Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

KeepSmokingGreen

Onze 2e guerilla, terug van weggeweest!

Recommended Posts

Klopt helemaal gysmo... We kunnen die 70 zaden eigenlijk gewoon niet allemaal kwijt bij ons in de buurt.

Vandaar dat we ook genoegen namen met een spot die eigenlijk niet helemaal ideaal was.

 

Helaas ligt onze basisspot wel redelijk dicht bij een wandel route, maar daar lopen volgens mij nog geen 10 mensen per week langs.

En mensen gaan ook niet van het pad. Voordat je bij die spot bent moet je eerst een meter of 40 door de dichtbegroeide bosjes heen:)

Op een gegeven moment kom je dan op een open plek uit:p

 

Mijn geurilla maatje is nu een beetje para omdat ik volgens hem te veel details hop het forum heb beschreven over het voorval van gister.

Hij is bang dat de politie hier kan mee lezen...

Wat denken jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk kan dat, iedereen kan zich hier registreren corrupt of niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gysnmo, Om het mee te lezen hoef je niet eens geregistreerd te zijn :)

 

@Canna, haha zenuwslopend verhaal! volgende keer s ochtends oogsten met de fiets:P?

 

@w33d, ja inderdaad er zijn wel een paar mensen langs onze auto gereden, maar we stonden in zo'n inham met de auto, daar achter heb je een picknick bankje waar we zogenaamd even pauze hielden, eigenlijk zaten we daar te wachten tot we zeker wisten dat er niemand meer in de buurt was. We vonden ons niet verdacht over komen. Achter het picknick bankje grens je direct aan een redelijk groot subsidie bosje waar niemand meer naar omkijkt. We rookten onze laatste sigaret en glipten snel de bosjes in. Misschien dat een een of andere boer ons gezien heeft. Volgens de politie had iemand ons de bosjes in zien gaan.... balen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dan ben je verlinkt.. :)

 

 

Klote van je spot. En jammer dat je niet uit handen kon blijven van de po.

Ik denk dat ze na jullie staande te hebben gehouden door zijn gegaan naar de landeigenaar om daar vervolgens tekst en uitleg te geven van dit vooral. Dan is het maar net of hij hier tegen aangifte wil doen, of dat hij denk ''die jongens hebben hun lesje wel geleerd/ die zie ik niet meer terug''.

 

Maar dat hoor je dan heel snel. Àls dat zo is zullen ze je binnenkort wel bellen om nog eens langs te komen op het bureau...

 

 

Jammer van je spot. Maar zoals gezegd beter nu dan over een paar maanden...

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij hebben ze de eigenaar niet ingelicht hoor. Ze reden gewoon weg, ze hebben wel onze 06 nummers, dus je weet het maar nooit. Mochten ze hier in het vervolg nog iets verdachts aantreffen, dan zouden we nog van ze horen. Dus ik zat nog even te twijfelen of ik over een tijdje (3-4maanden) de autoflowers daar zal planten, aangezien die er toch maar 6 weken staan. Maar nu denk ik dat ik dat maar beter kan laten nu... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dat zou echt heel stom zijn ja :)

Hoe kom je bij 6 weken? Waarom plant je ze pas als ze al 2 weken in bloei staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja misschien is het wel verstandig om je verhaal even te editten. Volgens mij kan dat nog toch? Just to be sure. Ik zou die spot laten voor wat het is voorlopig, er is duidelijk iets dat jullie niet zien en iemand anders dus wel. Jullie bedoel ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit meer terug komen op die plek!

Da's een tip die ik je kan geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@gysnmo, Om het mee te lezen hoef je niet eens geregistreerd te zijn B)

 

@Canna, haha zenuwslopend verhaal! volgende keer s ochtends oogsten met de fiets:P?

 

@w33d, ja inderdaad er zijn wel een paar mensen langs onze auto gereden, maar we stonden in zo'n inham met de auto, daar achter heb je een picknick bankje waar we zogenaamd even pauze hielden, eigenlijk zaten we daar te wachten tot we zeker wisten dat er niemand meer in de buurt was. We vonden ons niet verdacht over komen. Achter het picknick bankje grens je direct aan een redelijk groot subsidie bosje waar niemand meer naar omkijkt. We rookten onze laatste sigaret en glipten snel de bosjes in. Misschien dat een een of andere boer ons gezien heeft. Volgens de politie had iemand ons de bosjes in zien gaan.... balen....

:) muggezifter ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee was slechts een kleine ingeving jongens, dus maak jullie geen zorgen haha!

Ik keer niet meer terug op die spot:P Ik dacht na een tijdje zijn ze het weer vergeten en die autflowers zijn zo klaar:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahaha dat zou echt heel stom zijn ja :)

Hoe kom je bij 6 weken? Waarom plant je ze pas als ze al 2 weken in bloei staan?

