Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sSin

20x Sannie's K.O Kush F4

Recommended Posts

Update:

 

Dag 11 sinds ontkieming, 14 stuks gaan keihard, gezond....

5 stuks nog steeds niet dus.

 

Lamp: 70cm

LV: 35% - 70%

Licht: 20/4

 

Al nu langer dan 24u met hogere lamp en lv.

 

Ik denk dat ik die 5 kleintjes weg kan doen ... Groei is compleet eruit en 0,0% verbetering ......

 

gallery_11600_15184_2239663.jpg

 

gallery_11600_15184_374179.jpg

 

gallery_11600_15184_2190761.jpg

 

gallery_11600_15184_2880095.jpg

Edited by sSin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit joh ! , de ene gaat wat trager dan de andere wat wel normaal is volgens mij als ze groter zijn merk je het verschil niet meer =D mijn white widow is nou ook niet bepaald de snelste groeien :lol: maar ze komt op gang net zoals de jouwe :D

 

veel suc6

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks alleen heb je denk ik de vorige post niet gezien... :D

 

De 5 met dakje boven hun hoofd hebben nogal n probleempje .. :lol:

 

Groei zit er bij hun zwaar uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow ssin zou niet gaan scroggen omdat het veel werk is en een hoop gekloot is met opbinden en vervolgens je mannen weg halen.

 

met GOED buigen en GOED knakken KUN je net zon mooi veldje creeren :D kost ff wat handigheid en bij sommige soorten hele worstelingen maar het is het waard

 

daarbij zou je je plantjes nog uit je tent kunnen halen en HELEMAAL KUNNEN CONTROLEREN.

 

lijkt me zeker naar een tijdje rustig zijn geweest met growen een enorm voordeel ( rot herkennen etc )

 

vind sowieso niet dat dat scroogen zo snel moet worden aangeraden aan boys n girls die 'weinig' ervaring hebben met growen.

 

1: je plant inspectie is minder goed zeker in wat groter tenten

2: vaak kost het je een langere groei periode!!!! 2 dagen groei = aan stroom 3 dagen bloei

3. potten kunnen je niet meer vertillen dus je hebt minder goed een indicatie hoeveel water je plant(en) gedronken hebben

4. je kweekt uit zaad dus de ene plant is eerder klaar als de ander probeer dat maar uit een scrog te oogsten

 

je krijgt geen enorme hoofdtoppen waar ik PERSOONLIJK van hou want zeg nou eerlijk als het ff kan mag er best een top geoogst worden van 40 cm die je zelden tot nooit meer in een shop ziet liggen.

 

voordeel van scroggen is dat alle toppen gelijkmatiger zijn thats it. oww en je krijgt rug spieren :lol:

 

 

ssin zou je potten nu ff wat droog laten trekken zo vul je mooi je potjes met wortels en als t ff kan je oppervlakte aarde afdekken met zwart wit folie o.i.d

 

verder gaat t heel prima, keep it up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Hemprenaisance voor je advies.

 

Ik wist dat scroggen enkel alleen was om een recht veldje te fixen.

 

Maar als ik dat zo lees wat je allemaal zegt... Heb je eigenlijk wel gelijk :-)

 

Dus dan word het gewoon lekker old fashion growen met hier en daar buigen en knakken alhoewel ze echt gelijkmatig groeien....

 

Morgen weer n update :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Dag 16 sinds ontkieming. De 5 vijf mongooltjes heb ik maar weg gedaan, schoot niet echt op met ze en de nieuwe scheuten waren ook aangetast. Vreemd fenomeen....

 

14 stuks over dus, hoop 9 vrouwen over te houden ..... B)

 

Ze zijn overigens verpot naar 11 liter potten.

 

Foto's:

 

Voor 't verpotten

 

gallery_11600_15184_1648442.jpg

 

Na:

 

gallery_11600_15184_2296193.jpg

 

gallery_11600_15184_2429936.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand wat dit inhoudt? 't blad twist, ook al bij de nieuwe scheuten.

 

gallery_11600_15184_440302.jpg

 

Lings onderin:

 

gallery_11600_15184_447469.jpg

Edited by sSin

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat errug goed jongen!!! zorg dat je niet te veel water geeft en het liefst wanneer de lamp aanspringt.

 

hoelang ga je ze nog voorgroeien 1 week?

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx hempy, ik pas erg op met teveel water geven.. Pas alleen wanneer de grond goed droog is.

 

Ik ben van plan idd nog zo 'n weekje voor te groeien! Ik wil gaan toppen, wanneer kan ik dit t beste doen?

