Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
g-o

Knipmachine

Recommended Posts

met 't handje.. klein spul met tumble trimmer

Share this post


Link to post
Share on other sites

I em frum hullent toe!

 

FF kaike :tu

 

-edit:

Nou netjes hoor.

Ik zou het hem niet nadoen :)

Wel oppassen voor je vingers denk ik.

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites

minder stinker,... whahah.... die heb ik nog nooit gehoord.

32 stuks gewoon met het handje man. Tandjes op elkaar, is in je uppie even een lange zit, maar is voor een goed doel toch.

En anders pak je er een tumble trimmer bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het altijd heerlijk om uren te knippen, muziekkie op, pijppie erbij. Lekker relaxed en ik word heel erg blij van de lucht, en de buurvrouw.... Owww ben je weer heerlijk aan het koken?!?Lief he?lol

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon met t handje mensen...leuk is idd anders maar is toch hobby ?...

 

Als ik knip heb ik geen muziek.. Alleen joint en 6 pack Heineken... En schaarhasj...

En dan doorgaan tot het klaar is en dan t hok nog opruimen en cleanen ..

 

Is kut werk... Maar moet toch gebeuren .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuur het maar naar mij, knip ik het wel! :tu

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuisen om de 3 à 4 minuten, kuisen op het einde en gedurende ganse kniptijd al dat lawaai...

Geef mij dan maar enkele schaartjes, een muziekje en ... relax..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit Ponix.. die kon ik nog niet. Het is eigenlijk gewoon een ver-edelde Tumble Trimmer, maar netjes hoor.

Minpuntje zag ik gelijk wel (eigenlijk hoorde...), want hij maakt meer herrie als de TT. (dat zal wellicht anders zijn als de bak vol met knipafval licht)

 

Het is idd wel fijn om te zien wat je wiet doet. Ik hou altijd ongeveer 15x draaien aan met een TT, afhankelijk van soort en compactheid.

Soms iets meer, nooit minder dan 15 iig....

 

Maar nogmaals, ziet er goed uit..... Laat maar naar NL komen

 

Ik ben er sws wel voorstander van meer Amerikaanse producten naar de Europeese markt te laten komen.

Je ziet dat die gasten er goed mee bezig zijn en die markt daar zich volop aan het ontwikkelen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties! :tu Ik zal eens even wat reviews doen mbt de tips!

 

32 plantjes kunnen ook met het handje. Maar ik heb ditmaal geen tijd om dit in een dag te doen. Mijn ervaring is toch wel dat het een 10 uur durende zit kan worden.

 

en ik heb her en der wel eens wat gehoord dat je wat bij de growshop kan huren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die tumble trimmer lijkt me de beste optie! :)

 

Iemand een idee of die dingen ook ergens in Utrecht te huur zijn, of dat ze uberhaupt te huur zijn? :tu Wil hem eigenlijk eerst een keer testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi misschien is leaf pro knipmachine wat, is een soort tumble trimmer alleen veel goed koper. Heb er alleen geen ervaring mee. iemand mischien wel? ik wel ervaring met tumble trimmer en die werkt perfect. hij staat te koop bij Puksupport.

groet lexie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je ziet dat die gasten er goed mee bezig zijn en die markt daar zich volop aan het ontwikkelen is.

 

Ze zijn in ieder geval in staat om vraag te erkennen en om te zetten in een product en dat met een hoog tempo. Niet alles is goed, maar dit ding ziet er nogal puik uit.

 

Ik zie vooral een verschil in die 'extractie' markt. Daar lopen zij echt mijlen voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knipmachines mogen trouwens niet meer verhuurd worden hoorde ik van een growshop. Omdat er altijd iets achterblijft en dan... tsja.. is er tastbaar iets van wiet in de shop aanwezig he :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heeft ie vast verzonnen zodat jij geen machine meer bij hem huurt. :P

Een normaal mens maakt dat toch wel goed schoon mag ik hopen, je huurt het immers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zullen inmiddels toch wel al geknipt zijn...of niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donderdag gaat de schaar erin of gaan ze in de tumble trimmer :P

 

Ik denk toch wel dat ik een knipmachine koop. Voor max 300e ben je dan voor altijd klaar. En los van het feit dat het veeeeeel tijd bespaard, je loopt ook minder risico met de luchten die in het huis gaan rondhangen of in een flat. Niet geheel onbelangrijk... beter zo snel mogelijk terug in de tent en afzuiger max aan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de tent zelf gaat moeilijk :P Doe het per plant in een andere kamer met het raam goed open..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet een tafel en een stoel voor je hokkie en de afzuiger op 100% :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
in een andere kamer met het raam goed open..

 

 

dat zou ik dus zeker weten niet doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

 

na het avondeten beginnen en niet stoppen tot het klaar is, of tot de zon opkomt dan ben ik er meestal ook wel eventjes klaar mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...