Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
AnonymousGrowing

Andere Guerrilla spot gevonden wat doen?

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik heb een goede spot gevonden om plantjes te gaan zetten. Een heel erg goede spot zelfs.

Heb het plekje elke dag liggen monitoren, want ik ben lichtjes para en ben tot de conclusie gekomen

dat ik een topspot heb gevonden, het enigste waar ik voor te vrezen had leek me was een overijverige

boswachter al leek me dat haast uittesluiten want het is wreed moeilijk om bij mijn spot te komen.

Ben waarschijnlijk al afgevallen gewoon door de grond te preppen... Was echt zo vermoeiend die shit tillen door

de bomen en struiken niet normaal...Alleen heb ik zo het vermoeden dat ik nie alleen growplannen heb in da stukje

privaatnatuurgebied

 

Twee dagen geleden zijn mijn maat ik op ongeveer 20 minuutjes van ons plekje in wild een vermoedelijke ex-guerillaspot tegengekomen......

Plekje is verdacht afgebakend, ligt verhoogt en open zonrijk, omgeven door brandnetels ligt vol met planten potten, lege zakken van mest en compost producten, lege flessen sommige nog gevuld met regenwater, Een flesje COMPO Naturabell Onkruid-Mosbestrijder ?,Evergreen Gazonmest en nog andere dingen wa ik me nu niet kan herinneren....Wel heb ik niets van Cannabis resten gevonden.. Ook lag der ingegraven een half groen plasticen zeil

 

Hoe ga ik hiernu mee overweg ? Maat van me suggereerde om elke keer als we langs onze plek passeren

ook de andere spot te checken, omdan eventueel contact te zoeken met onze guerilla buur. Hoeft hij me nie zo vaak

te vergezellen.

 

Ik vind dit niet meteen een goed plan, mij lijkt het best om de spot van deze onbekenden gewoon

te mijden, ben toch nie van plan om tijdens de lichturen te gaan checken, heb niet voor niks hele hoop

nachtkledij lampen + legerlichtjes liggen aan schaffen. De afstand tussen ons is ruim voldoende vindt ik, hij of zij zijn

stekje ... Ik mijn stekje ... en laten we beide in vrede leven en roken ....

 

Iemand enige ervaringen hiermee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van mij is begonnen op de ex-spot van iemand anders en is diegene ook tegen gekomen van wie de spot was, ze zijn aan de praat geraakt en die beste man heeft goede tips gegeven, hij zat namelijk al heel wat jaartjes in het vak. Zelf had die een nieuwe spot niet veel verderop maar verdomd wat was dat een ingenieuze spot.

Het contact voor ons was goed gegaan, maar ik zou nooit op eigen initiatief contact zoeken, je weet nooit met wie je te maken gaat hebben.

Dus gewoon lekker meiden en iedereen ze eigen ding laten doen, 20min. is ver zat om elkaar niet tegen het lijf te hoeven lopen, maar gergeet niet, de wereld is klein in guerillaland ;)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat leek me al het beste...

 

De spot is ver genoeg van elkaar maar er is wel een weg die ongetwijfeld ook door hem of haar

gebruikt gaat worden. Alleszins da vermoed ik

 

 

Greetz en fijne avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk is er een weg die genomen word door diegene, ze zullen er toch moeten komen en dat kan maar op 1 manier.

 

Gewoon je spot zo goed mogelijk onzichtbaar maken, door niet te vaak te komen dus al zeker niet elke dag, hooguit 1 keer in de 2 weken. Anders maak je veel te veel sporen en word je spot sowiso ontdekt jullie zijn niet de enige die daar graag wandelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je van je eigen spot naar die andere spot toe loopt maak je dus een onnodig en gevaarlijk pad. Want 'zij' kunnen dat pad net zo goed gebruiken om naar jou spot te lopen.

Op goed geluk dat ze van de goede kant zijn en als ze jullie spot vinden, de planten mooi laten staan uit respect.

