Ga naar inhoud

Lesbian Dream proberen

288 replies to this topic

#41 macerror

veepn? neu keh peepn !

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3689 Posts:

Gepost 07 december 2013 - 23:28

alowa

een stek is ook een stukje zaailing .
pas gekiemde jonge wietplant in peterseliefase is zo n bek vol weetje wel .
ik heb ooit een topic gehad over coilloidiaal zilverwater en daar had je kunnen zien en lezen voor de facelift van wf dat er hermas uit kwamen .
dus ballen op een dames wietplant kweken is niet moeilijk met ld maar of er hermas uit de zaden komen zou zomaar kunnen .
daar ben ik niet echt gerust op .
dus de theorie dat je daar een stressvrije plant voor moet hebben lijkt mij niet onaannemelijk .

ps ::geachte wietforum komen mn topics nog terug of is het helaas pindakaas ?
want als bij een volgende update dit geouwehoer ook weg is zit ik dit nu dus ook weer voor jan met de korte achterlul te typen hee !
word daar nog aan gewerkt of gaan we schouderophalend verder meesmuilend niet zeuren tis toch gratis !?

gewoon genieten :likken: mac :likken:

#42 hemprenaissance

kort van stof. wie ik??? NOOIT :P

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1083 Posts:

Gepost 07 december 2013 - 23:39

@fool: i know ik beweer ook nergens dat dat enkel door lesbian dream kom ofso... ik constateer enkel dat torsti het wel degelijk gelukt is om fems te maken... helaas dat de goede eigenschappen niet werden door gegeven dus einde verhaal fem s5. dus misschien ken torsti hier een handje bij komen helpen thats just it

#43 djbroertje

hobbiebob

• Moderator+
  • 6362 Posts:

Gepost 08 december 2013 - 00:10

Hé Mac, waar (welke sectie) en wanneer ongeveer had je dat topic? zal ik even zoeken voor je.

EDIT, gevonden denk ik http://www.wietforum...s/page__st__240
vanaf pagina 13 ergens
Of was het een apart topic?

#44 macerror

veepn? neu keh peepn !

• Full member
  • 3689 Posts:

Gepost 08 december 2013 - 08:28

alowa

@djbroertje:::nee het topic was ouder het jaartal weet ik niet meer exact .
wel lang geleden want ik haalde de info toen van highbred.net .
dan met een adapter en een stukje zilverdraad colloididaal zilverwater staan brouwen .
uiteindelijk leverde het me 1 plant op die een paar ballen tussen de haren kreeg .

gg
mac

#45 Ponix

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 997 Posts:

Gepost 08 december 2013 - 16:57

ik heb ooit een topic gehad over coilloidiaal zilverwater en daar had je kunnen zien en lezen voor de facelift van wf dat er hermas uit kwamen .
dus ballen op een dames wietplant kweken is niet moeilijk met ld maar of er hermas uit de zaden komen zou zomaar kunnen .
daar ben ik niet echt gerust op .dus de theorie dat je daar een stressvrije plant voor moet hebben lijkt mij niet onaannemelijk .

Eh, je bedoeld een 'stress bestendige plant'. Google eens 'rodelization' en dan zal je vast wel de woorden 'natural way' en 'stress' tegen komen. ;) Iedere andere 'short cut' omhelst dus een bult stress.

En dan nog betwijfel ik of dat de goede term is met het oog op hermas, want 'stressbestendig' is 1 ding, maar ik vermoed dat er ook genetische factoren meespelen in combinatie met de hoeveelheid en vorm van de toegepast stress om de boel om te laten slaan.

Tiresias Mist geeft bv visueel minder stress dan LD. Ik ben helaas geen plantenfluisteraar, dus misschien ervaren m'n planten dat van binnen heel anders. Qua herma factor ontloopt het elkaar niet zo bar veel, hence mijn vermoedens. Nu is dat verre van emperisch onderzoek. :)
medisch gebruikert

#46 djbroertje

hobbiebob

• Moderator+
  • 6362 Posts:

Gepost 08 december 2013 - 22:18

Bijgesloten Plaatje : ballen LD.jpg

#47 FoolOnTheHill

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 4714 Posts:

Gepost 09 december 2013 - 19:32

Dat begint er verdacht veel op te lijken, DJB.

