Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Idd Zoned dat balletje kaatsen is verspilde energie...lets unite en show iedereen de andere kant van de propaganda zoals op jointje draaien of rolling stoned wat alleen maar draait op kontendraaiers en reklame makers.

 

Wij bewijzen het idd en hier kan iedereen het nogmaals zien, ons test topic op OG wat wereldwijd door bijna 29.000 mensen is bekeken in ruim 1,5 jaar.

 

https://www.opengrow...aw-test-center/

 

Hammerkush

 

 

gallery_8629_4371_1928898.jpg

Poldergrower

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das n mooie en makkelijk te knippen dildo verdoeme!

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das verdoeme een leuke post om wakker te worden...!

Gasten ik heb bergen foto's ik zal wat meer posten.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

NAW BUDS en thc opbouw op bio/organisch...

 

Blue Hammer F2 (uit zaad) en Jack Hammer F2 (onze ubermama)

 

gallery_23812_18413_555332.jpg

 

gallery_23812_18413_47551.jpg

 

gallery_23812_18413_342298.jpg

 

gallery_23812_18413_95504.jpg

 

Close Up

 

gallery_23812_18413_290331.jpg

 

gallery_23812_18413_281421.jpg

 

gallery_23812_18413_120430.jpg

 

gallery_23812_18413_35595.jpg

 

gallery_23812_18413_312888.jpg

 

gallery_23812_18413_524596.jpg

 

gallery_23812_18413_194832.jpg

 

Helemaal organisch zonder pH- boosters of pk 13/14

 

Gewoon genieten he Mac

 

Poldergrower

 

NAW Seeds

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit een flinke vossenstaart pheno tussen. Lijkt verdoeme wel n gordeldier maar dat kan ook aan de zaterdagochtend liggen.. :D

 

Kikke ook dat je zonder boosters werkt. Tyfusmeuk proef je altijd en is daarmee voor paupers en onnozelen.

 

Jihaaaaaad!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kikke ook dat je zonder boosters werkt. Tyfusmeuk proef je altijd en is daarmee voor paupers en onnozelen.

 

Dat is het ook fluitert, jarenlang afgezuurt en onnozel geweest en maar geloven in de propaganda van een Canna of een Aptus whahahahhaha nu weet ik wel beter, maar het was een zoektocht en een hele reis........

Nu verkondig ik alleen waarheid en daar kan je niks aan veranderen hoe hard je het ook wilt. Binnenkort gaat iedereen het inzien en gaan we echte wiet roken want alleen dan bereik je jupiter en mars op een reguliere basis en geloof me dat is vet daarooooooo.......daar is geen jihaaaad!!!

 

Space is een godsgegeven en moet je met respect behandelen, net als elke strain en soort op zich....dan pas voel je de Jah en kom je in het reine!!!

Ik heb zat gezopen en mn halve familie is dood door de drank, ben drugs verslaafd geweest en ben opgegroeit in de goot maar na 25 jaar tabak roken en mezelf vergiftigen weet ik het zeker, zoals bob marley zegt there is only one way to become ONE WITH THE JAH.

 

Respecteer jezelf en anderen en de planeet voor alles wat ie is en geeft en pleurt op met meuk/zooi/chemie/monsanto/overheid/propaganda blablabla.

 

PEACE

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja en over reklame en marketing voor Guanokalong-Shop, ik denk dat dat wel meevalt...gewoon ouderwets hard werken achter een marktkraam hoor.

 

Zondag aanstaande 30 agustus (morgen) staan we met onze spulletjes in het "Gaaf Groen pop up center" in Alkmaar!

 

Als je Mr of Mrs Poldergrower wilt ontmoeten kan dat hier, we zijn er de hele dag van 11 tot 5 !!

 

gallery_23812_18397_257890.jpg

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die vloeibare guano dezelfde als die van No Mercy???

