Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

camaro

dr120 2x600watt

Recommended Posts

hallo mensen heb een vraagje ik lees het forum vaak door maar zie nooit een dr120 met 2x400/600 lampen nu was mijn vraag kan ik 2x 600watt erin draaien met gavita EVSA en dan met boost dus totaal 1320watt moet een kilo knaller worde lijk mij!?

zonder erge tempraturen kweek op zolder.. het

is nu erg koud dus ik verwarm bij en in de zomer gaat het ook wel redelijk,

alleen draai ik nu dr90 met 365m3 en dat gaat erg goed ik hoop op jullie antwoord want dan kan ik mooi de volgende ronde upgraden!! :D :P

 

fijne avond :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo mensen heb een vraagje ik lees het forum vaak door maar zie nooit een dr120 met 2x400/600 lampen nu was mijn vraag kan ik 2x 600watt erin draaien met gavita EVSA en dan met boost dus totaal 1320watt moet een kilo knaller worde lijk mij!?

zonder erge tempraturen kweek op zolder.. het

is nu erg koud dus ik verwarm bij en in de zomer gaat het ook wel redelijk,

alleen draai ik nu dr90 met 365m3 en dat gaat erg goed ik hoop op jullie antwoord want dan kan ik mooi de volgende ronde upgraden!! :D :P

 

fijne avond :D

 

 

2x 600W of zo'n Gavita moet wel lukken. Je ziet eerder 2x400W en/of 1x 1000W+boost...

Nadeel met die 2 x 400 of 600W is dat je altijd op 800 of 1200W kweekt is niet altijd nodig naar mijn idee.

 

Had gewoon een dimbare Gavita genomen of 2 x 400W

En weet niet of je fan het zomers op zolder het trekt.. Beetje overcapaciteit is niet erg hoor:) had wel minstens een 1000 of 1500m3 afzuiger genomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi kweektentje ik was het vergeten neer te zetten maar ik heb nog helemaal niks gekocht!!

daarom wou ik de vraag hier stellen en ik wil graag kilo per rondje draaien.. snap u? en dan moet je toch wel iets meer als 1000watt hebben.. :P het ging mij ook of het kon in die tent namelijk en een goeie afzuiger is erg belangrijk met goed filter natuurlijk! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eind vorig jaar hebben we 2x600 in een DR120 gehangen boven 4x Chem4OG, wat ouderwetse hamerslag kappen, ELT VSA's en Greenpower lampen.

Was een soort van fiasco, hotspots en koude nachten (garage), maar geen warmte probleem wel verbrande toppen en bijna alles was fluf.

 

Gravitatie Pro Line 1000W. komt er in te hangen, deze lijkt me wel ideaal voor deze tent.

 

Groetjes Sensi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000W is de max voor die oppervlakte maar kom je bijna niet weg met de max hogte die je hebt in die tent (2mtr is echt te weinig).

2x600W moet je veel te hard afzuigen en blijft er geen klimaat over, enorme overlap dus weggegooid geld in hotspots.

Eigenlijk alles meer dan 1 is zonde of j moet hem volhangen met minmaxen of 250W.

 

We willen allemaal wel een ronde van een kilo draaien maar dan dienen we wel te zorgen dat het ook echt kan en daarin te investeren:

 

DR150

Gavita 1000W dimbaar of 2x 600W dimbaar EVSA

afzuiging en filter op de combi afgestemd (1500 filter, 1000m3 afzuig)

 

GOEDE STEKKEN of sterke genetica zaadplanten, weten hoe te voedden als je planten gaat pushen dan wordt het een stuk makkelijker :D

 

succes met je kiloknallers :P

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild kijk.. dat is nou net het probleem je wilt niet weten hoe dol graag ik een dr150 wil.. maar ik kan max!! een dr120 kwijt..

dus als iemand anders een oplossing heeft graag!!

 

fijne avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

oi

 

ik heb deze winter 2 rondes 4x600w op 1,20 x 2,40 gedraaid zonder problemen, dus 2x in 1,20 moet ook kunnen

 

maar dat gaat nu niet meer lukken, eind november weer ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jeice bedoel jij met de tempraturen? of andere (prive)zaken ingeval ik weet het word 2x600 kan altijd dimmen naar 2x400! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
oi

 

ik heb deze winter 2 rondes 4x600w op 1,20 x 2,40 gedraaid zonder problemen, dus 2x in 1,20 moet ook kunnen

 

maar dat gaat nu niet meer lukken, eind november weer ^^

 

Omdat de tent helft is wil nog niet zeggen dat jouw halve setup dan hier ook volstaat :D

 

Is echt op de max zitten en er hoeft maar "iets" niet te kloppen en je kunt alles weggooien :D

 

Wel eens een 120 gezien met een 1000m3 afzuiger eraan die op standje 8 draait en het net aan kan?

Lastig om de rits open te krijgen dan en ineens heb je geen 120 meer maar nog maar 100 over of je moet weer precies afgestemd actief gaan inblazen of een Opti ernaast ofzo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat snap ik. dat is met 2500m3 afzuig en trok de lucht uit huis :D

 

maar idd vanwege de buitentemp. als je lucht direct van buiten kan aanzuigen dmv tijdschakelaar die bv 5 min nadat je lampen aangaan aanspringt denk ik dat je nog best ff op 2x600 kan draaien. sowieso voor dimable setje gaan dan. digistar if iets dergelijks

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jeice nou ik draai altijd snachts.. en mijn zolder is gewoon (open) )% isolatie lucht komt er zo tussendoor dus moet toch in de zomer ook goedgaan alleen andere afzuiger lijkt mij winter is nu probleem maar met 2x 600 niet denk ik?

 

hoor het wel fijne avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me met een ongeisoleerde zolder drukker maken om de nacht temp. (lamp uit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die nacht tempratuur is op dit moment volledig onder controlle lamp aan 23gr en lamp uit 18gr of volledig onder controlle te noemen ik vind het erg netjes al zeg ik het zelf!? :P en jullie?

 

nu blijf ik een zeikerd.. maar ik kan binnenkort een gavita 1000w overnemen is dat het zelfde als idee als die gavita 600w? dus plug en play met een 1000watt lamp? hij kon ook boosten naar 1150watt las ik, of zeggen jullie nou draai maar lekker met die 2x600watt straks?

ik heb alleen ervaring met mijn 600watt lampie en dat gaat gewoon goed alleen omdat ik wil uitbreiden naar een grotere tent vraag ik het aan jullie... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...