 

Ik bedoel 9 weken haha, excusses....

Het zijn autoflowers he:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel een kleine hele risicovolle ingeving.

 

Jij denkt dat Af-jes in 6 weken klaar zijn? Probeer er maar eens een paar... je zult zien dat ze (het gross) 6 weken na zaaien nog niet eens haartjes hebben B)

 

En daar komt nog eens bij: Dat politie geen onderscheid maakt tussen man/ vrouw - Kiloknaller/ autoflower.

Dus niet rendabel. Stèl dát je het risico neemt, plant er dan een paar hele dikke bomen in plaats van 100 autoflowers.. Maar niet doen natuurlijk...!! :)

Edited by HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee haha, ik ga het er niet op wagen hoor!

Ik heb wel vaker van dat soort ingevingen, maar gelukkig overdenk ik ze nog wel haha.

En anders had mijn guerilla maatje me wel tegebgehouden:) We houden elkaar in de gaten haha... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee maar dat is ook juist alleen maar goed ;) Om ingevingen te hebben en te overdenken. Dat doet een guerilla constant B)

 

Ja goed op elkaar passen. Weet wat je aan elkaar hebt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn spots zitten te ver weg om met de fiets te gaan, ook beetje vreemd met een bomvolle tas met rommel op de fiets te gaan. Zal ook wel een beetje zwaar worden, ik heb altijd wel de meeste keren een tas vol die rond de 30-40kg weegt dus ik moet met de auto.

 

Ik laat ook nooit mijn gereedschap achter op de spot in neem alles weer mee.

 

Ik heb er niet echt heel veel moeite mee om het een stukje te sjouwen maar het moeten niet eerst de nodige kilometers op de fiets zijn en dan vervolgens nog lopens de nodige afstand.

 

Nu met de sneeuw kan je weer geen moer maar gelukkig heb ik het besluit genomen om voor het slechte weer mijn waterreservoir te bouwen en blij toe. Dus laat het nog maar ff lekker slecht blijven. Ik moet toch nog de nodige plantzakken maken en voorberijdingen treffen die niet op de spot kunnen dus in de tussentijd dat ik niet op de spots kan komen ben ik met andere dingen bezig.

 

Greetz!

 

ennuh.. Nooit meer terugkomen op die spot, ze zullen er sowiso terugkomen in de zomer. Je kunt er misschien ff snel terug gaan en een flinke zooi mest rondstrooien zodat het inkruid lekker de grond uit schiet en je niks meer ziet van wat jullie gedaan hebben, mits jullie geen boompjes hebben neergehakt, dat kan een dure grap worden. Ik heb verhalen gehoord van over de 1000 euro per boom, ik wil je niet slecht laten slapen maar dat is het risico wat je moet weten, en daarom blijven lopen. Je kan beter weer 200 euro tegenaan gooien om nieuw materiaal aan te schaffen dat je verder kan dan dat je de hele spot opnieuw moet laten aanleggen met bomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie soortjes dat je hebt en een mooie spot met een tentje erbij B)

wel kut van je andere spot en dan nog juist door een smurf betrapt worden, zeker niet meer komen

 

waar heb je dat tentje eigenlijk vandaan?

 

alvast veel succes met de guerilla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgie en Nederland :P guerilla :D

 

Om het goed te doen moet je naar Frankrijk of Duitsland gaan :D , daar wordt je tenminste met rust gelaten.. B)

Je kan zelf een oogstfeest geven op je stek, en er komt niemand kraaien.. ;)

Altijd oppassen -> Big Brother is watching you :D :D :D

 

 

Veel succes verder :)

 

 

R3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een verhaal zeg... daar ben je stiekem mooi weggekomen. Voor hetzelfde geld had er iets in je auto en/of tas gelegen en was je de spreekwoordelijke l#l geweest...

 

Heb zelf nog nooit guerilla gedraaid maar me er wel goed over ingelezen, en er schieten me wat tips binnen die ik hier van t forum heb;

 

- neem een vogelboekje en een verrekijker mee en zeg dat jullie vogels aan het spotten zijn...

- of een boekje over speciale planten/kruiden die in nederland groeien

- of je houd elkaars handje vast en zegt "oeps, bijna betrapt" tegen oom agent :)

 

Maar ik neem aan dat jullie na dit voorval al een verhaal in elkaar gedraaid hebben en dat op elkaar hebben afgestemd...

 

ik wens jullie heel veel succes dit seizoen en blijf jullie volgen.

 

Grtz,

 

Poko

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kwikikkweek

Ja wij vinden het ook een mooie spot haha.

Die kas heb ik vorig jaar ergens op internet besteld, was niet al te moeilkijk te vinden hoor:P

 

@relentless

Zijn ze in Duitsland en Franktijk juist niet strenger haha?

