAW om gewoon die ene deur verder te kijken

 

Gaat het dan beter als jij voor me duimt manman echt waar wat een sfeer.....

 

NAW staan voor wat we doen en nee het is geen reklame maar waarheid.

 

Dus we staan open voor suggesties en opmerkingen hoor.

 

Pg

Edited by djbroertje
onnodige verwijzing naar WF-lid verwijderd
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De G-39 is pijnstillend een goede soort voor mensen die pijnverlichting zoeken.

Dit is onze eerste cross die ook de pijnstillende waarden heeft versterkt,

Het effect is schrikbarend sterk narcotish met een hele smoothe(northern lights)after effect, wat de duur van

De pijnstilling verlengd.

 

"Dus voor mensen met pijn" die op zoek naar een pijnstillende soort

Voor eigen medicatie....

 

"G-39"

gallery_8629_4825_3299022.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie heeft het over FotH? Mooie topics? Als je er een had bijgehouden vanaf het begin zoals beloofd dan had ik je misschien serieus genomen. Een aantal jaren geleden heeft meneer een aantal foto´s gedropt in verschillende topics om jullie materiaal aan ons te laten zien maar is hier mee gestopt. Vanaf dat moment zijn jullie verdergegaan op opengrow met als insteek grotere markt en serieuzere afnemers. Prima knul ga jij maar met namen gooien ik verlaag mezelf niet tot jou niveau. Je hebt dus een medicinale gebruiker als zakenpartner die zijn taken slordig uitvoert en dan maak je er maar een vaag verhaaltje van? Fool erbij betrekken, waarom echt?

 

minderbedeelden at work betere naam voor je bedrijf.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is sprake van "mond op mond" reclame heren woord op mond reclame verkoopt.

 

Topic starter heeft het over Grow and breed verslagen waarom niet gelijk publiceren?

 

Vervolgens komt een "neushoorn" met de deur in huis vallen hoe het allemaal moet!

 

"Titatoverlul" geeft blijk op jou tenen getrapt waarom kwaad zijn "goed intenties"

kinderachtig schelden! Bewijs het tegen deel kom maar op met de "verslagen"!

 

Wat heeft FOTH in godsnaam te maken met dit topic heeft geen reactie gegeven

spijtig dat je op deze manier "reclame" maakt hier maak je geen vrienden mee!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey NAW,

 

Leuk dat jullie terug hier op WF zijn. Hopelijk laten jullie hier ook wat van jullie werk zien, net als op Opengrow. Nieuwe verslagen altijd leuk!

 

Ik heb vorig jaar de discussie met Elmo wel gevolgd(ben hier al even lid had,een vergeten passwoord en moest nieuw profiel aanmaken).

 

Ik volg Tita wel in zijn redenering over Elmo... maar vind wel dat het moet kunnen dat jullie wat info geven over jullie nieuwe soorten, die tenslotte ook voor een eerlijke prijs verkocht worden. Laat die pic's maar komen

 

 

Welcome back NAW, nu e$ko nog :showoff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een kleine toevoeging

imo vind ik dat foth leuke verslagen maakt

en goeie info geeft als je hem er om vraagt

ook heeft hij al een hoop mooie creaties gemaakt

 

wat er tussen jullie gespeeld heeft weet ik niet

en hoef ik ook niet te weten

maar vind het wel jammer dat je hem in deze discusie met tita betrekt

voor de rest nogmaals welkom terug

 

het verschill tussen elmo en naw

is dat naw zaden/toevoegingen verkoopt in de sannieshop

persoonlijk denk ikk dat dat de reden is dat ze reclame mogen maken

voor hun voeding

en elmo geen reclame voor zijn shopje

ook begrijpelijk imo

Edited by chucha
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig dat mr polder en rhino hier worden aangevallen mbt reclame maken / comercieel zijn. T zijn huisbreeders en leveraciers van sanniesshop (sannie verdiend aan deze gasten)....

 

Zegt veel over de staat van dit forum en de mensen die hier heden ten dagen vertoeven konden we maar een jaar of 8-9 terug in de tijd.

 

Welkom terug hier mr / mrs poldergrower en rhino. Volgens mij kun je mbt vibe beter aan de andere kant blijven. WF is niet meer wat t geweest is...

 

Ps kunnen jullie sannie eens aan zijn sik trekken en zeggen dat we ook wel weer eens een mooi verslag van hem/knuts willen zien. Tis alweer veel te lang geledem...

Edited by Worm
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Worm

Kon het zelf niet beter zeggen, ik nam even FOTH erbij omdat hij als oud lid zeker de boventoon voert kwa sarcasme maar genoeg over dat.

Titatoverlul als je mijn naam googled op WF zie je genoeg afgeronde verslagen van mij of mijn vrouw. Maar alleen RhinoCbd uitspitten als een of ander agentje idd laat je niet verlagen pik!