 

Wordt die Guano wel een beetje vverantwoord gewonnen of op dezelfde manier als in Jamaica??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee die van No mercy is bio/mineraal dus ook voor hydro. De voeding van hun sweet jane 1 en 2 zijn alleen bloeivoedingen en zijn bestemt voor hun korrels en het 12/12 syteem, kijk even naar de topics van Atmosphere hier op Wf hij heeft t ontwikkeld en laat zien hoe t werkt.

Onze extract moet je gelijk geven en meng je niet in een vat die van No mercy wel.

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg eens uit Bio/Mineraal.Ik heb het alleen over die Guano extract van hun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg eens uit Bio/Mineraal.Ik heb het alleen over die Guano extract van hun

 

Zie boven....

Van ons moet eerst omgezet worden door het bodemleven en die van hun is meteen opneembaar net als elke hydro vpeding heb je m?

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omgezet worden gedurende de 9 mnd, maar bio-mineraal versta ik toch onder net zoals veel vloeibare voeding op basis van suikerbietmelasse met eraan toegevoegd de synthetische NPK in welke verhouding dan ook.Die vloeibare guano extract van hun is toch geheel een andere categorie, tis wel direct opneembaar, maar dat heb je met brandnetelgier ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poldergrower jullie moeten niemand niets bewijzen je hebt het voor elkaar

hobby beroep gemaakt. Heel veel willen jullie het licht niet in de ogen geven!

 

Bedenk het volgende eventueel jaloerse reacties mission accomplished.

 

Begrijp dat je op alles en iedereen wil reageren begrijp mij niet verkeerd

dat is wat een hater wil. Jullie tijd en energie weg nemen belangrijke zaken.

 

Maar goed moet je zelf weten heel veel succes morgen in Alkmaar :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Zoned ik heb van mn hobby mn beroep gemaakt en weet je wat... ik onderscheid me ook nog door anders te doen en niet net als iedere andere conventionele voedingslijn gewoon een booth openen op een of andere cannabeurs met een stel lekkere wijven want idd dat kunnen we allemaal.

 

Velen willen volgen maar gunnen mij t licht in de ogen niet maar weet je wat? Het draait niet om mij maar om mini Poldergrower en the future generation...

Alleen zij kunnen nog veranderen wij zijn al verneukt...Jah bless iedereen die ons lief heeft en One Love One Peace...we stick around for a long time to come!!

 

Poldergrower en mini poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Dan alleen dan kun je daadwerkelijk iets bijdragen aan de mensheid in de positieve zin van het woord,

Praten kunnen we allemaal maar echt iets betekenen voor onze medemens is bijna uitgestorven....

Gisteren heb ik openlijk tot 3x toe mn hulp aangeboden aan Meneer Bosrand u allen wel bekend.....

Het laatste wat meneer vroeg was wat ik nu eigenlijk wilde bereiken..................................................

 

Tegenwoordig is het schijnbaar raar als je hulp aanbiedt en de waarheid verkondigd, nogmaals het is niet aan mij....

 

Lieve Poldergrower,

 

Ik probeer iets bij te dragen in de positieve zin aan de mensheid en echt iets te betekenen voor de medemens.

Mensen die anderen willen helpen doen dat om een reden.

De reden is, dat ze zelf hulp willen ergens bij, zeker als ze zo blijven aandringen, dan is er iets belangrijks wat er verteld moet worden.

Veel mensen beseffen het zelf niet eens echt wat ze nu eigenlijk werkelijk willen zeggen, vandaar dus mijn vraag.

 

Aangezien je geen antwoord op mijn vraag gegeven hebt, hierbij nogmaals de vraag.

 

Wat is het nu dat je werkelijk wilt bereiken Poldergrower?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet?

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry PG, dat was niet het juiste antwoord en dat is dus niet wat je werkelijk wilt, maar dat geeft niet.

