Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sjakie46

Flodder's adventure continues

Recommended Posts

Hey people,

 

Na ons matige guerilla grow resultaat van 2009 willen Johnnie en ikzelf dit jaar een betere guerilla grow organiseren, met natuurlijk als doel een stuk betere en hogere opbrengst!

 

Qua spots slaan we die van vorig jaar over, die is gedoemd te mislukken. Daarom een prachtige spot in de winter gevonden, in de vorm van een eiland nabij de spot van vorig jaar. Een probleempje is wel dat je er alleen met de boot kan komen. maar dat probleem kun je natuurlijk het beste zien als voordeel, zo heb je minder kans dat er mensen komen :P

Op deze spot ligt al 120 liter grond die we in de winter gebracht over het ijs, ideaal. Nog 'ff wat koemestkorrels en cocopeat grond mixen en de gaten zijn klaar om gevuld te worden met de jonge groene rakkers.

 

Verder nog een spot in de vorm van een groot open veld in de bossen, deze moeten we nog bezoeken maar ziet er op google earth goed uit. En we gaan proberen om een aantal maisspots te maken, open stukken in droge slootjes tussen de velden in of open randen van de maisvelden. Dus geen mais ervoor snoeien, dat gaat ons iets te ver.

 

De soortjes worden de reeds bewezen vroege buitensoortjes, namelijk:

  • New Dame Blanche
  • Royal dane 07
  • Royal dane 06
  • Danish gold

 

Op dit moment liggen er 18 NDB's en 18 RD 07 te ontkiemen. De zaden voor de maisspots ga ik later ontkiemen omdat we die toch pas rond 20 juni weg kunnen zetten. De plantjes worden niet binnen voorgegroeid maar zodra ze hun koppie laten zien gaan ze mooi naar buiten in de folietunnel te groeien totdat ik ze groot genoeg vind om naar de spot te gaan :P

 

Het verslag van 2009 vind je hier: http://www.wietforum.nl/Flodder-s-Guerilla-t57443.html

 

 

Greeetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar is het een hype, guerilla spots die je met een boot moet bereiken :P

 

Succes,

 

Greetz Drips

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey sjakie,

Hebiie wel een vaarbewijs? :P

 

Het ziet er naar uit dat we een leuk Guerilla jaar krijgen met zoveel strijder in 2010

 

Suc6 ik schuif aan :P

 

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haa ja, veel strijders. Straks gaan we nog een soort FARC oprichten. :P

 

Veel succes ermee Sjakie, ik pak ook even een zak popcorn erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Flodderrr! :P

 

Het wordt een interessant jaar om jou te volgen denk ik ;) (voor mij iig) Want we zitten wel aardig op 1 lijn met soortjes en spot- keuze :lol:

 

Zet 'm op :P

 

Dat je vorig jaar mag 'goedmaken' met dit G-jaar :D

 

En heel veel plezier! ;)

 

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

high Flodders!

 

jullie hebben zeker heel wat tegoed....moge de Flodders revenge zoet zijn :D en goed smaken ;) naar meer :P

 

succes!!

Carpie

 

ps:bootjes spots zijn mooi :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjakie!!!...ouwe rukker ;)

mooie soortjes staan er op je lijstje...spot goed?dan ga jij vette bomen kweken!!

ik schuif ook weer aan en ben benieuwd en hoop voor jullie op een beter resultaat...dat verdienen jullie.

RISE UP FALLEN FIGHTERS..RISE AND TAKE YOURE STANDS AGAIN.

SEE WHO GROWS IT,AND THEN RUN AWAY..LIVE TOO GROW FOR ONE MORE DAY!!

yeaaahh :smoke :huh: <_<

 

grtzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke een geurilla op een eiland ! ben benieuwd naar foto´s.

Voor de rest succes toe gewenst en kom zo nu en dan wel even kijken hoe het gaat.

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee,

 

Leuk om alle positieve reacties te lezen ! :smoke <_< motiveert wel!

 

 

Even status update: 18 van 18 royal danes 07 zijn ontkiemt, van de NDB 13 van de 18 ontkiemt. Dit had ik niet verwacht aangezien de RD'zaden erg licht van kleur waren, en de NDB juist heel mooi donker en getekend. Dit geeft wel aan dat uiterlijk van de zaden niet veel zegt over de kiemkracht van het zaad :huh:

 

Pics aantal reeds opgekomen kopjes:

gallery_20764_10057_97884.jpg

gallery_20764_10057_265384.jpg

gallery_20764_10057_134521.jpg

gallery_20764_10057_235680.jpg

 

Nog niet opgekomen, wel ontkiemt gepoot:

gallery_20764_10057_8828.jpg

 

Al opgekomen kopjes:

gallery_20764_10057_86030.jpg

 

 

Ben wel bang dat ze door dit sombere en donkere weer wat gaan strekken,.. mja hele erg is dat ook weer niet!