Maar goed ieder z'n eigen ervaringen he:P

 

@poko

Bedankt voor je tips haha, ik had zelf ook al soort gelijke tips gelezen, je laatste tip is trouwens wel een beetje creepy xD

Onze tactiek is juist om ons juist normaal te blijven gedragen, als je je gaat vermommen kun je jezelf ook verdacht laten lijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@relentless

Zijn ze in Duitsland en Franktijk juist niet strenger haha?

Maar goed ieder z'n eigen ervaringen he:P

 

Nou ja, wet is overal hetzelfde i.v.m guerillla kweken hé, straffen zijn misschien zwaarder, omdat het er vaker onopgemerkt voorbijgaat, niet zoals in BE of NL...

 

 

R3 B)

 

@poko

Bedankt voor je tips haha, ik had zelf ook al soort gelijke tips gelezen, je laatste tip is trouwens wel een beetje creepy xD

Onze tactiek is juist om ons juist normaal te blijven gedragen, als je je gaat vermommen kun je jezelf ook verdacht laten lijken.

 

Wij verkleden onzelf als vogelverschrikkers, als er iemand passeerde, bleven we stokstijf staan, werkt iedere keer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey luitjes;)

 

Aangezien onze zaden dinsdag ochtend waren aangekomen, konden we natuurlijk bijna niet wachten om alvast wat voorbereidingen te treffen op onze spot. We hebben er 15 gaten gegraven met een inhoud van +- 50 liter. Daarna hebben we de grond na schatting vermengt met kippenmestkorrels. Er komen 2 planten per plantgat, we gaan er van uit dat ongeveer de helft van onze planten mannelijk zal worden. De omgeving op onze spot is op dit moment wel schrikbarend kaal. We zijn hierdoor bang door iemand gezien te worden, vandaar dat we er voorlopig niet meer zullen komen, het werk is nu voorlpig ook voor een groot deel gedaan.

 

25x old farmer nepal, 25x ierdbei,

10x NDB en onze autoflower 15x dieselryder.

 

gallery_34545_15352_546899.jpg

 

Zoals jullie zien zijn we hier druk bezig geweest met het graven van gaten:)

 

gallery_34545_15352_793385.jpg

 

gallery_34545_15352_1532577.jpg

 

De diepte is een beetje moeilijk te zien...

 

gallery_34545_15352_921658.jpg

 

Kippenmest korrels:) Was gewoon bij ons in de buurt verkrijgbaar hoor:)

En als dekmantel hebben wij er nu ook wat tomaten en wortelzaden bij.

Ik denk dat we er daar ook een paar van gaan planten, zodat we straks lekker wat te snoepen hebben op de spot.

 

gallery_34545_15352_1023655.jpg

 

gallery_34545_15352_571952.jpg

 

Zo ziet het er uit als het werk gedaan is:)

Het begon helaas al een beetje te schemeren.

 

gallery_34545_15352_421055.jpg

 

Onze water opvang zit al lekker vol, alleen die bladeren moeten er nog wel even uit:P

Helaas staat onze kas er nu wel een beetje somber bij:(

De 2 emmers die je bij de kas ziet staan, zijn de 2 emmers die we op een andere openplek bij ons in de buurt vonden.

 

gallery_34545_15352_789443.jpg

 

gallery_34545_15352_618565.jpg

 

En natuurlijk kon mijn guerilla maatje weer niet wachten haha, daarom mocht hij van mij wel alvast 2 zaden ontkiemen.

Volgende week maar eens kijken of er beweging in komt, als ze in de kas staan met een bekertje er overheen. (Denk het niet haha:P)

 

gallery_34545_15352_860222.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat we er daar ook een paar van gaan planten, zodat we straks lekker wat te snoepen hebben op de spot.

B) :wacko: :verrygood :verrygood "This Guys" :wacko: :P

 

Ziet er allemaal zeer goed uit hoor B)

 

Ik neem alvast een abonnement hierop, eerste guerilla tomaten -en wortelkweek

 

 

Suc6

 

 

R3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes mannen, ik heb over mijn wateropvang een stuk gaas liggen, aan het gaas heb ik takken vastgebonden met binddraad. Camouflage en dat herten en andere dieren er niet per ongeluk in vallen of zelfs van drinken want stilstaand water kan ziektes bevatten. Ik heb een omgevallen regenton waar een dode muis in zat en stinken als een gek.

 

Je kan er een schepnetjes naast leggen dan heb je hem zo schoon.

 

Voor de rest ga zo door!

 

Greetz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie complimenten!

 

Dat is een goede tip cannabusinesss! We zullen eens kijken in hoeverre we daar wat mee gaan doen. Misschien hebben we zelf ook nog een paar ideetjes. We zullen trouwens nog wel even wachten voordat we de bladeren uit de water opvang zullen halen, want het zou best kunnen dat daar kikkers zitten die nu hun winterslaap houden, en die laten we natuurlijk het liefst met rust:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...