Uiteindelijk kom je er wel op. ;)

Dankjewel voor de moeite in ieder geval. :hug:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zou ook nog steeds eigenlijk maar 1 manier van kweken moeten zijn. en dat is hoe moeder aarde het al

milllenia doet. maar gaande weg hebben voedingslijnen dingen in een flesje gestopt er een dikke prijs aangehangen.

en omdat het duur kost zal het dan ook wel goed werken..... hhhahahaahah

 

de voedings stoffen van gk organics komen vrij door middel van natuurlijke fermentatie in combinatie met water.

zoals de planeet het ook al een tijdje doet. alleen hebben wij MENS alles verneukt, en in 150 jaar de wereld zo erg verkloot

dat alleen als de wereld weer de handen in 1 gaat slaan met de natuur dat r misschien een goede verandering plaats mocht vinden die wat we kapot hebben gemaakt met behulp van puur natuurlijke stoffen weer terug kunnen geven aan de aarde.

en dan kweek je er ook nog eens de lekkerste producten mee of t nou voor groente, wiet of andere planten word gebruikt.

 

het enige wat er eigenlijk nodig is is de gk complete organics in combinatie met aarde water en lucht waarmee je de lekkerste wiet ooit zal kweken.

en dan later door ervaring wat te gaan spelen met bactos en mychorizzas worden je planten voller en sterker ken je de dikste toppen kweken met de lekkerste smaak

gallery_8629_4825_754748.jpg

gallery_8629_4825_875073.jpg

en dan stond deze nog in een lucht loos medium(plastic pot) in een smartpot op de zelfde manier zou

ze door middel van een constante lucht stroom bij de wortels nog dikker mooier en sterker geworden zijn.

 

over een dag of 3-7 gaan ook de andere green manalishi's om dan zal ik daar ook foto's van nemen

er staat 1 hashplant dominate feno tussen die is echt super groot met een dikke volle top

gallery_8629_4825_2379478.jpg

 

hier over binnenkort meer in mijn volgende grow in onze wing 1200

die zal ik ook goed gaan posten hier op WF

 

greetz RhinoCBD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gkit 400 green manalishi - i geoogst na 63 dagen 12/12

 

gallery_8629_4825_3594691.jpg

gallery_8629_4825_8759.jpg

gallery_8629_4825_3210438.jpg

 

greetz RhinoCBD

 

en onze medicinale 1000 watt tent gaat ook goed

 

-2xgreen manilishi

-1xHammerHead#13

-1xHammerHead#21

-1xBlue Hammer

 

gallery_8629_4825_3850132.jpg

 

greetz RhinoCBD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze clone ( green manalishi(pacific g13 x hp/g13) die we al meer als 3 jaar in ons bezit hebben blijft zo mooi op een bio/organische bodem van een jaar oud en dat kun je zien aan het 9-vingerig blad dat zij aanmaakt wat nog groter is dan mijn hand, sorry voor het licht trouwens...

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

De foto boven is van afgelopen zaterdag, deze is van vandaag....en de aarde is meer dan een jaar oud.

 

gallery_23812_18413_98299.jpg

 

Gewoon genieten he mac?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hashiesss

 

gallery_23812_9701_328870.jpg

 

En uit de oude doos....

 

gallery_23812_9701_297236.jpg

 

Pg

 

Nieuw NAW offspring,

 

Gryphon(Lemon thai F3 x Hashplant/G-13) x Kalimist

 

gallery_23812_11434_222673.jpg

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een Green Manalishi omgehaald de lelijkste plant van de 7(ruikt wel lekker)

 

 

gallery_8629_4825_2222002.jpg

 

gallery_8629_4825_1490874.jpg

 

greetz RhinoCBD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesus wat n lelijke plant idd.

Gelukkig zie je daar na oproken niks meer van en is het alleen nog deze pica die je aan het gruwel herinnert.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De naam kan je beter omdopen tot Eucalypta.Die was ook lelijk met een grote puist op der neus.

Hoe is de omschrijving van de aroma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...