 

 

Grtz!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote:

Even status update: 18 van 18 royal danes 07 zijn ontkiemt, van de NDB 13 van de 18 ontkiemt. Dit had ik niet verwacht aangezien de RD'zaden erg licht van kleur waren, en de NDB juist heel mooi donker en getekend. Dit geeft wel aan dat uiterlijk van de zaden niet veel zegt over de kiemkracht van het zaad :smoke

 

-

 

Over het algemeen komen er uit de mooie donkere zaden wel sterkere baby plantjes...

Maar ook de hardheid van het schilletje kan een rol gespeeld hebben ?

Soms moet je ze er even bij helpen .. <_<

 

 

Grtsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Status van weekje later.

100% ontkieming bij de royaldane07 en 15 van de 18 NDB's zijn ook ontkiemt.

1 zware achterblijver, (zie rechts boven) en 1 NDB is tot nu toe niet opgekomen.

 

Pics:

gallery_20764_10057_17504.jpg

 

gallery_20764_10057_4301.jpg

 

gallery_20764_10057_37157.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% ontkieming?!

 

dat doe je goed :verrygood:

 

veel succes

 

grtz.

dontknow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij zijn ook al deentjes ontkiemt en opgekomen Ben er erg tevreden over. Veel succes dit jaar. Aan de soortjes zal het i.i.g. niet liggen. Ga je volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sucses met je guerilla sjakie!!!

 

 

Ik moest erg om dit topic lachen, haha sjakie en johnnie samen een wiet plantage , geniaal bedacht :lol:

 

ik ga je project volgen

 

Groetjes

 

Ganja lover

Share this post


Link to post
Share on other sites

De koffiebekers zijn populair dit jaar :lol:

 

Veel succes toegewenst met deze mooie zaailingen.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

koffiebekers ftw!

super handig vind ik die ;)

 

Krijgen we nog een updatje flodder? :lol: ben benieuwd hoe het ermee staat

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit! Misschien de omgevallen plantjes ff ondersteunen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er erg goed uit. Stuk voor stuk mooie plantjes.

 

Misschien wel tijd om ze wat meer plaats te geven? Ze lijken me toch al behoorlijk groot voor zo'n bekertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lolo Edua, die omgevallen plantjes komt door het water geven. Dan komt de straal water tegen t stammetje, en daar zijn ze net wat te iel voor. Binnen een dag staan ze weer rechtop,.. worden ze hard van :lol:

 

@Afrobot, mwa, hier kunnen ze nog wel even in blijven vind ik. Maar t duurt niet lang meer voordat ze naar de spots gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey sjakie

 

en zijn ze al uitgeplant?

 

succes ... je hebt in ieder geval een goed begin!

Share this post


Link to post
Share on other sites
heey sjakie

 

en zijn ze al uitgeplant?

 

succes ... je hebt in ieder geval een goed begin!

 

high sjakie,

 

je zaailingen zijn prachtig!!wat een dikke bladeren maakt die royal dane aan he?

ik heb er zelf nu honderd weggezet en ik had er al honderd rechtsrteeks in de volle grond gezaait..stuk voor stuk worden het allemaal dikke planten!!

de rek die er in zit is eigenlijk wel nodig...ze zullen toch al vrij snel boven de vegetatie uit moeten groeien voordat het echte bomen kunnen worden.geen enkele plant is bij mij binnen ontkiemd..alles gebeurd buiten en ondanks de wat donkere en koude dagen gaat alles als een speer..

vandaag slakkenkorrels en koeiekorrel erbij gelegd.komende week wordt het eindelijk lekker weer en zullen ze gaan knallen!!

veel plezier met het uitzetten strakkies..ben benieuwd hoe de afghaan je gaat bevallen..

 

grtzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Da Dende, nee ze zijn nog niet uitgezet, morgen nieuw spotje bezoeken..

 

Indooooo, royal dane maakt idd erg robuuste en brute blaadjes aan. Ze gaan nu echt als een speer in de kas.

Jij bent flink goed bezig lees ik wel,.. ben erg benieuwd. Jammer dat je geen verslag bij houdt ;)

 

En alles buiten ontkiemen lijkt me best goed, krijgen ze ook geen "klap" van de overgang van binnen naar buiten! Krijg je lekker sterke plantjes!

Dit weekje wordt echt heerlijk qua weer, morgen nog buitje daarna lekker 20 graden +!! Dan te bedenken dat we vorige week hier nog grondvorst hadden!

 

Ohja, welke afghaan trouwens ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...