Nogmaals Worm heeft gelijk wij werken nauw samen met Sannie dus reklame haha laat me niet lachen en doe je huiswerk.

 

NAW staat open voor vragen en suggesties

Bio grow complete organics is gewoon t beste voor je planten en voor jou...geen reklame waarheid!

 

Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chuca goed gezegd over Elmo dat was de reden ik was t ff kwijt...

 

Crimson Fart bedankt voor de leuke reactie!!

 

Pg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo is maar een voorbeeld kan nog wel meer namen noemen die onlangs op de vingers getikt zijn voor zo´n linkje naar je eigen site. Leuk dat je met sannie samenwerkt en dit is sannie´s forum dus waarom kom je nu pas met je handel aanzetten dan? Op opengrow zijn ze een stuk liever ik weet het. Ik geef enkel aan dat rhino een in mijn ogen vreemde tactiek heeft met betrekking tot de marketing van je product. Zal verder je topic niet vervuilen. Mijn azijnpissende toverlul zorgt tot op heden voor DIKKE!!!mooie toppen.100%natuurlijk gekweekt zonder Moeite.

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liever heeft r weinig mee te maken tita, op open grow heb je tenminste mensen die normaal reageren op topics.

Ik ben als noob op dit forum gekomen denkend dat t gewoon normaal zou blijven door gewoon te posten

Maar dat heeft niet lang geduurt(helaas).

daarna ben ik op opengrow verder gegaan en kwam er meteen achter dat daar wel mensen

Zaten die echt informatie delen met elkaar.

Wiet forum is net een kindercresh(jammer genoeg). om onze planeet weer te revitaliseren is het belangrijk dat dus

de hele wereld op guanokalong moet kweken.

Vooral de GK complete Organics mix is zo een compleet pakket aan natuurlijke voedings stoffen

Die goed zijn voor alle planten. En ik verkondig het zo hard omdat ik door een ongeval bijna niks meer ken.

ik ben zwaar bezig om de mensen die de mogelijkheden niet hebben van hun eigen medicatie te voorzien.

Te begeleiden in het simpele gebruik van guano.en echte medicinale patienten zouden mij altijd een pm kunnen sturen

Zo dat NAW kan kijken of we wat voor diegene kunne betekenen.

Maar laten we een nieuw hoofdstuk ingaan vanaf vandaag en gaan praten over dingen die r echt toe doen.

 

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als er vragen zijn over de genetica of iets anders vraag het gewoon.

 

We staan open voor tips en suggesties.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedank voor de support, Chucha.

Hier nog wat aanvullende informatie.

 

Een kweekverslag door mij wordt door SanniesShop al een jaar of vijf gebruikt ter ondersteuning van de zaadverkoop aldaar.

Het verslag gaat over BlueHammer, een soortje dat notabene door Poldergrower wordt gefabriceerd.

Zijn opmerkingen, die inmiddels door DJB zijn verwijderd (waarvoor dank) voelden dan ook als een mes in de rug.

 

Ik begrijp niet waarom de directeur van een relatief jong zaadbedrijf zich meent te moeten verlagen tot het over de hekel halen van een amateur-breeder die ook nog met behulp van een kweekverslag gratis reclame maakt voor zijn product.

 

En het is ook onbegrijpelijk dat een moderator van Opengrow zo gruwelijk off-topic kan gaan en door een WF-mod moet worden gecorrigeerd.

 

En nu denkt zijn vennoot Rhino ook nog dat hij goodwill kan kweken voor zijn bedrijf door alle leden van het WF tegelijk te beledigen (kindercreche).

Goed bezig, mannen, ga zo vooral zo door!

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe is de aroma & de schimmelgevoeligheid???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@foolonthehill: what goes around come's around nieuw growshop wet zit de heren niet lekker

producten van sannies shop zijn peper duur internet vergelijken!

 

"Helpen" Yeah right zakken vullen over de rug van goedwillige leden schandalig sluik reclame!

 

Zeg wat jullie willen VERKOPEN krijg je respect "drollen" poetsen weinig zin wordt ontmaskerd

lekker slim bruggen verbranden klanten voor de leeuwen gooien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel gaaf dit.

Weet die W scrogg van Fool nog goed te herinneren. Was tevens t begin van mn eigen gescrogg.

 

Bon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De geur en de smaak komen het meest overeen met Northern lights/AirborneG-13 er is ook nog een beetje zoete kruidigheid bijgekomen van de green manalishi

En van schimmel geen last van gehad....

 

En trouwens excuses tegen heel wf

Af en toe benne ik een beetje direct.

 

Greetz RhinoCBD

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

& het effect gaat meer naar een couchclock???

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

En trouwens excuses tegen heel wf

Af en toe benne ik een beetje direct.

 

Greetz RhinoCBD

 

Voor n bulkje zaad praten we nergens meer over.. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...