Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RadoN

Poll van hoeveel toetjes :P

Hoeveel joints doe je per week??  

125 members have voted

  1. 1. Hoeveel joints doe je per week??

    • Geen enkel(ziet er me onwrs uit op een wietforum makom ...)
      4
    • 1
      17
    • 2-5
      34
    • 6-10
      23
    • 11-15
      10
    • 16-20
      7
    • 20-25
      8
    • 25+++(zoja hoeveel dan??)
      22


Recommended Posts

ja eb ik ook al is een paar keer voor gead maar de post omt er gwn zowieso op dus . . . moet je et niet nog is doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dat bedenk je je ook pas achteraf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe lol das wel waar :smoke ik ad de eerste keer ook 5 keer de zelfde thread gestart en naar een arme kerel 16x dezelfde Pb gestuurd maja volharrendheid en stomiteiten daarmee kom je er wel : ik was een klein beetje te stoned opt moment en ik d8 van wtf waom lukt da ni en ikke ma drukke en drukke op en moment beu !! ;) (et wou maar niet lukke :D maar uiteindelijk gestopt met probere en die ket keikwaad :" :blink: waom de fuck stuurt gij mij 16x dezelfde mail nu is men fucking klote inbox vol :D ")

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) ja wel als ge stoned zijt ma ni precies als ge ni stoned zijt

Share this post


Link to post
Share on other sites

rook er 0 per dag sinds een aantal weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gemiddeld 5 per dag ofzo. sommige dagen meer andere dagen minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu het vakantie is ongeveer 1 a 2 per dag. Zeg maar 2. Als school weer begint, dan doe ik het alleen in het weekend :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker relax met 4 joints in de week;

 

Als ik iedere dag rook en vooral 's avonds dan kom ik na een week mijn bed helemaal niet meer uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe er zo'n 2 à 3 per week, niet veel dus niet veel, maarja , ik ben nog student en ik ga nogal veel opstap en heb niet veel geld meer over voor wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu 2 - 3 per dag, voorheen zat ik toch al op de 7 perdag, maar dat gaat gewoon te veel kosten(tenzij je zelf kweekt)en na een tijdje voelt het high zijn ook lang niet zo lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 per avond,soms s`morgens voor naar het werk gaan.(als er nog een halve ligt) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff kost klauwen vol met geld, is slecht voor je gezondheid maar ja daar malen de meeste niet om, je bent/word gewoon fucking verslaafd, je hebt meer nodig om zelfde effect te krijgen, en het is gewoon niet "speciaal" meer... maar ja, suit yourself :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets van 3 a 4 op een avond (gemiddeld) en dat denk ik 4 a 5 avonden in de week. dussss... ergens tussen de 12 en 20 in de week. Valt wel mee eigenlijk :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best wisselend bij mij, maar meestal op vrijdag stuk of 4, zaterdag idem. en doordeweeks is het nog wisselender. Maar meestal tussen de 11 en 16 tjaaps per week :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit op school en heb het door de wiet al eens flink vernaaid dus dat wil ik niet nog eens :P

Daarom hou ik het bij blowen in het weekend (heel soms stook ik dr een op in een verdwaald tussenuur of 's morgens op de fiets als ik een écht saaie lesdag wat wil opfleuren :showoff: )

 

ik schommel vaak tussen de 2-4 per week (in vakanties ongeveer 10 per week)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst 10 per dag, toen 3 maanden in rehab gezeten, nu probeer ik alleen in het weekend 2 stuks te roken hoewel het eigenlijk niet mag van mijn psy. Ben nogal gevoelig voor psychoses en paranoia. :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 of 2 in de maand max. Ja, lekker rustig aan tegenwoordig (vroeger 1 a 2 per dag). Stoned/high worden vind ik minder leuk dan de smaak proeven en het kweken. Wordt er ook zo paranoia als de pest van. Sommige kunnen er tegen, sommige niet. Ik ben bang dat ik in de 2e categorie pas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...