 

Respect is wel op zijn plaats. Je merkt nu zelf ook hoe veel werk er zit in een spot. Zij waren er toch eerder en hebben daar hun plek gemaakt. Ik verplaats me dan in de ander, dan zou het niet leuk zijn als je collega kweker er een 'potje' van zou maken door (veel) paden aan te leggen..

(er vanuit gaande dat zij hun spullen hebben 'verstopt' toen er nog groen was, en dat het daardoor nu zichtbaar is geworden)

 

- Dan zou het kunnen dat ze uit 'woede' jullie daar wegjagen natuurlijk, maar dan zijn ze zelf hun spot ook niet meer zeker... Tja.. het blijft een onvoorspelbare wereld!

 

(Zit gewoon even hardop te denken..)

 

(Tip: Wees er vroeg bij ga in maart/ april snel wat takken snijden van de Wilgenboom (1 van de..). Deze zijn erg makkelijk te stekken en geven al snel een goede dekking. Zeker als je er dit jaar kunt oogsten heb je er volgend jaar weer meer profijt van! ;) )

 

 

Grts HighLife

Edited by HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt dubbel oogsten ;)

 

 

 

 

 

 

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ze wegjagen door bijvoorbeeld wat rode stippen op onringende bomen te spuiten en een maand later witte, dan zullen ze misschien denken dat ze er niet meer veilig zitten.

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna dat is toch niet cool!

Wat als het jou spot zou zijn!

 

Aan topichouder ik zou een nieuwe spot zoeken. Ik zou er persoonlijk niet vrolijk van worden als iemand naast mijn spot zou gaan kweken. Een eventuele samenwerking zou er misschien nog inzetten. Maar goed ik zou als dit jaar het seizoen begint, als je het de moeite waard vindt, proberen in contact te komen en overleggen. Jij wilt geen gezeik hij wil geen gezeik en hij was er eerder. Als je een onaardig/respectloos iemand bent pest je hem weg...

 

edit:

 

Ik lees nu 20 min, dat is wel te over zien. Maar nog steeds...

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja.. Je kunt ze beter wegjagen dan het risico lopen dat plantjes geript worden want kweken doe je niet voor een ander.

 

Jullie zijn te zweverig en te goed van vertrouwen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet te goed van vertrouwen en niet zweverig, gewoon respect. Ik vind het raar dat jij er zo overdenkt. Leef je is in, wat als het jou spot zou zijn.

 

Voor mij zal het geen optie zijn om de plek van iemand anders in te pikken. Ik zou een nieuwe zoeken of als het echt noodzaak is in contact proberen te komen dmv een briefje achter te laten ofzo. (weet ook niet hoe ik het zou doen, nooit gehad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het ff kan dan probeer ik de ander te laten verkassen in plaats van dat ik dat zelf weer moet doen en vooral na de inzet en werk wat erin zit en nog gaat zitten, dan is alles voor niks geweest.

 

Liever zei dan ik. Heeft niks met respect te maken, maar ik ga niet aan ze vragen of ze mijn plantjes netjes willen laten staan, ik moet ze daar gewoon uit de buurt hebben want mensen steken vies in elkaar.

 

Ik ben vaak zat op me muil gegaan met zulke dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand anders was er toch eerst?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liever zei dan ik. Heeft niks met respect te maken, maar ik ga niet aan ze vragen of ze mijn plantjes netjes willen laten staan, ik moet ze daar gewoon uit de buurt hebben want mensen steken vies in elkaar.

 

blijkbaar

 

thanks boefje jij bent ook een held ;)

Edited by Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij hebt vast wat lekkers te roken lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein kut land ook.

Vind je een leuke stek zit er een of andere andere eikel vlak bij.

Dat zegt die andere eikel ook natuurlijk!

Wie rooft straks bij wie weg? ;)

 

Of misschien komt er wel een professionele g-spot-spotter en rooft allebei de stekken leeg en slaan julle elkaar op de bek voor niets.