Ik denk dat ik ook zoiets begin te zien.
De aanmaak van nieuwe pistils (witte haartjes) lijkt gestopt, en ik zie iets ronds eronder.
Vooral als ik de top vergelijk met een SZ-clone die een dag of tien verder in bloei is, zie ik verschil.
De plant staat onder HPS, ik denk dat de planten onder TL wat langzamer zullen reageren.
Binnenkort een foto,
Tot dan.
And the eyes in his head see the world spinning around.

#48 Wietefras

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 4547 Posts:

Gepost 09 december 2013 - 22:51

Bekijk Post macerror, op 07 december 2013 - 23:28 , zei:

ik heb ooit een topic gehad over coilloidiaal zilverwater en daar had je kunnen zien en lezen voor de facelift van wf dat er hermas uit kwamen
Je topics staan er wel nog, maar het adres is veranderd.

Ik neem tenminste aan dat je dit topic uit 2008 bedoeld: Collodiaal Zilverwater Voor Fem Zaden

#49 macerror

veepn? neu keh peepn !

• Full member
  • 3689 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 12:06

alowa

@:":":wietefras

ooooooooooooooH adres verandered geukkig maar ?????
dus ze zijn er nog wel !
en welk adres wonen ze nu als ik vragen mag ?

gewoon genieten

#50 Wietefras

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 4547 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 12:25

Sorry, ben even vergeten wat de oude url precies was, maar het was zoiets:
www.wietforum.nl/collodiaal-zilverwater-voor-fem-zaden-t47419.html

als je dat dan aanpast naar:
www.wietforum.nl/topic/47419-collodiaal-zilverwater-voor-fem-zaden

Neem aan dat dat iets wat ze nog wel een keer in de berichten database aan kunnen passen ofzo. Verbaasd me eigenlijk dat niet vanzelf gaat.

#51 macerror

veepn? neu keh peepn !

• Full member
  • 3689 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 16:50

alowa

wietefras@:::als zij de boel omgooien moet ik dan hier de boel aanpassen ?
laat ze zelf de rommel opruimen en herstellen .
ik heb er geen ene reet verstand van .
ben al blij dat die ouwe laptop hier opstart nu en dan .
want als ik het al verander en dan zij weer dan moet ik ook weer .
waar houdt het dan op ?
als je braiile leert en ze doen ineens broeie dan snap je het immers ook niet .
het alpabeth begint ook niet ineens meteen b neem ik aan .
en ik heb em al eens van de leg gehad met defragmenteren dus ben ik wel voorzichtiger geworden .
zij maken een bug en kan ik een andere url nemen ?
in wat voor tijd leven we ?
laten ze mn topics maar steken waar het licht niet schijnt want het zal mij aan me reet roesten zo langzamerhand hier !
dat het hier een rommeltje is geworden wen je ook wel aan T :likken: och ?

gewoon genieten met mn dikke url tussen je tieten
maceerror

#52 Wietefras

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 4547 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 17:32

Ha, ha, ik bedoel meer dat je topics niet weg zijn. Alleen (tijdelijk) wat lastiger te vinden. Ga er toch vanuit dat op termijn alle schoonheidsfoutjes van de conversie wel opgelost zullen worden.

Vond het wel een interessant verslag trouwens. Jammer dat het uiteindelijk niet veel zaden opleverde. Kriebelt het niet om het nog een keer te proberen? Of zou je dan eerder een kant en klaar product kopen? Dat Lesbian dream in dit verslag lijkt toch ook aardig te werken bijvoorbeeld.

#53 djbroertje

hobbiebob

• Moderator+
  • 6362 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 19:26

kijk nou Mac, staat de link zomaar in je handtekening. :innocent: Als je het niets vind hoor ik het wel.

#54 djbroertje

hobbiebob

• Moderator+
  • 6362 Posts:

Gepost 10 december 2013 - 22:18

Bijgesloten Plaatje : ld  2.jpg

Durf wel te zeggen dat ballen onderweg zijn. Dan ook nog stuiven afwachten

#55 cannabusinesss

Ghost

• Full member
  • 5128 Posts:

Gepost 12 december 2013 - 18:05

Tot hoelang na bloeiverschijnselen kun je lesbian dream toepassen? Ik heb ergens gezien met collodiaal zilverwater dat er pas bespoten werd toen er toppen in zaten.
DISCLAIMER: Alle teksten en beelden zijn van fictieve inhoud en zijn uitsluitend bestemd ter vermaak. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend mede dat aansprakelijkheid niet word aanvaard. Kopiëren van teksten en/of beeldmateriaal en/of het ontlenen/toepassen van de fictieve inhoud berust ter aller tijde op uw eigen verantwoording. Geen van teksten en/of beeldmateriaal is eigendom van cannabusinesss.
-"Als je zorgd dat je stapel geld net iets hoger is dan je stapel rekeningen heb je nooit hoofdpijn.", cannabusinesss.
-"De natuur in oorlog met de wet, dat verzin je toch niet!?", Doede de Jong.

