Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

KeepSmokingGreen

Onze 2e guerilla, terug van weggeweest!

Recommended Posts

Mijn eerste reactie na het lezen van die coppers was, "ff wachten en dan vol zetten of zadenkweek doen of iets". Maar das dus mijn eerste gedachten dacht ik. Eigenlijk na een diepe meditatie van 7,5 uur kwam ik achter mijn ware gedachten en die was vrij simpel (waarschijnlijk ben ik vrij simpel en oers). Laat die stek waar je gesnapt bent lekker voor wat het is. Het is een hobby, moet leuk zijn enzo. Stel je voor dat je gepakt wordt met een paar van die plantjes, wat denk je daarvan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren zijn ik en mijn maatje op pad gegaan, opzoek naar mogelijke spots voor onze autoflowers. We zijn uiteindelijk ergens in het meest uigestrekte gebied bij ons in de omgeving beland. Zo ver als ons oog reikte zagen we rietvelden (geen wietvelden wel te verstaan haha..:verrygood). Op sommige plekken zag je bomen een aantal meter in het water staan, het is dus een zeer vochtig gebeid, en we konden dus ook niet overal komen.

 

We liepen dus een eindje door tot we op hoger gebied kwamen, er zat daar ook bijna geen riet meer,

een goed teken dus. En er is de hele dag vollop zon, zelfs het ochtend en avond zonnetje pakken onze planten mee.

 

Er groeiden daar ook een aantal struiken waar we onze autoflowers achter zouden kunnen planten. Omdat het er in de zomer misschien te vochtig word zullen we zakken in de gaten plaatsen met turfgrond er in. We gaan er dus heel anders te werk dan op de kas spot, waar we alleen met kippenmest korrels werken. We zullen er achter komen wat de verschillen en overeenkomsten zijn, voor en nadelen tegen elkaar afwegen en op deze manier testen wat voor ons het beste werkt.

 

Foto's krijgen jullie nog van ons te goed!

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't worry guys ;) !

Jullie horen volgende week van ons:)

We hebben een nieuwe spot moeten zoeken nadat deze was ontdekt, gelukkig wel gevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik ga er ook eens goed voor zitten om naar jullie spannende avonturen te kijken ,zo maakt iedereen wat mee ,kijk wel uit wat je erop zet ,de wouten zijn niet gek hoor ,als ik aan was gehouden zo had ik de tropic gesloten en niet meer over uitwijden .

Succes ermee en ik hoop vele kilo,s. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ziet er goed uit mannen! Geen planten weg nadat je spot ontdekt was?

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, tunnelkassen in de vrije natuur, het wordt steeds gekker, succes gasten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ziet er goed uit ,ik heb je bij de favorieten staan die ik volg .

SUCCES :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu zo'n 4 maanden verder, hoe staat het er voor? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Waar blijven de update,s van je spot . :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...