Ge kunt vast een hond trainen dat hij op een kilometer al wietplanten ruikt. ;)

 

Gewoon nog even doorzoeken naar een andere stek en als je niks beters vind gewoon deze proberen.

Of zelfs beide als je nog een plek vind.

 

Ik vind 20 minuten wel veel hoor, dat moet toch minstens 1 km zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom, dan is er vrij weinig aan de hand verders.

 

Als jouw eigen spot als eerst op de route ligt kan je wel eens zuur staan te kijken als je zooitje straks weg is. Het blijft een gok dus je kunt alleen mensen voor hun bek slaan als je zeker van je zaak bent. Je gaat niet iemand neerslaan zonder concreet bewijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zei dat de spots wel ver van elkaar liggen, maar een goed guerilla oog is een scherp oog, dus paden die je hebt gelopen zullen door je vrienden/collega's snel worden opgemerkt.

 

Voor een schone lei-beginning zal ik toch proberen ergens anders te zoeken, ondanks je reeds verrichte werk of deze houden als 2de spot met slechts een paar plantjes, het jaar zal je veel leren wie daar allemaal in de buurt komt. In ieder geval is het een klootzak dat ie z'n rommel niet achter zn ass heeft opgeruimd, dus vrienden zou ik niet proberen te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zoiets dergelijks meegemaakt..

Ik dacht dat ik iemand zag.. om 5 uur zondagmorge in het bos..

Dit bleek te kloppen want toen ik drie dagen later water kwam geven was alles afgeknipt en lag alles gewoon op de grond ...

Lekker he? en t was nog lang niet klaar!!!

Later ging ik checken want ik dacht de eerste keer alleen maar WEGWEZEN!!!!

Toen bleek ik buren te hebben die zoals ik zelf dacht geoogst hadden..

Drie dagen later stonden er ineens twee figuren voor m'n deur die HUN wiet wilden...

M'n buren dus...

Bij hun was alles gejat....

Zij dachten dat ik mijn eigen planten had gesloopt en was vertrokken..

Dus.....

Hoe ze mij gevonden hebben is een ander lang verhaal.

Ruim je zooi daar op vergeet t en ga ergens anders beginnen.

Lijkt me veel beter voor iedereen..

Gr en veel succes dit seizoen..

Ik geloof ook allang niet meer in de goedheid van anderen ben niet para maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een keer meegemaakt dat mijn spot is omgehakt en dat andere guerilla's hun planten er neer hebben gezet, ben je dan ff lekker hee?

 

Ik was helemaal stom verbaasd toen ik mijn spot helemaal kaal aantrof met andere plantjes.

 

Waarschijnlijk heeft het onkruid de planten overwoekerd en hebben de nieuwe guerilla's het over het hoofd gezien.

Ik wou die spot rippen omdat ze mijn spot hadden gemold ik stond immers in mijn recht om het te doen maar ik was nog te laat ook GVD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben vaak zat op me muil gegaan met zulke dingen.

 

 

 

 

Jullie zijn te zweverig en te goed van vertrouwen!

 

jij nu niet meer denk ik :lol: :D

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb echt het gevoel dat het ver genoeg van de spot af is.

 

En heb nachtkijker enzo ben van plan om vooral savonds te opereren...

 

Ma toch ga ik dit allemaal eens overwegen

 

 

je zei dat de spots wel ver van elkaar liggen, maar een goed guerilla oog is een scherp oog, dus paden die je hebt gelopen zullen door je vrienden/collega's snel worden opgemerkt.

 

Voor een schone lei-beginning zal ik toch proberen ergens anders te zoeken, ondanks je reeds verrichte werk of deze houden als 2de spot met slechts een paar plantjes, het jaar zal je veel leren wie daar allemaal in de buurt komt. In ieder geval is het een klootzak dat ie z'n rommel niet achter zn ass heeft opgeruimd, dus vrienden zou ik niet proberen te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...