#56 Grow Weed

Drifter In de Orde van de Groene Nassau

• Full member
  • 3517 Posts:

Gepost 12 december 2013 - 18:20

hoe eerder hoe beter, hoe later je sproeit hoelanger je moet wachten tot ze gaan stuiven, + dat je dan ook nog heelveel haren ertussen krijgt die het boeltje gaan verstoppen,

daarnaast weet ik niet wat de balaanmaak doet als die haren bestoven zijn, een normale vrouw stopt na bestuiving met de aanmaak van nieuwe haren in de bestoven toppen, en ook de thc aanmaak neemt sterk af

#57 cannabusinesss

Ghost

• Full member
  • 5128 Posts:

Gepost 12 december 2013 - 18:37

Je zou juist zeggen dat de THC aanmaak toeneemt omdat het een afweer is van de plant, word er beweerd.

Dat is weer wat interessants om te weten, wat doet een behandelde plant die zichzelf bestuift omdat er nog waar haartjes in de plant zitten?
DISCLAIMER: Alle teksten en beelden zijn van fictieve inhoud en zijn uitsluitend bestemd ter vermaak. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend mede dat aansprakelijkheid niet word aanvaard. Kopiëren van teksten en/of beeldmateriaal en/of het ontlenen/toepassen van de fictieve inhoud berust ter aller tijde op uw eigen verantwoording. Geen van teksten en/of beeldmateriaal is eigendom van cannabusinesss.
-"Als je zorgd dat je stapel geld net iets hoger is dan je stapel rekeningen heb je nooit hoofdpijn.", cannabusinesss.
-"De natuur in oorlog met de wet, dat verzin je toch niet!?", Doede de Jong.

#58 FoolOnTheHill

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 4714 Posts:

Gepost 12 december 2013 - 18:59

Proficiat, DJB.

Ik heb de dosis wederom opgeschroefd naar ongeveer1000ppm, ofwel e.c. 1.4 .
En de planten voor een derde keer besproeid, wederom na zes dagen.
En een zojuist gewortelde stek heeft nu ook die behandeling ondergaan.

De "Rodelization" methode heeft gewerkt.
Één banaantje gaf me 14 zaden.
Later meer.
And the eyes in his head see the world spinning around.

#59 mindfang

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 205 Posts:

Gepost 15 december 2013 - 18:59

:popcorn:
en foth? kwamen uit die zaden hermas of echt fem.zaden?
Groetjes MF

#60 djbroertje

hobbiebob

• Moderator+
  • 6362 Posts:

Gepost 17 december 2013 - 00:18

Thanks fool maar we zijn er nog niet ;)

Ik ben vooral benieuwd wat het resultaat wordt bij de net gewortelde stek. Staat deze nu op 18/6?
Als dit dan snel aanslaat zou er volgens mijn theorie op een normaal tempo ballen worden aangemaakt. Dat zou dan beteken dat je een "gewone" zaadkweek zou kunnen doen. Een omgebouwde tussen wat andere stekken.

Volgens mij is de Rodelization methode de enige natuurlijke manier om echte femzaden te krijgen.
Toch een mooi resultaat 14 zaden uit 1 banaantje volgens mij.

Dan nog even over de THC productie, hier vind ik het goed te zien dat het een stuk minder is dan zijn/haar zusje die vol in de bloei staat. De hoeveelheid vind ik een beetje vergelijkbaar met een normale man zoals ik die ken.

En wat doet een behandelde plant als er gestoven is?
Al het meezit en de ombouwster is gezond genoeg zal ik wel proberen of ik na het hopelijk stuiven de plant in de schuur kan onderbrengen. weliswaar best koud maar afgelopen winter heeft daar ook een parvati overwinterd.
Dan kan ik wel kijken wat er mee gebeurd.

Nu na bijna 4 weken (over 2 dagen 4 weken) na de eerste besproeing wat gebogen en geknakt in een eigen tent.

Geposte afbeelding

niet veel witte haren, maar wel wat.

Geposte afbeelding

Nog in de wacht op stuiven. Eigenlijk veel te laat om het zusje te bestuiven. Daar ga ik later wel over nadenken.

Geposte afbeelding

Grtz,
Dj.