 

Nu hopen op 9 gezonde dames!

 

Peace B)

Edited by sSin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet toppen in deze bezetting, het wordt al druk zat B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet dat het m/v zaad is he Krasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owkee, ja dan vallen er nog een paar weg, ik zou een dag of 4 voor je op 12/12 gaat toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Dag 24 sinds ontkieming.

 

Heb hier en daar beetje last van naar beneden krullende blaadjes (de tips alleen).

 

Alleen bij de nieuwe scheuten ontwikkelt het hier en daar. Ook vind ik de nieuwe scheuten wat bleekjes.. Wellicht toch slechte ph?

 

Klimaat is prima alleen word 't nogal koud als de lamp uitgaat, en snel ook. Lamp staat ook op een prima 60 - 65 cm.

 

Gisteren allemaal getopt, over 3 dagen op 12/12 zoals krasi me adviseerde.

 

gallery_11600_15184_1154293.jpg

 

gallery_11600_15184_3420653.jpg

 

gallery_11600_15184_2151890.jpg

 

gallery_11600_15184_2988515.jpg

 

gallery_11600_15184_1237974.jpg

 

gallery_11600_15184_1780265.jpg

Edited by sSin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben alle planten de downwards tips, of alleen sommigen, je kan nu ietsje natter gaan kweken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een stuk of 4 nu, maar 't is grappig want het veranderd konstant. Soms extreem en dan volgende dag wat minder, en dan weer extreem. Heb echt geen idee wat het kan zijn, lijkt op warmte maar weet bijna zeker dat dit het niet is. 't is in ieder geval niet bij alle planten alhoewel het wel besmettelijk lijkt... :S

Edited by sSin

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow ssin lees ik het nu goed je hebt een 1000 watter erin staan? heb je je afzuiging en filter ook aangepast?

 

de pro's hiero krijgen het wel voorelkaar een mooi resultaat in zon 'klein' tentje. met jouw skills word het wel een strijd. en ik hoop voor je dat die 400 watt extra in 1 hokkie het waard zal worden.

 

absoluuut een gruwelijk lamp maar zou em zelf niet gebruiken in zon tentje das vragen om moeilijkheden. toppen die door warmte pluizig gaan worden. en in verhouding gaat t je minder opleveren.

 

ik heb zelf nooit kush gekweekt weet niet hoe lang ze doorgroeien maar houd rekeningen met de afstand van je lamp naar je plant. ik denk dat je plantjes teveel licht nu krijgen en dat je daarom rare planten krijgt.

 

ik zou zelf terug gaan naar een 600 watt. veel beter de boel te beheersen en je klimaat is stabieler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo hempie thanks voor je berichtje, de 1000 watt gaat niet door... staat nog steeds een 600w in.

 

heb geprobeerd de titel aan te passen maar is niet meer mogelijk.. ;)

 

Ik heb ervoor gekozen om volgende ronde een 150x150x200 tent erbij te doen en dan beide vullen met 2x Gavita IR600W dus 4x600w totaal.

 

Dit lijkt mij beter en al helemaal idd voor de 120x120.

 

Zoals ik al zei, klimaat is prima in de tent, t word alleen snel koud als de lamp 6 uur uit is...

 

Morgen klok op 12/12 :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 1 bloei

 

De planten hebben nu 27 dagen voorgroei gekregen, vind 't nu wel mooi geweest. :wave:

 

Voordat ze zijn kaal geplukt:

 

gallery_11600_15184_1883563.jpg

 

Na: ;)

 

gallery_11600_15184_192943.jpg

 

Volgende dag alweer volop in de groei! :wacko:

 

gallery_11600_15184_872128.jpg

 

gallery_11600_15184_3538306.jpg

 

gallery_11600_15184_2160480.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ze nu echt kaal geplukt?

Waarom precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi ik heb gemerkt dat dit soortje echt "bushy" word waardoor de grote bladeren al het licht van de onderligende oksels pikken en die dus niet groeide of slap werden.

 

Nu krijgen die juist al het licht en die gaan uiteindelijk de bloemen opleveren, niet de bladeren :-)

 

Ben ik te erg bezig geweest? Ze lijken totaal geen last van stress te hebben!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sSin, ik ken het soortje zelf niet, iig nooit gegrowed, ik heb dit alleen nog nooit gezien, althans niet in dit stadium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook gewoon dom omdat je nog helemaal niet weet welk blad er geen licht gaat krijgen. Maar goed ieder zijn eigen feestje.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...